The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2007
T00L Wrote:30-11 Machine Head / Arch Enemy / hele zooi andere bands in HMH, ook wel interessant Smile
Veel te duur Sad
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
FC Petr Wrote:
Legion Wrote:
de nieuwe Wrote:
Legion Wrote:ff boos doen Icon_evil
Tip : 5 oktober de cd-presentatie van The Lucifer Principle in de Gigant in Apeldoorn met Devil Driver en God Forbid !!!

Dat is die heerlijk boze band van de ex-frontman van Coal Chamber. Zo boos ben ik nou ook weer niet Wink

Deze behoren duidelijk bij 'de slechte'. Firestarter
Gelukkig wel Icon_twisted
Was trouwens een leuk feestje! [Image: rockdevil.gif]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
pff eind van de maand weer werken in het gelredome, symphonica.

wel weer een vet podium en weer veel rood :letitallout:
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
de nieuwe Wrote:
T00L Wrote:30-11 Machine Head / Arch Enemy / hele zooi andere bands in HMH, ook wel interessant Smile
Veel te duur Sad

€ 42,50 is idd een pittige prijs.. maar toch maar een kaartje gehaald Wink
Reply
3 december Saybia, Paradiso.

Ook naar Foo Fighters in Oberhausen btw.
Reply
Dugarry Wrote:3 december Saybia, Paradiso.

[gay][gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Dugarry Wrote:3 december Saybia, Paradiso.

[gay][gay]

Zet er nog maar zo'n kereltje bij, want het is al de 3e x dattie ze gaat zien :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Voorverkoop concert The Smashing Pumpkins begint zaterdag :!: :!: :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Voorverkoop concert The Smashing Pumpkins begint zaterdag :!: :!: :!:

Tokio Hotel ook! :razz: :razz:
Reply
nog mensen naar Bruce Vrijdag
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Trouwens METALLICA gaat deze zomer ook weer touren door Europa, collega's van mij gaan met ze op Tour. Er zit namelijk een nederlandse proktie op inplaats van die yanken. Start is ergens in april, mei is mij verteld
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Trouwens METALLICA gaat deze zomer ook weer touren door Europa, collega's van mij gaan met ze op Tour. Er zit namelijk een nederlandse proktie op inplaats van die yanken. Start is ergens in april, mei is mij verteld

Hun geld is weer op zeker. Als die knakkers nou eerst weer eens een fatsoenlijke plaat uitbrengen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Winstonicus Wrote:nog mensen naar Bruce Vrijdag

Yesssss, Keyzer is van de partij...
Reply
moet er werken donderdag en vrijdag, waar sta je. Ben voor aanvang show klaar met werk dus ga denk ik wel even kijken, denk op de pers tribune.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ik sta op het veld... Weet nog niet precies waar op het veld...
Reply
Winstonicus Wrote:Trouwens METALLICA gaat deze zomer ook weer touren door Europa, collega's van mij gaan met ze op Tour. Er zit namelijk een nederlandse proktie op inplaats van die yanken. Start is ergens in april, mei is mij verteld

Welke zomer doen ze dat niet? Ik heb ze geloof ik nu al 3x gezien in de afgelopen 4 jaar. And I don’t even like them. Dat wordt weer een dag op Rock Werchter doorbrengen met hokende boeren ;-)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Winstonicus Wrote:Trouwens METALLICA gaat deze zomer ook weer touren door Europa, collega's van mij gaan met ze op Tour. Er zit namelijk een nederlandse proktie op inplaats van die yanken. Start is ergens in april, mei is mij verteld

Welke zomer doen ze dat niet? Ik heb ze geloof ik nu al 3x gezien in de afgelopen 4 jaar. And I don’t even like them. Dat wordt weer een dag op Rock Werchter doorbrengen met hokende boeren ;-)

kans is denk ik wel groot dat ze naar nederland komen is al weer 2 of 3 jaar terug, dus zal wel goffertpark worden of de Arena
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Doe Maar treedt op in De Kuip

De popgroep Doe Maar gaat optreden in De Kuip in Rotterdam. Bandleden Ernst Jansz, Henny Vrienten, Jan Hendriks en Jan Pijnenburg komen voor het eenmalige concert in de originele bezetting bij elkaar.

Dat heeft productiebureau One & Only Productions dinsdag laten weten.

Het concert is op zaterdag 12 juli. De kaartverkoop voor het reünieconcert begint zaterdag 1 december om 10.00 uur. In mei 2000 kwam de formatie ook al eens bijeen voor een serie reünieconcerten.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
=D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Winstonicus Wrote:kans is denk ik wel groot dat ze naar nederland komen is al weer 2 of 3 jaar terug, dus zal wel goffertpark worden of de Arena

Dat denk ik ook. Vreemd dat ze dit jaar niet zijn geweest :wink:

15 Juni 2003 - Fields Of Rock Festival,Goffertpark,Nijmegen

6 December 2003 - Gelredome, Arnhem

24 Juni 2004 - Amsterdam ArenA, Amsterdam

8 Juni 2006 - Gelredome, Arnhem
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Doe Maar en The Editors, de een wordt zaterdag aangeschaft en de andere zit al in de pocket.

Laat van de zomer Greenday, Radiohead en The Offspring maar weer eens komen. Of gewoon een klein zaaltje met Lagwagon of Pennywise.
Reply
Treesong Wrote:
Legion Wrote:
Dugarry Wrote:3 december Saybia, Paradiso.

[gay][gay]

Zet er nog maar zo'n kereltje bij, want het is al de 3e x dattie ze gaat zien :razz:

Maak er maar 5x van vrind!

Ik bel je binnenkort wel weer voor een rondje stad, wat paddo's en een dikke sjoint met wat pintjes.
Reply
Dugarry Wrote:Doe Maar en The Editors, de een wordt zaterdag aangeschaft en de andere zit al in de pocket.

Laat van de zomer Greenday, Radiohead en The Offspring maar weer eens komen. Of gewoon een klein zaaltje met Lagwagon of Pennywise.

ja Greenday zou zeker niet verkeerd zijn,


Maar ik weet wel dat er veel gaat gebeuren op het goffertpark. Arrows Rock festival gaat er waarschijnlijk heen maar ook nog een ander festival (????) afwachten meestal wordt het poas rond februari maart bekend gemaakt, zal mijn mojo collega;s wel even uithoren :wink:
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Doe Maar treedt op in De Kuip

De popgroep Doe Maar gaat optreden in De Kuip in Rotterdam. Bandleden Ernst Jansz, Henny Vrienten, Jan Hendriks en Jan Pijnenburg komen voor het eenmalige concert in de originele bezetting bij elkaar.
Echt niet !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Davydoff Wrote:15 Juni 2003 - Fields Of Rock Festival,Goffertpark,Nijmegen

6 December 2003 - Gelredome, Arnhem

24 Juni 2004 - Amsterdam ArenA, Amsterdam

8 Juni 2006 - Gelredome, Arnhem
Dan wordt het tijd om ze weer eens te gaan bekijken, Fields of Rock 2003 was voor mij de laatste keer.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Vanavond (gratis) naar Joe Cocker in de Bijlmer bier hal.

Ik alleen dat stripnummer en het nummer van Die Hard 3.

Afwachten dus......
Reply
20-11-2007 12:42:03
Zo langzamerhand wordt steeds duidelijker welke acts de hoofdpodia van de grotere popfestivals in Europa komende zomer gaan headlinen.

Om te beginnen heeft Radiohead in een interview met BBC 6 gezegd dat ze in mei in Amerika beginnen, om in juni terug te keren naar Europa voor de festivals. "We'll probably go out in May and head out for the summer, so we'll be around here June and July. America first."

De Foo Fighters doen op 7 juni een groot optreden in het Londense Wembley stadion. De kans dat ze rond die tijd ook wat festivals meepikken lijkt me groot.

Tot slot is Coldplay volgens Britse insiders een van de grote kanshebbers om T in the Park te headlinen en doen ze festivals: "Two years ago, Coldplay staged their own open air gigs at Bellahouston Park in Glasgow. This time, they want to be part of the whole summer festival vibe..."

Tot slot touren in 2008 o.a. ook de volgende bands in Europa: The Smashing Pumpkins, Bon Jovi, Bruce Springsteen, Eels, Metallica, Rage Against The Machine, Iron Maiden, Björk en Queens Of The Stone Age.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
de nieuwe Wrote:
Winstonicus Wrote:Doe Maar treedt op in De Kuip

De popgroep Doe Maar gaat optreden in De Kuip in Rotterdam. Bandleden Ernst Jansz, Henny Vrienten, Jan Hendriks en Jan Pijnenburg komen voor het eenmalige concert in de originele bezetting bij elkaar.
Echt niet !

Carel Copier is de man!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
En waar is René van Collem? :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Keyzer Wrote:
Winstonicus Wrote:nog mensen naar Bruce Vrijdag

Yesssss, Keyzer is van de partij...

waar was je nu Smile , meld bruce zich ziek kreeg om 11.00 van de kleedkamerdames van bruce te horen dat ie ziek is en dat het word verplaatst naar morgen. :cry:

maar ja moet morgen in Ahoy zijn voor eurovisie song festival voor de kids, dan maar geen Bruce
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: