The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-FEY
#1
Quote:Het is voor hekkensluiter ADO momenteel behelpen qua mankracht. Richard Knopper (enkel), Jesper Hakansson (kuit), Stefan Postma (beenbreuk), Christian Kum (enkel), Josh Wagenaar (bovenbeen), Robert Zwinkels (schouder), Goran Bunjevcevic (bovenbeen), Tininho (knie) en Aleksandar Ranković (schorsing) zijn aanstaande zondag niet inzetbaar in het Zuiderpark.

Detail: Sinds de terugkeer in de Eredivisie (2003) heeft ADO in eigen huis nog niet verloren van Feyenoord.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#2
Kolka kan t in ieder geval niet meer doen voor Ado.
The great old Ludwig von...
Reply
#3
de nieuwe Wrote:
Quote:Het is voor hekkensluiter ADO momenteel behelpen qua mankracht. Richard Knopper (enkel), Jesper Hakansson (kuit), Stefan Postma (beenbreuk), Christian Kum (enkel), Josh Wagenaar (bovenbeen), Robert Zwinkels (schouder), Goran Bunjevcevic (bovenbeen), Tininho (knie) en Aleksandar Ranković (schorsing) zijn aanstaande zondag niet inzetbaar in het Zuiderpark.

Detail: Sinds de terugkeer in de Eredivisie (2003) heeft ADO in eigen huis nog niet verloren van Feyenoord.

dat is pas 2 keer :S, lekker boeiend

denk wel dat kolk er 1 of 2 in legt
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#4
Tsja, maar als ik zo die lijst bekijk......en ik heb geen F´noorder opgesteld. :-k
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#5
0-1 Always Jonas Kolkka
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
1-1 Ricky (lampoutodinges)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
daarom hadden ze kollka weggekocht....


1-1 hoogendorp :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
#8
1-2 gareneus
Bangkok resident.
Reply
#9
2-2 Ricky en assist was van Theo bij de 1-2
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
3-2 delorge (hoogendorp) :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
3-3 De Griek
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#12
die heeft jantje natuurlijk daarom scoort ie 2 keer
Bangkok resident.
Reply
#13
Kut garesteas :letitallout: :letitallout: :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Ekslem Wrote:Kut garesteas :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Dat kun je wel zeggen ja.... :letitallout:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#15
Leuke pot gezien vanmiddag in het Zuiderpark, met 800 Rotterdammers in het uitvak.

Had na 12 min. al 3-0 kunnen staan, door 3 open kansen. (nou weet ik waar die 48 tegengoals van fainort vandaan komen). Een rebound op een schot van Guzman werd door Kolkka echter wel verzilverd. Daarna een open wedstrijd met kansjes over en weer. 1-1 uit een corner door Hoogendorp.

In de 2e helft een snelle counter goed afgerond door de Griek. Een zuivere handsbal van Green leverde een terechte penantie op 2-2 Hoogendorp. Toen was de (haagse)beer los en het balbezit werd uitgedrukt in een 3-2 door Delorge. Vlak daarna raakt Hoogendorp op de linksback plaats heel dom een bal kwijt: 3-3 de Griek, die goed speelde.

Vincken krijgt vervolgens nog geel voor shirtje trekken, en Elia voor een te late tackle. Als Vincken vlak er na precies dezelfde late tackle inzet, wordt ie door Luinge gespaard. In de 80e minuut trekt Green Elia aan zijn shirt naar beneden in de 16. Vanuit het stadion leek het een zuivere pingel, maar dat zal Talpa wel weer weglaten vanavond. De Vries krijgt vlak voor tijd nog terecht rood voor een te late tackle op Vlaar.

Al met al een leuke pot waar ADO meer had moeten krijgen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#16
01 Apr 2007 Excelsior ADO Den Haag

dit wordt hem.....

ik denk dat ado er in zal blijven
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#17
koeman, rot op.
Reply
#18
Nounou. Kuis je taalgebruik eens, jongeman
Reply
#19
Onterechte pingel voor ADO en Elia was er 2 meter buiten, ook geen pingel dus.
Talpa vond het ook geen pingel, verassend hè mannen :wink: !

Vermeende overtreding op Chari is niet getoond volgens mij.
Reply
#20
Fabian Wrote:Vermeende overtreding op Chari is niet getoond volgens mij.

Ik had ook geen idee waar Arie het over had na de wedstrijd. :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#21
EJR Wrote:Leuke pot gezien vanmiddag in het Zuiderpark, met 800 Rotterdammers in het uitvak.

Had na 12 min. al 3-0 kunnen staan, door 3 open kansen. (nou weet ik waar die 48 tegengoals van fainort vandaan komen). Een rebound op een schot van Guzman werd door Kolkka echter wel verzilverd. Daarna een open wedstrijd met kansjes over en weer. 1-1 uit een corner door Hoogendorp.

In de 2e helft een snelle counter goed afgerond door de Griek. Een zuivere handsbal van Green leverde een terechte penantie op 2-2 Hoogendorp. Toen was de (haagse)beer los en het balbezit werd uitgedrukt in een 3-2 door Delorge. Vlak daarna raakt Hoogendorp op de linksback plaats heel dom een bal kwijt: 3-3 de Griek, die goed speelde.

Vincken krijgt vervolgens nog geel voor shirtje trekken, en Elia voor een te late tackle. Als Vincken vlak er na precies dezelfde late tackle inzet, wordt ie door Luinge gespaard. In de 80e minuut trekt Green Elia aan zijn shirt naar beneden in de 16. Vanuit het stadion leek het een zuivere pingel, maar dat zal Talpa wel weer weglaten vanavond. De Vries krijgt vlak voor tijd nog terecht rood voor een te late tackle op Vlaar.

Al met al een leuke pot waar ADO meer had moeten krijgen.

idd vreemd dat ze die zuivere pingel van ado niet uitgezonden hebben.

toch betwijfel ik of je het allemaal goed gezien hebt vanaf de aadsje mansveld tribune. ik heb greene geen handsbal zien maken. bahia wel, maar een strafschop was wel heel makkelijk gegeven. en koeman maakte zich terecht druk om de overtreding van ado die aan die situatie voorafging. maar ook dat zal je wel niet gezien hebben.

ook is het vreemd dat ze die 3 open kansen in het begin niet hebben laten zien. of tel je dat schot van 20 meter in de armen van timmer mee en die kans dat die hagenees zowat bij de cornervlag stond ook? en de open kopkans van garestejas in de 15de minuut verzwijg je gewoon?

oh ja, die overtreding op garestejas was evenveel een pingel als die 'handsbal' van bahia. al met al heeft ado zat gerkegen met 1 punt, uiteraard op basis van de samenvatting, maar ook een balbezit van 50-50 en evenveel schoten, van fainoid net iets meer op doel. jammer ejr, ik had van jou een wat minder gekleurd betoog verwacht. :razz:
Reply
#22
Na 12 minuten al 5 schoten op goal, waarvan 3 100% kansen. Kopbal van Arie was de eerste kans van fainort, maar ik was nog met de vorige 5 van ADO bezig. Handsbal was idd van Bahia, niet van Green. Gaat allemaal zo snel... maar niet te snel voor Luinge, die het wel goed gezien had en ADO eindelijk eens het voordeel van de twijfel gaf. Overtreding op Arie hebben ze niet laten zien en ik kan me ook echt geen possible-penantie voor fainort herinneren. Wel voor ADO (Elia), wat er wel binnen was. Evenveel schoten (13) waarvan evenveel op doel (8 ). Kortom 3-3 een terechte uitslag (zoals ik al eerder aangaf) en het publiek als grote winnaar... Tongue
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#23
wel jammer dat ado geen moer opschiet met 1 punt...
Bangkok resident.
Reply
#24
EJR Wrote:maar niet te snel voor Luinge, die het wel goed gezien had en ADO eindelijk eens het voordeel van de twijfel gaf.

door deze zin is heel je stukkie wederom ongeloofwaardig. :razz:

maar vooruit, 2 25% kansen en 1 75% kans. maar verder ga ik niet!

arie werd omver gelopen door een of andere amoot bij jullie in de verdediging, zaadvreta of zo. pingel was zwaar geweest, maar niet heel gek.
Reply


Forum Jump: