The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennisteams voor Excell Sheet
#91
Ik zie het zo gebeuren dat iedereen die zijn team na 22 uur nog gewijzigd heeft, 0 punten krijgt... Dat zal me echt niets verbazen.
Reply
#92
Ik pas ook niks meer aan hoor, loop maar te dollen. starace en gaudio verliezen beide van Vassalo, Serra verliest ook sowieso van clement of ferrer. heeft dus ook geen zin om te wisselen. blijft staan dat ik niet tevreden ben met Portas. Hoe kan je nou opgeven vandaag in de q's en morgen er weer staan in main draw?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Genomico Wrote:Ik zie het zo gebeuren dat iedereen die zijn team na 22 uur nog gewijzigd heeft, 0 punten krijgt... Dat zal me echt niets verbazen.
En dat zou ik nou wel terecht vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Ik zie het zo gebeuren dat iedereen die zijn team na 22 uur nog gewijzigd heeft, 0 punten krijgt... Dat zal me echt niets verbazen.
En dat zou ik nou wel terecht vinden.

Ik ook, maar denk helaas niet dat het gebeurt. Want het blijft natuurlijk hun fout
Reply
#95
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Ik zie het zo gebeuren dat iedereen die zijn team na 22 uur nog gewijzigd heeft, 0 punten krijgt... Dat zal me echt niets verbazen.
En dat zou ik nou wel terecht vinden.

Ik ook, maar denk helaas niet dat het gebeurt. Want het blijft natuurlijk hun fout

Net als met de AO...

Ze zullen dit keer wel weer een goed excuus hebben...
Reply
#96
Ze hebben waarschijnlijk vooraf duidelijk gecommuniceerd...
Reply
#97
omyaca Wrote:Ze hebben waarschijnlijk vooraf duidelijk gecommuniceerd...

Hoe? Met wie? Waar?
Als ze dit beweren kan dat ook gearchiveerd worden in de rubriek "SD's bullshit"
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#98
omyaca Wrote:Ze hebben waarschijnlijk vooraf duidelijk gecommuniceerd...

Ja idd :razz:

'We hopen dat we je hierbij voldoende hebben geinformeerd en wensen je veel plezier' blablabla
Reply
#99
is het nog steeds open? echt ongelofelijk. deze keer iet in mijn voordeel wanthad al een team keurig om 2200
Reply
Durven jullie nog aan te passen? ik niet eerlijk gezegd.

:letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Het spijt me heren, maar ik maak toch van de gelegenheid gebruik. Ik kan niet lijdzaam toekijken hoe iedereen Kendrick eruit haalt voor Greul en dat heb ik dus ook gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0 punten voor adje derhalve.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We zullen het zien. Ik kan nu iig niet meer wisselen. Toch wat langer op moeten blijven om Moya af te kijken :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:We zullen het zien. Ik kan nu iig niet meer wisselen. Toch wat langer op moeten blijven om Moya af te kijken :wink:

Ik heb Moya er nog wel ff uitgegooid :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De teams staan er nu op!!! :razz:
Mijn aangepaste voor de sheet :8:

Devilder,Nicolas €437 0
2 Vassallo Arguello,Martin €517 15
3 Almagro,Nicolas €928 0
4 Starace,Potito €458 0
5 Chela,Juan Ignacio €845 0
6 Volandri,Filippo €809 0
7 Monaco,Juan €529 0
8 Montanes,Albert €473 15
9 Canas,Guillermo €404 1
10 Safin,Marat €1090 0
11 Fish,Mardy €1079 0
12 Pless,Kristian €477 0
13 Lopez,Feliciano €446 0
14 Karlovic,Ivo €441 3
15 Youzhny,Mikhail €1145 15
16 Calleri,Agustin €1023 0
17 Ferrero,Juan Carlos €1040 0
18 Alves,Thiago
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch Moya moeten afkijken, maar hij ging vrij goed :cry:

1 Chela,Juan Ignacio €845 0
2 Becker,Benjamin €692 15
3 Murray,Andy €1650 0
4 Vassallo Arguello,Martin €517 15
5 Llodra,Michael €491 8
6 Clement,Arnaud €850 8
7 Volandri,Filippo €809 0
8 Moya,Carlos €870 0
9 Greul,Simon €483 0
10 Starace,Potito €458 0
11 Canas,Guillermo €404 1
12 Karlovic,Ivo €441 3
13 Youzhny,Mikhail €1145 15
14 Devilder,Nicolas €437 0
15 Calleri,Agustin €1023 0
16 Almagro,Nicolas €928 0
17 Lu,Yen-Hsun €449 0
€12492
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bijna iedereen zal Moya hebben.
Monaco zal daar nu de kwart halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar die heb je ook niet zie ik :roll:
Die had ik ook al toen Moya nog niet verloren had
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, ik wilde heel vroeg gaan opstaan om misschien nog Querrey erin te zetten of te kijken naar Moya inderdaad. Maar dat die gast van Alves verliest...
I heb nu Lu ipv Querrey.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hanteert SD nu de aangepaste teams? :roll:
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, ik wilde heel vroeg gaan opstaan om misschien nog Querrey erin te zetten of te kijken naar Moya inderdaad. Maar dat die gast van Alves verliest...
I heb nu Lu ipv Querrey.

Chela zal daar toch hoop ik wel de halve halen.
RRH kan ook gevaarlijk zijn :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Hanteert SD nu de aangepaste teams? :roll:

Yep, technische storing :Big Grin
Heb jij ook weleens gehad Eli, alleen door het mailsysteem kon je een "back up" maken naar de juiste tijd :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moet eerlijk zeggen dat ik het een zwak excuus vind ...

Hun database moet timestamps hebben, dus ze kunnen precies zien wat voor en na 11 uur was.
Reply
Elikian Wrote:Moet eerlijk zeggen dat ik het een zwak excuus vind ...

Hun database moet timestamps hebben, dus ze kunnen precies zien wat voor en na 11 uur was.

Weet het...het zijn echt amateurs :roll:
Maar ik denk (hoop) dat we de meeste ellende nu gehad hebben voor 2007 :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is natuurlijk ook gewoon een smoes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kon de verleiding niet weerstaan.

Karlovic,Ivo €416 3
2 Calleri,Agustin €1023 0
3 Monaco,Juan €529 0
4 Fish,Mardy €1079 0
5 Monfils,Gael €715 0
6 Safin,Marat €1090 0
7 Spadea,Vincent €574 15
8 Chela,Juan Ignacio €845 0
9 Canas,Guillermo €409 1
10 Vassallo Arguello,Martin €589 15
11 Greul,Simon €481 0
12 Becker,Benjamin €743 15
13 Roitman,Sergio €513 8
14 Almagro,Nicolas €928 0
15 Grosjean,Sebastien €790 0
16 Simon,Gilles €625 0
17 Youzhny,Mikhail €1180 15
€12529
Reply
Mijn definitieve team:
1 Murray,Andy €1650 0
2 Baghdatis,Marcos €1365 35
3 Fish,Mardy €1079 0
4 Chela,Juan Ignacio €845 0
5 Clement,Arnaud €875 8
6 Volandri,Filippo €809 0
7 Monfils,Gael €715 0
8 Ramirez Hidalgo,Ruben €638 4
9 Becker,Benjamin €743 15
10 Simon,Gilles €625 0
11 Spadea,Vincent €574 15
12 Vassallo Arguello,Martin €589 15
13 Montanes,Albert €508 15
14 Canas,Guillermo €409 1
15 Bracciali,Daniele €530 3
16 Querrey,Sam €442 6
17 Alves,Thiago €355 0
€12751
Reply
Ook ik heb Moya er uitgehaald:

1 Safin,Marat €1090 0
2 Karlovic,Ivo €416 3
3 Johansson,Thomas €444 8
4 Clement,Arnaud €875 8
5 Spadea,Vincent €574 15
6 Vassallo Arguello,Martin €589 15
7 Murray,Andy €1650 0
8 Baghdatis,Marcos €1365 35
9 Almagro,Nicolas €928 0
10 Calleri,Agustin €1023 0
11 Canas,Guillermo €409 1
12 Monaco,Juan €529 0
13 Becker,Benjamin €743 15
14 Chela,Juan Ignacio €845 0
15 Llodra,Michael €523 8
16 Devilder,Nicolas €416 0
17 Alves,Thiago €355 0
€12774
Reply
Tja, dit doet dus pijn. Ik ben een van de weinige serieuze managers met Moya, dat is natuurlijk wel klote. Op deze manier ga ik me natuurlijk ook meer en meer op MV richten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gewoon doorgaan Ad.
Het scheelt misschien 5 punten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: