The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 9 - 11 Feb
Je hebt zowiezo geen geldig team met maar 10 spelers :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
:oops: Ik was m´n pannenkoek vergeten.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
De Bredase Lampkes

Budget: 2.50M
Castro, Bram (8.80M)

Alcides (17.40M)
Mendes da Silva, David (18.10M)
Stam, Jaap (18.40M)
De Fauw, Davy (11.40M)

Prager, Thomas (10.05M)
Sneijder, Wesley (18.95M)
Martens, Maarten © (17.15M)
Obodai, Anthony (9.70M)

Alves, Afonso (15.40M)
Garcia, Luwamo (7.15M)
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Alcides. =D>
Dat wordt de redder in nood en revelatie van de 2e seizoenshelft. Wat een snelheid.. volgens mij is hij veruit de snelste speler uit de eredivisie. :eeeek: Eigenlijk een rechtsback, maar als linksback deed hij het beter dan Salcido, die dan weer op zijn favo plek linkscentraal kan spelen, waar da Costa er niks van bakt de laatste weken. Hopen dat Alex zn blessure meevalt en dat Kromkamp zoals tegen AZ (zn beste pot in jaren) blijft spelen, zowel verdedigend als aanvallend zit het dan wel weer snor achterin itt de laatste 2 potjes.
Reply
FC Petr Wrote:Nou, als ik dit zo allemaal lees heb ik dus drie spelers in mijn team opgesteld waarvan het onzeker is of ze gaan spelen. :roll:


Wevers, Jurgen (5.75M)

De Fauw, Davy (11.40M)
Mendes da Silva, David © (18.10M)
Donk, Ryan (13.05M)
Kromkamp, Jan (18.40M)

Ramzi, Adil (12.50M)
Sneijder, Wesley (18.95M)
Vertonghen, Jan (7.85M)


Slory, Andwele (6.90M)
Farfán, Jefferson (21.10M)
Babel, Ryan (16.00M)

volgens de rkc fans gaat die nieuwe aanwinst keepen dit weekend, dus ik hoop dat ze gelijk krijgen, want die heb ik er op het laatst nog ingekregen ipv wevers...
Ach en als die niet speelt dan maar met 10 zoals bijna elke week...
Reply
Lemmens is bij gerenomeerde europese ploegen jarenlang 1e keus geweest, dus die wordt dat bij RKC zeker.
Reply
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Nou, als ik dit zo allemaal lees heb ik dus drie spelers in mijn team opgesteld waarvan het onzeker is of ze gaan spelen. :roll:


Wevers, Jurgen (5.75M)

De Fauw, Davy (11.40M)
Mendes da Silva, David © (18.10M)
Donk, Ryan (13.05M)
Kromkamp, Jan (18.40M)

Ramzi, Adil (12.50M)
Sneijder, Wesley (18.95M)
Vertonghen, Jan (7.85M)


Slory, Andwele (6.90M)
Farfán, Jefferson (21.10M)
Babel, Ryan (16.00M)

volgens de rkc fans gaat die nieuwe aanwinst keepen dit weekend, dus ik hoop dat ze gelijk krijgen, want die heb ik er op het laatst nog ingekregen ipv wevers...
Ach en als die niet speelt dan maar met 10 zoals bijna elke week...

Volgens een aantal fans van Vitesse had Stojkovic ook al moeten keepen.....
We zullen zien wie er minpunten gaat halen. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Peter Wrote:Lemmens is bij gerenomeerde europese ploegen jarenlang 1e keus geweest, dus die wordt dat bij RKC zeker.

De vraag is wanneer.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:Lemmens is bij gerenomeerde europese ploegen jarenlang 1e keus geweest, dus die wordt dat bij RKC zeker.

dat oefenpartijtje was ook voornamelijk voor hem en voor sektioui...


maar die 2 rkc keepers waren toch alleen maar als opvulling, die wedstrijd zal wel 1-1 oid worden dus veel maakt het niet uit denk ik...
Reply
Zo te zien heeft bijna iedereen mendes als cappie, dus SHOTA kan het verschil maken deze week Idea
Bangkok resident.
Reply
Deze 11 mannen moeten het debacle van vorige week goedmaken!

Quote:Budget: 0.55M
Castro, Bram (8.80M)

De Fauw, Davy (11.40M)
Mendes da Silva, David © (18.10M)
Alcides (17.40M)
Jong-a-Pin, Kelvin (8.75M)

Sneijder, Wesley (18.95M)
Martens, Maarten (17.15M)
Cocu, Phillip (18.55M)
Bruins, Luigi (7.00M)

Slory, Andwele (6.90M)
Alves, Afonso (15.40M)

En vooral: HUP EXCELSIOR!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:En vooral: HUP EXCELSIOR!

ik denk dat ik eens toestemming ga vragen de wedstrijd van de roodzwarte brigade te mogen bezoeken. ff bruins en slory kijken, de vorm van steur aanschouwen en uiteraard de kracht van grun. als die victoria koblenco nou ff mee gaat met haar lefsjenko..... =P~
Reply
Die Koblenco vind ook ik een heerlijk mokkel :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik heb Sneijder en Babel. Nu maar hopen dat ze het tegen ADO ook doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb Sneijder en Babel. Nu maar hopen dat ze het tegen ADO ook doen.

eeeej topicverneuker, wij hadden het over een lekker wijf! :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En vooral: HUP EXCELSIOR!

ik denk dat ik eens toestemming ga vragen de wedstrijd van de roodzwarte brigade te mogen bezoeken. ff bruins en slory kijken, de vorm van steur aanschouwen en uiteraard de kracht van grun. als die victoria koblenco nou ff mee gaat met haar lefsjenko..... =P~

Graag ook even een scoutingsrapport van de heer H. Drost.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb Sneijder en Babel. Nu maar hopen dat ze het tegen ADO ook doen.

eeeej topicverneuker, wij hadden het over een lekker wijf! :razz:

Ada Wilma heeft het voor haar over lekkere kerels.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
[Image: 04.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Smurfin is aardig bijgekleurd, moet ik zeggen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En vooral: HUP EXCELSIOR!

ik denk dat ik eens toestemming ga vragen de wedstrijd van de roodzwarte brigade te mogen bezoeken. ff bruins en slory kijken, de vorm van steur aanschouwen en uiteraard de kracht van grun. als die victoria koblenco nou ff mee gaat met haar lefsjenko..... =P~

Graag ook even een scoutingsrapport van de heer H. Drost.

hoho, zoveel tegelijk kan ik niet. ok, het hangt van victoria af, zij schijnt er nogal pap van te lusten.....
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En vooral: HUP EXCELSIOR!

ik denk dat ik eens toestemming ga vragen de wedstrijd van de roodzwarte brigade te mogen bezoeken. ff bruins en slory kijken, de vorm van steur aanschouwen en uiteraard de kracht van grun. als die victoria koblenco nou ff mee gaat met haar lefsjenko..... =P~

Graag ook even een scoutingsrapport van de heer H. Drost.

hoho, zoveel tegelijk kan ik niet. ok, het hangt van victoria af, zij schijnt er nogal pap van te lusten.....

Als jij nou die Victoria een beetje bezighoudt, dan ziet Levschenko dat. Die verzaakt, omdat ie even de gedachten niet meer bij het voetbal heeft. Bruins assist op Slory, Slory scoort. Excelsior wint, punten voor Slory en Bruins. Mukkus blij. Deal? Laat dat scoutingsrapport dan maar zitten.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En vooral: HUP EXCELSIOR!

ik denk dat ik eens toestemming ga vragen de wedstrijd van de roodzwarte brigade te mogen bezoeken. ff bruins en slory kijken, de vorm van steur aanschouwen en uiteraard de kracht van grun. als die victoria koblenco nou ff mee gaat met haar lefsjenko..... =P~

Graag ook even een scoutingsrapport van de heer H. Drost.

hoho, zoveel tegelijk kan ik niet. ok, het hangt van victoria af, zij schijnt er nogal pap van te lusten.....

Als jij nou die Victoria een beetje bezighoudt, dan ziet Levschenko dat. Die verzaakt, omdat ie even de gedachten niet meer bij het voetbal heeft. Bruins assist op Slory, Slory scoort. Excelsior wint, punten voor Slory en Bruins. Mukkus blij. Deal? Laat dat scoutingsrapport dan maar zitten.... :wink:

=D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Levch. is geschorst Mukkus! Vandaar het verhaal dat Victoria mss weleens mee kon gaan. Naar mijn weten komt ze anders zelden tot nooit kijken....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Simr en bruins Idea
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:Levch. is geschorst Mukkus! Vandaar het verhaal dat Victoria mss weleens mee kon gaan. Naar mijn weten komt ze anders zelden tot nooit kijken....

Is Lev geschorst? Dan wint Excelsior sowieso.....doe toch maar dat scoutingsrapport, waf!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Goran Lovre Idea
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[Image: victoria_koblenko04_roelonline.net.jpg]

Idea Idea Idea
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Sjezus!

Ze moet alleen kappen met die rare kapsels altijd, al is het in deze setting nog wel te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[Image: 347b8e0.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wasda? :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: