The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Exc.
#31
AJAX: Stekelenburg,Anita,Stam,Heitinga,
Lindenbergh,Gabri,Sneijder,Davids,
De Mul,Huntelaar,Leonardo

EXCELSIOR: Zwarthoed,Bandjar,
v.Nieuwstadt,H.Drost,Piqué,Simr,
v.Dieren,Guijo-Velasco,Slory,Voskamp,
Rojer
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#32
Nu maar hopen dat Huntelaar snel scoort anders kan ie het wel vergeten... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
Geen Babel Icon_evil
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#34
1-2. :lol: Zal wel 5-2 worden, maar toch. Ajax-aanhang loopt ook lekker te fluiten. Goed voor Ajax dat ze na vandaag 3 van de 4 komende potten uit spelen. :wink:
Reply
#35
Kut Babel! Zeker weer met knabbel aan het spelen.
Insane life.
Reply
#36
Huntelaar 2-2. Die heb ik. :p
Reply
#37
Fijn voor je.
Insane life.
Reply
#38
Peter Wrote:1-2. :lol: Zal wel 5-2 worden, maar toch. Ajax-aanhang loopt ook lekker te fluiten. Goed voor Ajax dat ze na vandaag 3 van de 4 komende potten uit spelen. :wink:


Rosenberg zei toch ook al dat ze daar een kutpubliek hebben... en dat ajaks niet kan verdedigen wisten we al een tijdje.
Reply
#39
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:1-2. :lol: Zal wel 5-2 worden, maar toch. Ajax-aanhang loopt ook lekker te fluiten. Goed voor Ajax dat ze na vandaag 3 van de 4 komende potten uit spelen. :wink:


Rosenberg zei toch ook al dat ze daar een kutpubliek hebben... en dat ajaks niet kan verdedigen wisten we al een tijdje.


Anita en Lindenbergh........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:1-2. :lol: Zal wel 5-2 worden, maar toch. Ajax-aanhang loopt ook lekker te fluiten. Goed voor Ajax dat ze na vandaag 3 van de 4 komende potten uit spelen. :wink:


Rosenberg zei toch ook al dat ze daar een kutpubliek hebben... en dat ajaks niet kan verdedigen wisten we al een tijdje.


Anita en Lindenbergh........


tegen werder bakten die anderen er ook niks van, en werder verliest van hsv met 0-2 dus zo goed zijn die ook niet.
Reply
#41
Welke anderen??
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Lamme Lennie Wrote:Welke anderen??


stam roger heitinga
Reply
#43
Ik meen dat Stam en Heitinga vandaag ook spelen #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Ik zeg toch dat die niet kunnen verdedigen vandaar zoveel tegendoelpunten. #-o
Bangkok resident.
Reply
#45
Ah op die fiets, ben denk ik nog niet helemaal wakker :oops:
Maar ik bedoelde eigenlijk dat deze wedstrijden niet echt representatief zijn voor de verdediging van Ajax, aangezien er 5 verdedigers afwezig zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
Babel d'r in...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Afgelopen!! Hakkuh Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#48
Hahahahah 2-2

En wat ad wim kan dat kan ik ook ff bij unibet een joetje ingezet

Ajax - Excelsior Rotterdam
X 8.00 070218

FC Groningen - AZ
X 3.55 070218


Hakkuh
DANK U AJAKS !!!!!!!!!!!!!!!!
Bangkok resident.
Reply
#49
attenommeleine! Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
hehehehe Icon_twisted dasss lekker eten zometeen :8:
Bangkok resident.
Reply
#51
Daar kun je idd heel wat berehappen voor kopen! =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Terecht gelijkspel, was (weer) drama vandaag. Heitinga kluns van de week (mijn koffielul deze week). Fnooit de nieuwe satellietclub van van Excelsior?
Reply
#53
Sjonge jogen, wat een drama, stelletje slapjanussen!
Hoe verspeel je punten tegen dit Excelsior? Door een blunder te maken en door geklungel schterin waardoor je 2 goals tegen krijgt en Excelsior het vertrouwen geeft dat er iets te halen valt. Maar dan nog moet je winnen, maar het was helemaal niks vandaag.
En terecht gelijkspel, tja... Het was slap en pover, maar Ajax was alsnog twee klassen beter. Excelsior profiteert goed van de twee fouten achterin, meer hebben ze niet gedaan. Er was maar één ploeg die voetbalde en één ploeg die verdiende te winnen.
De scheids hielp ook niet mee, want volgens mij had Ajax minstens één penalty moeten krijgen. Maar dat is geen excuus, want je moet hier gewoon winnen. PSV heeft die 'kwaliteit' wel om zo'n wedstrijd er nog uit te pielen en daarom worden ze kampioen.
Dat kleine beetje hoop kunnen we nu ook wel laten gaan, net nu ze het een beetje heet onder de voet begon te worden en met CL voor de boeg :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Hoe durf je nou te stellen dat Ajax 2 klassen beter was ? We hebben NUL, NUL kansen gecreërd (2 goals, dode spelmomenten) .

Erfc kreeg nog een dot van een kans op de 2-3, dat was nog bijna terecht ook.
Logisch dat de nummer 16 achteruit loopt tegen de nummer 2, maar het leverde nada op.

Punten weer weggegeven simpelweg op inzet en concentratie. Icon_evil
Reply
#55
Kansen creeeren heb ik het toch niet over? Ajax was qua veldspel gewoon veel beter, er kwamen alleen geen kansen uit omdat of de eindpass niet kwam of omdat de bal eerst 6x overgespeeld diende te worden alvorens te schieten. En daarom was het slap en ongeinspireerd. Maar Excelsior is misschien 4x op de helft van Ajax geweest, maar zij zijn wel efficient en dat kun je knap noemen maar voetballen was er niet bij bij hun. Alleen maar lange ballen.
Daarom vond ik Ajax 2 klassen beter. Maar 2 klassen beter dan niks is nog niet veel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Fabian Wrote:Hoe durf je nou te stellen dat Ajax 2 klassen beter was ?

Op televisie lijkt alles mooier
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Ik had graag voor de televisie willen zitten om te kijken of het echt penalty's waren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Heitinga ©, Stam: 0 Icon_evil

Ach, gelukkig is er morgen forumpoker! Hakkuh
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#59
Fabian Wrote:Hoe durf je nou te stellen dat Ajax 2 klassen beter was ? We hebben NUL, NUL kansen gecreërd (2 goals, dode spelmomenten) .
En hou toch op = met die nul kansen. Ik heb zeker 4 a 5 open kansen gezien en een heel aantal halve kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Ik had graag voor de televisie willen zitten om te kijken of het echt penalty's waren...

Zucht... Lag het weer eens aan de scheidsrechter Ad? :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: