The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volgende week interessante ronde...
#61
Budget: 2.40M
Zoetebier, Edwin (10.25M)

Kromkamp, Jan (18.50M)
Heubach, Jeroen (13.65M)
Klavan, Ragnar (5.95M)

Aissati, Ismail (11.00M)
Zonneveld, Mike © (10.80M)
Quansah, Kwame (6.85M)
Sneijder, Wesley (18.20M)

Farfán, Jefferson (20.85M)
Lazovic, Danko (13.60M)
Leonardo (15.45M)
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#62
Moeilijk rondje.... Icon_evil

Ik laat de lastige wedstrijden deze ronde maar even links liggen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#63
Budget: 0.00M

Castro, Bram (8.80M)

Verhaegh, Paul (9.60M)
Zwaanswijk, Patrick © (11.00M)
Knol, Ruud (9.90M)
Alex (22.60M)

Aissati, Ismail (11.00M)
Simons, Timmy (17.50M)
Meeuwis, Marcel (9.35M)

Huntelaar, Klaas-Jan (20.60M)
Alves, Afonso (15.20M)
Salmon, Glen (9.75M)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#64
Graag commentaar !!!!


Vorm, Michel (11.00M)

Klavan, Ragnar (5.95M)
Verhaegh, Paul (9.60M)
Zwaanswijk, Patrick (11.00M)

Sneijder, Wesley (18.20M)
Mendez, Edison (15.30M)
Kaya, Onur (9.70M)
Aissati, Ismail (11.00M)

Alves, Afonso (15.20M)
Farfán, Jefferson © (20.85M)
Oper, Anders (12.55M)
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#65
Mendez speelt al weken als een natte krant, maar hoogstwaarschijnlijk is Afellay net niet op tijd fit, dus denk dat hij nog 1x mag spelen maar zelfs dat is niet zeker (hoop ik).
Reply
#66
Ik blijf het een lastige ronde vinden. Denk dat het risicospreiding gaat worden. Zou niet eens weten wie ik captain moet maken :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#67
Kennemerland Wrote:Graag commentaar !!!!


Vorm, Michel (11.00M)

Klavan, Ragnar (5.95M)
Verhaegh, Paul (9.60M)
Zwaanswijk, Patrick (11.00M)

Sneijder, Wesley (18.20M)
Mendez, Edison (15.30M)
Kaya, Onur (9.70M)
Aissati, Ismail (11.00M)

Alves, Afonso (15.20M)
Farfán, Jefferson © (20.85M)
Oper, Anders (12.55M)

Ja dames en heren, welkom vanuit Hendrik Ido Ambacht waar de plaatselijke FC gaat beginnen aan wederom een spannende wedstrijd. Op doel Michel Vorm, de man in vorm. Trainer Kennemerland stuurt een driemans verdediging de wei in, te weten, Zwaanswijk, Verhaegh en Klavan. Het middenveld bestaat uit Sneijder, Mendez, Kaya en Aissati die vorige week nog de 3-1 verzorgde tegen ADO Den Haag. De voorhoede bestaat uit topscoorder Alves, Oper en de captain van deze week Farfan die nog een onderzoekje naar zich heeft lopen.
Het is onvoorspelbaar hoe deze wedstrijd gaat aflopen maar over enkele dagen weten we meer. Tot zover het commentaar vanuit het altijd zonnige Hendrik Ido Ambacht. Terug naar jou Kennemer.
Make tea, not war
Reply
#68
=D> lol

Vorm, Michel (11.00M)

Wielaert, Rob (14.85M)
Zwaanswijk, Patrick © (11.00M)
Pieters, Erik (9.35M)
Verhaegh, Paul (9.60M)

Bakircioglu, Kennedy (15.40M)
Zonneveld, Mike (10.80M)
Sneijder, Wesley (18.20M)

Leonardo (15.45M)
Alves, Afonso (15.20M)
Lazovic, Danko (13.60M)
Reply
#69
Riekki Wrote:Ja dames en heren, welkom vanuit Hendrik Ido Ambacht waar de plaatselijke FC gaat beginnen aan wederom een spannende wedstrijd. Op doel Michel Vorm, de man in vorm. Trainer Kennemerland stuurt een driemans verdediging de wei in, te weten, Zwaanswijk, Verhaegh en Klavan. Het middenveld bestaat uit Sneijder, Mendez, Kaya en Aissati die vorige week nog de 3-1 verzorgde tegen ADO Den Haag. De voorhoede bestaat uit topscoorder Alves, Oper en de captain van deze week Farfan die nog een onderzoekje naar zich heeft lopen.
Het is onvoorspelbaar hoe deze wedstrijd gaat aflopen maar over enkele dagen weten we meer. Tot zover het commentaar vanuit het altijd zonnige Hendrik Ido Ambacht. Terug naar jou Kennemer.

Hier in Zwolle zijn we toe aan een plaatje....

"Oh, Carol" van Neil Sedaka
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#70
Ik vind dit de moeilijkste ronde tot nu toe :|
Bangkok resident.
Reply
#71
Ricochan Wrote:Ik vind dit de moeilijkste ronde tot nu toe :|

Ik ook. Moet ivm budget 2 goedkopere PSV'ers opstellen maarja, wie? Als Luque komt zal SD hem niet op tijd toevoegen, maar zal Kluivert sowieso op de bank zitten. Als hij niet komt is het Kluivert of Vayrynen. Beiden budget, maar wie? En Koeman is ontevreden over da Costa, maar Reiziger is nu geblesseerd, maar Alcides is nu wel beschikbaar. Sun kom morgen aan en mag ook spelen (maar dat lijkt me niet dat dat gebeurd). En dan de rechtshalf. Mendez is niet te duur, maar Afellay is misschien inzetbaar (wordt pas richting het weekend duidelijk). En de overige 8 posities zijn te duur. :|
Reply
#72
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind dit de moeilijkste ronde tot nu toe :|

Ik ook. Moet ivm budget 2 goedkopere PSV'ers opstellen maarja, wie? Als Luque komt zal SD hem niet op tijd toevoegen, maar zal Kluivert sowieso op de bank zitten. Als hij niet komt is het Kluivert of Vayrynen. Beiden budget, maar wie? En Koeman is ontevreden over da Costa, maar Reiziger is nu geblesseerd, maar Alcides is nu wel beschikbaar. Sun kom morgen aan en mag ook spelen (maar dat lijkt me niet dat dat gebeurd). En dan de rechtshalf. Mendez is niet te duur, maar Afellay is misschien inzetbaar (wordt pas richting het weekend duidelijk). En de overige 8 posities zijn te duur. :|
PSV wint niet, dus je twijfels zijn niet nodig. Gewoon geen PSV'ers nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind dit de moeilijkste ronde tot nu toe :|

Ik ook. Moet ivm budget 2 goedkopere PSV'ers opstellen maarja, wie? Als Luque komt zal SD hem niet op tijd toevoegen, maar zal Kluivert sowieso op de bank zitten. Als hij niet komt is het Kluivert of Vayrynen. Beiden budget, maar wie? En Koeman is ontevreden over da Costa, maar Reiziger is nu geblesseerd, maar Alcides is nu wel beschikbaar. Sun kom morgen aan en mag ook spelen (maar dat lijkt me niet dat dat gebeurd). En dan de rechtshalf. Mendez is niet te duur, maar Afellay is misschien inzetbaar (wordt pas richting het weekend duidelijk). En de overige 8 posities zijn te duur. :|
PSV wint niet, dus je twijfels zijn niet nodig. Gewoon geen PSV'ers nemen.

En Ajax wordt kampioen. :razz: Argumenten graag ipv lukraak roepen, dan kunnen we er iets mee.
Reply
#74
Hoezo argumenten? Ik denk gewoon dat PSV niet wint en dan is het niet rendabel om PSV'ers te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Jut en Jul en discussie :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#76
Ik denk dat jij niet zo veel moet denken.
Reply
#77
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind dit de moeilijkste ronde tot nu toe :|

Ik ook. Moet ivm budget 2 goedkopere PSV'ers opstellen maarja, wie? Als Luque komt zal SD hem niet op tijd toevoegen, maar zal Kluivert sowieso op de bank zitten. Als hij niet komt is het Kluivert of Vayrynen. Beiden budget, maar wie? En Koeman is ontevreden over da Costa, maar Reiziger is nu geblesseerd, maar Alcides is nu wel beschikbaar. Sun kom morgen aan en mag ook spelen (maar dat lijkt me niet dat dat gebeurd). En dan de rechtshalf. Mendez is niet te duur, maar Afellay is misschien inzetbaar (wordt pas richting het weekend duidelijk). En de overige 8 posities zijn te duur. :|

Die luque is wrs totaal niet wedstrijdfit dus die gaat echt niet gelijk in de basis beginnen !
Reply
#78
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik vind dit de moeilijkste ronde tot nu toe :|

Ik ook. Moet ivm budget 2 goedkopere PSV'ers opstellen maarja, wie? Als Luque komt zal SD hem niet op tijd toevoegen, maar zal Kluivert sowieso op de bank zitten. Als hij niet komt is het Kluivert of Vayrynen. Beiden budget, maar wie? En Koeman is ontevreden over da Costa, maar Reiziger is nu geblesseerd, maar Alcides is nu wel beschikbaar. Sun kom morgen aan en mag ook spelen (maar dat lijkt me niet dat dat gebeurd). En dan de rechtshalf. Mendez is niet te duur, maar Afellay is misschien inzetbaar (wordt pas richting het weekend duidelijk). En de overige 8 posities zijn te duur. :|

Die luque is wrs totaal niet wedstrijdfit dus die gaat echt niet gelijk in de basis beginnen !

Minder wedstrijdfit dan Kluivert kan niet. :p Het zou mij echt niks verbazen als Koeman hem gelijk opstelt aangezien ik denk dat hij 4-3-3 wil spelen. Luque 1 helft of meer, Kluivert de rest.
Reply
#79
Peter Wrote:Ik denk dat jij niet zo veel moet denken.
Deed jij het maar eens wat meer.

(Sorry, inkoppertje)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik denk dat jij niet zo veel moet denken.
Deed jij het maar eens wat meer.

(Sorry, inkoppertje)

dat is geen inkoppertje, dat is een jij-bak.
Reply
#81
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik denk dat jij niet zo veel moet denken.
Deed jij het maar eens wat meer.

(Sorry, inkoppertje)

dat is geen inkoppertje, dat is een jij-bak.
Nee hoor, het is een reactie op een jij-bak. Jij weet vast wel hoe je dat noemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Adje, als je niet weet wat een jij-bak is, moet je ook niet reageren...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#83
Treesong Wrote:Adje, als je niet weet wat een jij-bak is, moet je ook niet reageren...

ik vind het toch wel plezierig dat hij nog even bevestigt dat hij het niet snapt. zo staatie alleen nog maar meer voor lul. :wink:

haha, en nu heeft hij nog een reactie weggehaald:

ad wim Wrote:oh ja, het is adje weer die het niet snapt :roll:
Reply
#84
ON TOPIC: Zou Pietje Velthuizen gaan keepen bij Fietstas?????????????
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Treesong Wrote:Adje, als je niet weet wat een jij-bak is, moet je ook niet reageren...
Mijn excuses, alwetende Treesong, dat ik de term jij-bak een beetje breed interpreteer.

Het ging mij om de opmerking van Peter, die ook niet echt inhoudelijk was. Hoe zou jij, die alles weet, dat noemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ekslem Wrote:ON TOPIC: Zou Pietje Velthuizen gaan keepen bij Fietstas?????????????

Waarom wil je dat weten?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#87
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Adje, als je niet weet wat een jij-bak is, moet je ook niet reageren...
Mijn excuses, alwetende Treesong, dat ik de term jij-bak een beetje breed interpreteer.

Het ging mij om de opmerking van Peter, die ook niet echt inhoudelijk was. Hoe zou jij, die alles weet, dat noemen?

je bent gewoon afgezeken. :lol:
Reply
#88
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:ON TOPIC: Zou Pietje Velthuizen gaan keepen bij Fietstas?????????????

Waarom wil je dat weten?

Ik heb hem vooralsnog in mijn team staan na zijn twee uitmuntende wedstrijden. Maar mss gaat die nieuwe knakker wel kiepen!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#89
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Adje, als je niet weet wat een jij-bak is, moet je ook niet reageren...
Mijn excuses, alwetende Treesong, dat ik de term jij-bak een beetje breed interpreteer.

Het ging mij om de opmerking van Peter, die ook niet echt inhoudelijk was. Hoe zou jij, die alles weet, dat noemen?

Breed interpreteren, haha... zo kun je alles wel rechtlullen cry

Een jij-bak is een jij-bak en je weet niet wat het is. Ga nu maar even googelen en maak het niet erger dan het is
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#90
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:ON TOPIC: Zou Pietje Velthuizen gaan keepen bij Fietstas?????????????

Waarom wil je dat weten?

Ik heb hem vooralsnog in mijn team staan na zijn twee uitmuntende wedstrijden. Maar mss gaat die nieuwe knakker wel kiepen!?

Ik zou zeggen: neem de gok! En anders heb je pech gehad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: