The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFC Ajax - Arsenal
#31
Ekslem Wrote:Het is drie keer drol. Waarom schiet Boukhari in godsnaam niet zelf op goal?

Hij legde hem panklaar voor Pienaar... Dat deed hij netjes, hij kan er niks aan doen dat Pienaar ala Seedorf binnenkant voet hoog over schiet.
Reply
#32
Als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat de tv uit staat....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#33
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Het is drie keer drol. Waarom schiet Boukhari in godsnaam niet zelf op goal?

Hij legde hem panklaar voor Pienaar... Dat deed hij netjes, hij kan er niks aan doen dat Pienaar ala Seedorf binnenkant voet hoog over schiet.

Nou, ik vond het super slecht. Het was niet dat Pienaar hem in hoefde te tikken van 3 meter. Zo'n bal schiet je toch zelf. Recht voor goal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Dan nu de huiskamervraag: "Hoe vaak heeft Babel de bal al vanaf de achterlijn voorgekregen?"



U raadt het al....................................0 keer.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Babel hoort ook gewoon in Ajax 2...
Economists do it with models...
Reply
#36
babel moet ook gewoon vanaf links beginnen, op rechts issie niks waard. Van links kan hij naar binnen komen en uithalen. Stomme zet van Blind.
Reply
#37
charisteas heeft vast een hersenschudding
Bangkok resident.
Reply
#38
Het kan dus nog slechter:

Bouchari met een pass naar Almunia die als steekpass voor Rosenberg was bedoeld.
Pienaar met een gore overtreding.
Vonk met een uittrap die al voor de middenlijn de zijnlijn passeert.

En dat binnen anderhalve minuut...
Reply
#39
Penalty Arsenal


Rooooooooooooobert Pires
Reply
#40
Tja, helaas voor Ajax. Geen buitenspel, terechte penalty en Vonk mag blij zijn dat ie nog in het veld staat...
Reply
#41
100% penalty ja.

Oh. 1-2
Reply
#42
1-2

Der Markus
Reply
#43
En Ajax begint eindelijk te voetballen. Opportunistisch voetbal is de enige mogelijkheid...
Reply
#44
Genomico Wrote:En Ajax begint eindelijk te voetballen. Opportunistisch voetbal is de enige mogelijkheid...

Maar dan wel oppassen voor die vreselijk snelle counters van Arsenal (en dan is Henry er nog niet eens bij)
Reply
#45
Quincy komt er in
Reply
#46
Die Juanfran raakte ook geen pepernoot zeg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#47
Die wissel Juanfran voor Emanuelson was idd vrij logisch... :-k Naja, laten we het ermaar op houden dat je tegen Arsenal de punten niet moet pakken. En ik heb ook geen idee wat je nou met die winst van Thun aan moet. Lijkt me dat als je 'gewoon' twee keer van Thun wint dat je door bent.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#48
dat thun is zo slecht nog niet, dat bleek al bij arsenal uit....
Bangkok resident.
Reply
#49
de 2e helft was iig een stuk leuker om naar te kijken. Penalty was terecht alhoewel Vonk zijn armen nog probeert in te trekken, maar hij raakt hem wel degelijk. Jammer dat met een beetje geluk de 2-2 niet nog valt.

Overwinning van Thun lijkt me ook niet zo'n drama aangezien je die nog 2 keer krijgt. Een overwinning van Praag was minder prettig geweest!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
[quote="Ekslem"]Jammer dat met een beetje geluk de 2-2 niet nog valt.
quote]

In het kader, 'we moeten een reputatie hooghouden'?
Reply
#51
Blij dat ik naar Scorsese's documentaire over Bob Dylan op de bbc gekeken heb en niet naar dat geknoei van Ajax :8:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#52
Ik ben weer thuis !

Tot zover mijn berichtgeving over deze wedstrijd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#53
Kan iemand die heren bij Ajax wat verstand bij brengen?

Gisteren Nigel de Jong weer: We hebben goed gespeeld, en waren beter #-o

Ik ben beniewd of Sneijder die op de tribune zat er net zo over denkt. Die zat een paar keer nogal bedenkelijk te kijken.
Reply
#54
Kezmania Wrote:Kan iemand die heren bij Ajax wat verstand bij brengen?

Gisteren Nigel de Jong weer: We hebben goed gespeeld, en waren beter #-o

Ik ben beniewd of Sneijder die op de tribune zat er net zo over denkt. Die zat een paar keer nogal bedenkelijk te kijken.

:lol:
Verstand kan je iemand niet bijbrengen, realiteitszin misschien wel.

Ik vond vooral Pienaar, Galasek en Babel slecht en Urby, Vermaelen en Lindenbergh wat beter, al kwam uit dat zinloze schot van Lindenbergh de 2-0 voort, omdat hij met 10 man voor zijn neus voor eigen succes ging met een zee van ruimte achter zich.
Charisteas deed zijn best maar kreeg geen fatsoenlijke bal, Boukhari begon dramatisch, maar herstelde zich daarna wel wat en Vonk treft bij beide treffers geen blaam, vond ik.
Die eerste tegengoal was een fout van Boukhari, waarna het door Arsenal perfect wordt uitgespeeld en bij de 2e goal schuift hij Reyes ondersteboven, ook al was dat zijn bedoeling niet, maar dat doet er niet toe. Het was gewoon een penalty.
Rosenberg was alert bij de rebound, maar verder kwam die in het verhaal ook niet voor. Die Manucharian had nog een aardige voorzet vanaf rechts die naar de 1e paal toedraaide, maar daar kon Rosenberg net niet (goed genoeg) bij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
Volgens Cruijff was het eerste doelpunt een fout van Urby, zo'n pass mag je namelijk nooit geven.. (als de linksback op gelijke hoogte staat met de linkshalf......)

Vermaelen was de 2e helft een stuk beter dan de eerste helft toen hij een onzekere indruk maakte.
Reply
#56
pingel was ook een fout van Vonk. Tractor!!! Als hij eerder komt heeft hij hem gewoon!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Kezmania Wrote:Volgens Cruijff was het eerste doelpunt een fout van Urby, zo'n pass mag je namelijk nooit geven.. (als de linksback op gelijke hoogte staat met de linkshalf......)

Vermaelen was de 2e helft een stuk beter dan de eerste helft toen hij een onzekere indruk maakte.

Als Buk-Arie wat meer in de bal gekomen was (hij vroeg namelijk om die bal en Urby kon verder ook nergens heen) had hij hem gewoon aan kunnen nemen of kaatsen naar Lindenbergh. Ik dacht eerst ook dat het een kutpass was, maar na 10 keer herhaling zie je dat Buk-Arie gewoon stil blijft staan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#58
Ekslem Wrote:pingel was ook een fout van Vonk. Tractor!!! Als hij eerder komt heeft hij hem gewoon!

Eerder? Die Reyes is zo belachelijk snel, dan moet je als redelijk statische keeper een kwartier eerder starten. Bovendien was er ook geen rugdekking voor Vonk, dus hij moest wel wachten tot Reyes richting de achterlijn ging lopen. En op dat gladde veld kan je natuurlijk nooit meer afremmen als je begint te schuiven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Quote:Die eerste tegengoal was een fout van Boukhari

Vond ik niet. Het lag in mijn beleving aan de inspeelpass van Urby.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#60
Galasek is de enige die kan voetballen bij Ajax!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: