The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Feyenoord
#1
Hoe kan dat nou, nog geen topic over de klassieker?



vrijdag 02 februari 2007 14:42 MAIL | PRINT
Ajax met zelfvertrouwen naar Klassieker

Amsterdam, 02 feb 2007
,,Er kan van alles gebeuren zondag, want Ajax - Feyenoord is een wedstrijd op zich, maar wij gaan wel met zelfvertrouwen die wedstrijd in'', zei Ajax-trainer Henk ten Cate vrijdag tijdens zijn perspraatje.

Dat zelfvertrouwen heeft zijn ploeg volgens de coach 'na een toch wel aardige week.' In de afgelopen week won Ajax in een spectaculaire wedstrijd bij FC Groningen en haalde de Amsterdamse club natuurlijk de vurig gewenste routinier in de persoon van Edgar Davids binnen. De middenvelder had volgens Ten Cate al direct een positieve bijdrage geleverd. ,,Hij is echt aanwezig, is verbaal ook sterk en in het fysieke gedeelte speelt hij eveneens een belangrijke rol. Hij gaat er op training hard in. Dan hoop je dat anderen daarin meegaan, en dat gebeurt ook'', aldus Ten Cate. De coach liet niet veel los over zijn opstelling tegen de Rotterdammers, maar hij liet wel weten dat Davids zeker fit genoeg is. ,,Op de dag dat hij hier kwam, hielden we toevallig net een fitheidstest. Edgar zat bij de drie besten.''

Dat Davids tegen de rivaal speelt, lijkt derhalve waarschijnlijk. Zeker is het volgens Ten Cate dat John Heitinga en Thomas Vermaelen het centrale verdedigingsduo vormen; een voor de hand liggende oplossing bij de schorsing van Jaap Stam en de blessure van Zdenek Grygera. Of Leonardo tegen zijn oude club in de basis staat, liet de trainer nog in het midden. Wel meldde hij dat de nieuwe aanvaller 'in ieder geval in vorm is.' Het meespelen van Hedwiges Maduro is twijfelachtig. De middenvelder ontbrak deze week op de trainingen; hij kampt met een virus.

Ten Cate beseft terdege dat de uitslag van de eerste wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord (0-4 in Rotterdam) geen garantie is dat de Rotterdammers weer met ruime cijfers geklopt gaan worden. ,,Er kan van alles gebeuren als deze teams tegen elkaar spelen. Ik denk wel dat wij er goed voor staan. Die vorige wedstrijd zegt niet zoveel meer nu, al irriteert het me dat er toen, zoals vaker, steeds geschreven werd hoe slecht de tegenstander was. Het lijkt wel of het goede spel van Ajax er niets mee te maken had.''

Droomt de oefenmeester al van een scenario waarin PSV zaterdag eerst van AZ verliest, waarna Ajax het verschil met de lijstaanvoerder kan verkleinen tot vijf punten? ,,Ik denk nu maar aan één scenario: dat wij winnen zondag'', aldus Ten Cate.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#2
De ENIGE klassieker hè !

4-1 ! :wink:
Reply
#3
Nu PSV-AZ ook gespeeld wordt valt deze klassieker een beetje in het water.
Bangkok resident.
Reply
#4
Ricochan Wrote:Nu PSV-AZ ook gespeeld wordt valt deze klassieker een beetje in het water.

PSV - AZ is geen klassieker, nooit geweest ook. Nu AZ succes heeft kan er begonnen worden met een topper, een klassieker duurt nog wel een paar jaar...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
11:00 kleine Arena? Ik zal proberen me dit keer niet te verslapen...
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Ik word opgehaald in Weesp weet alleen nog niet hoelaat anders kom ik ff langswippen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
gezellig
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:Nu PSV-AZ ook gespeeld wordt valt deze klassieker een beetje in het water.

PSV - AZ is geen klassieker, nooit geweest ook. Nu AZ succes heeft kan er begonnen worden met een topper, een klassieker duurt nog wel een paar jaar...

Er is maar 1 klassieker Depor, zelfs psv tegen elke willekeurige ploeg zal NOOIT een klassieker worden...
Reply
#9
True er is maar 1 echte klassieker! Gelukkig zijn toppers imo ook altijd wel leuk, maar minder beladen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ekslem Wrote:True er is maar 1 echte klassieker! Gelukkig zijn toppers imo ook altijd wel leuk, maar minder beladen.

Dat hangt af van een heleboel factoren. Ik denk dat PSV-AZ niet minder beladen is, onder andere door de twee trainers die elkaars vrienden niet echt meer zijn. (om het maar eens zacht uit te drukken... :8Smile Tussen Erwin Koeman en Henkie is, voor zover ik weet, geen animositeit, dus daar gaat het vooral om de wedstrijd zelf en de hoop op revanche van de heenwedstrijd...
Reply
#11
Hoop doet leven GZ, alleen met de kwaliteit van Feyenoord, denk ik niet dat het erin zit voor je...

:lol:
Reply
#12
ajks -feijnoord is idd de enige klassieker, maar dat zegt niet dat de rest van het land er nog iets om geeft...tegenwoordig is het ook geen topper meer.
Bangkok resident.
Reply
#13
Ricochan Wrote:ajks -feijnoord is idd de enige klassieker, maar dat zegt niet dat de rest van het land er nog iets om geeft...tegenwoordig is het ook geen topper meer.

Boeit ons, echte supporters van Ajax en Feyenoord, nou de mening van heel het land (brabant e/o). WIJ hebben DE klassieker, jullie mogen het met slappe aftrekseltjes ervan doen...

:!:
Reply
#14
Dat is alleen door een ajaks of feijnoord bril gezien zo...maar wat maakt het uit, jullie blij wij blij iedereen blij :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
#15
Heb er een hard hoofd in, dat is duidelijk. Laten we hopen op een goed resultaat(gelijkspelletje?!), dat Buissie Davids of Leo afzaagd(liefst beide) en dat de supporters zich rustig houden. Anders is 't voor 5 jaar afgelopen. En een klassieker zonder uitpubliek is geen klassieker!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
centre court Wrote:Heb er een hard hoofd in, dat is duidelijk. Laten we hopen op een goed resultaat(gelijkspelletje?!), dat Buissie Davids of Leo afzaagd(liefst beide) en dat de supporters zich rustig houden. Anders is 't voor 5 jaar afgelopen. En een klassieker zonder uitpubliek is geen klassieker!

JAAAA laat buissie leo idd eens een kopje kleiner maken Icon_twisted
Reply
#17
Fabian Wrote:Hoop doet leven GZ, alleen met de kwaliteit van Feyenoord, denk ik niet dat het erin zit voor je...

:lol:

Oh, maar ik ben een realist. Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar het 'echte' legioen natuurlijk wel. En zalig zijn de simpelen van geest, he? :wink:
Reply
#18
Ricochan Wrote:
centre court Wrote:Heb er een hard hoofd in, dat is duidelijk. Laten we hopen op een goed resultaat(gelijkspelletje?!), dat Buissie Davids of Leo afzaagd(liefst beide) en dat de supporters zich rustig houden. Anders is 't voor 5 jaar afgelopen. En een klassieker zonder uitpubliek is geen klassieker!

JAAAA laat buissie leo idd eens een kopje kleiner maken Icon_twisted

Nog kleiner ? :eeeek:
Reply
#19
Ricochan Wrote:
centre court Wrote:Heb er een hard hoofd in, dat is duidelijk. Laten we hopen op een goed resultaat(gelijkspelletje?!), dat Buissie Davids of Leo afzaagd(liefst beide) en dat de supporters zich rustig houden. Anders is 't voor 5 jaar afgelopen. En een klassieker zonder uitpubliek is geen klassieker!

JAAAA laat buissie leo idd eens een kopje kleiner maken Icon_twisted

Nog kleiner? :wink:

Edit: Had serieus waar de reactie van Fabian niet gezien :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#20
Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt

Mijn amateurcluppie speelt int begin van het seizoen een oefenwedstrijd tegen Fey. Buijs staat erg hoog op het lijstje! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
gittermaster Wrote:11:00 kleine Arena? Ik zal proberen me dit keer niet te verslapen...

Vanaf 10.30 zijn wij er, Treesong mocht ook mee.
Reply
#23
Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt

:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#24
Bredanaar Wrote:
Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt

:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:

Ach als Leo en Davids een kopje kleiner worden gemaakt door Buijs dan hoop ik dat in ieder geval Davids er eentje meeneemt...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Bredanaar Wrote:
Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt

:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:

En op die Feyenoorders reageer je niet Bredanaar ? Quote ze dan even allemaal... :!:
Reply
#26
Bredanaar is wel vaker selectief verontwaardigd
Reply
#27
Fabian Wrote:
Bredanaar Wrote:
Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt

:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:

En op die Feyenoorders reageer je niet Bredanaar ? Quote ze dan even allemaal... :!:

Over dat afzagen stoorde ik me inderdaad ook wel maar wat Depor schreef vind ik grensoverschrijdend, hiermee bedoel ik dat ik vond dat ik hier op moest reageren.
"Supporters" die hopen dat voetballers elkaar verrot schoppen ( of afzagen) hoeven van mij niet in een stadion te komen. Ze ruien de boel zo op dat er zelfs gewonden en doden vallen zoals op Sicilie gisteren. Heeft inderdaad niets met het door zoveel meer mensen geliefde voetbal te maken. Sadisme moet bestreden worden en niet aangemoedigd. IK hoop dat er een mazenloos systeem komt waardoor zulke mensen uit stadions geweerd kunnen worden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#28
Dit wordt de belangrijkste wedstrijd van ´t weekend....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#29
Bredanaar Wrote:
Fabian Wrote:
Bredanaar Wrote:
Depor Wrote:Hoop dat Edje even zo een kakkerlak door midden trapt

:eeeek: De echte voetballiefhebber spreekt :roll: :roll:

En op die Feyenoorders reageer je niet Bredanaar ? Quote ze dan even allemaal... :!:

Over dat afzagen stoorde ik me inderdaad ook wel maar wat Depor schreef vind ik grensoverschrijdend, hiermee bedoel ik dat ik vond dat ik hier op moest reageren.
"Supporters" die hopen dat voetballers elkaar verrot schoppen ( of afzagen) hoeven van mij niet in een stadion te komen. Ze ruien de boel zo op dat er zelfs gewonden en doden vallen zoals op Sicilie gisteren. Heeft inderdaad niets met het door zoveel meer mensen geliefde voetbal te maken. Sadisme moet bestreden worden en niet aangemoedigd. IK hoop dat er een mazenloos systeem komt waardoor zulke mensen uit stadions geweerd kunnen worden.

Pff, wat een onzin. Als ik in het stadion zit kan ik ik ook wel eens hopen dat een speler van de tegenstander verrot wordt geschopt maar wil dat dan zeggen dat ik dan maar niet meer naar het stadion mag komen? Wil dat zeggen dat ik dat ik agenten of supporters van de tegenstanders ga slopen? Jij moet echt wat meer Calgon eten, dan verkalken je hersens niet zo snel... Jij wil blijkbaar eens systeem waar iedereen voor iedere wedstrijd een hersenscan moet ondergaan om te kijken wat de vermoedelijke gedachten in de komende twee uur zijn? Tis dat je in de stad Breda woont, anders had ik je dorpsgek genoemd.
Reply
#30
Noem hem dan maar gewoon gek.
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: