The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Amateurvoetbal '05/'06!
#1
Geloof dat we zo'n topic al eerder hebben gehad. Pleur hier je verhalen, momenten, goals, kaarten óf de aflastingen neer!

Na vorige week, bij me debuut voor me nieuwe ploeg,(onterecht) rood te hebben gekregen ( 1-1 gespeeld, 3 x paal en 1 x lat :| ) deze week 4-0 op de broek en het scheenbeen naar de klote :|

Toch smaakt dat bier daarna altijd heerlijk :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
Gisteren de 2de overwinning van dit seizoen behaald na de eerste 2 wedstrijden verloren te hebben... Een mooie 5-0 overwinning, tegenstander had weinig in te brengen, nog een bal van de lijn gekopt, das altijd een lekker gevoel :Big Grin
Reply
#3
vandaag tegen sporting Maroc. Verder geen commentaar
The great old Ludwig von...
Reply
#4
4 gespeeld 1 gewonnen 2 gelijk 1 verloren gister 0-0 gespeeld. verder geen commentaar
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#5
Zaterdag bij een 0-5 achterstand een ultieme poging gedaan om een bal te heroveren. Sliding ingezet maar ik miste de bal. Gevolg: ik raakte zijn scheenbeen, hij viel ongelukkig en zn knieschijf raakte uit de kom. 1.5 uur later een ambulance erbij en de wedstrijd is niet meer voortgezet. Heb nog nooit zoiets meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#6
Lance Wrote:Zaterdag bij een 0-5 achterstand een ultieme poging gedaan om een bal te heroveren. Sliding ingezet maar ik miste de bal. Gevolg: ik raakte zijn scheenbeen, hij viel ongelukkig en zn knieschijf raakte uit de kom. 1.5 uur later een ambulance erbij en de wedstrijd is niet meer voortgezet. Heb nog nooit zoiets meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken.

Dat kan geregeld worden hoor Lance, als je tegenstander het geval Kokmeijer kent.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lance Wrote:Zaterdag bij een 0-5 achterstand een ultieme poging gedaan om een bal te heroveren. Sliding ingezet maar ik miste de bal. Gevolg: ik raakte zijn scheenbeen, hij viel ongelukkig en zn knieschijf raakte uit de kom. 1.5 uur later een ambulance erbij en de wedstrijd is niet meer voortgezet. Heb nog nooit zoiets meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken.

Hmm ik heb dat ook een keer gehad, toen ik de bal verkeerd aannam terwijl ik in de tuin aan het voetballen was. Steunde op mn linkerbeen, nam de bal op kniehoogte uit de lucht met rechts aan en wilde naar links draaien.. knieschijf schoot zo aan de buitenkant uit de kom, maar kon hem zelf terugduwen. Na 3 bezoekjes aan de fysio, 3 dagen complete rust en 2 weken mank lopen was ik er weer bovenop en daarna nooit meer last gehad. Veel mensen schijnen het veel vaker te krijgen als ie er eenmaal 1x uitgeschoten is... mss heeft ie wel zn leven lang last van die actie van jou Lance. Wink
Reply
#8
En thanx voor het opbeuren mensen Wink. Het ergste wat ik qua sportblessures heb gezien tijdens mijn ahum carrière was een scheenbeenbreuk van maat van me. Tijdens de wedstrijd bij een duel om de bal kwam de tegenstander ietwat onbesuisd inglijden en brak zo het scheen- en kuitbeen van die vriend me. Ook geen prettig gezicht, maar dit komt met stip op plaats 2.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#9
Trouwens iemand gezien hoe Koller van het veld ging. Gewoon lopend, beetje hinkend nog een keer schoppen tegen een reclame bord maar wel de kruisbanden gescheurd hebben :eeeek: :eeeek: :eeeek: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#10
Een gast blokte me 2 jaren geleden en moest dat bekopen met een kuitbeenbreuk en een dubbele scheenbeenbreuk. Ik hoorde het kraken, dacht eerst dat het om een scheenbeschermer ging, maar bleek dus niet zo te zijn. Was iig geen lekker gezicht en niet leuk om mee te maken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
gittermaster Wrote:vandaag tegen sporting Maroc. Verder geen commentaar

Vertel....!!!
Reply
#12
1-0 gewonnen, staan nu eerste met ons 1e elftal. 4 potten, 10 punten, doelsaldo van 8-2.
Reply
#13
5-2 gewonnen, 3 doelpunten en een assist... Ging lekker dus! =D>
Reply
#14
5-2 op de broek bij Swift.
Na vorig jaar simpel het kampioenschap gepakt te hebben staan we nu op 0 uit 4 en een flink negatief doelsaldo.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
geen commentaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Wat een kneuzen allemaal hier! :Big Grin

12-5 gewonnen en met 6 uit 2 doelsaldo 17-8 bovenaan!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#17
EJR Wrote:Wat een kneuzen allemaal hier! :Big Grin

12-5 gewonnen en met 6 uit 2 doelsaldo 17-8 bovenaan!

Het gaat hier over voetbal, niet over korfbal.......
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#18
Zaterdag stond DE Wageningse derby op het programma: Wageningen - SKV. Het eindigde in een 2-2 gelijkspel, het tweede punt dit seizoen (4 wedstrijden). Toch tevreden, want zij waren iets beter. Wij maakten in de laatste paar minuten nog 2-2.
Ik stond laatste man, dus geen goals/assists.

Dit seizoen zijn er veel belangrijke spelers vertrokken, daarom moeten we nu vechten voor lijfsbehoud in de 1e klasse. Vorig jaar 4e geworden.

Volgende week staat Millingen op het programma, vast wel bekend bij Harry B. :razz: Belangrijke pot, want zij hebben ook nog niet veel punten gesprokkeld.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#19
FC Wageningen Wrote:Ik stond laatste man, dus geen goals/assists.
Is dat vanzelfsprekend? (Ik ben ook laatste man en heb al 2 seizoenen niet gescoord, wel een aantal assist, maar bij mij is het dus wel vanzelfsprekend geworden :winkSmile

FC Wageningen Wrote:Volgende week staat Millingen op het programma, vast wel bekend bij Harry B. :razz: Belangrijke pot, want zij hebben ook nog niet veel punten gesprokkeld.

Tegen welk team van Wageningen moet je?
Reply
#20
BIERTEAM.NET Wrote:Is dat vanzelfsprekend? (Ik ben ook laatste man en heb al 2 seizoenen niet gescoord, wel een aantal assist, maar bij mij is het dus wel vanzelfsprekend geworden :winkSmile
Had al zo'n reactie verwacht. :razz:
Nee, dat is niet vanzelfsprekend. Zelf kan ik wel aardig koppen. Ik speel overigens ook wel eens op '4', verdedigende middenvelder; en soms voorstopper.
BIERTEAM.NET Wrote:Tegen welk team van Wageningen moet je?
Ik speel zelf bij Wageningen :wink:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#21
FC Wageningen Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Tegen welk team van Millingen moet je?
Ik speel zelf bij Wageningen :wink:

Ja natuurlijk, dat wist ik, dat moet natuurlijk Millingen zijn!
Reply
#22
BIERTEAM.NET Wrote:
FC Wageningen Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Tegen welk team van Millingen moet je?
Ik speel zelf bij Wageningen :wink:

Ja natuurlijk, dat wist ik, dat moet natuurlijk Millingen zijn!
B1...
voor degene die het nog niet wisten: dit is geen grapje Smile
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#23
FC Wageningen Wrote:B1...
voor degene die het nog niet wisten: dit is geen grapje Smile

:eeeek:

Daar ken ik dus niemand van... :|
Reply
#24
Morgen een hele belangrijke wedstrijd! sluiten we aan bij de top of blijven we in de middenmoot hangen!

strax nog ff de studenten bij staan die op vrijdagavond trainen omdat ze doordeweeks niet kunnen. En dan morgen de 3 punten pakken.

Daarna ff afsluiten met een Bokbier middag :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#25
3-2 verloren bij Quick (Nijmegen) Sad
We hadden minimaal een punt verdiend.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#26
7-2 gewonnen Smile
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#27
9-1 verloren
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#28
jaja eerste overwinning van het seizoen! Na 2 x geljik en 2 x verloren vandaag 1-4 gewonnen!

Vorige week 1-1 thuis tegen de nummer laatst, vandaag 1-4 uit winnen bij de nr 3 :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#29
Jansoe Wrote:9-1 verloren

Undecided Undecided

Ik had niet anders verwacht.
Reply
#30
12-2 verloren afgelopen zaterdag...

Tot nog 1 punt gehaald, 4-4....
Echt bierteam is het, de meesten hadden nog nooit gevoetbald, dus is het meer lachwekkend..

Morgenavond een oefenwedstrijd tegen de A2 van DWO... :eeeek:
(we spelen reserve 8e klasse op de zaterdag....Oosterheem 7)
Reply


Forum Jump: