The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Werder-Ajax
#31
Wel verdiend verloren, rode kaart was dom ongelovelijk dom, 2e goal was onterecht maar dan hou je 2-0 over....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#32
1e helft niet gezien (moest zelf voetballen).

Hoe kreeg Lindenbergh z'n twee gele kaarten?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#33
Schwalbe van Frings, en daarna een domme overtreding bij de achterlijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
FC Wageningen Wrote:Hoe kreeg Lindenbergh z'n twee gele kaarten?

Scheidsrechter greep naar zijn borstzakje en pakte een gele kaart om die vervolgens richting Lindenbergh omhoog te houden.....en dat deed ie 2x keer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
FC Wageningen Wrote:1e helft niet gezien (moest zelf voetballen).

Hoe kreeg Lindenbergh z'n twee gele kaarten?


Eerste kreeg ie aangenaaid door een vallende duitser....tweede was wel terecht...tegenstander draait weg en hij haalt hem onderuit
Make tea, not war
Reply
#36
Mukkus Wrote:Misschien een domme vraag: Waarom speelt Werder zonder shirtreclame?

Volgens mij was dat omdat een gokbedrijf hun sponsort. En dat mag niet meer. Het vreemde is dat ze een alternatief hadden (WE win in plaats van Bet and Win)
Reply
#37
AssyriskaFF Wrote:
Mukkus Wrote:Misschien een domme vraag: Waarom speelt Werder zonder shirtreclame?

Volgens mij was dat omdat een gokbedrijf hun sponsort. En dat mag niet meer. Het vreemde is dat ze een alternatief hadden (WE win in plaats van Bet and Win)

Inderdaad, dat was het. Dank u.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Wat een afstraffing. Heb geen normale opbouw gezien bij Ajax. Maar ja wat wil je met Donald, Anita, Maduro, Lindenbergh, Roger, De Mul en Babel in de spits. Een B-team. Onbegrijpelijk dat Ten Cate Perez en Huntelaar niet laat starten tegen het geroutineerde Werder.

En over de 2-0, tsja, KNVB scheidsrechters mogen nou eenmaal niet fluiten bij een UEFA cup duel van Ajax. Anita stond iig met zijn voeten achter de lijn te samba-en en haalde de bal met zijn dijbeen weg. Als je door je knieen gaat, gaan je dijen tov je voeten naar achteren, mits je knieen boven je voeten blijven. Dat was in dit geval zo, dus lijkt het mij aannemelijk dat de bal de lijn gepasseerd was. Lesje anatomie. Goed gezien dus van de grens.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#39
Hoef Wrote:pedofielendorp
Icon_question
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#40
de nieuwe Wrote:
Hoef Wrote:pedofielendorp
Icon_question

Madurodam
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#41
die bal was zeker niet achter de lijn. maar ja, ook ajakkes moet leren om te gaan met scheidsrechterlijke dwalingen, in nl overkomt hen dat nooit.

ik vond wel dat je goed kon zien dat die anita goed kan voetballen.

feyenoord heeft trouwens maar op het nippertje met 2-1 verloren van dit werder.
Reply
#42
waf Wrote:die bal was zeker niet achter de lijn. maar ja, ook ajakkes moet leren om te gaan met scheidsrechterlijke dwalingen, in nl overkomt hen dat nooit.

ik vond wel dat je goed kon zien dat die anita goed kan voetballen.

feyenoord heeft trouwens maar op het nippertje met 2-1 verloren van dit werder.

Was wel een toernooitje ter voorbereiding....en daarbij speelde feyenoord wel in een b-garnituurtje met Hooydonck, Lensky, Alberto
Make tea, not war
Reply
#43
Riekki Wrote:
waf Wrote:die bal was zeker niet achter de lijn. maar ja, ook ajakkes moet leren om te gaan met scheidsrechterlijke dwalingen, in nl overkomt hen dat nooit.

ik vond wel dat je goed kon zien dat die anita goed kan voetballen.

feyenoord heeft trouwens maar op het nippertje met 2-1 verloren van dit werder.

Was wel een toernooitje ter voorbereiding....en daarbij speelde feyenoord wel in een b-garnituurtje met Hooydonck, Lensky, Alberto

kun je nagaan! :wink:
Reply
#44
waf Wrote:
Riekki Wrote:
waf Wrote:die bal was zeker niet achter de lijn. maar ja, ook ajakkes moet leren om te gaan met scheidsrechterlijke dwalingen, in nl overkomt hen dat nooit.

ik vond wel dat je goed kon zien dat die anita goed kan voetballen.

feyenoord heeft trouwens maar op het nippertje met 2-1 verloren van dit werder.

Was wel een toernooitje ter voorbereiding....en daarbij speelde feyenoord wel in een b-garnituurtje met Hooydonck, Lensky, Alberto

kun je nagaan! :wink:

:wink:
Make tea, not war
Reply
#45
Depor Wrote:Wel verdiend verloren, rode kaart was dom ongelovelijk dom, 2e goal was onterecht maar dan hou je 2-0 over....

Dan had Werder een van die andere vele kansen er wel ingeschoten. Je mag je handjes dichtknijpen met 3-0. Nu heb je nog een heeel klein kansje in Amsterdam.

En sinds wanneer moet je voor een club uit je eigen land zijn? Ik heb helemaal niets met Ajax, bovendien werkt die tik van Werder straks lekker door in de competitie. Als PSV zo blijft voetballen komt een extra nederlaag van Ajax mooi uit.
Reply
#46
Kletsmania tyf nou gewoon eens op. Psv verneukt het in de competitie en daar horen we je niet over hoe dramatisch het met pusvee gaat. Ajax verliest en je komt weer met lompe posts.
Heb je je gister vast ook zitten rukken op de nederlaag van Ajax? je enige hoogtepunt van het jaar tot nu toe
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Damned 3-0 is erg zuur en vrijwel kansloos.
Heb al de goals en het laatste kwartier gezien. Belachelijk dat de 2-0 geteld wordt. Hier door word je gewoon genaaid. Zo te lezen/horen speelde Ajax vrij beroerd, maar lijkt me ook wel logisch met 10 man tegen dit Werder.

Oh ja, Kezmania klappen voor een nederlaag van een NL-se ploeg en dat dan ook nog in Europa Puke . Triest figuur!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
ach ja, nederlaag waar weinig op af te dingen valt.
Toen ik zag hoeveel spelers er miste, voelde ik al dat dit fout zou gaan.
Als je dan in de 18e minuut rood krijgt, een 2e debutant (die overigens prima speelde) inbrengt, een dubieus doeplunt tegenkrijgt, is het snel gedaan.
Jammer dat maduro de 2-1 niet maakte, dan had t misschine wat leuker geworden, maar uiteindelijk mag je nog blij zijn dat t "slechts" 3-0 is gebleven
The great old Ludwig von...
Reply
#49
gittermaster Wrote:ach ja, nederlaag waar weinig op af te dingen valt.
Toen ik zag hoeveel spelers er miste, voelde ik al dat dit fout zou gaan.
Als je dan in de 18e minuut rood krijgt, een 2e debutant (die overigens prima speelde) inbrengt, een dubieus doeplunt tegenkrijgt, is het snel gedaan.
Jammer dat maduro de 2-1 niet maakte, dan had t misschine wat leuker geworden, maar uiteindelijk mag je nog blij zijn dat t "slechts" 3-0 is gebleven
Helemaal mee eens, al vind ik het echt wel tactisch falen dat hij Lindenbergh heeft opgesteld. Hij kan dan misschien geroutineerder zijn tov Anita, maar hij is zo ongelofelijk slecht. Tegen ADO ging hij al keer op keer in de fout en speelde hij dramatisch, dan moet je hem als trainer niet opstellen.
En dit waren pas blunders van Stekelenburg, jezus wat keepte hij onzeker en slecht zeg. Ik moet toegeven dat ik nu overtuigd ben van het feit dat je je hart vast moet houden bij hoge ballen.

Ik vond wel dat ze het na de rode kaart goed vol hielden. Die 1-0 direct na rust was dodelijk en dan ook nog die absoluut onterecht 2-0 Sad
Scheids sowieso heel erg in het voordeel van Werder. Hij trok telkens meteen geel voor overtredingen van Aax en hield de kaarten voor Werder steeds in de zak, behalve dan het goedmakertje voor die Diego voor een schwalbe :roll:
Kijk bijvoorbeeld naar de tackle van Wome vlak voor rust, dat had gewoon rood kunnen zijn.

Werder was op voorhand gewoon favoriet, maar het is lullig dat het zo moet lopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Scheids sowieso heel erg in het voordeel van Werder. Hij trok telkens meteen geel voor overtredingen van Aax en hield de kaarten voor Werder steeds in de zak

Zie je nu wat het merendeel hier op het forum bedoeld, Ada Wilma?
De scheids fluit altijd in het voordeel van de topclub.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Kezmania Wrote:
Depor Wrote:Wel verdiend verloren, rode kaart was dom ongelovelijk dom, 2e goal was onterecht maar dan hou je 2-0 over....

Dan had Werder een van die andere vele kansen er wel ingeschoten. Je mag je handjes dichtknijpen met 3-0. Nu heb je nog een heeel klein kansje in Amsterdam.

En sinds wanneer moet je voor een club uit je eigen land zijn? Ik heb helemaal niets met Ajax, bovendien werkt die tik van Werder straks lekker door in de competitie. Als PSV zo blijft voetballen komt een extra nederlaag van Ajax mooi uit.

Ja en als Ajax die 3 kansen erin had geschoten was het gewoon 4-3 geweest dus lul niet zo slap NSBer, ik heb niets met Feijenoord en nog minder met PSV maar klappen voor een buitenlandse club doen we nooit, helemaal niet voor een Duitse club...dat is laf NSB gedrag, maar als over een jaar of 4 de internationale puntjes door gaan tellen en PSV word 2e en kan geen CL in loop je te janken...
Heb liever dat AZ de UEFA cup wint ondanks dat ze dan een winning mood krijgen in de competitie dan andersom, maar dat snap jij als NSBer waarschijnlijk niet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#52
Depor Wrote:
Kezmania Wrote:
Depor Wrote:Wel verdiend verloren, rode kaart was dom ongelovelijk dom, 2e goal was onterecht maar dan hou je 2-0 over....

Dan had Werder een van die andere vele kansen er wel ingeschoten. Je mag je handjes dichtknijpen met 3-0. Nu heb je nog een heeel klein kansje in Amsterdam.

En sinds wanneer moet je voor een club uit je eigen land zijn? Ik heb helemaal niets met Ajax, bovendien werkt die tik van Werder straks lekker door in de competitie. Als PSV zo blijft voetballen komt een extra nederlaag van Ajax mooi uit.

Ja en als Ajax die 3 kansen erin had geschoten was het gewoon 4-3 geweest dus lul niet zo slap NSBer, ik heb niets met Feijenoord en nog minder met PSV maar klappen voor een buitenlandse club doen we nooit, helemaal niet voor een Duitse club...dat is laf NSB gedrag, maar als over een jaar of 4 de internationale puntjes door gaan tellen en PSV word 2e en kan geen CL in loop je te janken...
Heb liever dat AZ de UEFA cup wint ondanks dat ze dan een winning mood krijgen in de competitie dan andersom, maar dat snap jij als NSBer waarschijnlijk niet.


Depor, laat je aub niet zo kennen....Je posts in het "Ajax-Feyenoord"-topic kun je nu niet echt serieus meer nemen.
Make tea, not war
Reply
#53
Ach, gelukkig wacht a.s. zondag het altijd lastige Excelsior thuis met een nederlandse scheids. Gaat alles vast weer goed komen. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#54
huh, spelen ze nu alweer tegen excelsior? de hoeveelste keer is dat wel niet dit seizoen? en de scheids is dramaar zeker?
Reply
#55
Ik heb Fabian nog niet gehoord vandaag. Zou ie opgepakt zijn, de belhamel? :razz:

Quote:Alle Ajax-fans vrij

BREMEN - De politie in Bremen heeft de zestig Nederlandse supporters die woensdagavond bij de Europa Cup-wedstrijd tussen Werder Bremen en Ajax (3-0) waren gearresteerd, vrijgelaten. Noemenswaardige rellen hebben zich rond het voetbalduel niet voorgedaan, bevestigde de politie donderdag nogmaals.

Door vroegtijdig in te grijpen voorkwam de politie dat het tot massale vechtpartijen kwam tussen fans van de beide voetbalclubs. Voor aanvang van het UEFA Cup-duel hield de Bremer politie vijftig supporters aan, die in de binnenstad voor problemen zorgden. Er vlogen wat flessen door de lucht, maar ernstige ongeregeldheden bleven uit. Ook tijdens en na de wedstrijd bleef het relatief rustig.

Ongeveer 2500 supporters waren Ajax nagereisd naar Bremen.

Volgens de politie veroorzaakten driehonderd onrust.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#56
sachandalig! voor een jaar uitsluiten die gasten!
Reply
#57
waf Wrote:sachandalig! voor een jaar uitsluiten die gasten!

Geen kans! Dat gebeurt namelijk alleen als het fans betreft die niet door de bezoekende club waren "uitgenodigd'. Deze 300 waren gewoon bekend bij Ajax.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#58
Voor het seizoen:
We worden kampioen en komen ver in de CL
Na Kopenhagen:
We worden kampioen en winnen de Uefa Cup
Na al het puntverlies de weken na Ajax-PSV:
Dan winnen we toch gewoon de Uefa Cup
Na Werder:
Dan worden we toch gewoon kampioen
En wrs na 18 maart (als ze bij Twente, AZ en PSV geweest zijn):
volgend seizoen worden we kampioen en via de play-offs en de voorronde gaan we de CL in om daar vervolgens ver te komen.


En zo gaat het nu al de hele 21e eeuw. Zo voorspelbaar die reakties steeds. :8:
Reply
#59
Peter Wrote:lijstje....

En zo gaat het nu al de hele 21e eeuw. Zo voorspelbaar die reakties steeds. :8:

:cheers:
Reply
#60
Toch wel frappant dat ik alleen van die calimero-boertjes op ignore heb staan..... Allemaal 'klantjes' van Fons S. geweest zeker... Overduidelijk dat dit soort reacties (Kleuter en Kots ook wel de KK clan genoemd), komen door een jeugdig trauma... :wink:

Was een leuke dag, aanhoudingen waren voornamelijk voor 'openbaar dronkenschap'. Ze hadden het plein hermetisch afgegrendeld, iets waar ik achter kwam toen ik na een uur 4 het café uit kwam 'rollen' :lol: Via een zijstraat weg weten te komen om even wat te eten, gelukkig maar.

Werder is verder gewoon 2 maten te groot, 11 tegen 11 was het al moeilijk genoeg, maar na die rode kaart voor die O. L. was het helemaal dweilen met de kraan open...
Jammer maar helaas!
Reply


Forum Jump: