The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fenerbahce-AZ
#1
0-1!!

Schitterend uitgespeelde goal!!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
wel buitenspel natuurlijk
Make tea, not war
Reply
#3
Nee toch?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
Jawel volgens mij stond bij het inspelen rand strafschopgebied de AZter buitenspel
Make tea, not war
Reply
#5
Volgens mij niet...Riekki ben jij soms Deniz?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
You know it is so Depor
Make tea, not war
Reply
#7
Deniz speelt mee
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
WOW :eeeek: 1-3
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#9
Als je met je ogen knipperde heb je het derde doelpunt van az moeten missen
Make tea, not war
Reply
#10
k was pissen Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
2-3
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Bocaloca Wrote:k was pissen Icon_evil
Reply
#13
3-3
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#14
Ik heb hier niets van gezien, maar toch wel erg zuur dat ze een 3-1 voorsprong weggeven. Was het gelijkspel terecht?
Maar absoluut knap om ondanks veel personele problemen een op zich goed resultaat neer te zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Personele problemen vallen wel mee vind ik. AZ heeft, itt tot vorig seizoen, een brede volwaardige selectie. Net resultaat. Welke forummers zijn er trouwens AZ-supporter?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#16
Bredanaar Wrote:Personele problemen vallen wel mee vind ik. AZ heeft, itt tot vorig seizoen, een brede volwaardige selectie. Net resultaat. Welke forummers zijn er trouwens AZ-supporter?

Ligt eraan of ze uefa-cup winnen of kampioen worden want dan is Ada Wilma az-supporter
Make tea, not war
Reply
#17
Riekki Wrote:
Bredanaar Wrote:Personele problemen vallen wel mee vind ik. AZ heeft, itt tot vorig seizoen, een brede volwaardige selectie. Net resultaat. Welke forummers zijn er trouwens AZ-supporter?

Ligt eraan of ze uefa-cup winnen of kampioen worden want dan is Ada Wilma az-supporter

Net als menig Ajacied nu al bij AZ op de tribune zit te gloryhunten. :razz:

Wel knap resultaat gisteren, die zijn nu zeker door. Turkse clubs uit of thuis scheelt 3 niveau's. Misschien is Kezman er volgende week wel bij, dan geef ik Fener nog een klein kansje. :razz:
Reply
#18
Bredanaar Wrote:Personele problemen vallen wel mee vind ik. AZ heeft, itt tot vorig seizoen, een brede volwaardige selectie. Net resultaat. Welke forummers zijn er trouwens AZ-supporter?

Ik denk dat iedereen in Nederland een beetje AZ-supporter is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Lamme Lennie Wrote:
Bredanaar Wrote:Personele problemen vallen wel mee vind ik. AZ heeft, itt tot vorig seizoen, een brede volwaardige selectie. Net resultaat. Welke forummers zijn er trouwens AZ-supporter?

Ik denk dat iedereen in Nederland een beetje AZ-supporter is.

Daar is dat stadion nog niet groot genoeg voor. :wink: Hoe support jij AZ, of bedoel je dat je een beetje een fan bent?
Ik ben zowel geen supporter als fan van AZ. Wel moet ik zeggen dat AZ bij vlagen geweldig mooi attractief voetbal laat zien. Maar daarom ben ik nog geen AZ-fan, maar een voetballiefhebber.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#20
Ik bedoel idd dat iedereen wel een beetje AZ-fan is, al zal dat vaak als 2e keuze zijn.
Binnenkort maar eens kijken in het nieuwe AZ-stadion, aangezien het nog dichterbij is dan Ajax. Of mag ik niet omdat ik dan een gloryhunter ben?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
AZ- fan ? Van m'n leven niet...

Kijk altijd als eerste naar ADO, voor de rest heb ik niets met andere clubs...
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:Ik bedoel idd dat iedereen wel een beetje AZ-fan is, al zal dat vaak als 2e keuze zijn.
Binnenkort maar eens kijken in het nieuwe AZ-stadion, aangezien het nog dichterbij is dan Ajax. Of mag ik niet omdat ik dan een gloryhunter ben?


Voorkeurslijstje eredivisie
1. PSV
2. NAC
3. RKC
4. Feyenoord
5. ADO
.....
16. AZ
17. Willem 2
18. Ajax
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#23
Voorkeurslijstje eredivisie
1. Ajax
2. Heerenveen
3. Groningen
4. AZ
5. Feijenoord
.....
16. Utrecht
17. ADO
18. PSV
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Voorkeurslijstje eredivisie 2007/2008
1. Feyenoord
2. De Graafschap
3. Excelsior
4. ADO
5. Utrecht
6. Groningen
...
18. Ajax
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Voorkeurslijstje eredivisie
Ajax
ADO
.....
Rest
Reply
#26
Voorkeurslijstje Jupiler League
1. VVV
2. Go Ahead Eagels
3. Helmond Sport



19. MVV
20. Fortuna Sittard
Make tea, not war
Reply
#27
Lamme Lennie Wrote:Ik bedoel idd dat iedereen wel een beetje AZ-fan is, al zal dat vaak als 2e keuze zijn.
Binnenkort maar eens kijken in het nieuwe AZ-stadion, aangezien het nog dichterbij is dan Ajax. Of mag ik niet omdat ik dan een gloryhunter ben?

waarom zou je niet mogen gloryhunten? als je maar niet gaat blaten dat je de grootste az fan bent op aarde?

ik vind az een kutclub trouwens. veel te grote smoel. laat ze eerst maar eens wat winnnen.

heb veel respect voor wat ze doen, maar 5 jaar geleden zater er maar 7000 man (en ook onder van stee voetbalden ze al leuk!) aan de top komen is makkelijker dan er blijven.
Reply
#28
Voorkeurslijstje eredivisie van de laatste jaren:
1. Ajax
2. Utrecht
3. AZ
4. Heerenveen
.....
14. Groningen
15. Feyenoord
16. NEC
17. PSV
18. ADO
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
1. Ajax
2. AZ
3. ADO
4. Groningen
5. Heerenveen
6. FC Twente


17 PSV
18 RKC (verreweg de meest nietszeggende, kleurloze club van de eredivisie)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Mijn lijstje...

1. PSV
de rest zal me worst wezen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: