The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
#1
Naar een idee van XL denk ik dat het misschien een leuk idee is om de tennispoll in toernooivorm te gaan doen.

Of misschien wel naast de tennispoll .. geen idee.

Wie lijkt dit wat?

Loting met 4 geplaatsten naar de poll ranglijst, de rest echt geloot. .. even met random genomen fictieve namen.

Genomico (1) - Kuiper
Elikian - Omyaca
De Kabaggaan - Mitch
Haggie - Centre Court (4)
Ad Wim (3) - Jappiesevic
Fred Naaigaren - São Paulo
Merijn Aalbers - Juan Zueco
RobbieDK - Mist (2)

Met als bijvraag bij het aantal games dat de verliezer haalt in een door de poll-opzetter bepaalde wedstrijd. (bv Ljubicic-Karanusic) Dit in het geval dat het een gelijkspel is (allebei evenveel wedstrijden goed). Indien dan nog gelijk wint degene die als eerste heeft gepolled. (Dus afkijken bij de tegenstander afstraffen Wink)

Deze bovenstaande pollen dan de wedstrijden die op maandag en dinsdag worden gespeeld. (vooral de eerste rondes)

Daarna:
Woensdag en donderdag: (2e rondes)
Genomico (1) - Omyaca
Mitch - Centre Court (4)
Ad Wim (3) - São Paulo
Juan Zueco - Mist (2)

Vrijdag (met sets): (de QFs)
Genomico (1) - Centre Court (4)
Ad Wim (3) - Juan Zueco

Zaterdag+Zondagwedstrijden (met sets) (SF+F)
Genomico (1) - Juan Zueco.

Op die manier komt er dus een wereldranglijst die de plaatsing bepaalt voor de volgende toernooien.

Ik wil wel vanaf volgende week zo'n opzet gaan maken als er minimaal 16 deelnemers zijn. (zijn er meer, dan wordt er geloot wie de qualies mag gaan pollen haha)

Wie heeft er interesse?
Reply
#2
Ja ja ja, leuk! Beetje naar het idee ook van de Forumliga bij CM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Lijkt mij ook een leuk idee!
Maar begrijp ik het goed dat als je de eerste ronde verliest je de rest niet meer hoeft te pollen?
Reply
#4
omyaca Wrote:Lijkt mij ook een leuk idee!
Maar begrijp ik het goed dat als je de eerste ronde verliest je de rest niet meer hoeft te pollen?
Dat is het idee ja, ik ga geen Round Robin doen Wink .. tennis is Knock-out systeem Smile

(maar als mensen het leuker vinden kan er voor de verliezende 8 ook wel een 'verliezers ronde' komen, maar persoonlijk ben ik voor out=out)
Reply
#5
Dat is op zich wel lullig. Misschien dus inderdaad een idee om het aanvankelijk ernaast te organiseren. Maar dan rijst er weer de vraag hoe je die twee op de een of andere manier kunt combineren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Nu ik er zo over nadenk, vind ik het toch niet zo'n slecht idee om het te vervangen. Dan kun je een keer een weekje missen zonder al te veel schade op te lopen. Bovendien is het zo makkelijker voor de wat lager geklasseerden om terug te komen (niet dat dat voor mij gunstig is, maar toch :wink: )

Misschien een idee om de geplaatste spelers een bye te geven, zodat je wel voordeel haalt uit je goede plek op de ranglijst. Zodoende kunnen er ook meer mensen meedoen in het schema.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Hmm... Hier zie ik wel wat in.

Damn Michiel, waarom kom je nu weer met zo'n leuk idee!! :wink:
Reply
#8
Super!!

Ik doe mee, maar waarom moest ik nou weer gelijk tegen de nummer 1 geplaatst loten?? :wink: :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#9
En waarom ben ik niet nummer 1 geplaatst?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Genomico Wrote:Hmm... Hier zie ik wel wat in.

Damn Michiel, waarom kom je nu weer met zo'n leuk idee!! :wink:
Hoop dat je dat niet zegt omdat ik je de finale heb laten halen als Topseed Wink

Idee is niet van mij, maar van XL zoals ik al zei Smile

Hij deed het op Fok bij de Australian Open, en ik vond dat veel leuker dan het tennispollen zoals ik dat hier altijd deed ... dan speel je echt tegen een tegenstander. Vandaar mijn voorstel Smile

Maar dan hebben we er dus al 5:
Ad Wim, Elikian, Genomico, Kuiper, Omyaca
Reply
#11
Ik twijfel wel of 16 deelnemers haalbaar is.
Er zijn er de laatste weken niet meer zoveel geweest bij de tennispoll
Reply
#12
Met 8 kan het toch ook. (desnoods met qualifiers)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
Elikian Wrote:
Genomico Wrote:Hmm... Hier zie ik wel wat in.

Damn Michiel, waarom kom je nu weer met zo'n leuk idee!! :wink:
Hoop dat je dat niet zegt omdat ik je de finale heb laten halen als Topseed Wink

Idee is niet van mij, maar van XL zoals ik al zei Smile

Hij deed het op Fok bij de Australian Open, en ik vond dat veel leuker dan het tennispollen zoals ik dat hier altijd deed ... dan speel je echt tegen een tegenstander. Vandaar mijn voorstel Smile

Maar dan hebben we er dus al 5:
Ad Wim, Elikian, Genomico, Kuiper, Omyaca
CC, Haggie, Jappie, Kabaggaan, Scholten, Juan, Mist en Sao Paulo doen ook zeker mee. Dan hebben we er al 13.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Meld.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#15
Als het er iets minder zijn dan 16 is niet erg. Een paar byes kan wel. Maar geen 12 byes Wink... ik denk dat 16 het ideale aantal is gewoon. Zijn er iets meer aanmeldingen (ja, je moet je aanmelden voor een week, omdat ik een loting moet maken!) dan moeten de laagstgeklasseerden op zondag ook de laatste qualies voorspellen! (en evt de finale van de huidige week)
Reply
#16
Van mij hoeft het niet. Je moet elke dag geluk hebben meer juist te voorspellen dan je tegenstander, terwijl je nu over een hele week moet laten zien het beste te voorspellen. Die forum league had ik ook na een keer wel gezien, het voegde voor mij ook niets toe dat ik tegen één iemand speelde ipv tegen iedereen. Geef mij maar spelen over de langere termijn Wink
Reply
#17
Elikian Wrote:
Genomico Wrote:Hmm... Hier zie ik wel wat in.

Damn Michiel, waarom kom je nu weer met zo'n leuk idee!! :wink:
Hoop dat je dat niet zegt omdat ik je de finale heb laten halen als Topseed Wink

Idee is niet van mij, maar van XL zoals ik al zei Smile

Hij deed het op Fok bij de Australian Open, en ik vond dat veel leuker dan het tennispollen zoals ik dat hier altijd deed ... dan speel je echt tegen een tegenstander. Vandaar mijn voorstel Smile

Maar dan hebben we er dus al 5:
Ad Wim, Elikian, Genomico, Kuiper, Omyaca

Maar jij komt wel op het idee het hier in te gaan voeren :Big Grin
Reply
#18
Mist Wrote:Van mij hoeft het niet. Je moet elke dag geluk hebben meer juist te voorspellen dan je tegenstander, terwijl je nu over een hele week moet laten zien het beste te voorspellen. Die forum league had ik ook na een keer wel gezien, het voegde voor mij ook niets toe dat ik tegen één iemand speelde ipv tegen iedereen. Geef mij maar spelen over de langere termijn Wink
Solide punt.

Maar ik denk dat op de langere termijn de toppers vanzelf bovendrijven. En die zullen door hun plaatsing ook op het eind met elkaar de strijd aangaan. Ik weet dat jij voor de competitie toch ook meer interesse hebt in de polls van de andere 'goeie pollers', dan van de random anderen?

En ja, je zult wel eens verrassend verliezen, maar dat hoort erbij.
Reply
#19
Mist Wrote:Van mij hoeft het niet. Je moet elke dag geluk hebben meer juist te voorspellen dan je tegenstander, terwijl je nu over een hele week moet laten zien het beste te voorspellen. Die forum league had ik ook na een keer wel gezien, het voegde voor mij ook niets toe dat ik tegen één iemand speelde ipv tegen iedereen. Geef mij maar spelen over de langere termijn Wink
Maar daarom is het misschien juist wel leuk om het naast elkaar te doen, net als bij de Forum Liga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ik vind het een super idee! Ik stem voor!

Maar loot mij niet nog een keer tegen Centre Court :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#21
Jaaa ik ben erbij! Leuk idee!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Schitterend plan, ik hoop dat ik mij weet te kwalificeren voor het hoofdtoernooi of een wc krijg :wink:
Reply
#23
En ook The Mailman is van de partij.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#24
als je iemand nodig heb hoor ik het wel. leg het even uit en ik ben van de partij
Reply
#25
Leuk idee! =D> Ik doe mee, al zie ik ook nog wel wat haken en ogen.

Wordt het niet een wedstrijdje 'het laatst je poll posten', omdat het voordelig kan zijn om de poll van je tegenstander te weten. Dat bestaat nu ook al bij het pollen van finales en ik heb het idee dat mensen daar meer strategisch pollen dan dat ze voorspellen op basis van kennis en/of inzicht.

Mocht de 1e geplaatste een bye krijgen en in de volgende ronde verliezen, dan vind ik dat die het puntenaantal moet krijgen van een 1e ronde verlies. Net zoals in toernooien met een 48 of 96 draw. Dat houdt het deelnemersveld wat dichter bij elkaar.

Ik ben voor!
Reply
#26
Ik ben er ook wel bij.

Het geeft mij weer het nodige elan aan het voorspellen van de tennismatches.
Het huidige systeem heb ik namelijk wel een beetje gezien.
Reply
#27
Mooi om te horen dat men iig over het algemeen positief gestemd is.

Dan hebben we er nu 13

Ad Wim
Centre Court
Elikian
Fred Naaigaren
Genomico
Haggie
Juan Zueco
Kooltje
Kuiper
Omyaca
São Paulo
Scholten!
The Mailman

Sao, ik ben het op zich eens wat betreft jouw bedenkingen. Misschien is het dan beter om de beslissingsvraag dan over te slaan en meteen te zeggen: bij gelijke stand wint diegene die als eerst heeft gepolled? Ik vond dat misschien een beetje teveel in het voordeel van de mensen die altijd heir zijn, dus vandaar dat ik dat niet had gedaan.
Reply
#28
Ben ook van de partij. Leuke opzet.

Na winst Aussie Open weer vol goede pollmoed.
'It must be love'
Reply
#29
Wilde zelf de tennispoll dit jaar ook weer eens gaan oppakken. Jullie nu even een voorsprong gegeven met de Ao, maar probeer zo veel mogelijk te voorspellen vanaf nu...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
Wanneer gaan we van start met de nieuwe opzet??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: