The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het Afonso A.-topic"
#61
ZOu zonde zijn, maar dan zou Totti ook weer een sterk seizoen hebben.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#62
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Totti tweemaal gescoord, als ie volgende week 2x scoort tegen Siena, is ie Alves voorbij.

Dan koopt ie er vast een paar om bij Siena, dat is toch heel normaal in Italie.

Dat zou niet echt logisch zijn, aangezien AS Roma volgende week thuis speelt tegen het al gedegradeerde Messina. :wink:

Foutje van mij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Totti tweemaal gescoord, als ie volgende week 2x scoort tegen Siena, is ie Alves voorbij.

Dan koopt ie er vast een paar om bij Siena, dat is toch heel normaal in Italie.

Dat zou niet echt logisch zijn, aangezien AS Roma volgende week thuis speelt tegen het al gedegradeerde Messina. :wink:

Foutje van mij.

Dat is nog erger, dan scoort hij er wrs wel 3, even kijken of daarop gegokt kan worden bij de bookmakers.
Reply
#64
Krijgt de winnaar van die schoen nog wat dukaten of is 't alleen maar voor nog meer goedbedoelde rotzooi voor op het dressoir?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#65
Hup Ruud!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Ekslem Wrote:Hup Ruud!

:puh:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Mukkus Wrote:Totti tweemaal gescoord, als ie volgende week 2x scoort tegen Siena, is ie Alves voorbij.

Dat is één voor Totti
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#68
RR Wrote:
Mukkus Wrote:Totti tweemaal gescoord, als ie volgende week 2x scoort tegen Siena, is ie Alves voorbij.

Dat is één voor Totti

Met nu nog 50 minuten te gaan.....die legt er nog wel eentje in.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#69
in de rust ff pinnen totti !
Bangkok resident.
Reply
#70
En daar is Totti's tweede.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#71
Damned, als ik het iemand niet gun is het Totti!

Hup Ruud!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
oplichterij dit, dus dan maar ruud ff vlammen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bangkok resident.
Reply
#73
Waarom is er geen optie Alves Mukkus?

Wie wint de ESM Gouden Schoen?
59% Ruud van Nistelrooy
40% Francesco Totti
12832 antwoorden
Reply
#74
Peter Wrote:Waarom is er geen optie Alves Mukkus?

Wie wint de ESM Gouden Schoen?
59% Ruud van Nistelrooy
40% Francesco Totti
12832 antwoorden
:notfunny:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#75
Peter Wrote:Waarom is er geen optie Alves Mukkus?

Wie wint de ESM Gouden Schoen?
59% Ruud van Nistelrooy
40% Francesco Totti
12832 antwoorden

Ik ken helemaal geen Alves Mukkus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Hier maar dan:

Leuk shirt, maar blauw-wit staat hem beter;

[Image: afonsoembh5.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
[Image: alveszt4.jpg]

Ook mooi.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Voor de liefhebbers:

Morgen om 20:15 uur op WDR: Brazilie - Turkije (in Dortmund)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
:lol: Droom jij eigenlijk ook wel eens over die Alves of houdt hij je alleen elke minuut dat je wakker bent bezig?
Reply
#80
Peter Wrote::lol: Droom jij eigenlijk ook wel eens over die Alves of houdt hij je alleen elke minuut dat je wakker bent bezig?

Peter, ik keek vrijdag naar de BBC, Engeland-Brazilie. Jezus, wat keepte die Gomes slecht en Alex heb ik niet gezien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
Mukkus Wrote:
Peter Wrote::lol: Droom jij eigenlijk ook wel eens over die Alves of houdt hij je alleen elke minuut dat je wakker bent bezig?

Peter, ik keek vrijdag naar de BBC, Engeland-Brazilie. Jezus, wat keepte die Gomes slecht en Alex heb ik niet gezien.

Mooi toch als dat zo zou zijn. Hoe slechter Gomes keept hoe groter de kans dat hij in Nederland blijft. Hoe minder Alex speelt hoe groter de kans dat hij bij PSV blijft (al is die kans maar 0,1%). Alleen beetje jammer dat Gomes niet eens in de selectie zat.
Reply
#82
Beetje aandacht voor de echte braziliaans international uit Nederland kan geen kwaad.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#83
Och gut, nu staat ie ook al in basis van het braziliaans elftal.....samen Chelsea-speler Alex. Gomes weer niet op goal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
als je tegen turkije niet eens kan scoren...
Reply
#85
waf Wrote:als je tegen turkije niet eens kan scoren...

Heb je de wedstrijd gezien? Middenveld van Brazilie werd continue overlopen, als de bal al bij de voorhoede kwam, was het Robinho die daar echt helemaal niks mee deed. Wat speelde die verschrikkelijk slecht. Zelfs Kolkka zou hem uit de basis spelen, als die Robinho bij Feyenoord speelde. Jo viel wel aardig in voor Alves.

Denk toch dat ie in de pikorde aardig gestegen is. Met Jo, Robinho, Vagner Love en Alves heeft Dunga 4 spitsen gebruikt:
Robinho: 2x dramatisch
Alves: matig
Love: dramatisch
Jo: 20 minuten gespeeld.

Vandaag maakt Dunga de Selecao bekend voor het zuidamerikaanse kampioenschap.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#86
Mukkus Wrote:
waf Wrote:als je tegen turkije niet eens kan scoren...

Heb je de wedstrijd gezien?

brazilie b tegen toerkie oefenen in dortmund. jij denkt dat ik daar naar ga kijken? you know its not so.

het schijnt dat het middenveld werd overlopen omdat de spits geen bal vasthield... :razz:
Reply
#87
Mukkus Wrote:Och gut, nu staat ie ook al in basis van het braziliaans elftal.....samen Chelsea-speler Alex. Gomes weer niet op goal.

Mukkie.. Gomes zit niet bij de selectie en is op vakantie, dus lijkt me idd sterk dat hij opeens op doel staat. :p

Maar jij wil dus beweren dat Alves de beste spits van Brazilië is? :lol: Beetje zielig dat je nou opeens die nutteloze oefenpotjes van Brazilië zit te kijken.. van het Nederlands elftal kijk je ze toch niet eens? Tis maar goed dat je geen supporter van een echte club bent, zou je elke week 15 (oefen)interlands moeten kijken omdat er spelers van je cluppie meedoet! :roll:
Reply
#88
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Och gut, nu staat ie ook al in basis van het braziliaans elftal.....samen Chelsea-speler Alex. Gomes weer niet op goal.

Mukkie.. Gomes zit niet bij de selectie en is op vakantie, dus lijkt me idd sterk dat hij opeens op doel staat. :p

Maar jij wil dus beweren dat Alves de beste spits van Brazilië is? :lol: Beetje zielig dat je nou opeens die nutteloze oefenpotjes van Brazilië zit te kijken.. van het Nederlands elftal kijk je ze toch niet eens? Tis maar goed dat je geen supporter van een echte club bent, zou je elke week 15 (oefen)interlands moeten kijken omdat er spelers van je cluppie meedoet! :roll:

Heerenveen is meer club dan Philips ooit zal zijn...
Verder gaan de Philips internationals zo lekker wou je zeggen??
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#89
Mukkus Wrote:
waf Wrote:als je tegen turkije niet eens kan scoren...

Heb je de wedstrijd gezien? Middenveld van Brazilie werd continue overlopen, als de bal al bij de voorhoede kwam, was het Robinho die daar echt helemaal niks mee deed. Wat speelde die verschrikkelijk slecht. Zelfs Kolkka zou hem uit de basis spelen, als die Robinho bij Feyenoord speelde. Jo viel wel aardig in voor Alves.

Denk toch dat ie in de pikorde aardig gestegen is. Met Jo, Robinho, Vagner Love en Alves heeft Dunga 4 spitsen gebruikt:
Robinho: 2x dramatisch
Alves: matig
Love: dramatisch
Jo: 20 minuten gespeeld.

Vandaag maakt Dunga de Selecao bekend voor het zuidamerikaanse kampioenschap.

En op het WK staan er gewoon weer Kaka, Ronaldinho, Ronaldo...Alves op de bank als ie al mee mag...
En Gomes niet in de goal lijkt me erg logisch gezien het afgelopen seizoen/
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#90
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Och gut, nu staat ie ook al in basis van het braziliaans elftal.....samen Chelsea-speler Alex. Gomes weer niet op goal.

Mukkie.. Gomes zit niet bij de selectie en is op vakantie, dus lijkt me idd sterk dat hij opeens op doel staat. :p

Maar jij wil dus beweren dat Alves de beste spits van Brazilië is? :lol: Beetje zielig dat je nou opeens die nutteloze oefenpotjes van Brazilië zit te kijken.. van het Nederlands elftal kijk je ze toch niet eens? Tis maar goed dat je geen supporter van een echte club bent, zou je elke week 15 (oefen)interlands moeten kijken omdat er spelers van je cluppie meedoet! :roll:

Heerenveen is meer club dan Philips ooit zal zijn...
Verder gaan de Philips internationals zo lekker wou je zeggen??

Ik betrek het toch niet op PSV? En kreeg PSV maar eens wat steun van Philips ipv dat ze de knip erop houden.. hadden we de herfinanciering van het stadion al lang rond. Icon_evil En volgens mij doen de PSV-internationals het idd prima, hoorde iig dat Farfan Peru zo'n beetje in zn uppie aan een zege had geholpen. Verder zal het me aan mn reet roesten hoe landen als Peru, Ivoorkust, België, VS, Mexico, Brazilië, Portugal en Ghana het doen. Hoe slechter de PSV'ers het daarbij doen, hoe groter de kans dat ze nog behouden kunnen blijven voor de club.

En over Gomes.. idd logisch dat hij er niet bij zit gezien zijn afgelopen seizoen. Hij heeft maar ongeveer 20 punten voor PSV gepakt (ik denk dan zo snel ff aan Ajax uit, Vitesse uit, Groningen uit, 2x Arsenal, Galatasaray uit, Bordeaux uit). Verder maakte hij zn slippertjes op (die tegen Vitesse na) momenten dat de wedstrijd al beslist was en behoedde hij PSV bv. in Nijmegen voor een veel dikkere nederlaag. Achteraf levert dat zelfs de titel op.
Reply


Forum Jump: