The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spreekkoren
#31
Frits Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:ado - az 2004

AZ AZ, geen voetbal maar ballet!

vonk wel een leuke

van dongen, van dongen, krijg de kanker in je longen

(iets minder leuk, maar rijmt wel)

Ik wilde horen hoe andere clubs hun eigen ploeg aanmoedigen. Niet hoe ze de tegenstander belachelijk maken. Dat kan iedereen. Xtragaap4de


jammer voor je... spreekkoren zijn spreekkoren

je eigen club aanmoedigen kan iedereen, gewoon de standaard liedjes telkens.

Origineel de tegenstander (belachelijk maken) grappig toezingen is veel moeilijker. Ik vind dat Ado daar het best in is. Xtragaap4de

Nou dat is inderdaad erg grappig :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#32
die niet nee, duhh

feit is wel dat ado bij elke club 90 minuten lang steeds weer andere originele teksten heeft.

helaas zitten er ook teksten zoals van dongen de kanker in je longen tussen. tis te grof maar wel origineel
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#33
Jansoe Wrote:Hoe doen ze dat in Eendhoven dan?

Dar zingen ze toch alleen:

EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUHUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!

:lol:
Reply
#34
Frits Wrote:helaas zitten er ook teksten zoals van dongen de kanker in je longen tussen. tis te grof maar wel origineel

Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Hoe doen ze dat in Eendhoven dan?

Dar zingen ze toch alleen:

EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUHUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!

:lol:

We hebben voortaan een moeilijkere versie

We zingen forza, forza, forza PSVVVVVVVV
Eindhovuhhhhhhhhhh, Eindhovuhhhhhhhh
....

:wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Hamas Hamas onze koeien eten gras!!!!! :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#37
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Hoe doen ze dat in Eendhoven dan?

Dar zingen ze toch alleen:

EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUHUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH!
EINDHOVUH!EINDHOVUH!

:lol:

We hebben voortaan een moeilijkere versie

We zingen forza, forza, forza PSVVVVVVVV
Eindhovuhhhhhhhhhh, Eindhovuhhhhhhhh
....

:wink:

Die klinkt heerlijk op de melodie van Jodeljump; zeker als je net Arsenal met 1-0 verslagen hebt. Icon_twisted
Reply
#38
Bij sommige stadionsliederen van Heracles gaat er zo'n gast voor het vak staan en begint zijn stembanden te verkrachten en vervolgens herhaald het hele vak hem.

Hij: jalalala (x4)
Hele vak (HV): JALALALLA (x4)
Hij: niet voor graafschap go ahead
HV: NIET VOOR GRAAFSCHAP GO AHEAD
Hij: niet voor twente enschede
HV: NIET VOOR TWENTE ENSCHEDE
Hij: niet voor zwolle of vitess
HV: NIET VOOR ZWOLLE OF VITESS
Hij: almelo=heracles
HV: ALMELO=HERACLES
Hij + HV: AL-ME-LO!
ALMELO ALMELO ALMELOOOOHOOOO, etc etc.

Andere song met die gast voor het vak:

Hij: Heja heja sch
HV: HEJA HEJA SCH
Hij: Heja heja sch
HV: HEJA HEJA SCH
Hij: heja heja sch
HV: HEJA HEJA SCH
Hij + HV: JALALALLA

Nog één:

Hij: jalalalal (x4)
HV: jalalalalla (x4)
Hij: wat is de club waar wij voor leven?
HV: WAT IS DE CLUB WAAR WIJ VOOR LEVEN?
Hij: wat is de club waar wij voor gaan?
HV: WAT IS DE CLUB WAAR WIJ VOOR GAAN?
Hij: wat is de club waar wij om geven?
HV: WAT IS DE CLUB WAAR WIJ OM GEVEN?
Hij: wat is de stad waaruit wij komen
HV: WAT IS DE STAD WAARUIT WIJ KOMEN
Hij: heracles!
HV: HERACLES!
Hij: almelo!
HV: ALMELO!
Hij: paupers!
HV: PAUPERS!
Hij: zie je zo!
HV: ZIE JE ZO!
Hij: al-melo!
HV: AL-ME-LO!
Hij + HV: ALMELO ALMELO ALMELOOOHOO etc etc.

En zo nu en dan gaat hij voor het vak staan met zijn handen achter zijn oren.... iedereen met shakende handen...en als hij het teken geeft:

HERACLES, HERACLES, HERACLES!

Oke, de laatste is vrij cliché maar toch wel sfeer bevorderend.

Voor rest natuurlijk nog genoeg andere songs.

Het zijn de joden, jaja, jaaa de joden van Alkmaar :wink:

Verder is het soms ook 'typisch-Heracles' om een bepaald deuntje minutenlang (echt 5 a 10 minuten) te herhalen. Vrij eentonig maar je ziet vaak dat het overslaat op de zijtribune en in zo'n relatief klein stadion krijg je dan al gauw een aardige heksenketel sfeer.

Favoriet van dit seizoen:

RUTTEN NEEM JE ROTZOOI MEE Hakkuh
Reply
#39
Bij Ajax- Feijenoord,

Het geniale.....


HUMPAPA HUMPAPA....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#40
vanavond:

ik schijt op NEK, jij schijt op nek wij schijten op nek nek nek nek nek

heb me ook een kwartier lang kostelijk vermaakt met een bal op de Bunnik side.....
een drol haalde het in z'n hoofd om na 5 minuten over en weer gooien die bal vast te houden..

6000 man te keer gaan op die vent..... van Kankerjood tot weet ik veel wat, hele bunnik side wijzen en zingen naar die kerel......

uiteindelijk gooide hij hem weer omhoog.

helaas wel 15 minuten wedstrijd gemist hierdoor Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#41
Frits Wrote:vanavond:

ik schijt op NEK, jij schijt op nek wij schijten op nek nek nek nek nek

heb me ook een kwartier lang kostelijk vermaakt met een bal op de Bunnik side.....
een drol haalde het in z'n hoofd om na 5 minuten over en weer gooien die bal vast te houden..

6000 man te keer gaan op die vent..... van Kankerjood tot weet ik veel wat, hele bunnik side wijzen en zingen naar die kerel......

uiteindelijk gooide hij hem weer omhoog.

helaas wel 15 minuten wedstrijd gemist hierdoor Smile

Jottum! :roll:
Reply
#42
D'r an met de lippe Wrote:Verder is het soms ook 'typisch-Heracles' om een bepaald deuntje minutenlang (echt 5 a 10 minuten) te herhalen. Vrij eentonig maar je ziet vaak dat het overslaat op de zijtribune en in zo'n relatief klein stadion krijg je dan al gauw een aardige heksenketel sfeer.

Gebeurt bij PSV ook.

Het lied van fristje philips en we zingen forza PSV. Geeft een heerlijk effect om dat minutenlang te zingen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Ik schijt op ole ole liedjes en lalala liedjes. En op trommels. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
centre court Wrote:Ik schijt op ole ole liedjes en lalala liedjes. En op trommels. Icon_evil

Feyenoorders zwijgen inderdaad vaak tijdens een voetbalwedstrijd.

Pas als je Ajax-publiek begint te zingen beginnen ze iets lawaai te produceren (veelal gevloek, vermoed ik).
Reply
#45
centre court Wrote:Ik schijt op ole ole liedjes en lalala liedjes. En op trommels. Icon_evil

Jij bent meer van de housemuziek :razz:

Maar ben het met je eens dat ole ole en lalala kut is
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Jammer dat centre court niet binnen 5 minuten ongelovelijk hapte :wink:

Nee, ik deed Feyenoord net wel iets tekort moet ik zeggen. Het zal centre court geen mallemoer uitmaken wat ik van Feyenoord vind maar ik moet toch zeggen dat ik veel meer respect heb voor de Feyenoord aanhang (die rad draaiers etc uitgesloten) dan voor de Ajax aanhang. Ik denk niet dat de ArenA even vol had gezeten als de Kuip nu zit als Ajax soortgelijke resultaten als Feyenoord had geboekt. Bovendien is Feyenoord sowieso een mooiere club dan Ajax maar dat is een ander verhaal en ook slechts een mening.

Maargoed, Ajax publiek, genoeg al over gezegd denk ik zo :wink:

Ekslem Wrote:Maar ben het met je eens dat ole ole en lalala kut is

Het verdiend niet de schoonheidsprijs maar zolang de spelers er zich extra door laten motiveren houd ik mijn klep niet. Bovendien, nogmaals, is het in een relatief klein stadion als het Polman echt wel van toegevoegde waarde. Henk Timmer noemde elk duel in Almelo een Europa Cup duel! En dan heb ik het nog niet eens over Cocu, Stevens, Jans etc. gehad.
Reply
#47
Ekslem Wrote:
centre court Wrote:Ik schijt op ole ole liedjes en lalala liedjes. En op trommels. Icon_evil

Jij bent meer van de housemuziek :razz:

Maar ben het met je eens dat ole ole en lalala kut is

deze discussie afgelopen week begreep ik niet zo goed. er is helemaal geen housemuziek in de Kuip. Of 't moet 't nummer ''super Feyenoord'' zijn net voor de wedstrijd. verder uiteraard veel feyenoord-gerelateerde muziek. en terecht.

juist bij psv lijkt 't wel een disco voor de wedstrijd... niet dat ik me er aan stoor hoor, als dat het publiek opzweept heeft 't mijn zegen.

lalala en ole ole liedjes zijn zó niet origineel. utreg of twente begint er een keer mee en iedereen doet 't na. dat noem ik geen sfeer. net als een trommel-sfeer, verschrikkelijk toch. utreg en twente worden niet voor niets vaak fc trommel genoemd, die clubs hebben dat toch helemaal niet nodig? vitesse kan er niet zonder, maar andere manieren om in die betonnen bakken sfeer te krijgen zie ik ook niet zo snel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
D'r an met de lippe Wrote:Jammer dat centre court niet binnen 5 minuten ongelovelijk hapte :wink:

Nee, ik deed Feyenoord net wel iets tekort moet ik zeggen. Het zal centre court geen mallemoer uitmaken wat ik van Feyenoord vind maar ik moet toch zeggen dat ik veel meer respect heb voor de Feyenoord aanhang (die rad draaiers etc uitgesloten) dan voor de Ajax aanhang. Ik denk niet dat de ArenA even vol had gezeten als de Kuip nu zit als Ajax soortgelijke resultaten als Feyenoord had geboekt. Bovendien is Feyenoord sowieso een mooiere club dan Ajax maar dat is een ander verhaal en ook slechts een mening.

Maargoed, Ajax publiek, genoeg al over gezegd denk ik zo :wink:

Ekslem Wrote:Maar ben het met je eens dat ole ole en lalala kut is

Het verdiend niet de schoonheidsprijs maar zolang de spelers er zich extra door laten motiveren houd ik mijn klep niet. Bovendien, nogmaals, is het in een relatief klein stadion als het Polman echt wel van toegevoegde waarde. Henk Timmer noemde elk duel in Almelo een Europa Cup duel! En dan heb ik het nog niet eens over Cocu, Stevens, Jans etc. gehad.

ben nog nooit in almelo geweest moet ik zeggen, maar neem aan dat de sfeer een beetje te vergelijken is met de Vijverberg?! daar probeer ik wel zovaak te komen. nu is de sfeer daar wat minder maar in de Eredivisie gaat 't er flink op. ook een club met supporters die van hard werken, hard voetbal en inzet houden. schitterend fenomeen. En heb zowel ajax, als psv, als feyenoord daar weleens 't schip in zien gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Ekslem Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Verder is het soms ook 'typisch-Heracles' om een bepaald deuntje minutenlang (echt 5 a 10 minuten) te herhalen. Vrij eentonig maar je ziet vaak dat het overslaat op de zijtribune en in zo'n relatief klein stadion krijg je dan al gauw een aardige heksenketel sfeer.

Gebeurt bij PSV ook.

Het lied van fristje philips en we zingen forza PSV. Geeft een heerlijk effect om dat minutenlang te zingen

Helaas moet je wel eerst een topploeg verslaan voordat ook de lange zijde meedoet. :cry:
Reply
#50
D'r an met de lippe Wrote:Ik denk niet dat de ArenA even vol had gezeten als de Kuip nu zit als Ajax soortgelijke resultaten als Feyenoord had geboekt.

vorig jaar had ajakkes nog soortgelijke resultaten hoor. iedereen doet maar alsof het zo vreselijk is bij fainoid... :roll:

en ook vorig jaar zat het nij ajakkes best vol. niet de 49.000 die men zegt dat er altijd zit (net zoals vorige week tegen excelsior, op foto's leek die eerste ring half leeg.....).
Reply
#51
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik denk niet dat de ArenA even vol had gezeten als de Kuip nu zit als Ajax soortgelijke resultaten als Feyenoord had geboekt.

vorig jaar had ajakkes nog soortgelijke resultaten hoor. iedereen doet maar alsof het zo vreselijk is bij fainoid... :roll:

en ook vorig jaar zat het nij ajakkes best vol. niet de 49.000 die men zegt dat er altijd zit (net zoals vorige week tegen excelsior, op foto's leek die eerste ring half leeg.....).

die toeschouwersaantallen kloppen sowieso voor geen meter. heb sterk 't idee dat ze bij ajax ook altijd alle seizoenkaarthouders meetellen. Op fotoos is idd duidelijk te zien dat er bij bepaalde wedstrijden zeker geen 40000 man zit. De discussie is dan of je die seizoenkaarthouders wel of niet moet meetellen. 't zijn in principe betalende toeschouwers, maar ze zijn er gewoon niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
centre court Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik denk niet dat de ArenA even vol had gezeten als de Kuip nu zit als Ajax soortgelijke resultaten als Feyenoord had geboekt.

vorig jaar had ajakkes nog soortgelijke resultaten hoor. iedereen doet maar alsof het zo vreselijk is bij fainoid... :roll:

en ook vorig jaar zat het nij ajakkes best vol. niet de 49.000 die men zegt dat er altijd zit (net zoals vorige week tegen excelsior, op foto's leek die eerste ring half leeg.....).

die toeschouwersaantallen kloppen sowieso voor geen meter. heb sterk 't idee dat ze bij ajax ook altijd alle seizoenkaarthouders meetellen. Op fotoos is idd duidelijk te zien dat er bij bepaalde wedstrijden zeker geen 40000 man zit. De discussie is dan of je die seizoenkaarthouders wel of niet moet meetellen. 't zijn in principe betalende toeschouwers, maar ze zijn er gewoon niet.

Doen ze ook, ze tellen altijd de seizoenskaarten
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#53
Feyenoord wakker worden, feyenoord wakker worden :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Vind je 't heel gek. Wat een lamstralen zeg. Icon_evil

Gewoon weer 3 tegengoals, dit keer bij fucking ado. Denk je dat je heerenveen kwijt bent voor plek 5 krijg je er nac en roda voor terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Wat een babbels na weer een spetterende overwinning op FCG :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#56
joep Wrote:Wat een babbels na weer een spetterende overwinning op FCG :wink:

Ik vond hem best grappig en zeer terecht! Was iig niets lulligs mee bedoeld.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Peter Wrote:
Frits Wrote:vanavond:

ik schijt op NEK, jij schijt op nek wij schijten op nek nek nek nek nek

heb me ook een kwartier lang kostelijk vermaakt met een bal op de Bunnik side.....
een drol haalde het in z'n hoofd om na 5 minuten over en weer gooien die bal vast te houden..

6000 man te keer gaan op die vent..... van Kankerjood tot weet ik veel wat, hele bunnik side wijzen en zingen naar die kerel......

uiteindelijk gooide hij hem weer omhoog.

helaas wel 15 minuten wedstrijd gemist hierdoor Smile

Jottum! :roll:

500 keer meer sfeer in dit kwartier dan in de 20 wedstrijden die ik in dat philips stadion heb meegemaakt.....

jottum
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#58
Frits Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:vanavond:

ik schijt op NEK, jij schijt op nek wij schijten op nek nek nek nek nek

heb me ook een kwartier lang kostelijk vermaakt met een bal op de Bunnik side.....
een drol haalde het in z'n hoofd om na 5 minuten over en weer gooien die bal vast te houden..

6000 man te keer gaan op die vent..... van Kankerjood tot weet ik veel wat, hele bunnik side wijzen en zingen naar die kerel......

uiteindelijk gooide hij hem weer omhoog.

helaas wel 15 minuten wedstrijd gemist hierdoor Smile

Jottum! :roll:

500 keer meer sfeer in dit kwartier dan in de 20 wedstrijden die ik in dat philips stadion heb meegemaakt.....

jottum

Balletje op en neer gooien is sfeer tegenwoordig? En dan ook nog een 500x meer sfeer daarbij dan normaal bij PSV. :8: Heb je daar een filmpje van? Dat wil ik zien!!
Reply
#59
bij psv hoorde ik alleen maar de reclameborden omklappen en het geluid van de verwarming boven me...

niet veel voor nodig dus om 500 keer meer sfeer te krijgen


6000 man die helemaal dubbel ligt en een 5 minuten lang een kerel helemaal de grond inzingt... enz enz......

lamaar je had erbij moeten zijn Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#60
Frits Wrote:bij psv hoorde ik alleen maar de reclameborden omklappen en het geluid van de verwarming boven me...

niet veel voor nodig dus om 500 keer meer sfeer te krijgen
.

Frits heb je nou alweer gedronken? je bent in de war met de Arena denk ik :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: