The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Puntos
#31
73 :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#32
57, denk ik.

edit: Assist Kufo
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
53.. gewoon slecht
Wie dit leest is gek
Reply
#34
70 punten incl. alles, prima. De mensen met captain Alves maken het verschil. Maar ja, welke zichzelf respecterende manager neemt in zo'n week Alves nou niet als captain :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad Wim Wrote:70 punten incl. alles, prima. De mensen met captain Alves maken het verschil. Maar ja, welke zichzelf respecterende manager neemt in zo'n week Alves nou niet als captain :wink:
ik, en dus is ook deze uitspraak van jou je reinste gelul in de ruimte Icon_evil :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#36
Er staat een knipook achter, dus maak je niet zo druk.

Maar Alves was natuurlijk wel echt de enige logische keuze voor captain deze week, dat zie je toch wel in?
Misschien N'Kufo, maar bij Twente scoort altijd iedereen. En N'Kufo is lang geen Alves.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
achteraf lullen is erg makkelijk. Ik had Mendes, als die gescoord had (dat scheelde maar heel weinig) dan had ik nu ook zo kunnen zwammen (wat ik natuurlijk niet gedaan had).
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#38
Ik heb 64 punten, zal wel weer zakken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#39
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb 64 punten, zal wel weer zakken.

Ik heb zo'n hekel aan die mensen die dat zeggen. Net als de mensen die na een proefwerk/tentamen zeggen dat ze het slecht hebben gemaakt en dan uiteindelijk een 7,5 hebben Puke

56 punten hier, lijkt me iets onder het gemiddelde (maar niet veel)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb 64 punten, zal wel weer zakken.

Ik heb zo'n hekel aan die mensen die dat zeggen. Net als de mensen die na een proefwerk/tentamen zeggen dat ze het slecht hebben gemaakt en dan uiteindelijk een 7,5 hebben Puke

56 punten hier, lijkt me iets onder het gemiddelde (maar niet veel)

Ik heb wel vaker een naar mijn mening lekkere score maar zak uiteindelijk toch een aantal plaatsen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#41
Ad Wim Wrote:Er staat een knipook achter, dus maak je niet zo druk.

Maar Alves was natuurlijk wel echt de enige logische keuze voor captain deze week, dat zie je toch wel in?
Misschien N'Kufo, maar bij Twente scoort altijd iedereen. En N'Kufo is lang geen Alves.


Zeg gloryhunter kruip jij weer eens lekker onder je ajaks steen en blijf daar een week zitten AUB...
Reply
#42
Wat een droevige zondag, totaal op 59 p. blijven steken. Sad
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#43
Lol ik heb er zelfs 79. De allerbeste van deze week Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Insane life.
Reply
#44
Klasse Dre!

Ikzelf met een zeer magere score van 54 van 206 naar 222 Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Ricochan Wrote:
Ad Wim Wrote:Er staat een knipook achter, dus maak je niet zo druk.

Maar Alves was natuurlijk wel echt de enige logische keuze voor captain deze week, dat zie je toch wel in?
Misschien N'Kufo, maar bij Twente scoort altijd iedereen. En N'Kufo is lang geen Alves.


Zeg gloryhunter kruip jij weer eens lekker onder je ajaks steen en blijf daar een week zitten AUB...
Ik plaats elke week mijn punten hier, dus die opmerking slaat nergens op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Vret Mien Gras Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb 64 punten, zal wel weer zakken.

Ik heb zo'n hekel aan die mensen die dat zeggen. Net als de mensen die na een proefwerk/tentamen zeggen dat ze het slecht hebben gemaakt en dan uiteindelijk een 7,5 hebben Puke

56 punten hier, lijkt me iets onder het gemiddelde (maar niet veel)

Ik heb wel vaker een naar mijn mening lekkere score maar zak uiteindelijk toch een aantal plaatsen.

En?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#47
50 plaatsen gestegen :oops:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#48
Nog één rondje en ik sta in de top 100.... =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#49
Vret Mien Gras Wrote:50 plaatsen gestegen :oops:

[ajaxaanhangselmode on] Dat is niet eerlijk, o nee!!! Ikke met veel meer punten ben maar 4 plaatsen gestegen! [ajaxaanhangselmode off] :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#50
Dre Wrote:Lol ik heb er zelfs 79. De allerbeste van deze week Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Netjes, Dre!
Gelijk de hoogste weekscore in de GG Subleague.... :x

Feli! :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#51
70 plekkies winst. Terug in de top 200 (precies 200e). :p
Reply
#52
Ekslem Wrote:Ikzelf met een zeer magere score van 54 van 206 naar 222 Icon_evil
Ook 54, 2 plekjes gezakt Sad
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#53
Dre Wrote:Lol ik heb er zelfs 79. De allerbeste van deze week Hakkuh Hakkuh Hakkuh
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#54
165 plekken gestegen, 423e nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:165 plekken gestegen, 423e nu.
Das 1 plekje boven mij Icon_evil
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#56
de nieuwe Wrote:
Ad Wim Wrote:165 plekken gestegen, 423e nu.
Das 1 plekje boven mij Icon_evil
:razz:

In een aantal weken gestegen van 1200 naar nu 423. Hopen dat dit zich voortzet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
van 83 naar 53...
Bangkok resident.
Reply
#58
Kleine Jan Wrote:
Dre Wrote:Lol ik heb er zelfs 79. De allerbeste van deze week Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Netjes, Dre!
Gelijk de hoogste weekscore in de GG Subleague.... :x

Feli! :wink:

de nieuwe Wrote:
Dre Wrote:Lol ik heb er zelfs 79. De allerbeste van deze week Hakkuh Hakkuh Hakkuh
=D>

Thanks das nog beter tjing tjing Wink Ik ben de laatste tijd on fire Icon_twisted
Insane life.
Reply
#59
Ricochan Wrote:van 83 naar 53...

wel jammer dat het voor dit seizoen toch allemaal al sinds september geen zin meer heeft :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#60
Aukinho Wrote:
Ricochan Wrote:van 83 naar 53...

wel jammer dat het voor dit seizoen toch allemaal al sinds september geen zin meer heeft :wink:


Eg jammer idd :wink:
Reply


Forum Jump: