The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen ronde 23
#31
In het heetst van de strijd gebeurt er nog wel eens wat, wat in elkk geval mijzelf erg tegen de borst stuit is de zielige dramatische reactie van Saeijs achteraf, die op een zeer overdreven manier het slachtoffer uithangt. Wat wil ie daar nog mee bereiken? ik heb deze quote van 'm al eens eerder geplaatst in deze context, en die zegt m.i. alles over het gevoel voor dramatiek van Jankerd Saeijs.
Quote:Het was een geluk dat hij(=Farfan) handschoenen aan had, anders was het misschien harder aangekomen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#32
Mooi zo en nu nog even het geval sneijder, maar ik heb het idee dat ze hem willen ontzien omdat hij al een keer een aantal wedstrijden schorsing gehad heeft dit seizoen.
Reply
#33
Bredanaar Wrote:
Hoef Wrote:Dat gelul van Koeman over erecode vind ik overigens zwaar overtrokken. Het gaat toch allemaal gewoon over poen en punten, dus lul niet zo slap.

Een gekke vraag dan: "Hoeveel poen en/of punten had Saeijs dan aan zijn beschuldiging kunnen verdienen?" :roll:

Jahaa, neuzelaar. Een willekeurig allitererend voorbeeld om te onderstrepen dat Koeman zich beroept op een erecode (als die al bestaat) die bij het minste of geringste andere belang, wat dat dan ook moge zijn, wordt genegeerd
Reply
#34
Hoef Wrote:Dat gelul van Koeman over erecode vind ik overigens zwaar overtrokken. Het gaat toch allemaal gewoon over poen en punten, dus lul niet zo slap.

ik moet zeggen dat ik het een terechte opmerking vind. na de wedstrijd zijn de poen en de punten verdeeld. er dan nog collega's bij naaien vind ik ook laag. en dat klemt idd des te meer als je zelf ook regelmatig een koekie uitdeelt.
Reply
#35
Zoek jij nou willekeurig maar eens op in het woordenboek, dan kun je daarna je reactie aanpassen.
Reply
#36
Hoef Wrote:Zoek jij nou willekeurig maar eens op in het woordenboek, dan kun je daarna je reactie aanpassen.

Quote:wil·le·keu·rig (bn.)
1 door willekeur bepaald => aselect, aspecifiek, at random, random, te hooi en te gras
2 [pej.] naar de wens van het ogenblik => arbitrair

ik weet niet precies wat je bedoelt, maar deze opmerking vind ik terecht en als je bedoelt dat hij in gelijksoortige situaties anders zal lullen zal ik dat veroordelen.
Reply
#37
Ik denk dat hoef bedoelt dat de erecode vervalt wanneer er WEL belangen op het spel staan. Een erecode schenden is iets wat je niet doet. Dat staat nergens omschreven, maar je naait niet nutteloos een ander, of je die ander nou aardig vindt of minder aardig. Doe je dat wel, dan zal je populariteit bij je collega's snel dalen; je bent immers onbetrouwbaar gebleken.
Ik denk dat de grenzen van de geldigheid van een erecode moeilijk aanwijsbaar zijn; voor de een ligt de grens anders dan voor de ander. De grenzen komen ook anders te liggen naarmate de belangen en/of de gevolgen groter worden. Aangezien ik de belangen voor Saeijs niet anders kan interpreteren dan zoiets als "een fijn gevoel om iemand die ik niet zo aardig vind een schorsing aan te smeren" vind ik dat een schending van de erecode en matennaaierij.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#38
Gelul met die erecode. Die aarsworm van een Valdan moet gewoon zijn handjes thuis houden, proberen te blijven staan in de 16, niet fopduiken, stoppen met theatraal gedrag etc.etc.

Zolang Valdan zich d.m.v. nare trekjes ontworstelt aan het mooie van het voetbal en het naaien van een tegenstander (penals/geel), moeten we hier niet lullen over een erecode.

Heel PSV in rep en roer over een erecode. Hoe zit dat met die erecode tussen Ajax, Feyenoord en PSV dat er niet getrokken wordt aan spelers onderling. Was het niet PSV dat met namen naar buiten kwam als van Persie, Kalou en van der Vaart?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Mukkus Wrote:Hoe zit dat met die erecode tussen Ajax, Feyenoord en PSV dat er niet getrokken wordt aan spelers onderling. Was het niet PSV dat met namen naar buiten kwam als van Persie, Kalou en van der Vaart?

:lol: Wat een lulkoek, dat gebeurde seizoenen daarvoor nog niet wil je zeggen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe zit dat met die erecode tussen Ajax, Feyenoord en PSV dat er niet getrokken wordt aan spelers onderling. Was het niet PSV dat met namen naar buiten kwam als van Persie, Kalou en van der Vaart?

:lol: Wat een lulkoek, dat gebeurde seizoenen daarvoor nog niet wil je zeggen?

Hoezo lulkoek? Ajax, Feyenoord en PSV hebben een herenakkoord over hun spelers, dat ze onderling niet gaan lopen sjorren aan elkaar spelers.

dus :lol: maar een end verder.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:als jij je niet aan een erecode houdt, hoef ik het lekker ook niet te doehoen, nanananana, u-eh :razz:

als de een zich verlaagt tot dit soort gedrag, rechtvaardigt dat geen laag gedrag van een ander. :razz:
Reply
#42
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe zit dat met die erecode tussen Ajax, Feyenoord en PSV dat er niet getrokken wordt aan spelers onderling. Was het niet PSV dat met namen naar buiten kwam als van Persie, Kalou en van der Vaart?

:lol: Wat een lulkoek, dat gebeurde seizoenen daarvoor nog niet wil je zeggen?

Hoezo lulkoek? Ajax, Feyenoord en PSV hebben een herenakkoord over hun spelers, dat ze onderling niet gaan lopen sjorren aan elkaar spelers.

dus :lol: maar een end verder.

En PSV begon daarmee? Mijn reet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Waf, dat bedoel ik niet.

Koeman (PSV) zanikt nu over die erecode over collegialiteit, terwijl PSV het herenakoord tussen de top-3 niet serieus neemt en PSV zelf een speler in de gelederen heeft die de erecode (collegialiteit, sportiviteit) op het veld wekelijks schendt.

Als Farfan met een schwalbe een penal versiert, is dat in het heetst van de strijd, maar als een speler van Roda zegt dat ie geslagen is door een speler van PSV, dan is het opeens oncollegiaal en onsportief.

Kortom: Eerst in de spiegel kijken, dan dom lullen.

Was het trouwens niet meneer R.Koeman die zich zeer sportief en collegiaal tegen een franse tegenstander gedroeg, toen hij na de wedstrijd tegen een journalist zei dat hij 'die doodschop van Gillhaus grote klasse vond'?

Sodemieter nu alsjeblieft op met die erecode. Die wordt alleen toegepast als het iemand uitkomt en anders wordt het wel verdraaid, zodat het iemand uitkomt.

Steek die erecode maar 'daar waar de zon niet schijnt'.
Ekslem Wrote:Mijn reet!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Mukkus Wrote:Sodemieter nu alsjeblieft op met die erecode. Die wordt alleen toegepast als het iemand uitkomt en anders wordt het wel verdraaid, zodat het iemand uitkomt.

Correct!
Reply
#45
Mukkus Wrote:Waf, dat bedoel ik niet.

Koeman (PSV) zanikt nu over die erecode over collegialiteit, terwijl PSV het herenakoord tussen de top-3 niet serieus neemt en PSV zelf een speler in de gelederen heeft die de erecode (collegialiteit, sportiviteit) op het veld wekelijks schendt.

het woord erecode slaat sowieso nergens op.

dat psvee zich netjes moet gedragen is waar, dat koeman zich netjes moet gedragen is waar, dat hij zich netjes had moeten gedragen in zijn actieve loopbaan is waar,

........maar dat staat los van het feit dat saeijs zijn collega's niet moet naaien.

oftewel: je zegt dat je het niet bedoelt maar na je uitleg blijk je het wel te bedoelen: als jij je niet netjes gedraagt hoef ik het ook niet te doen, u-eh. ook al is het een dubbele moraal, koeman heeft in dit geval gewoon gelijk.
Reply
#46
Hij kan wel gelijk hebben, maar moet je hem dan serieus nemen?

Het is hetzelfde als Lubbers, zonder blikken of blozen, zou zeggen: "Je moet vrouwen met respect behandelen."
Of Mike Tyson die zegt: "Het is toch schandalig dat er vrouwen verkracht worden!"

Ik neem dit soort gelul uit de mond van Koeman of een andere PSV'er iig niet serieus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Dan heeft meneer Kokmeijer volgens jullie ook de erecode geschonden, door een aanklacht in te dienen tegen Bouazouan(of hoe je het ook schrijft) na de wedstrijd waarbij hij zijn been op 2 plaatsen brak...Want ja dat kan gebeuren in het heetst van de strijd, als je het gevoel hebt dat iemand je onrecht aandoet dan moet je dat gewoon kunnen uiten, en dan moet Koeman niet zeiken over een "erecode" die was er misschien toen hij nog voetbalde maar nu loopt iedereen te blaten tegen de pers. En als Valdan een pak rammel krijgt en niemand ziet het zou hij(Koeman) zijn kop houden tegen de pers?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
Komende weken maar eens in de gaten houden wie er allemaal 'die zgn. erecode' schenden.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Depor Wrote:Dan heeft meneer Kokmeijer volgens jullie ook de erecode geschonden, door een aanklacht in te dienen tegen Bouazouan

:roll: nee, hij heeft zijn collega niet genaaid. dat je zef dat verschil niet ziet zeg.. :eeeek:
Reply
#50
Mukkus Wrote:Hij kan wel gelijk hebben, maar moet je hem dan serieus nemen?

dat is weer een andere discussie. ook mensen die je niet serieus neemt kunne gelijk hebben.
Reply
#51
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Hij kan wel gelijk hebben, maar moet je hem dan serieus nemen?

dat is weer een andere discussie. ook mensen die je niet serieus neemt kunne gelijk hebben.

Waf:
Koeman noemt in de media Saeijs een matennaaier. Dat lijkt me meteen ook een schending van die erecode. Koeman doet er net zo hard aan mee, dus hij moet niet zo dom lullen.

Wat Koeman dan had moeten doen: "Saeijs bellen en hem persoonlijk vertellen dat dat niet zo netjes wat geweest en vervolgens tegen de media zeggen dat hij Saeijs persoonlijk heeft gezegd wat hij van die actie vond." Klaar meer niet.

Maar je zal wel weer zeggen, dat dit niet onder de noemer 'erecode' valt. Zoals ik zonet al zei: "Die erecode wordt toch zo gedraaid, zodat je er voordeel bij hebt...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
saeijs is een matennaaier. daarin heeft koeman gelijk. dat hij zelf 'erecodes' schendt of heeft geschonden staat daar los van.

ik heb overigens geen voordeel bij wel of niet schenden van deze erecodes. ik vind saeijs gewoon een matennaaier en het zal me jeuken wat daarmee gebeurt.
Reply
#53
Saais is gewoon een trieste zak hooi. Daar zal men 't toch wel over eens zijn?
Reply
#54
Ja, Saeijs is een lul, maar die erecode is net zo lomp.

Erecode me hoela, zeg dan gewoon dat het een matennaaier is en begin niet over rare onzin zoals een erecode come on...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#55
tis maar een woord om een subjectief begrip, een ongeschreven regel, aan te geven hoor.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#56
Depor Wrote:Ja, Saeijs is een lul, maar die ongeschreven regel is net zo lomp.

Ongeschreven regel me hoela, zeg dan gewoon dat het een matennaaier is en begin niet over rare onzin zoals een ongeschreven regel come on...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
Depor Wrote:
Depor Wrote:Ja, Saeijs is een lul, maar die ongeschreven regel is net zo lomp.

Ongeschreven regel me hoela, zeg dan gewoon dat het een matennaaier is en begin niet over rare onzin zoals een ongeschreven regel come on...

:lol: jezelf quoten, dat is pas lomp :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: