The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Exc.
#61
Niet alleen bij Ajax...PSV vorige week, AZ-Groningen mist die blinde aap ook nog 2 penalty's
Drama...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#62
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had graag voor de televisie willen zitten om te kijken of het echt penalty's waren...

Zucht... Lag het weer eens aan de scheidsrechter Ad? :roll:
Lezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
jezus wat was ajax slecht vandaag zeg.
Ik hoop echt dat Henk Perez eens wat eerder gaat brengen, de enige waar wat gevaar vanuit ging...
The great old Ludwig von...
Reply
#64
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik had graag voor de televisie willen zitten om te kijken of het echt penalty's waren...

Zucht... Lag het weer eens aan de scheidsrechter Ad? :roll:
Lezen.

Los van het feit dat je er nu voor het eerst bijzegt dat ajax ook zonder die eventuele penalty (heb het nog niet gezien) had moeten winnen valt het me op dat je iedere keer weer begint over het feit dat ajax een of meerdere penalties is onthouden...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#65
Adje, Adje, je leert het ook nooit. ](*,)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#66
Altijd lastig Excelsior =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#67
Alles wordt in het werk gesteld om te zorgen dat ado degradeert :wink:
Reply
#68
Jij mag de uitgespeelde kansen eens 1 voor 1 opnoemen Ad. 4 of 5 zei je toch ? Succes !

#-o
Reply
#69
Fabian Wrote:Jij mag de uitgespeelde kansen eens 1 voor 1 opnoemen Ad. 4 of 5 zei je toch ? Succes !

#-o

Idd, succes daarmee. Buiten de goals niet 1 goede kans gezien. Ook geen Ajax zgn. ten onrechte onthouden penalty. Ze waren gewoonweg deplorabel!!! Icon_evil
Reply
#70
Deze wedstrijd ook in het stadion gezien (in mijn team was wegens carnaval een seizoenskaart over). Ongelooflijk toch dat Heitinga de mooiste lange passes kan geven, maar drie keer per wedstrijd geen simpel balletje breed op Lindenbergh (waarvan 1 met fatale afloop). De allerslechtste was Leonardo, die trok veel te vaak naar het centrum waardoor het daar te druk was (want trok verdedigers mee) en er niet op links kon worden geopend, want daar stond niemand (Lindenbergh, die 5 minuten bedenktijd nodig heeft om daarna steevast voor de minst creatieve mogelijkheid te kiezen, kwam nooit mee op). Tuurlijk had Ajax het meest de bal, maar allesbehalve een overwicht. Excelsior stoorde al bij de opbouw achterin en de verdediging konden vrijwel nooit de bal kwijt bij de linies daarvoor. Alleen Davids en in de eerste helft de Mul waren aanspeelbaar.

Verder een weinig sfeervol stadion, maar dat wisten we al. Toch een leuke middag gehad :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#71
Heb helemaal niets van het voetbal meegekregen dit weekend, maar vind het toch weer fijn om te lezen dat de scheids weer een drama was. Hup Adje =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
Fabian Wrote:Jij mag de uitgespeelde kansen eens 1 voor 1 opnoemen Ad. 4 of 5 zei je toch ? Succes !

#-o

Waar is Ad ineens ?
Reply
#73
Die is vast naar een of andere Volkskrantfilm
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#74
Waarschijnlijk zit hij de wedstrijd voor de 21e keer geheel te bekijken om alsnog te proberen gelijk te krijgen. En ik weet zeker dat dat niet gaat lukken
Reply
#75
Hup Adje, je 020 vriendjes missen je.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#76
Fabian Wrote:Jij mag de uitgespeelde kansen eens 1 voor 1 opnoemen Ad. 4 of 5 zei je toch ? Succes !

#-o
Uitgespeelde kansen zijn wat anders dan open kansen.

1. Huntelaar vanaf 5 meter die ook nog eens naar achteren wordt getrokken, na een vorzet van De Mul.
2. Leonardo die door het centrum snijdt, maar een op een faalt door een slap schot in de handen van de keeper.
3. Bal teruggelegd op Gabri die hem van binnen de 16 de tweede ring in ramt.
4. Lange bal op Huntelaar die in mijn ogen gewoon vastgehouden werd, in ieder geval uit balans gebracht.
5. Combinatie tussen Babel en Huntelaar die Babel voorlangs schiet.
6. Huntelaar die vlak voor rust net als hij wilt schieten een sliding van achter krijgt. Kon niet goed zien of het op de bal was, maar het was een grote kans.
7. Kopbal van Leonardo van 5 meter na een voorzet van Davids gaat over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Je vergeet nog dat geweldige schot van Leo aan het eind v/d wedstrijd wat nog de zijlijn haalde.
Bangkok resident.
Reply
#78
Ad Wim Wrote:5. Combinatie tussen Babel en Huntelaar die Babel voorlangs schiet.

huntelaars is wel erg uit vorm als hij ipv de bal medespelers een knal geeft. en dan nog mis ook!
Reply
#79
Ik moest overigens wel lachen toen Sneijder een kopkans kreeg (in mijn ogen 1 van de weinigw echte kansen), echter zo goed als hij kan schieten, zo slecht kan hij koppen, was gewoon aandoenlijkl om te zien... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#80
gittermaster Wrote:Ik moest overigens wel lachen toen Sneijder een kopkans kreeg (in mijn ogen 1 van de weinigw echte kansen), echter zo goed als hij kan schieten, zo slecht kan hij koppen, was gewoon aandoenlijkl om te zien... Smile

je had er bij moeten zijn denk ik. :razz:
Reply
#81
Smile ja dat denk ik ook.
Maar probeer je voor te stellen, het kleinste mannetje van het veld. Krijgt een voorzet van rechts, staat redelijk vrij voor de keeper, maakt een sprongetje, gaat met zijn hoofd naar de bal, daar waar je van bijvoorbeeld Jaap Stam een knaller had verwacht, kwam hier zo'n lullig boogballetje in de handen van de keeper.
The great old Ludwig von...
Reply
#82
arm sneijdertje... :roll:
Bangkok resident.
Reply
#83
En dan kreeg ie hem nog op z'n schouder ook...

@ Ad, jij maakt van een duppie volgens mij nog een euro
Reply
#84
Ad Wim Wrote:1. Huntelaar vanaf 5 meter die ook nog eens naar achteren wordt getrokken, na een vorzet van De Mul.
2. Leonardo die door het centrum snijdt, maar een op een faalt door een slap schot in de handen van de keeper.
3. Bal teruggelegd op Gabri die hem van binnen de 16 de tweede ring in ramt.
4. Lange bal op Huntelaar die in mijn ogen gewoon vastgehouden werd, in ieder geval uit balans gebracht.
5. Combinatie tussen Babel en Huntelaar die Babel voorlangs schiet.
6. Huntelaar die vlak voor rust net als hij wilt schieten een sliding van achter krijgt. Kon niet goed zien of het op de bal was, maar het was een grote kans.
7. Kopbal van Leonardo van 5 meter na een voorzet van Davids gaat over.

cry
Reply


Forum Jump: