The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Arsenal
#61
sore losers
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Feli PSV-ers, fijne wedstrijd om te winnen van die arrogante Fransozen en andere namaak Engelsen.
Vond met name Kromkamp erg sterk, al krijg ik dat bijna mijn bek niet uit.
Volgende keer maar beginnen met Vayrinen ipv Culina, dan komt het vast goed.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#63
Mooie Prestatie van PSV =D> =D>
Insane life.
Reply
#64
Ekslem Wrote:Heeeeeerlijk dit... Sfeer in het stadion was idd wel aardig, vooral de 2e helft. Ben vooral blij dat ik niet voor Jan lul afreis naar London over 2 weken :razz:

1 van de hoogtepunten van de middag/avond was dat half stratum Theo Lucius (verkleed als Paashaas of iets dergelijks) toezong toen ie voorbij kwam.

Theo, theo, theo Notworthy en Theo is de baas, Theo is de baas, Theo is de baas in Rotterdam :lol:

Laat 'm nog maar lekker een paar daagjes in dat Paashaaspak rondhuppelen, dan hebben we geen kind aan 'm zondag! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#65
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:Heeeeeerlijk dit... Sfeer in het stadion was idd wel aardig, vooral de 2e helft. Ben vooral blij dat ik niet voor Jan lul afreis naar London over 2 weken :razz:

1 van de hoogtepunten van de middag/avond was dat half stratum Theo Lucius (verkleed als Paashaas of iets dergelijks) toezong toen ie voorbij kwam.

Theo, theo, theo Notworthy en Theo is de baas, Theo is de baas, Theo is de baas in Rotterdam :lol:

Laat 'm nog maar lekker een paar daagjes in dat Paashaaspak rondhuppelen, dan hebben we geen kind aan 'm zondag! :razz:

het zou idd plezierig zijn als hij niet meedeed.
Reply
#66
Fabian Wrote:Goede, degelijke, pot. Jammer dat je bij zo'n wedstrijd, waar je toch even voor gaat zitten, altijd het 'echte goede' voetbal mist. Maar dit is een klasse resultaat, afmaken in dat boring-arsenal stadion !

:-k

Ik heb genoten van het snelle positiespel van de engelsen, maar ook van de onverzettelijkheid en rust in het spel van PSV. Ik heb dus goed voetbal gezien.

Verder hoop ik dat alle lampies lekker lang na kunnen genieten van deze victory, want over 2 weken maakt Arsenal het natuurlijk gewoon met 2-0 af in eigen huis. Het aanvallend vermogen van PSV is gewoon te matig om daar te kunnen scoren.

But, you never know....
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#67
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:Heeeeeerlijk dit... Sfeer in het stadion was idd wel aardig, vooral de 2e helft. Ben vooral blij dat ik niet voor Jan lul afreis naar London over 2 weken :razz:

1 van de hoogtepunten van de middag/avond was dat half stratum Theo Lucius (verkleed als Paashaas of iets dergelijks) toezong toen ie voorbij kwam.

Theo, theo, theo Notworthy en Theo is de baas, Theo is de baas, Theo is de baas in Rotterdam :lol:

Laat 'm nog maar lekker een paar daagjes in dat Paashaaspak rondhuppelen, dan hebben we geen kind aan 'm zondag! :razz:

Ik kwam hem laatst ook al in Tilburg tegen. Toen zat ie zwaar aan de baco's en de wedstrijd die er opvolgde scoorde ie :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
EJR Wrote:
Fabian Wrote:Goede, degelijke, pot. Jammer dat je bij zo'n wedstrijd, waar je toch even voor gaat zitten, altijd het 'echte goede' voetbal mist. Maar dit is een klasse resultaat, afmaken in dat boring-arsenal stadion !

:-k

Ik heb genoten van het snelle positiespel van de engelsen, maar ook van de onverzettelijkheid en rust in het spel van PSV. Ik heb dus goed voetbal gezien.

Verder hoop ik dat alle lampies lekker lang na kunnen genieten van deze victory, want over 2 weken maakt Arsenal het natuurlijk gewoon met 2-0 af in eigen huis. Het aanvallend vermogen van PSV is gewoon te matig om daar te kunnen scoren.

But, you never know....



farfan zal wel een doelpuntje scoren daarzo en dan is de buit binnen.
Reply
#69
EJR Wrote:
Fabian Wrote:Goede, degelijke, pot. Jammer dat je bij zo'n wedstrijd, waar je toch even voor gaat zitten, altijd het 'echte goede' voetbal mist. Maar dit is een klasse resultaat, afmaken in dat boring-arsenal stadion !

:-k

Ik heb genoten van het snelle positiespel van de engelsen, maar ook van de onverzettelijkheid en rust in het spel van PSV. Ik heb dus goed voetbal gezien.

Verder hoop ik dat alle lampies lekker lang na kunnen genieten van deze victory, want over 2 weken maakt Arsenal het natuurlijk gewoon met 2-0 af in eigen huis. Het aanvallend vermogen van PSV is gewoon te matig om daar te kunnen scoren.

But, you never know....

Ja je weet wel, dat voetbal wat Ajax al jaren probeert te gaan spelen, maar het dat seizoen toch weer niet lukt (evenals dit seizoen) :wink:

Was een beetje hotseknotsen voetbal, veel balletjes breed die gisteravond al fout gingen, zowel bij psv als bij Arsenal. Al met al moeten die Engelsen niet zo zaniken, moet je maar scoren.
Reply
#70
filmpje voor de wedstrijd (van achtontour)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.achtontour.nl/Leesverder.php?id=372">http://www.achtontour.nl/Leesverder.php?id=372</a><!-- m -->

filmpje vanuit het vak waar ik zat :razz:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=JK85E-N703M">http://www.youtube.com/watch?v=JK85E-N703M</a><!-- m -->
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Vond het juist wel een prima wedstrijd. In de poulefase was het regelmatig saai, maar dit was een erg vermakelijke wedstrijd en dat lag ook aan PSV, zeker in de tweede helft. Arsenal had wel meer kansen en de winst is niet echt verdiend, dus ik begrijp dat bericht wel enigszins. Maar dan moeten ze ze er maar inschieten.
Ik zie het wel zitten in de uitwedstrijd. Een cornertje of vrije trap en de volgende ronde is binnen :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Vond de wedstrijd zo saai dat ik wat anders ben gaan doen, maar gefeliciteerd PSV =D> prima prestatie!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#73
Depor Wrote:Vond de wedstrijd zo saai dat ik wat anders ben gaan doen, maar gefeliciteerd PSV =D> prima prestatie!



Dat heb ik persoonlijk eigenlijk bij elke wedstridj in de eredivisie, ik vond deze pot juist wel vermakelijk...
Reply
#74
Opmerkelijke dingen van een mooie voetbaldag, met op het eind ook nog een mooie uitslag:
- de zwakste schakels van de laatste weken (Da Costa en Mendez) waren ijzersterk. Hopelijk hebben ze het weer na zo'n optreden.
- Sun lijkt er echt voor te zorgen dat Reiziger niet meer in PSV-shirt hoeft te spelen. :Big Grin
- vond Arsenal beter spelen dan de andere clubs in de CL dit seizoen in Eindhoven. Liverpool vond ik ook veel minder. Bij Arsenal was echt alles 1x raken.
- Arsenal kreeg veel corners, maar niet 1 daarvan kwam op het hoofd van een Arsenal speler. De helft was voor Gomes, de andere helft makkelijk uit te verdedigen. Erg zwak in de dode spelmomenten, daaruit moet PSV in Londen kunnen scoren.
- Arsenalsupporters die voor het eerst in hun leven een polonaise zagen en erin meeliepen. 300 politiemensen op de been voor 0 accefietjes.
- Arsenalsupporters die zeiden al 10 jaar europese uitduels te bezoeken, maar dat dit samen met de CL-finale toch de mooiste sfeer was.
- Uitvak waar op 1x "Robin van Persie" scanderen geen geluid uit kwam.
- Engelse pers die stelt dat Arsenal zich van de wijs liet brengen door de geweldige sfeer in het stadion en daardoor verloor. Alsof zo'n topploeg zich daardoor van de wijs laat brengen.
- Tardelli was schandalig zwak. Met Farfan-Koné moet in Londen ook gescoord kunnen worden. Nu had hun defensie het al moeilijk Koné te verdedigen, als ze straks ook continu op de andere spits moeten letten komt er voor beiden meer ruimte.

Ik zie het wel zitten over 2 weken. Zeker als het centraal achterin met Alex, Da Costa en Gomes weer zo goed dichtzit. Een goaltje uit een corner of vrije trap van Farfan moet kunnen; Arsenal bakte er niks van in dode spelmomenten.

Notworthy

ps. tegen Groningen zal het zaterdag wel een zaadpot zijn waarin zomaar puntverlies geleden kan worden. Zie je altijd na zo'n ontlading. :|
Reply
#75
Mooi verslag, beetje jammer dit:
Peter Wrote:accefietjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:Vond de wedstrijd zo saai dat ik wat anders ben gaan doen, maar gefeliciteerd PSV =D> prima prestatie!



Dat heb ik persoonlijk eigenlijk bij elke wedstridj in de eredivisie, ik vond deze pot juist wel vermakelijk...

Samenvatting zijn meestal wel te doen, maar kijk eigenlijk niet zo heel veel voetbal meer. Af en toe naar de Arena of in de kroeg een live wedstrijd en wat samenvattingen, maar moet eerlijk zeggen dat sinds Tien Talpa Troep de eredivisie uitzend ik het allemaal niet zo boeiend meer vind.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#77
Depor Wrote:
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:Vond de wedstrijd zo saai dat ik wat anders ben gaan doen, maar gefeliciteerd PSV =D> prima prestatie!



Dat heb ik persoonlijk eigenlijk bij elke wedstridj in de eredivisie, ik vond deze pot juist wel vermakelijk...

Samenvatting zijn meestal wel te doen, maar kijk eigenlijk niet zo heel veel voetbal meer. Af en toe naar de Arena of in de kroeg een live wedstrijd en wat samenvattingen, maar moet eerlijk zeggen dat sinds Tien Talpa Troep de eredivisie uitzend ik het allemaal niet zo boeiend meer vind.

Dat verklaart waar je het gisteren saai vond. Qua kansen was er idd niet heel veel aan, maar ik vond het toch fantastisch hoe Arsenal in de 1e helft speelde. Rustig, gecontroleerd, zonder risico's en gedoseerd de aanval zoeken, maar wel met alles 1x raken. Toen zag je steeds het verschil tussen de europese top (Arsenal) en de europese subtop (PSV). Heel PSV had moeite het te belopen door dat snelle getik. Dat spelletje heb ik maar weinig clubs zien spelen in Eindhoven. Eigenlijk alleen Lyon en AZ bij vlagen (begin 2e helft). Heerlijk om te zien. 2e helft had PSV meer lef en overwicht op het middenveld doordat Henry en Adebayor niet meer terugzakten. Geen mooi voetbal, wel schitterend schaakspelletje. Meestal zijn schaakpotten saai, deze vond ik echter van zeer hoog niveau.
Reply
#78
Ekslem Wrote:filmpje voor de wedstrijd (van achtontour)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.achtontour.nl/Leesverder.php?id=372">http://www.achtontour.nl/Leesverder.php?id=372</a><!-- m -->

filmpje vanuit het vak waar ik zat :razz:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=JK85E-N703M">http://www.youtube.com/watch?v=JK85E-N703M</a><!-- m -->

Die megafoon werkt aanstekelijk en was leuk in de stad, maar in het stadion irriteer ik me alleen maar aan dat ding. Dan is er sfeer genoeg zonder dat ding. Dead

2e filmpje is top. Schitterend hoe echt het hele stadion dat meezong toen de klok op 89.30 stond. :8:
Reply
#79
AssyriskaFF Wrote:Wat een irritant gefluit zeg. Wat hebben die Arsenal spelers verkeerd gedaan dat ze uitgefloten worden?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=hGn1pdD1x28">http://www.youtube.com/watch?v=hGn1pdD1x28</a><!-- m -->

[Image: thierryFACE_600x458.jpg]

En een schwalbe in de 16. Vlak na elkaar. Dan krijg je ff een fluitconcert.
Reply
#80
Ahaaa. Ik heb vanaf de tweede helft pas een beetje gekeken. En af en toe zappen dus vandaar dat ik dit had gemist.
Reply
#81
21/2/2007 - Fans Arsenal: volgend jaar terug voor carnaval

BRON: Eindhovens Dagblad

De fans van Arsenal hebben volop genoten van het carnaval in Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad heeft een zeer aardige impressie - met video - van de Arsenal fans.

"Carnaval is fantastisch. De fans van PSV en Arsenal lopen gewoon door elkaar. We mixen goed, zoals het hoort te zijn. Volgend jaar kom ik terug om carnaval te vieren," zo liet een van de fans weten.

En een ander: "Ongelofelijk dit. En wie is dat met die grote veer op zijn hoed? Hoezo een prins? Het is hier echt feest. Dit doet me denken aan de Worldcup. Iedereen gezellig bij elkaar. En al die oude mensen die verkleed rondlopen. Is dat normaal?"

=D> Die Engelsen weten in tegenstelling tot het stugge west- en midden-Nederland wel van wanten.
Reply
#82
Peter Wrote:21/2/2007 - Fans Arsenal: volgend jaar terug voor carnaval

BRON: Eindhovens Dagblad

De fans van Arsenal hebben volop genoten van het carnaval in Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad heeft een zeer aardige impressie - met video - van de Arsenal fans.

"Carnaval is fantastisch. De fans van PSV en Arsenal lopen gewoon door elkaar. We mixen goed, zoals het hoort te zijn. Volgend jaar kom ik terug om carnaval te vieren," zo liet een van de fans weten.

En een ander: "Ongelofelijk dit. En wie is dat met die grote veer op zijn hoed? Hoezo een prins? Het is hier echt feest. Dit doet me denken aan de Worldcup. Iedereen gezellig bij elkaar. En al die oude mensen die verkleed rondlopen. Is dat normaal?"

=D> Die Engelsen weten in tegenstelling tot het stugge west- en midden-Nederland wel van wanten.

Omdat het lampendagblad een gekleurd beeld schetst na een 1-0 overwinning en 2 van de (20/30/40/50???) geinterviewden die een positief verhaal houden in het blad plaatst?
Reply
#83
Matador! Wrote:
Peter Wrote:21/2/2007 - Fans Arsenal: volgend jaar terug voor carnaval

BRON: Eindhovens Dagblad

De fans van Arsenal hebben volop genoten van het carnaval in Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad heeft een zeer aardige impressie - met video - van de Arsenal fans.

"Carnaval is fantastisch. De fans van PSV en Arsenal lopen gewoon door elkaar. We mixen goed, zoals het hoort te zijn. Volgend jaar kom ik terug om carnaval te vieren," zo liet een van de fans weten.

En een ander: "Ongelofelijk dit. En wie is dat met die grote veer op zijn hoed? Hoezo een prins? Het is hier echt feest. Dit doet me denken aan de Worldcup. Iedereen gezellig bij elkaar. En al die oude mensen die verkleed rondlopen. Is dat normaal?"

=D> Die Engelsen weten in tegenstelling tot het stugge west- en midden-Nederland wel van wanten.

Omdat het lampendagblad een gekleurd beeld schetst na een 1-0 overwinning en 2 van de (20/30/40/50???) geinterviewden die een positief verhaal houden in het blad plaatst?

Kheb der zelf wel iets meer dan 2 gesproken gister. En heb er zeker enkele honderden mee in de polonaise zien lopen. Dat zie ik randstedelingen nog niet doen. Die weten niet wat feesten is, maar das alom bekend.
Reply
#84
Peter Wrote:
Matador! Wrote:
Peter Wrote:21/2/2007 - Fans Arsenal: volgend jaar terug voor carnaval

BRON: Eindhovens Dagblad

De fans van Arsenal hebben volop genoten van het carnaval in Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad heeft een zeer aardige impressie - met video - van de Arsenal fans.

"Carnaval is fantastisch. De fans van PSV en Arsenal lopen gewoon door elkaar. We mixen goed, zoals het hoort te zijn. Volgend jaar kom ik terug om carnaval te vieren," zo liet een van de fans weten.

En een ander: "Ongelofelijk dit. En wie is dat met die grote veer op zijn hoed? Hoezo een prins? Het is hier echt feest. Dit doet me denken aan de Worldcup. Iedereen gezellig bij elkaar. En al die oude mensen die verkleed rondlopen. Is dat normaal?"

=D> Die Engelsen weten in tegenstelling tot het stugge west- en midden-Nederland wel van wanten.

Omdat het lampendagblad een gekleurd beeld schetst na een 1-0 overwinning en 2 van de (20/30/40/50???) geinterviewden die een positief verhaal houden in het blad plaatst?

Kheb der zelf wel iets meer dan 2 gesproken gister. En heb er zeker enkele honderden mee in de polonaise zien lopen. Dat zie ik randstedelingen nog niet doen. Die weten niet wat feesten is, maar das alom bekend.

De polonaise lopen vind ik niet feesten....en Randstedelingen weten wel degelijk wat feesten is maar doen het op een iets andere manier...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#85
@Depor: in Brabant is het altijd feest :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#86
Ekslem Wrote:in Brabant is het altijd feest :cheers:
In Dollekesgat zeker...... :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#87
Ekslem Wrote:@Depor: in Brabant is het altijd feest :cheers:

Was vorige maand in Breda, om eerlijk te zijn was het niet echt feest daar. Op zich ook wel begrijpelijk maar dan nog, Brabant is best leuk maar het blijven verkapte Belgen Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#88
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:in Brabant is het altijd feest :cheers:
In Dollekesgat zeker...... :roll:

Nee, in Stinkendekutsedurp. Enneh, Peter, ik heb geen verkleedpartij nodig om 3 dagen mezelf te zijn.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#89
=D>
Reply
#90
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:in Brabant is het altijd feest :cheers:
In Dollekesgat zeker...... :roll:

Nee, in Stinkendekutsedurp. Enneh, Peter, ik heb geen verkleedpartij nodig om 3 dagen mezelf te zijn.....

... door jezelf in een schaap te verstoppen zeker? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: