The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




abn spel
#91
De Bryans geven op, alweer zuur voor Krajicek.

Ik ben ook benieuwd wat ze met opgaves doen in dit spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
willen fit in dubai verschijnen denk ik
Reply
#93
En ik had ze nog wel als winnaars ingevoerd! :roll:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#94
Aanvullende vragen
Naast de wedstrijd voorspellingen bestaan er ook nog aanvullende vragen. Het aantal punten dat je met zo'n vraag kunt verdienen verschilt.

Bij de meeste vragen is er maar 1 antwoord mogelijk en krijg je alleen punten als je het antwoord goed had voorspeld. Een uitzondering is een vraag waar je een getal als antwoord moet invullen: dan krijg je uiteraard alle punten als je het precies goed geraden hebt, maar voor elke punt dat je van het antwoord af zit wordt 25% van het aantal te verdienen punten afgetrokken.

Dit komt van site.
Welke vragen zijn dit? Ik heb alleen de vragen gezien waar ik de winnaar moet voorspellen.
Reply
#95
Ik heb ook alleen winnaarsvragen gezien. Waarsch waren ze aanvankelijk heel ambitieus en hebben ze dit uiteindelijk laten vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Je moet ook zoiets doen geloof ik ander is het officieel een gokspel ipv een kennisspel en dat geeft weer consequenties en geouwehoer.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#97
Ik sta weer 1e met nog maar 2 wedstrijden te gaan :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad Wim Wrote:Ik sta weer 1e met nog maar 2 wedstrijden te gaan :razz:
Welke uitslag had je bij Davy-Ljubi?
Reply
#99
7-6 6-4 voor Davy :cry:

Maar ik sta nog wel eerste met nog maar 1 wedstrijd te gaan, al is het wel gedeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wedstrijd 13
Bhupathi / Zimonjic 7 6 7 (10)
Damm / Paes 6 7 10 (12) √ Berekend 320


Eindelijk eentje bijna goed ...
Reply
Ljubicic d. Youzhny 7-6 4-6 7-6

Please laat het in de buurt zitten [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wedstrijd 31

Wedstrijd 31
Ljubicic Wordt gespeeld op
Youzhny 25-2 om 14:00 uur

7-6 5-7 7-6
lijkt er heel veel op :lol:
Reply
4-6, 7-6,7-6 ook :lol:
Reply
7-6 7-6
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4-6 7-6 6-4
Reply
Belangrijkste is ten eerste dat Ivan wint en ten tweede dat in 3 wint, dan zit ik sowieso in de prijzen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Belangrijkste is ten eerste dat Ivan wint en ten tweede dat in 3 wint, dan zit ik sowieso in de prijzen.

Als tie nog wil winnen, moet het iig in drie, die zekerheid heb je iig al. :lol:
Reply
Het ziet er nog niet best voor ons uit. Wat begint die Ivan elke keer slecht aan een wedstrijd...

Wel aantal games van Youzhny goed in de eerste set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Youzhny het nu uitserveert, heb ik iig een hele set goed en toch nog 140 punten voor deze wedstrijd. VOlgens mij val ik dan wel in de prijzen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom duurt die berekening zo lang?
Reply
Ai, op 50 punten tweede geworden in de enkel. Dan mis ik helaas het gesigneerde tennisracket en dat had ik wel graag willen hebben. Maar tennisschoenen zijn ook leuk.

Trouwens ook 8e in het totaalklassement, en dat met 2 gemiste dubbelpartijen Wink
En natuurlijk eerste van het forum :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, op 50 punten tweede geworden in de enkel. Dan mis ik helaas het gesigneerde tennisracket en dat had ik wel graag willen hebben. Maar tennisschoenen zijn ook leuk.

Trouwens ook 8e in het totaalklassement, en dat met 2 gemiste dubbelpartijen Wink
En natuurlijk eerste van het forum :razz:

Positie Naam Punten
1 (7) Mitch 8470
2 (8) Almagro 8460
3 (29) Kraai2 7890
4 (30) Buurs 7870
5 (47) aadje 7720
6 (51) Jappiesevic 7690
7 (85) Cruijff 7310
8 (98) Juan 7240
9 (160) Kuiper 6750
10 (179) kooltje 6590
11 (255) Dodge 5930
12 (281) VretMienGravel 5660
13 (321) ExtraLars 5170
14 (357) mailman 4620
15 (379) Scholten 4220
16 (435) Haggie 3090
17 (518) Genomico 1050
18 (588) CentreCourt 0

Hmmm, volgens mij heb ik in totaal precies 10 punten meer en ben ik 7e geworden in het totaalklassement. Dan maakt dan toch nr. 1 van het forum. Daarentegen heb jij iig nog een prijs, ik net niet.
Reply
Dat laatste zegt dus al genoeg :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: