The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennisteams voor Excell Sheet
Blij om te zien dat Moya 6x gekozen is. Safin, Spadea en Baghdatis moeten er zsm uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een mooie sheet. DJW Haggie =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Waarom staan heel veel mensen die nog niet gespeeld hebben op 2 punten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom staan heel veel mensen die nog niet gespeeld hebben op 2 punten?

Kijk eens bij de puntenverdeling voor deze week Adje.

LEZEN
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom staan heel veel mensen die nog niet gespeeld hebben op 2 punten?

Kijk eens bij de puntenverdeling voor deze week Adje.

LEZEN
hihi
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom staan heel veel mensen die nog niet gespeeld hebben op 2 punten?

Kijk eens bij de puntenverdeling voor deze week Adje.

LEZEN
Sjonge, van jou had ik toch wel beter verwacht postbode...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom staan heel veel mensen die nog niet gespeeld hebben op 2 punten?

Kijk eens bij de puntenverdeling voor deze week Adje.

LEZEN
Sjonge, van jou had ik toch wel beter verwacht postbode...
Kan gebeuren Ad! Normaal corrigeer jij mij Smile ..

en Mailman, reageer eens niet zoals kooltje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Van jou had ik nog beter verwacht Haggeman :wink:

Ik zal het maar even uitleggen dan, en zeker voor Kolemans anders kan hij nooit winnen: voor 1e rondeverlies krijg je dit jaar in de kleinere toernooien ALTIJD 0 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Van jou had ik nog beter verwacht Haggeman :wink:

Ik zal het maar even uitleggen dan, en zeker voor Kolemans anders kan hij nooit winnen: voor 1e rondeverlies krijg je dit jaar in de kleinere toernooien ALTIJD 0 punten.

Dus het schema van SD is fout?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Duh :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha oke :wink:

Maar ik denk dat hij zich er wel aan zal houden :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
We hebben toch heel duidelijk gecommuniceerd met SD hierover. Ze hebben het blijkbaar alleen voor 7tjes begrepen, maar het geldt voor alle toernooien muv GSs en TMSs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die punten gelden alleen als er een 64-draw is, wat nu niet het geval is.
Ik mag wel hopen dat ze dit goed doen, aangezien ik het allemaal aan ze heb uitgelegd!
Reply
omyaca Wrote:Die punten gelden alleen als er een 64-draw is, wat nu niet het geval is.
Ik mag wel hopen dat ze dit goed doen, aangezien ik het allemaal aan ze heb uitgelegd!

Reken maar nergens op :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, ik zou ook nergens op rekenen. Ik denk dat ze hebben gedacht dat het alleen voor 7tjes geldt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb de sheet niet ontvangen Sad
Reply
Ik denk toch van niet, dan hadden ze toch ook wel overal 1 gezet onder 64 ipv 0.
Reply
Je hebt gelijk, maar ze hebben gewoon niet begrepen dat het om eerste rondes ging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een andere vraag: Krijgt Stepanek nu gewoon 1 punt?
Reply
Q, lijkt me wel
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, dat vroeg me ook af. Volgens mij wel, want hij heeft de qualifying gehaald en zich daarna teruggetrokken.
Maar ik denk dat Eli hier uitsluitsel over kan geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RobbieDK Wrote:Ik heb de sheet niet ontvangen Sad

Wil je de mijne? :razz:
Reply
Genomico Wrote:
RobbieDK Wrote:Ik heb de sheet niet ontvangen Sad

Wil je de mijne? :razz:

Als het goed is, heeft ie hem. Maar zal het nog een keer doen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb hem naar je verstuurd, Robbie!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dank je wel!
Reply
Ad Wim Wrote:Van jou had ik nog beter verwacht Haggeman :wink:

Ik zal het maar even uitleggen dan, en zeker voor Kolemans anders kan hij nooit winnen: voor 1e rondeverlies krijg je dit jaar in de kleinere toernooien ALTIJD 0 punten.
dat wist ik al...vorige keer ruimschoots besroken. haggie heb je de sheet voor mij...of krijg je die alleen als weekwinnaar? :wink:
Reply
Als het goed is, heb je hem in je mailbox.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
nope
Reply
Oke, even geduld dan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
je bent de chipleader vergeten :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: