The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fenerbahçe - PSV
#1
26/9/2005 - 'Afellay en Alex mee naar Turkije'

De Telegraaf meldt dat Afellay en Alex mee zullen reizen naar Turkije, behalve als de training maandagochtend nog nieuwe tegenvallers oplevert. De blessure van Afellay zou meevallen. Mocht hij niet mee kunnen spelen, dan lijkt de pas net 17 geworden Aissati zijn vervanger. Hiddink zou minder positief zijn over de inzetbaarheid van Alex.


Bekende arbiter voor PSV in Istanboel

De UEFA heeft de Spaanse arbiter Manuel Enrique Mejuto Gonzalez aangewezen als leidsman voor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen Fenerbahçe, komende woensdagavond in Istanboel.

26/9/2005 - OB: Nieuwe blessureproblemen bij PSV

De blessureproblemen bij PSV zijn in de verdediging nog groter geworden. PSV-verdediger Michael Lamey heeft last van een buikwand-blessure. Het euvel is een reactie op de wedstrijd van zaterdag tegen RBC. Hij trainde vandaag niet mee. Bij PSV zijn de verdedigers Michael Reiziger en Michael Ball voor langere tijd geblesseerd. Bovendien is het niet zeker of Alex en Lamey op tijd fit zijn voor de Champions League - wedstrijd tegen Fenerbahce. PSV-trainer Guus Hiddink neemt nu als extra voorzorg ook de Australische verdediger Lindsay Wilson mee naar Turkije.
Reply
#2
3-0 vrees ik.
Reply
#3
Ik vrees ook dat we op onze bek gaan
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ik bouw mijn team rond Anelka.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
PSV zat in koker 2, Fenerbahce in koker 4... verder heeft Fener echt niet zo'n topteam en zijn ze zelf allerminst zeker van een goed resultaat. Alleen de nederlandse media prijst Fenerbahce helemaal de hemel in alsof ze de CL wel ff winnen. Zwaar bevochten 1-2 zege met goal van Alex en Farfan!
Reply
#6
1-0
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#7
Peter Wrote:PSV zat in koker 2, Fenerbahce in koker 4... verder heeft Fener echt niet zo'n topteam en zijn ze zelf allerminst zeker van een goed resultaat. Alleen de nederlandse media prijst Fenerbahce helemaal de hemel in alsof ze de CL wel ff winnen. Zwaar bevochten 1-2 zege met goal van Alex en Farfan!

Wie scoort de tweede van psv dan, naast Farfan?
Reply
#8
Kwiet Wrote:
Peter Wrote:PSV zat in koker 2, Fenerbahce in koker 4... verder heeft Fener echt niet zo'n topteam en zijn ze zelf allerminst zeker van een goed resultaat. Alleen de nederlandse media prijst Fenerbahce helemaal de hemel in alsof ze de CL wel ff winnen. Zwaar bevochten 1-2 zege met goal van Alex en Farfan!

Wie scoort de tweede van psv dan, naast Farfan?

2x Alex :wink:
Reply
#9
Beide Alex-en scoren! Ik vind t een 50/50 wedstrijd, mede door het publiek van Fener... andersom lijkt het me en 75/25 wedstrijd in t voordeel van psv. PSV is t na vorig seizoen aan zn stand verplicht te winnen!
Reply
#10
Het is daar altijd een heksenketel en als psv met 1-0 achter komt dan zijn ze gezien denk ik...
Bangkok resident.
Reply
#11
PSV is vanaf 20:45 gezien denk ik.
Reply
#12
Matador! Wrote:PSV is vanaf 20:45 gezien denk ik.

Nee ze zijn vanaf 20.45 uur TE zien :wink:

De voorbeschouwing begint om 20.25 uur toch?
Reply
#13
Bumme Wrote:Ik bouw mijn team rond Anelka.

Kies toch voor een Fener verdediger.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Ricochan Wrote:Het is daar altijd een heksenketel en als psv met 1-0 achter komt dan zijn ze gezien denk ik...

Sorry, maar met dit kliesjee ben je voor mij de 'Herbert Dijkstra' van de maand. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Aisatti op het middenveld, Beasley linksback in een 4-4-2 formatie. Dat lijtk het te gaan worden voor woensdagavond.

Een gelijkspel zou een uitstekend resultaat zijn....
Reply
#16
Ja idd Beasley linksback, omdat Fener schijnbaar toch niet met een rechtsbuiten speelt. Ben benieuwd. Voor een gelijkspel teken ik overigens meteen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Waarom is iedereen zo lovend over Fener? Noem een 5 posities waarop despeler van Fener beter is dan de speler die psv op dezelfde positie opstelt... het is daar idd een heksenketel maarja dat is t altijd en toch wint die club niet elk jaar de CL, dus er valt gewoon wat te halen!
Reply
#18
Peter Wrote:Waarom is iedereen zo lovend over Fener? Noem een 5 posities waarop despeler van Fener beter is dan de speler die psv op dezelfde positie opstelt... het is daar idd een heksenketel maarja dat is t altijd en toch wint die club niet elk jaar de CL, dus er valt gewoon wat te halen!

Jij weer :wink: Ik ben niet lovend over ze, maar ik teken wel voor een gelijkspel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Farfan scoort, maar PSV verliest....
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#20
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Waarom is iedereen zo lovend over Fener? Noem een 5 posities waarop despeler van Fener beter is dan de speler die psv op dezelfde positie opstelt... het is daar idd een heksenketel maarja dat is t altijd en toch wint die club niet elk jaar de CL, dus er valt gewoon wat te halen!

Jij weer :wink: Ik ben niet lovend over ze, maar ik teken wel voor een gelijkspel

Idd ik teken ook voor een gelijkspel.
Ze hebben het Milan 2 weken terug heel lastig gemaakt
Reply
#21
Volgens Deniz_ zal Fenerbahce winnen.
Reply
#22
Ze scoren echt wel tegen die prutsverdediging van PSV...ik bedoel Addo #-o
Economists do it with models...
Reply
#23
Beasley is een toplinksback hoor! :p
Reply
#24
Wat weet je van Aissati....kan hij een beetje voetballen
Economists do it with models...
Reply
#25
Type Afellay, vrij klein behendigd spelertje met duidelijk veel potentieel. Wrs in de basis morgen.
Reply
#26
Aissati is inderdaad een type Afellay, net 17 geworden.
Speelt met een hoop lef, en viel goed in afgelopen weekend.

Tegen de Turken wordt het waarschijnlijk :

Gomes

Ooijer Alex Addo Beasley

Lucius Cocu Simons Aissati

Farfan Vennegoor


Simons zal hun aanvallende middenvelder op moeten vangen. Daar de Turken met 2 spitsen spelen zullen Ooijer en Beasley veel ruimte krijgen om mee naar voren te komen.

In geval van nood zou je altijd nog Beasley naar het middenveld kunnen doorschuiven. Aissati naar de rechtshalf positie, en Lucius linksback.
Reply
#27
jaja, het wordt 3-1 nu ik dit lees.
Reply
#28
De zwakste drie staan gewoon in een driehoek op rechts. Als deze info bij Fener bekend is, zullen ze een rechtsbuiten opstellen of in ieder geval steeds de rechter kant opzoeken. Er zal daar mijn inziens constant druk gezet worden en het zal er steeds gevaarlijk zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Zoals het er gisteren uit zag kunnen Lamey en Afellay ook spelen.
Reply
#30
Ekslem Wrote:De zwakste drie staan gewoon in een driehoek op rechts. Als deze info bij Fener bekend is, zullen ze een rechtsbuiten opstellen of in ieder geval steeds de rechter kant opzoeken. Er zal daar mijn inziens constant druk gezet worden en het zal er steeds gevaarlijk zijn.

Misschien lezen ze in Istanbul dit forum ook wel... :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: