The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het Afonso A.-topic"
Ekslem Wrote:
Quote:'Liverpool wil Alves in winterstop vastleggen'
10 oktober 2007


Zijn zeven treffers tegen Heracles Almelo hebben de transfergeruchten rond Afonso Alves nieuw leven ingeblazen. Volgens berichten in de Engelse media wil Liverpool de aanvaller van SC Heerenveen in de winterstop aantrekken.


De 26-jarige Alves is één van de potentiële versterkingen op het lijstje van Liverpool-manager Rafael Benitez. Ook de Braziliaan Alessandro Mancini van AS Roma wordt in verband gebracht met een overstap naar Anfield Road.

Mochten de Reds zich daadwerkelijk aanvallend gaan versterken, dan lijkt de weg vrij voor een vertrek van Peter Crouch. De Engels international wil meer speeltijd en heeft verschillende aanbiedingen op zak.

Ook leuk voor Kuijt, die nu wel erg veel concurrentie krijgt met Voronin, Babel, Crouch, Torres en dan ook nog Alves. Kuijt volgend jaar naar Ajax!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Crouch gaat weer misschien ook weer weg
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kuijt naar Ajax zou een mooie stunt zijn. :razz: Helaas voor Ajax is hij natuurlijk onhaalbaar, die jongen kan overal in Europa aan de bak komen als hij daar ooit weg wil. Laat Alves maar lekker naar het buitenland gaan, hij is precies wat AZ nodig heeft om kampioen te worden dus ik ben allang blij als hij daar niet tekent.
Reply
Peter Wrote:Kuijt naar Ajax zou een mooie stunt zijn. :razz: Helaas voor Ajax is hij natuurlijk onhaalbaar, die jongen kan overal in Europa aan de bak komen als hij daar ooit weg wil. Laat Alves maar lekker naar het buitenland gaan, hij is precies wat AZ nodig heeft om kampioen te worden dus ik ben allang blij als hij daar niet tekent.

Waarom zou Liverpool Alves willen hebben? Ze hebben toch voor 17 miljoen doelpuntenmachine Babel gekocht?

Wees maar gerust, Peter. AZ kon Alves niet betalen en zal Alves nooit kunnen betalen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Als een club in NL alves kan betalen, is het AZ (lees Scheringa) wel :roll: . Of ze het doen is een 2e. Ze wilde al diep gaan de 1e x. alleen wilde ze in 1e instantie voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. toen ze over de brug kwamen, was het te laat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als een club in NL alves kan betalen, is het AZ (lees Scheringa) wel :roll: . Of ze het doen is een 2e. Ze wilde al diep gaan de 1e x. alleen wilde ze in 1e instantie voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. toen ze over de brug kwamen, was het te laat.

Denk je dat Alves nog naar dit AZ wil?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:Als een club in NL alves kan betalen, is het AZ (lees Scheringa) wel :roll: . Of ze het doen is een 2e. Ze wilde al diep gaan de 1e x. alleen wilde ze in 1e instantie voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. toen ze over de brug kwamen, was het te laat.

Denk je dat Alves nog naar dit AZ wil?

weet ik veel, weet jij veel. Denk idd dat ie lievre naar een buitenlandse topclub gaat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als een club in NL alves kan betalen, is het AZ (lees Scheringa) wel :roll: . Of ze het doen is een 2e. Ze wilde al diep gaan de 1e x. alleen wilde ze in 1e instantie voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. toen ze over de brug kwamen, was het te laat.

toen alves niet mogelijk bleek hebben el hamdaoui gehaald. naar verluidt voor 8 mio...

ik denk niet dat ze nu nog 14 voor alves hebben liggen. ik denk dat ajakkes meer kans maakt als ze ook nog huntelaars verkopen....
Reply
Alves gaat lekker naar Spanje ofzo, die blijft echt niet in Nederland.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Deze zomer stonden toch ook niet alle Europese, muv die in Duitsland, topclubs in de rij, waarom zou dat dan nu, zeker na al die perikelen, wel zo zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Deze zomer stonden toch ook niet alle Europese, muv die in Duitsland, topclubs in de rij, waarom zou dat dan nu, zeker na al die perikelen, wel zo zijn?

Omdat hij ondanks al die perikelen in 32 wedstrijden 41 gescoord heeft in de nederlandse competitie. Cijfers die tellen. En in het buitenland hebben ze natuurlijk ook nooit te maken met 'lastige' jongens.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Als een club in NL alves kan betalen, is het AZ (lees Scheringa) wel :roll: . Of ze het doen is een 2e. Ze wilde al diep gaan de 1e x. alleen wilde ze in 1e instantie voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. toen ze over de brug kwamen, was het te laat.

toen alves niet mogelijk bleek hebben el hamdaoui gehaald. naar verluidt voor 8 mio...

ik denk niet dat ze nu nog 14 voor alves hebben liggen. ik denk dat ajakkes meer kans maakt als ze ook nog huntelaars verkopen....

Ik zie Scheringa wel zo gek om de 'gok' te nemen met Alves. Grote investering die de doelpunten zeker gaat maken. AZ heeft een killer nodig. Lijkt me de investering wel waard en als ie heel blijft zal ie heus niet mer verlies verkocht gaan worden. Maar nogmaals ik zie Alves eerder naar een club uit de top 4 competities gaan. Mede door de vele malen hogere salarissen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Marcel Brands zocht Alves op in Brazilië

Afonso Alves heeft vorige maand in Brazilië bezoek gehad van technisch directeur Marcel Brands van AZ. De kans echter dat de aanvaller in de winterstop naar Alkmaar vertrekt, is nihil.

Volgens het Algemeen Dagblad staat niets een overgang in de weg. De transfersom zou rond de 18 miljoen euro bedragen. Technisch diercteur Marcel Brands van AZ heeft zijn twijfels: ,,Het zou mij verbazen als een club bijna twintig miljoen euro op tafel legt voor een die in januari 27 jaar wordt. Dat bedrag verdien je nooit terug. Al zijn Engelse clubs wel erg kapitaalkrachtig. Of wij nog geïnteresseerd zijn? We hebben er intern nog niet over gesproken, maar als Alves in januari nog in de markt is, zou ik persoonlijk nog wel een poging willen wagen.''

Vorige maand was Alves met het nationale team van Brazilië in Zuid-Amerika. Marcel Brands zocht hem daar op, zegt Afonso Alves: ,,Het was een goed gesprek, maar er waren meer managers in Brazilië, ook van Engelse clubs. Mijn voorkeur gaat op dit moment ook uit naar Engeland.''
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Marcel Brands zocht Alves op in Brazilië

Afonso Alves heeft vorige maand in Brazilië bezoek gehad van technisch directeur Marcel Brands van AZ. De kans echter dat de aanvaller in de winterstop naar Alkmaar vertrekt, is nihil.

Volgens het Algemeen Dagblad staat niets een overgang in de weg. De transfersom zou rond de 18 miljoen euro bedragen. Technisch diercteur Marcel Brands van AZ heeft zijn twijfels: ,,Het zou mij verbazen als een club bijna twintig miljoen euro op tafel legt voor een die in januari 27 jaar wordt. Dat bedrag verdien je nooit terug. Al zijn Engelse clubs wel erg kapitaalkrachtig. Of wij nog geïnteresseerd zijn? We hebben er intern nog niet over gesproken, maar als Alves in januari nog in de markt is, zou ik persoonlijk nog wel een poging willen wagen.''

Vorige maand was Alves met het nationale team van Brazilië in Zuid-Amerika. Marcel Brands zocht hem daar op, zegt Afonso Alves: ,,Het was een goed gesprek, maar er waren meer managers in Brazilië, ook van Engelse clubs. Mijn voorkeur gaat op dit moment ook uit naar Engeland.''

Volgens de geruchten hebben ze zelf 16 miljoen geboden..... Calimero
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Met Man. City schijnt er overigens nog helemaal geen overeenkomst te zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Marcel Brands zocht Alves op in Brazilië

Afonso Alves heeft vorige maand in Brazilië bezoek gehad van technisch directeur Marcel Brands van AZ. De kans echter dat de aanvaller in de winterstop naar Alkmaar vertrekt, is nihil.

Volgens het Algemeen Dagblad staat niets een overgang in de weg. De transfersom zou rond de 18 miljoen euro bedragen. Technisch diercteur Marcel Brands van AZ heeft zijn twijfels: ,,Het zou mij verbazen als een club bijna twintig miljoen euro op tafel legt voor een die in januari 27 jaar wordt. Dat bedrag verdien je nooit terug. Al zijn Engelse clubs wel erg kapitaalkrachtig. Of wij nog geïnteresseerd zijn? We hebben er intern nog niet over gesproken, maar als Alves in januari nog in de markt is, zou ik persoonlijk nog wel een poging willen wagen.''

Vorige maand was Alves met het nationale team van Brazilië in Zuid-Amerika. Marcel Brands zocht hem daar op, zegt Afonso Alves: ,,Het was een goed gesprek, maar er waren meer managers in Brazilië, ook van Engelse clubs. Mijn voorkeur gaat op dit moment ook uit naar Engeland.''

Volgens de geruchten hebben ze zelf 16 miljoen geboden..... Calimero

En ik ben benieuwd of AZ dat bezoek aan Alves ook gemeld heeft bij Heerenveen, want anders is het weer een mooi staaltje van illegale contractonderhandelingen en het heeft er zeker niet aan bijgedragen dat Alvas tot rust kwam en op tijd naar Heerenveen kwam.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En ik ben benieuwd of AZ dat bezoek aan Alves ook gemeld heeft bij Heerenveen, want anders is het weer een mooi staaltje van illegale contractonderhandelingen en het heeft er zeker niet aan bijgedragen dat Alvas tot rust kwam en op tijd naar Heerenveen kwam.

Mocht Heerenveen daadwerkelijk in de winterstop een bedrag ontvangen rond de 18-20 miljoen, dan moeten we maar eens off-the-record met wat teleurgestelde AZ-spelers gaan praten.....

Kijken hoe dan daar in Alkmaar reageren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Verbeek baalt van nieuw 'gedonder' rond Alves
07/11/2007 10:30

Afonso Alves staat weer compleet in de schijnwerpers, met dank aan de serieuze interesse uit Engeland. SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek baalt van de nieuwe transferperikelen.

SC Heerenveen heeft zoals afgesproken AZ op de hoogte gebracht van de serieuze interesse voor Alves. Manchester City heeft zich in Friesland officieel gemeld voor de Braziliaanse goalgetter.

De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en City verlopen vooralsnog moeizaam, waardoor AZ in de race blijft. Maar als het bedrag dat in de media wordt genoemd (naar verluidt twintig miljoen euro) klopt, dan haakt de Alkmaarse club af.

SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek ziet met lede ogen aan dat het 'gedonder' weer van voren af aan begint. 'De transferperiode is nog niet eens begonnen (van 1 tot 31 januari), maar de geruchtenstroom is alweer op gang. Het is niet leuk, maar het is niet anders', zegt de coach deze week in Voetbal International.

'Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht', aldus Verbeek. 'Er stond in sommige kranten dat hij al betaald zou zijn, maar wij moeten dat steeds weer ontkrachten. Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Alves: "Blijven? Ben je gek?"
Afonso Alves wil weg bij SC Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.

De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"

Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."

Ook komt Alves in het interview terug op zijn mislukte transfer naar AZ. "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."

Daar heeft ie helaas gelijk in...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hij is er iig tegen NEC niet bij, echter die ouwe Sibon komt ook weer steeds losser de laatste tijd =D> !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:Afonso Alves valt af bij Braziliaanse nationale ploeg
12/11/2007 16:40

Afonso Alves heeft moeten afzeggen voor de Braziliaanse nationale ploeg. De aanvaller van SC Heerenveen heeft te veel last van zijn elleboog. Luis Fabiano (Sevilla) is opgeroepen als vervanger.

Alves heeft de bloeduistorting afgelopen weekeinde opgelopen uit tegen Vitesse. In dat duel kreeg de topscorer van de Friezen een rode kaart. Afonso Alves haalde twee keer uit naar Remco van der Schaaf.

Heerenveen-coach Gertjan Verbeek reageerde verrast op het nieuws over zijn spits. 'Na de wedstrijd tegen Vitesse had hij schrammen op zijn elleboog staan, maar het is niet heel ernstig', vertelde Verbeek aan VI.nl. 'Naar mijn weten is hij gewoon naar Brazilië gegaan, maar zoals je weet zijn zulke dingen nooit helemaal zeker.'

De ploeg van bondscoach Dunga treedt nu zonder Alves aan tegen Peru (18 november in Lima) en Uruguay (21 november in São Paulo). Beide zijn wedstrijden in de WK-kwalificatiereeks.

Brazilië staat na twee duels tweede in de Zuid-Amerikaanse groep met vier punten. Alleen Argentinië (zes punten) doet het beter. De bovenste vier na achttien wedstrijden plaatsen zich voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. Nummer vijf speelt een play-off tegen de nummer vier uit de Noord- en Midden-Amerikaanse kwalificatiereeks.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
cry
Reply
:wink:
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Afonso Alves valt af bij Braziliaanse nationale ploeg
12/11/2007 16:40

Afonso Alves heeft moeten afzeggen voor de Braziliaanse nationale ploeg. De aanvaller van SC Heerenveen heeft te veel last van zijn elleboog. Luis Fabiano (Sevilla) is opgeroepen als vervanger.

Alves heeft de bloeduistorting afgelopen weekeinde opgelopen uit tegen Vitesse. In dat duel kreeg de topscorer van de Friezen een rode kaart. Afonso Alves haalde twee keer uit naar Remco van der Schaaf.

Heerenveen-coach Gertjan Verbeek reageerde verrast op het nieuws over zijn spits. 'Na de wedstrijd tegen Vitesse had hij schrammen op zijn elleboog staan, maar het is niet heel ernstig', vertelde Verbeek aan VI.nl. 'Naar mijn weten is hij gewoon naar Brazilië gegaan, maar zoals je weet zijn zulke dingen nooit helemaal zeker.'

De ploeg van bondscoach Dunga treedt nu zonder Alves aan tegen Peru (18 november in Lima) en Uruguay (21 november in São Paulo). Beide zijn wedstrijden in de WK-kwalificatiereeks.

Brazilië staat na twee duels tweede in de Zuid-Amerikaanse groep met vier punten. Alleen Argentinië (zes punten) doet het beter. De bovenste vier na achttien wedstrijden plaatsen zich voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. Nummer vijf speelt een play-off tegen de nummer vier uit de Noord- en Midden-Amerikaanse kwalificatiereeks.

Goed verhaal, ik trapte er bijna in.....
Maar een bloedui is zoiets als een bloedsinaasappel?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haha, dat heb ik serieus niet getypt :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
4 potjes langs de kant...tijd voor tripje naar brazil
Reply
kooltje Wrote:4 potjes langs de kant...tijd voor tripje naar brazil

Ik zou niet weten waarom....spelers die niet uitkomen voor hun land, trainen gewoon door of werken aan hun herstel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Alves: "Blijven? Ben je gek?"
Afonso Alves wil weg bij SC Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.

De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"

Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."
[
Ook komt Alves in het interview terug op zijn mislukte transfer naar AZ. "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."

Stukkie meer tekst:
Quote: ,,Blijven? Haha, ben je gek?'' (maar dan in context)

Je hebt rust nodig om te presteren. Je voelt je in Heerenveen thuis en de bondscoach selecteert je toch wel, ook al speel je bij een kleine club Nederland. Dan kun je toch net zo goed hier blijven?
Blijven? Haha, ben je gek?

Hoe groot is de kans dat jij hier na de winterstop nog bent?
Vraag dat maar aan de voorzitter.

Die heeft Heerenveen niet meer.
Aan de directie dan.

Heb je dat niet zelf al gedaan?
Heerenveen houdt me aan mijn contract. Het is dus niet zo dat ik de clubs voor het uitkiezen heb.

Je kon toch naar AZ?
Ik ben daar niet naar toe gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, hadden ze moeten betalen wat Heerenveen vroeg. Wat heb ik aan een club die zegt: ik ben geïnteresseerd? Er zijn zoveel clubs geïnteresseerd. Voor interesse koop ik niks. Interesse alleen is niet genoeg, want dan blijft het bij praten.

En daar houd jij niet zo van hè?
Nee, van te veel praten krijg je dorst.

Eigenlijk ongelooflijk dat je hier nog speelt.
Ach ja, maar dat is in het verleden vaker gebeurd. Er zijn meer grote spelers die een tijdje bij Heerenveen hebben gespeeld voordat ze naar een grotere club konden.

Is het frustrerend dat er maar geen club komt die het bedrag betaalt dat Heerenveen wil hebben?
Natuurlijk. Maar er zal toch wel een keer iemand komen die het gewenste bedrag voor me betaalt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dus nog zo'n 3 wedstrijden voor Alves voor de winterstop als ik het goed heb. Met Kerst en de jaarwisseling wil hij vast graag bij zijn familie zijn dus mogelijk heeft hij zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen al gespeeld. #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: