The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AJX
#1
Vermaelen OUT
Ik heb een droom.
Reply
#2
Meen je dat nou?
Insane life.
Reply
#3
Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff
Reply
#4
Fabian Wrote:Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff
niet je als een psver, soort van calimero gedragen
Reply
#5
Fabian Wrote:Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff

Verkeerde topic!
Hoort of in schorsingen of in ADO-AZ.

Verder heeft Rankovic netjes gewacht met z'n beledigingen tot na de wedstrijd toen Blom de spelerstunnel in liep. Dus niet zoals Sschneider voor het oog van televisiekijkend Nederland. Vind ik netjes van 'm.
:8:
Als beloning krijg je dan 5 wedstrijden ipv 2 voor het tegen de scheids aanlopen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#6
Fabian Wrote:Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff


Dit staat anders in de telegraaf hoor kwajongen die je er bent.

Wel toevallig dat ze dit nu net vlak voor deze wedstrijd naar buiten brengen..

Ik lees ook niks over het feit dat ADO verplaatsing van deze wedstrijd heeft aangevraagd aangezien het precies een jaar geleden is dat die ajaks fans met 100 man het ado honk bestormden en een paar jochies in elkaar sloegen....

Gister zijn santi kolk, rick hoogendorp en wesley verhoek met de slachtoffertjes gaan eten en bowlen.
Reply
#7
Ricochan Wrote:
Fabian Wrote:Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff


Dit staat anders in de telegraaf hoor kwajongen die je er bent.

Wel toevallig dat ze dit nu net vlak voor deze wedstrijd naar buiten brengen..

Ik lees ook niks over het feit dat ADO verplaatsing van deze wedstrijd heeft aangevraagd aangezien het precies een jaar geleden is dat die ajaks fans met 100 man het ado honk bestormden en een paar jochies in elkaar sloegen....

Gister zijn santi kolk, rick hoogendorp en wesley verhoek met de slachtoffertjes gaan eten en bowlen.

poeh Hoogendorp krijgt het nog druk...Volgens mij moet ie ook met de ADO ALL STARS spelen volgende week.
Make tea, not war
Reply
#8
Ricochan Wrote:
Fabian Wrote:Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff


Dit staat anders in de telegraaf hoor kwajongen die je er bent.

Wel toevallig dat ze dit nu net vlak voor deze wedstrijd naar buiten brengen..

Ik lees ook niks over het feit dat ADO verplaatsing van deze wedstrijd heeft aangevraagd aangezien het precies een jaar geleden is dat die ajaks fans met 100 man het ado honk bestormden en een paar jochies in elkaar sloegen....

Gister zijn santi kolk, rick hoogendorp en wesley verhoek met de slachtoffertjes gaan eten en bowlen.

Niet eens gaan honkballen? Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Ricochan Wrote:
Fabian Wrote:Rankovic zou de scheids met dood bedreigd hebben na zijn rode kaart.

'Blinde tyfushond' staan de kranten vol mee, hierover hoor je niets !

Altijd dat subjectieve gedrag tov Ajax, pfff


Dit staat anders in de telegraaf hoor kwajongen die je er bent.

Week na dato ongeveer ja, achteraf weggestopt....

Niet zoals het spandoek, wat wederom op pagina 5 staat in het AD.
Spandoek 'Gas erop' (met een nazi S ) was vele male erger.

Het is goed dat dit soort dingen aangepakt worden, alleen moet het wel consequent gebeuren. Net zoals met geel voor schwalbes, bal wegtrappen, protesteren etc etc.
Reply
#10
Ik hoop iig dat het dit weekend rustig blijft en dat er gaan mensen uit A'dam toch hierheen komen om ergens te gaan knokken oid.
Bangkok resident.
Reply
#11
Ricochan Wrote:Ik hoop iig dat het dit weekend rustig blijft en dat er gaan mensen uit A'dam toch hierheen komen om ergens te gaan knokken oid.

Dan haal te toch gewoon de ploeg uit de competitie, simpel zat
Make tea, not war
Reply
#12
Jij denkt dat ze ajaks uit de competitie halen (hehe)
Bangkok resident.
Reply
#13
Ricochan Wrote:Gister zijn santi kolk, rick hoogendorp en wesley verhoek met de slachtoffertjes gaan eten en blowen.

:eeeek:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Ricochan Wrote:Ik hoop iig dat het dit weekend rustig blijft en dat er gaan mensen uit A'dam toch hierheen komen om ergens te gaan knokken oid.

Wees gerust, ik blijf thuis dit jaar! Of zijn er nog kaarten EJR ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig dat het dit weekend rustig blijft en dat er gaan mensen uit A'dam toch hierheen komen om ergens te gaan knokken oid.

Wees gerust, ik blijf thuis dit jaar! Of zijn er nog kaarten EJR ?

Morgenavond gaan ze weer kaarten, Bumme!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Ajacied Olaf Lindenbergh start aanstaande zondag in de basis als Ajax in het Zuiderpark tegen ADO Den Haag aantreed. Henk ten Cate bevestigde dat op de persconferentie.

Door de blessures van Emanuelson en Vermaelen is Lindenbergh de enige (stand-in) linksback nog in de selectie. Stam keert na een schorsing terug in het centrum van de verdediging.

Tegen ADO staat de verdediging en het middenveld vast, alleen de aanval is een klein vraagteken. Ten Cate heeft de afgelopen weken continu verteld voor 'spelers in vorm' te kiezen, vandaar dat Babel de voorkeur boven Huntelaar kreeg tegen Feyenoord. Echter, in de oefenvorm stond Leonardo linksbuiten en Huntelaar in de spits.

Babel en De Mul deden met 'de reserves' mee, maar de oefenmeester had bij 'het hesjesteam' de rechtsbuitenpositie opengelaten. Nietszeggend dus. Welzeggend is een vrije trap van Perez die op de training prachtig in het doel krulde. De Deen staat te popelen en is in vorm, maar zijn concurrent, Sneijder, is in topvorm.

Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen. (foto: ANP
Ik heb een droom.
Reply
#17
Ricochan Wrote:Jij denkt dat ze ajaks uit de competitie halen (hehe)

Tja als de tendens die bij de veroordeling van Feyenoord is ingeslagen gewoon netjes gevolgd wordt zou dit wel moeten ja
Make tea, not war
Reply
#18
Sjaak Wrote:Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen. (foto: ANP

:roll: Das toch van die plastic bakkenfabriek in Rijen? Ben benieuwd naar de trainingsmethode die ze daar hebben.
Reply
#19
Hoef Wrote:
Sjaak Wrote:Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen. (foto: ANP

:roll: Das toch van die plastic bakkenfabriek in Rijen? Ben benieuwd naar de trainingsmethode die ze daar hebben.

:lol: ik heb een hele grote gele thuis voor de poepluiers, en daar zou babel prima bijpassen. :wink:
Reply
#20
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#21
waf Wrote:
Hoef Wrote:
Sjaak Wrote:Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen. (foto: ANP

:roll: Das toch van die plastic bakkenfabriek in Rijen? Ben benieuwd naar de trainingsmethode die ze daar hebben.

:lol: ik heb een hele grote gele thuis voor de poepluiers, en daar zou babel prima bijpassen. :wink:

Die kinderen van jou zijn toch 8 en 10? Zijn die nou nog niet zindelijk?
Reply
#22
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
Sjaak Wrote:Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen. (foto: ANP

:roll: Das toch van die plastic bakkenfabriek in Rijen? Ben benieuwd naar de trainingsmethode die ze daar hebben.

:lol: ik heb een hele grote gele thuis voor de poepluiers, en daar zou babel prima bijpassen. :wink:

Die kinderen van jou zijn toch 8 en 10? Zijn die nou nog niet zindelijk?

had dat al gemoeten dan? :eeeek:
Reply
#23
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig dat het dit weekend rustig blijft en dat er gaan mensen uit A'dam toch hierheen komen om ergens te gaan knokken oid.

Wees gerust, ik blijf thuis dit jaar! Of zijn er nog kaarten EJR ?


Het vak waar jij je nog enigszins in cognito zou kunnen vertonen is al lang en breed uitverkocht. Ik zou me als enige 020-er in het Zuiderpark ook niet lekker voelen trouwens. :wink:

Lindenbergh in de basis? cry

2-0!! \Big Grin/
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#24
EJR Wrote:
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig dat het dit weekend rustig blijft en dat er gaan mensen uit A'dam toch hierheen komen om ergens te gaan knokken oid.

Wees gerust, ik blijf thuis dit jaar! Of zijn er nog kaarten EJR ?


Het vak waar jij je nog enigszins in cognito zou kunnen vertonen is al lang en breed uitverkocht. Ik zou me als enige 020-er in het Zuiderpark ook niet lekker voelen trouwens. :wink:

Lindenbergh in de basis? cry

2-0!! \Big Grin/

Ach, er voetballen genoeg '020-ers' bij dat groen geile kutcluppie van je EJR.... :wink:

1-4 (bosschaart is weer fit) :lol:
Reply
#25
Veld wordt gekeurd om 10.30 uur.

Bij ADO keren een aantal spelers terug van een schorsing/blessure.
Ajax mist zijn halve achterhoede.

Braamhaar zal het duel dus wel afkeuren.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#26
EJR Wrote:Veld wordt gekeurd om 10.30 uur.

Bij ADO keren een aantal spelers terug van een schorsing/blessure.
Ajax mist zijn halve achterhoede.

Braamhaar zal het duel dus wel afkeuren.

Why the hell not? :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#27
Veld is goedgekeurd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh
Gabri, Sneijder, Davids
De Mul, Babel, Leonardo
Reply
#29
Hoef Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh
Gabri, Sneijder, Davids
De Mul, Babel, Leonardo

dat vermoed ik ook
Wie dit leest is gek
Reply
#30
Bron: http://Ajax.netwerk.to
Ik vermoedde het zelf niet.
Reply


Forum Jump: