The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 9 - 11 Feb
Bredanaar Wrote:wasda? :eeeek:

d'r is bij het koken een doperwtje in haar hemd gevallen, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:wasda? :eeeek:

d'r is bij het koken een doperwtje in haar hemd gevallen, denk ik.

Die is zeker nu aan het rotten of zo.
Insane life.
Reply
haar kop is ook aan het rotten zo te zien...
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:Kromkamp is er a.s. zondag iig niet bij.

Schijnt te maken te hebben met een miskraan van zijn vriendin....
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:Kromkamp is er a.s. zondag iig niet bij.

Schijnt te maken te hebben met een miskraam van zijn vriendin....

Daarom zei ik ook al dat het me niet zou verbazen als hij niet zou spelen.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Zo, da's de eerste die niet speelt (Alcides)

Alcides en Michael Reiziger ontbreken zondag in de selectie van PSV. Beide verdedigers zijn geblesseerd. Trainer Koeman benadrukte dat zijn formatie de competitie niet nog spannender wil maken. "We hebben twee keer achter elkaar verloren. Het wordt tijd voor een zege", aldus de trainer van de koploper uit Eindhoven.
Reply
Alcides wel in een paar teams langs zien komen...

Ik denk dat Kromkamp nu dus wel moet gaat spelen, Alex is weer fit genoeg om te starten.

Kromkamp-Alex-Da Costa-Salcido
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
tyfusspel
The great old Ludwig von...
Reply
FC Petr Wrote:Alcides wel in een paar teams langs zien komen...

Ik denk dat Kromkamp nu dus wel moet gaat spelen, Alex is weer fit genoeg om te starten.

Kromkamp-Alex-Da Costa-Salcido

In zo'n situatie kan niemand Kromkamp verplichten om te spelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:Alcides wel in een paar teams langs zien komen...

Ik denk dat Kromkamp nu dus wel moet gaat spelen, Alex is weer fit genoeg om te starten.

Kromkamp-Alex-Da Costa-Salcido

In zo'n situatie kan niemand Kromkamp verplichten om te spelen.

Dat weet ik wel, maar er kan een bepaalde verwachtingsdruk liggen.


By the way.....ik dacht dat Heitinga een zekerheidje was. :roll:

Ajax kampt met linksback-probleem
Foto: Orangepictures09 februari 2007, 00:00
Door: Johan Inan
Henk ten Cate heeft voor de wedstrijden tegen ADO Den Haag en Excelsior een probleem op de linksback-positie. Zdenek Grygera, Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen kampen momenteel allen met een blessure.
Na de blessure van Emanuelson meldde ook Vermaelen zich deze week in de ziekenboeg. De Belg hield aan de interland met de Tsjechen een knieblessure over.

Zdenek Grygera herstelt momenteel nog van de hamstringblessure die hij opliep in het uitduel met FC Groningen. De komende wedstrijden tegen ADO Den Haag (zondag) en Excelsior (woensdag) lijken echter niet haalbaar voor de Tsjech.

Voor de komende wedstrijden zal ten Cate dus moeten improviseren. De Amsterdammer zal er mogelijk voor kiezen het systeem te wijzigen, van 4-3-3 naar 3-4-3. Een andere mogelijkheid is het aanwijzen van een stand-in. Edgar Davids, Olaf Lindenbergh en John Heitinga (twijfelachtig) lijken dan de belangrijkste gedadigden omdat zij in het verleden al eens op de linksback-positie gespeeld hebben.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Johnny Heitinga begint zondag in het uitduel van Ajax met ADO Den Haag in de basis. De verdediger, die deze week vanwege een bovenbeenblessure de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Rusland nog aan zich voorbij liet gaan, vormt in het Haagse Zuiderpark met Jaap Stam het centrale verdedigingsduo bij de Amsterdammers. Hij vervangt de geblesseerde Zdenek Grygera.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
volgens mij is onze Utrecht verdediger gigantisch in de fout gegaan met z'n cappie Smile

grygera speelt toch niet?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Mukkus Wrote:Kromkamp is er a.s. zondag iig niet bij.

Zn vriendin had een miskraam. Klote natuurlijk, maar ik neem aan dat Jan zich toch zal kunnen focussen op Sparta zondag.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Kromkamp is er a.s. zondag iig niet bij.

Zn vriendin had een miskraam. Klote natuurlijk, maar ik neem aan dat Jan zich toch zal kunnen focussen op Sparta zondag.

dat is kut voor jan. veel sterkte....

maar is het nou z'n vriendin had een miskraam of hadden ze samen een miskraam?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Lichamelijk heeft alleen de vrouw een miskraam maar omdat je officieel ook zegt "we zijn zwanger" zal je nu ook wel zeggen "we hebben een miskraam gehad".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Kromkamp is er a.s. zondag iig niet bij.

Zn vriendin had een miskraam. Klote natuurlijk, maar ik neem aan dat Jan zich toch zal kunnen focussen op Sparta zondag.

Weet niet of je dat ooit van dichtbij hebt meegemaakt? Daar ben je letterlijk dagen kapot van, zoniet weken. Dus om even aan te nemen dat, is overdreven, je mag blij zijn als hij er zondag is maar het zal me niets verbazen als hij nog een paar dagen rust neemt om zoiets te verwerken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Kromkamp is er a.s. zondag iig niet bij.

Zn vriendin had een miskraam. Klote natuurlijk, maar ik neem aan dat Jan zich toch zal kunnen focussen op Sparta zondag.

Weet niet of je dat ooit van dichtbij hebt meegemaakt? Daar ben je letterlijk dagen kapot van, zoniet weken. Dus om even aan te nemen dat, is overdreven, je mag blij zijn als hij er zondag is maar het zal me niets verbazen als hij nog een paar dagen rust neemt om zoiets te verwerken.

Tuurlijk klopt het wat je zegt. Maar het is morgen bijna een week later en dan is voetbal juist een mooi iets om je zinnen te verzetten, hoe hard het ook klinkt.
Reply
kuiper Wrote:Ik neem deze week een keer een Alves-loos team.

Hij zal toch niet elke week gaan scoren. Nu heb ik wel plaats voor 3 andere top-spitsen.

Gelukkig. Goede week uit gekozen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Waarom staan alle interessante RKC middenvelders als aanvaller in het spel Icon_evil

Even een tip van Treesong :wink:

Budget: 0.00M
Wevers, Jurgen (5.75M)

Grygera, Zdenek (17.15M)
Mendes da Silva, David (18.10M)
De Fauw, Davy (11.40M)

Vertonghen, Jan (7.85M) Hakkuh
Bruins, Luigi (7.00M)
Ramzi, Adil (12.50M)
Sneijder, Wesley (18.95M)

Farfán, Jefferson (21.10M)
Alves, Afonso (15.40M)
Koevermans, Danny © (17.95M)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: