The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kijk en Vergelijk!
#1
[Image: sneijder.gif]

Groningen - Ajax
(niet vertoond bij Voetbal Insite)


[Image: trappen.gif]

ADO - Ajax
Groningen - Ajax
(wel vertoond bij Voetbal Insite)
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Ik zeg gelijke monniken, gelijke kappen. 2x schorsing of 2x vrijspraak. En aangezien Schneider geen schorsing heeft gehad...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#3
De beweging van Sneijder is vrij vloeiend , z'n been zou daar ook terecht komen indien die grunn-jankerd er niet had gelegen.

Tininho haalt gewoon schandalig uit.
Reply
#4
Ben het helemaal met EJR eens. Schandalig dit!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Leg je er nou maar bij neer, iedereen wil ADO laten degraderen :roll:
Reply
#6
Fabian Wrote:De beweging van Sneijder is vrij vloeiend , z'n been zou daar ook terecht komen indien die grunn-jankerd er niet had gelegen.

Tininho haalt gewoon schandalig uit.

Snijder kijkt ook erg vloeiend naar de knie van die Groninger.
Hij deed dit naar mijn idee even bewust als Tininho.
What, me worry?
Reply
#7
klaar als een klontje. gek dat alleen ajakkessieden de actie van snijder niet bewust vinden. :roll:
Reply
#8
Sneijder kijkt heel bewust naar zijn poot.... valt meer op dan Tininho!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Van Hanegem en Derksen vonden het geen bewuste trap van Tininho.....


Dussssss..... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#10
Bovendien is dat eerste filmpje bewerkt in Studio 40 Kaartende Hagenezen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Zo, die van Tininho is wel heel erg gemeen. :oops:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#12
Kijk nou eens goed, valt niets te vergelijken. Die van Tininho is 10x smeriger.... Bah, oprotten van een voetbalveld.
Reply
#13
FC Petr Wrote:Zo, die van Tininho is wel heel erg gemeen. :oops:

he verhip, een niet-ajacied die verschil ziet
The great old Ludwig von...
Reply
#14
gittermaster Wrote:
FC Petr Wrote:Zo, die van Tininho is wel heel erg gemeen. :oops:

he verhip, een anti-ajacied die verschil ziet

Gewoon m'n verkeerde bril opgedaan vanmorgen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#15
Ik moet toegeven dat het wel degelijk behoorlijk bewust was van Sneijder aangezien hij echt kijkt waar hij hem moet planten. Dat had ik nog niet eerder gezien, ik dacht echt dat hij zijn voet daar gewoon neerzette maar enkel zijn best niet deed om ernaast te stappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Ik moet toegeven dat het wel degelijk behoorlijk bewust was van Sneijder aangezien hij echt kijkt waar hij hem moet planten. Dat had ik nog niet eerder gezien, ik dacht echt dat hij zijn voet daar gewoon neerzette maar enkel zijn best niet deed om ernaast te stappen.

:eeeek: Jij hebt mijn bril, en ik de jouwe....hoe ken dit nou?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#17
Beide vuile, opzettelijke overtredingen! Beide schorsen! Al is die van Tininho nog net iets viezer, maar dat doet er verder niet toe.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
ze kijken allebei hoe ze hun tegenstander bewust kunnen blesseren. Had die van Sneijder nog niet gezien maar allebei minimaal 5 wedstrijden zou op z'n plaats zijn.

Tininho maakt nog meer een trappende beweging en sneijder twijfelde tijdens zijn actie of hij door zou trappen maar deed dit uiteindelijk niet, de intentie bij beide is echter genoeg voor een schorsing
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#19
Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Frits Wrote:Tininho maakt nog meer een trappende beweging en sneijder twijfelde tijdens zijn actie of hij door zou trappen maar deed dit uiteindelijk niet, de intentie bij beide is echter genoeg voor een schorsing
Precies. Maar ik denk niet dat je dit onderscheid kunt maken als tuchtcommissie. Derhalve gewoon gelijke monniken, gelijke kappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ook nog geen bericht van een vooronderzoek, zal wel niets mee gebeuren...
Gelijke monniken, gelijke kappen dus..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Natuurlijk belachelijk als geen van beide hiervoor bestraft wordt. Wat doen ze dan met een volgend geval?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Lamme Lennie Wrote:Natuurlijk belachelijk als geen van beide hiervoor bestraft wordt. Wat doen ze dan met een volgend geval?

Als het een psv'er is: 5 wedstrijden!
Speler van een andere club: niks aan de hand.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Fabian Wrote:Kijk nou eens goed, valt niets te vergelijken. Die van Tininho is 10x smeriger.... Bah, oprotten van een voetbalveld.

:eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Kijk nou eens goed, valt niets te vergelijken. Die van Tininho is 10x smeriger.... Bah, oprotten van een voetbalveld.

:eeeek:

[Image: ajaxsml.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Mukkus Wrote:Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.

kijk goed naar het hoofd van Tininho... die weet heeeeeeeel goed waar hij zijn schoen plaatst. Hij kijkt waar het been van Sneijder is.

Ik zeg 5 wedstrijden schorsing!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#27
Ik geloof best dat die van Tininho meer pijn deed, maar ik vind die van Sneijder nog smeriger aangezien je voor Tininho nog kan aandragen dat ie zijn ppot daar neerplant omdat ie aan het shirt terug wordt getrokken. Sneijder scheen na de trap van Tininho ook niet gereageerd te hebben, omdat ie wrs wist dat het zijn eigen schuld was :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.

kijk goed naar het hoofd van Tininho... die weet heeeeeeeel goed waar hij zijn schoen plaatst. Hij kijkt waar het been van Sneijder is.

Ik zeg 5 wedstrijden schorsing!!

Tininho is slechtziend (daarom speelt ie ook bij ADO), die kijkt juist waar het been van Schneydert NIET is, om het te ontwijken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Die van Tininho is duidelijk minder erg, want die is tegen sneidert! (:wink: dit knipoogje betekent dat ik een grapje maak!)
Reply
#30
Mukkus Wrote:Bij Voetbal Inteelt zag je gisteren ook beelden van Tininho - Schneydert, die 'van achteren' gemaakt waren. Op dat beeld zag je dat Schneydert Tininho vasthield en hem naar achteren trok, op het 'dooie punt' zette Tininho zijn been naar beneden om weg te lopen. als iemand je vasthoudt, lukt dat niet....op bovenstaand beeld is dat niet duidelijk te zien.

Juiste argument.

Actie 1: Sneijder kijkt eerst naar het been van Nevland en gaat er vervolgens met grote precisie op staan.

Actie 2: Sneijder gaat aan het shirt van Tininho hangen voordat Tininho op zijn been gaat staat. Van 'voordat' zou je zelfs nog 'waardoor' kunnen maken. :8:

Sneijder moet dus gewoon met zijn smerige poten van het mooie groengele shirt afblijven dan was er niets gebeurd.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: