The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Her - PSV
#1
De reden waarom ik voor Kone ipv Farfan heb gekozen....
Nu maar hopen dat het goed uitpakt en dat PSV weer eens 'gewoon' weet te winnen

Quote:Farfan 591 minuten zonder uitgoal

PSV-aanvaller Jefferson Farfán heeft al 591 minuten geen doelpunt gemaakt in een uitduel. De laatste keer dat de spits uit Peru wist te scoren dateert alweer uit november vorig jaar toen Farfán scoorde in het bekerduel tegen Vitesse. Van de 16 doelpunten die Farfán dit seizoen gescoord heeft, waren er slechts 2 gescoord in een uitduel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Statistisch dus grote kans dat ie er weer een paar gaat maken in een uitwedstrijd; dit weekend bijvoorbeeld :razz:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#3
psies waarom ik cocu heb genomen. Heracles krijgt vooral tegengoals vanaf de linkerkant. rechterkant van psv gaat dus scoren....cocu, simons en da costa

feit is ook dat Mendez 5 keer heeft gescoort..... allemaal in uitwedstrijden
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#4
Frits Wrote:psies waarom ik cocu heb genomen. Heracles krijgt vooral tegengoals vanaf de linkerkant. rechterkant van psv gaat dus scoren....cocu, simons en da costa

feit is ook dat Mendez 5 keer heeft gescoort..... allemaal in uitwedstrijden

:-k
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#5
EJR Wrote:
Frits Wrote:psies waarom ik cocu heb genomen. Heracles krijgt vooral tegengoals vanaf de linkerkant. rechterkant van psv gaat dus scoren....cocu, simons en da costa

feit is ook dat Mendez 5 keer heeft gescoort..... allemaal in uitwedstrijden

:-k

wist je dat niet? als er een oneven aantal toeschouwers komt kijken EN de meerderheid bovendien een rooie jas heeft houdt psvee in 90% van de gevallen de 0. het is om die reden dat ik 2 verdedigers van psvee genomen heb.
Reply
#6
Goed op de hoogte van de rechterkant van PSV, Fritsie :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
waf Wrote:
EJR Wrote:
Frits Wrote:psies waarom ik cocu heb genomen. Heracles krijgt vooral tegengoals vanaf de linkerkant. rechterkant van psv gaat dus scoren....cocu, simons en da costa

feit is ook dat Mendez 5 keer heeft gescoort..... allemaal in uitwedstrijden

:-k

wist je dat niet? als er een oneven aantal toeschouwers komt kijken EN de meerderheid bovendien een rooie jas heeft houdt psvee in 90% van de gevallen de 0. het is om die reden dat ik 2 verdedigers van psvee genomen heb.

We hebben geluk, want als de r in de maand zit én Koeman bijna jarig is én de wind de lijzijde van het kunstgras beroert, zal Heracles-PSV statisties gesproken eindigen in 0-0... Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
Treesong Wrote:We hebben geluk, want als de r in de maand zit én Koeman bijna jarig is én de wind de lijzijde van het kunstgras beroert, zal Heracles-PSV statisties gesproken eindigen in 0-0... Hakkuh
[-X
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#9
de nieuwe Wrote:Statistisch dus grote kans dat ie er weer een paar gaat maken in een uitwedstrijd; dit weekend bijvoorbeeld :razz:
krijgen we die discussie weer :lol:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#10
FC Wageningen Wrote:
de nieuwe Wrote:Statistisch dus grote kans dat ie er weer een paar gaat maken in een uitwedstrijd; dit weekend bijvoorbeeld :razz:
krijgen we die discussie weer :lol:
Geen discussie hoor, gewoon een losse opmerking :8:
Na het weekend weten we meer...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#11
Heracles vecht voor de punten en heeft hard voetbal nodig. Uiteraard is dit een wedstrijd waar 1 of meerdere pingels zullen komen voor PSV, dus ik zeg Simons gaat scoren voor PSV (helaas).

Hup Heracles, gelijkspel is ook goed.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#12
Normaal gesproken wint PSV dit maar ze zijn de laatste tijd in mindere doen en wellicht zijn ze ook al een beetje met hun hoofd bij Arsenal. Het laatste halfuur tijdens Heracles - Willem II was de sfeer weer des-Heracles en ook was de sfeer in Waalwijk uitstekend namens Heracles-kant. Ik hoop dat de spelers een over-mijn-lijk mentaliteit tonen, hard en strijdlustig voetbal dus en niet wakker liggen van een gele kaart meer of minder en ondersteund door een ontketend thuispubliek wordt dit dan nog een lastige klus voor PSV. Laat die Eindhovenaren maar komen, wij zijn niet bang voor PSV!
Reply
#13
Dit verhaal roep je nu al 12 weken en elke week horen we achteraf: "Jammer, volgende keer beter".....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mukkus Wrote:Dit verhaal roep je nu al 12 weken en elke week horen we achteraf: "Jammer, volgende keer beter".....

Dit zegt meer over jou dan over mij. Twee jaar geleden was het nog een droom om Heracles in de eredivisie te zien spelen en we zijn nog altijd met die droom bezig. We zijn zelfs op weg om die droom met weer een jaar te verlengen. Tuurlijk gaat het allemaal wel wat minder en heb ik diep in mijn hart ook wel grote zorgen maar de moed nu al opgeven? Geen denken aan!

[Image: heracles-willemII_2-2_copyrighted_00006.jpg]
Reply
#15
Het is een beetje overbodig om dat elke week te roepen. Zondag moet Heerenveen van Twente winnen, vorige week moesten ze van Vitesse winnen. Ik ga dat toch ook niet elke week roepen om het verschil met Feyenoord en misschien Twente overbrugbaar te houden.....daarnaast is bij mij ook nog steeds de hoop dat Heerenveen 5e wordt.

En dit zegt dus meer over jou, dan over mij. Dat je er zo vaak over begint, dat suggereert wel dat bij jou de angst groter is dan de hoop.....

Is dat trouwens een duitse paashaas op de foto?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Ben je ongesteld Mukkus?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
:lol:

Hup Cocu, maar ik ben ook tevreden als D´r an met een grote grijns straks verslag van deze wedstrijd doet. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#18
Mukkus Wrote:Het is een beetje overbodig om dat elke week te roepen. Zondag moet Heerenveen van Twente winnen, vorige week moesten ze van Vitesse winnen. Ik ga dat toch ook niet elke week roepen om het verschil met Feyenoord en misschien Twente overbrugbaar te houden.....daarnaast is bij mij ook nog steeds de hoop dat Heerenveen 5e wordt.

Dat is slechts een verschil in doen en laten, ik typ er wat over en jij niet.

Mukkus Wrote:Dat je er zo vaak over begint, dat suggereert wel dat bij jou de angst groter is dan de hoop.....

Juist niet, als ik daadwerkelijk bang was voor degradatie en de wedstrijd morgen is het heel simpel om gewoon niet in te loggen en te zwijgen. Ik kijk juist naar morgen uit, voor de duidelijkheid.

Wat een azijnzeikerds soms op dit forum zeg.

FC Petr Wrote:maar ik ben ook tevreden als D´r an met een grote grijns straks verslag van deze wedstrijd doet. :wink:

Laten we het hopen!

Nogmaals, normaal gesproken wint PSV dit maar we zijn niet kansloos!
Reply
#19
Ekslem Wrote:Ben je ongesteld Mukkus?

Ja en beregeil. Nare combinatie....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
D'r an met de lippe Wrote:Wat een azijnzeikerds soms op dit forum zeg.

Misschien, misschien niet. Het viel me gewoon op, toen ik je verhaal las. Ik dacht meteen: "He zondagavond kan ik lezen dat het jammer was en dat de inziet niet goed was, dat Heracles geen mazzel had en dat degradatie steeds dichterbij komt, maar dat je er nog steeds vertrouwen in hebt....."

Vandaar dat ik me gedwongen voelde om te reageren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Ibrahim Afellay komt zaterdag niet in actie tegen Heracles Almelo. De middenvelder van PSV is onvoldoende hersteld van een enkelblessure. Afellay hoopt komende dinsdag tegen Arsenal in de Champions League wel van de partij te zijn.


De inzetbaarheid van Manuel da Costa tegen Heracles is twijfelachtig. Alcides heeft daarentegen de training hervat en maakt vermoedelijk deel uit van de wedstrijdselectie.
Ik heb een droom.
Reply
#22
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Wat een azijnzeikerds soms op dit forum zeg.

Misschien, misschien niet. Het viel me gewoon op, toen ik je verhaal las. Ik dacht meteen: "He zondagavond kan ik lezen dat het jammer was en dat de inziet niet goed was, dat Heracles geen mazzel had en dat degradatie steeds dichterbij komt, maar dat je er nog steeds vertrouwen in hebt....."

Vandaar dat ik me gedwongen voelde om te reageren.

En dat is je goed recht.

Verder houd ik er ook over op, geen zin in discussie's die ik al vaker heb zitten voeren op dit forum :wink: Ik blijf onvoorwaardedelijk achter Heracles staan en een eventueel verliespartij doet daar niets aan af. Dat de rest van Nederland Heracles vroegtijdig afschrijft is niet mijn probleem.
Reply
#23
Ik schrijf Heracles niet af, ik was nauwelijks Heracles-fan, nu (door de komst van Rob Friend) een klein beetje. Omdat ze tegen PSV spelen zelfs nog een beetje meer...en je kunt me geen gloryhunter noemen!

Wat mij betreft mag RKC er wel uit, vind ik de minst aansprekende (saaie zelfs) club uit het rijtje Heracles, Willem II, ADO en RKC.

Hup Heracles!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Ekslem Wrote:Goed op de hoogte van de rechterkant van PSV, Fritsie :lol:

het moest precies andersom zijn :lol: :lol:
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#25
Mukkus Wrote:Ik schrijf Heracles niet af, ik was nauwelijks Heracles-fan, nu (door de komst van Rob Friend) een klein beetje. Omdat ze tegen PSV spelen zelfs nog een beetje meer...en je kunt me geen gloryhunter noemen!

Wat mij betreft mag RKC er wel uit, vind ik de minst aansprekende (saaie zelfs) club uit het rijtje Heracles, Willem II, ADO en RKC.

Hup Heracles!

Mukkus, ik noem jou ook nergens een gloryhunter :wink:

Dat afschrijven omschreef ik een beetje gortig mischien, het was ook niet echt op de man bedoeld. Hier in de omgeving (en dan doel ik dus niet op jou) merk ik gewoon dat buitenstaanders nogal kritisch zijn over Heracles terwijl dit niet helemaal terecht is in mijn ogen. Ze roepen wel honderd keer per dag dat RKC en ADO kwalitatief een stuk beter zijn dan ons maar ze staan toch echt onder ons. Ik zeg niet dat we hun voor blijven, maar het gebrek aan krediet wat wij de laatste maanden krijgen van buitenstaanders valt mij op. Maar nogmaals, dat is niet mijn probleem en daar zit ik dus ook niet echt mee.

Overigens moet je (neehee, ik zeg niet dat je dit doet :razz: ) mijn vertrouwen niet verwarren met arrogantie. Ik houd gewoon gezonde hoop dat wij ons handhaven maar ben mij echt wel bewust dat het net zo goed mis kan gaan. Ik ben een Tukker in hart en nieren en Twentse mensen staan bekend als nuchtere mensen. Ik ben dan ook nuchter\Tukker genoeg om onze kansen en gevaren in te schatten. Overigens heb ik nu zeer de neiging om uit te halen naar een deel van de fct aanhang maar laat ik dat maar niet doen.
Reply
#26
Vertel
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#27
Kennedy Wrote:Vertel

Edit. Hier stond net een heel verhaal maar ik heb besloten dat toch maar weer weg te halen. Jullie doen het immers toch weer af als 'calimero-gejank' dus geef mij eens ongelijk :wink:
Reply
#28
Quote:Manuel da Costa ontbreekt bij PSV
de Portugees Manuel da Costa zal zaterdag niet in actie komen voor PSV. Vandaag werd duidelijk dat hij niet op tijd fit zal zijn.

Dat is een tegenvaller voor Ronald Koeman, die ook Afellay en Reiziger al moet missen.
Code:
DaCosta,Manuel 6
Das een nulpunter voor diverse mensen.
Reply
#29
Mist Wrote:
Quote:Manuel da Costa ontbreekt bij PSV
de Portugees Manuel da Costa zal zaterdag niet in actie komen voor PSV. Vandaag werd duidelijk dat hij niet op tijd fit zal zijn.

Dat is een tegenvaller voor Ronald Koeman, die ook Afellay en Reiziger al moet missen.
Code:
DaCosta,Manuel 6
Das een nulpunter voor diverse mensen.

De Portugees raakte opnieuw geblesseerd bij het oefenen op het kunstgras van de Almeloërs. :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
Portugezen mogen altijd geblesseerd raken, of ze nou van PSV, NEC, Real of LA Galaxy zijn =D> =D> !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: