The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Werder
#1
Protestactie Vak410

Uit protest tegen de het vak opgelegde sancties naar aanleiding van het spandoekincident bij Ajax - Feyenoord zal Vak 409/410 de eerste dertig minuten van de wedstrijd stil blijven. Na dat half uur zal Ajax ongeacht de stand de rest van de wedstrijd door 409/410 vocaal ondersteund worden. Iedereen die naar vak 409/410 komt wordt opgeroepen witte kleding te dragen.

cry
Reply
#2
LOL
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#3
410 dertig minuten stil, dan word het helemaal dood in de Arena...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
Werder verliest vorige week THUIS met 0-2 van een degradatiekandidaat, dus als ajaks zo goed is dan moeten ze hier ook met 3-0 kunnen winnen, maar nee ze hebben slechts 1% kans volgens henkie TC, jantje de overdrijver #-o
Bangkok resident.
Reply
#5
Aloude recept van 'druk van de ketel' halen en zo onbevangen mogelijk kunnen spelen, dan worden veelal de beste prestaties neergezet.

Het kan een leuke pot worden om te kijken in ieder geval, zoveel aanvallend ingestelde voetballers! Nodigt ook uit tot scoren voor Werder, ik ga voor een 4-2/3-3 uitslag ofzo... :lol:

Maar wel een avondje thuis voor de buis. Principieel sloebergedrag! Kaartje voor bremen uit was gewoon goedkoper als thuis, 2e ronde uefa cup, afzetters! :letitallout:
Reply
#6
Quote:Maar wel een avondje thuis voor de buis. Principieel sloebergedrag! Kaartje voor bremen uit was gewoon goedkoper als thuis, 2e ronde uefa cup, afzetters!
Beaam, gvd 50 euri lappen voor mijn eigen plek in t stadion, voor een fucking 2e ronde uefa-cup.
Batuurlijk schieronmogelijk, maar wordt denk ik wel een mooie pot gezien de opstelling waarin Ajax waarschijnlijk gaat spelen.
Met Babel, Huntelaar, Leonardo, Perez, Sneijder.
In ieder geval (noodgedwongen) aanvallend
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:
Quote:Maar wel een avondje thuis voor de buis. Principieel sloebergedrag! Kaartje voor bremen uit was gewoon goedkoper als thuis, 2e ronde uefa cup, afzetters!
Beaam, gvd 50 euri lappen voor mijn eigen plek in t stadion, voor een fucking 2e ronde uefa-cup.
Batuurlijk schieronmogelijk, maar wordt denk ik wel een mooie pot gezien de opstelling waarin Ajax waarschijnlijk gaat spelen.
Met Babel, Huntelaar, Leonardo, Perez, Sneijder.
In ieder geval (noodgedwongen) aanvallend

Het lijkt PSV wel. Die zijn ook altijd zo verdomd duur Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ik denk dat ik ga gokken op 3-1 dat lijkt me wel een haalbare uitslag zo eens ff kijken wat dat staat Idea
Bangkok resident.
Reply
#9
Ricochan Wrote:Ik denk dat ik ga gokken op 3-1 dat lijkt me wel een haalbare uitslag zo eens ff kijken wat dat staat Idea

Ja, Ajax draait zo goed. Die maker er wel 3 tegen de nr. 2 van Duitsland die in de CL net achter Barcelona eindigde en waartegen ze vorige week nog kansloos waren. En dat Perez en Sneijder elkaar 90 minuten in de weg gaan lopen lijkt me ook duidelijk. Ik ga denk ik eens kijken wat 1-3 doet qua qoutering. :p
Reply
#10
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk dat ik ga gokken op 3-1 dat lijkt me wel een haalbare uitslag zo eens ff kijken wat dat staat Idea

Ja, Ajax draait zo goed. Die maker er wel 3 tegen de nr. 2 van Duitsland die in de CL net achter Barcelona eindigde en waartegen ze vorige week nog kansloos waren. En dat Perez en Sneijder elkaar 90 minuten in de weg gaan lopen lijkt me ook duidelijk. Ik ga denk ik eens kijken wat 1-3 doet qua qoutering. :p


Laat het gokken nou maar over aan de gokkers :8:

maw die 3-1 is een GOK ! Maar die wel veel op zal kunnen leveren en die duitsers geloven het vast wel als ze er 1 hebben gemaakt...
Reply
#11
Ik ben een gokker, ik ken ieder spel :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk dat ik ga gokken op 3-1 dat lijkt me wel een haalbare uitslag zo eens ff kijken wat dat staat Idea

Ja, Ajax draait zo goed. Die maker er wel 3 tegen de nr. 2 van Duitsland die in de CL net achter Barcelona eindigde en waartegen ze vorige week nog kansloos waren. En dat Perez en Sneijder elkaar 90 minuten in de weg gaan lopen lijkt me ook duidelijk. Ik ga denk ik eens kijken wat 1-3 doet qua qoutering. :p


Laat het gokken nou maar over aan de gokkers :8:

maw die 3-1 is een GOK ! Maar die wel veel op zal kunnen leveren en die duitsers geloven het vast wel als ze er 1 hebben gemaakt...

[-X Duitsers geloven het nooit zomaar. Die willen lekker vertrouwen tanken voor in de competitie, waar ze een stuk minder spelen dan europees.
Reply
#13
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk dat ik ga gokken op 3-1 dat lijkt me wel een haalbare uitslag zo eens ff kijken wat dat staat Idea

Ja, Ajax draait zo goed. Die maker er wel 3 tegen de nr. 2 van Duitsland die in de CL net achter Barcelona eindigde en waartegen ze vorige week nog kansloos waren. En dat Perez en Sneijder elkaar 90 minuten in de weg gaan lopen lijkt me ook duidelijk. Ik ga denk ik eens kijken wat 1-3 doet qua qoutering. :p


Laat het gokken nou maar over aan de gokkers :8:

maw die 3-1 is een GOK ! Maar die wel veel op zal kunnen leveren en die duitsers geloven het vast wel als ze er 1 hebben gemaakt...


Peter heeft al een reactie gegeven, maar Duitsers gaan altijd door.
Ik vrees vanavond nog wel een ergere uitslag dan 1-3.....
Ik denk meer aan een uitslag bij iemand zijn afscheidswedstrijd......( wat trouwens mijn 1e bezoek aan een stadion was)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
2-1 ajakkes. als je druk zet is er best wat meer mogelijk. werder is niet in goede doen.

die truc van ten cate is wel heel doorzichtig, en in de uitwedstrijd had die gespeelde nederigheid niet echt het gewenste effect.

zijn jullie eigenlijk blij met die ten cate? ik vind het veel geschreeuw weinig wol.
Reply
#15
Misshcien als trainer wel een aardige trainer, maar qua communicatie is het niet echt een van de sterkste/slimste
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Ik had liever Blind meer tijd gegeven , heb het nooit zo gehad op HtC. En met sommige opstellingen van hem, heb ik ook niets. Zoals bij Werder. Soort 5-3-2 met niet eens 2 echte spitsen, maar met een rechtsbuiten.
En dat gehannes met KjH vind ik ook niets, Babel vind ik een drama (aanname 1 MOET goed zijn van een spits, bij Babel is dat 50/50) etc etc...

Hopen dat ik volgend seizoen positiever kan zijn.
Reply
#17
waf Wrote:2-1 ajakkes. als je druk zet is er best wat meer mogelijk. werder is niet in goede doen.

die truc van ten cate is wel heel doorzichtig, en in de uitwedstrijd had die gespeelde nederigheid niet echt het gewenste effect.

zijn jullie eigenlijk blij met die ten cate? ik vind het veel geschreeuw weinig wol.

Ik volg het niet meer zoals vroeger, maar ik weet het niet met hem.
Vind het wel mooi dat hij de jeugd de kans geeft(wel dan niet door blessures), vind het waardeloos dat hij KJ aan het afbranden is. Die jongen moet niet meevoetballen, alleen afmaken. Daar is hij goed in, laat een ander maar ballen.
Maar wie zou het anders moeten doen bij Ajax?
Ik weet het iig niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Ik baalde een beetje dat Ten Cate niet naar PSV kwam, maar voor Ajax koos. Ben nu alleen maar blij dat ie niet is gekomen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:Ik baalde een beetje dat Ten Cate niet naar PSV kwam, maar voor Ajax koos. Ben nu alleen maar blij dat ie niet is gekomen!

ja achteraf blijkt koeman toch een betere keuze :wink:
Reply
#20
dit is dan wel weer geestig. ik word ook nogal moe van dat geprofileer van az.

Quote:'En Ajax wil Ronaldinho en Samuel Eto'o hebben'

22/2/2007 9 :33

Ajax wil Ronaldinho en Samuel Eto'o wel hebben, reageerde Henk ten Cate op het bericht dat AZ Klaas-Jan Huntelaar 'met grote interesse' volgt.
'Ik denk dat het als een grapje is bedoeld', verwees de coach van Ajax naar de opmerking van AZ's technisch directeur Marcel Brands, dat de Alkmaarse club de ontwikkelingen rondom Huntelaar bij Ajax in de gaten houdt.

'Daarom maak ik er ook maar een grapje van: wij willen Ronaldinho ook wel. En Samuel Eto'o trouwens ook. Nee, ik weet niet wat ik hiermee moet. Iedereen in dit land mag zeggen wat hij wil en dat moet vooral zo blijven. Maar wij concentreren ons op Werder Bremen.'
Reply
#21
eto'o moeten ze snel zijn, die wil nu wel weg :wink:
Bangkok resident.
Reply
#22
Ik geef ten cate zeker nog het voordeel van de twijfel.
Maar het feit dat ik het zo stel zegt eigenlijk al genoeg.
Ik denk wel dat het een trainer is die een groep kan bereiken.
Ben het niet met Fab eens omtrent Babel.
Ik vind Babel tov vorig jaar een stuk beter is geworden en denk dat ten Cate daar zeker een positieve invloed op heeft.
Ben het wle met je eens dat ik vraagtekens heb bij zijn wisselbeleid.
Ik heb sterk het gevoel dat in het geval van Perez er iets persoonlijks is, waardoor hij weinig speelt.
Wat KJH betreft. Laten we eerlijk zijn, hij speelde de laatste tijd gewoon niet optimaal. Of dat nou zijn schuld is of dat het aan de toevoer ligt, het was wel een feit. En als je hem dan 1 of 2 wedstrijden op de bank zet, vind ik dat geen ramp.
Ik ben ervan overtuigd dat hij sterker terugkomt.
The great old Ludwig von...
Reply
#23
HtC maakt gewoon zijn eigen 'kabel'...

Zeg nou zelf Gitter, hoe vaak is de eerste aanname van Babel goed ?
Reply
#24
Fabian Wrote:HtC maakt gewoon zijn eigen 'kabel'...

Zeg nou zelf Gitter, hoe vaak is de eerste aanname van Babel goed ?

ook de grote dirk kuijt had gister weinig goeie aannames. :razz:

maar ook ik zie niet wat velen wel zien in babel. het enige dat hij imo goed kan is hard hollen. ik sluit niet uit dat ze hem bij ajakkes zo vaak laten spelen om zijn transferwaarde op te leuken. van basten zit uiteraard in eht complot. en er zullen wel weer clubs zijn die er in trappen. :wink:
Reply
#25
Ekslem Wrote:Ik baalde een beetje dat Ten Cate niet naar PSV kwam, maar voor Ajax koos. Ben nu alleen maar blij dat ie niet is gekomen!

Toen hij hier in Breda werkte had ik al een en ander van verschillende bronnen over hem vernomen (via een kennis die zijn woning had gestoffeerd, van een ex van zijn dochter en van een bevriend iemand die bij NAC werkt). Ik ga hier verder niet gedetailleerd op in maar hij schijnt ook prive een hautain, autoritair en arrogant ventje te zijn. Heeft ook heel sterke eigenschappen, zoals het tactisch neerzetten van een team, maar heeft m.i. tekortkomingen op sociaal-emotioneel gebied.

Vanavond verwacht ik een 1-3 uitslag. Toch hoop ik dat Ajax wint, tis tenslotte een Nederlandse club. Ik zit nu eigenlijk op het moment te wachten dat Sneijder en Leonardo elkaar in de haren vliegen en een trollengevecht te mogen aanschouwen. Deze karakters moeten nu eenmaal een keer met elkaar gaan botsen. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#26
Niet heel vaak, maar dit seizoen bij KJH ook niet echt vaak.
Als speler heef hij zich imo wel erg goed ontwikkeld en denk dat dit voor een gedeelte op het conto van HtC komt.
Ook vind ik hem meer porummen dan Blind, hoewel ik me ook realiseer dat hij voor de leeuwen is gegooid.
Maar goed, voordeel van de twijfel, betekent natuurlijk niet dat ik super enthousiast ben, maar voorlopig geloof ik nog in hem
The great old Ludwig von...
Reply
#27
Quote:maar hij schijnt ook prive een hautain, autoritair en arrogant ventje te zijn.
Dat zijn er wel meerdere in de voetballerij. Ik ken een aantal verhalen van Blind, waar ik ook niet op in ga verder.
En naast Blind zullen dat er veel meer zijn, dit moet je imo los zien van trainerscapaciteit
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Vind HtC steeds apartere dingen doen, Perez valt 3 a 4x ijzersterk in maar een basisplaats ho maar, Leonardo speelt een aantal drama wedstrijden maar staat wel in de basis, Babel kan geen bal normaal aannemen is niet kopsterk maar toch in een 4-3-3 systeem spelen....
Geloof nog wel dat het goedkomt maar imo moet je 4-3-3 met echte vleugels spelen en niet mensen die voor eigen succes gaan...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
Depor Wrote:imo moet je 4-3-3 met echte vleugels spelen en niet mensen die voor eigen succes gaan...

Daarom komt in het NL elftal geen spits aan de bak opt moment!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#30
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:imo moet je 4-3-3 met echte vleugels spelen en niet mensen die voor eigen succes gaan...

Daarom komt in het NL elftal geen spits aan de bak opt moment!

Kijk af en toe voor eigen succes gaan is niet slecht (Overmars) maar wat Babel en Leo, en Robben/vPersie doen is zo voorspelbaar. Je ziet Babel naar de achterlijn rennen en dan opeens hoekje zestien stoppen naar binnen draaien en proberen te schieten.
1- Druk je de verdediging in elkaar zodat het er nog drukker word, dus moeilijker om je spits te bereiken
2- Heb je eindelijk een kopsterke spits komt de voorzet niet
3- Gaat het 9 van de 10 keer mis...

Ga dan lekker 4-4-2 spelen met Huntelaar en Babel met Leo op de linkervleugel de Mul op rechts en Gabri/Davids in het centrum, maar niet dit halfbakken gebeuren. Zowiezo mis ik in het Nederlandse voetbal een "echte" linker vleugel, achterlijn halen en voorzetten die handel.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: