The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Ajax
#1
AZ gehandicapt tegen Ajax

AZ treedt zondag gehandicapt aan tegen Ajax. De toch al niet geringe blessurelijst bij de Alkmaarders is na de wedstrijd in de UEFA-Cup tegen Fenerbahce (2-2) namelijk verder uitgebreid. Louis van Gaal moet het in ieder geval stellen zonder Rogier Molhoek. De inzetbaarheid van Kew Jaliens en Moussa Dembélé is nog twijfelachtig. Zij trainden vrijdag apart van de groep.
Naast genoemd drietal heeft AZ zondag ook niet de beschikking over de doelmannen Khalid Sinouh en Joey Didulica en de veldspelers Stijn Schaars, Simon Cziommer en David Mendes da Silva, die allen geblesseerd zijn. Barry Opdam is bovendien geschorst voor het duel met Ajax.

--
Goed nieuws. Dan staat 'mijn' Martens vast in de basis itt de pot tegen Fener.
Hopelijk gelijk, of anders moet Ajax maar winnen. Die verliezen toch bij Twente en PSV terwijl AZ na deze pot alles kan winnen zonder al te lastige hobbels.
Reply
#2
Hier komt mijn tip weer; 3-1 voor AZ.
Bangkok resident.
Reply
#3
Dank je...... hier zat ik al dagen op te wachten :^o :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#4
2-0

Twente richting plaats 2. Ajax op plaats 4.

Playoffs: Twente-Feyenoord Az-Ajax =P~
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Morgen deze wedstrijd maar eens even kijken in de kroeg in Lelystad. Daar zitten dus allemaal halve Amsterdammers, dan ga ik die AZ'ers maar aanmoedigen.... =P~
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
Tripplexxx Wrote:Morgen deze wedstrijd maar eens even kijken in de kroeg in Lelystad. Daar zitten dus allemaal halve Amsterdammers, dan ga ik die AZ'ers maar aanmoedigen.... =P~

Welke kroeg?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Helaas 'achter het net gevist' met kaarten halen. Was met 10 sec uitverkocht en ik had me dus verslapen....

Morgen via Planet kijken, kabel naar TV en gaan....

1-3
Reply
#8
best een gek gevoel, maar ik hoop eigenlijk dat ajakkes gewoon wint van die omhooggevallen kaasjoden met hun grote teringsmoel. Puke
Reply
#9
waf pb ff je adres dan stuur ik je een Ajax shirt op oke? :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
Depor Wrote:waf pb ff je adres dan stuur ik je een Ajax shirt op oke? :lol:

stel dat je twee borden poep voor je hebt, en je moet kiezen.........

dan is het niet gek dat je een keer voor poep kiest. :razz:
Reply
#11
Fabian Wrote:Helaas 'achter het net gevist' met kaarten halen. Was met 10 sec uitverkocht en ik had me dus verslapen....

Morgen via Planet kijken, kabel naar TV en gaan....

1-3
Niet overdrijven he :wink:
Was met ongeveer 5 minuten uitverkocht. Ben erbij Big Grin.
Gelukkig alternatieve opstapplaats om de hoek Big Grin
2-3
Reply
#12
hup koevermans!
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#13
Tan Wrote:
Fabian Wrote:Helaas 'achter het net gevist' met kaarten halen. Was met 10 sec uitverkocht en ik had me dus verslapen....

Morgen via Planet kijken, kabel naar TV en gaan....

1-3
Niet overdrijven he :wink:
Was met ongeveer 5 minuten uitverkocht. Ben erbij Big Grin.
Gelukkig alternatieve opstapplaats om de hoek Big Grin
2-3

Nou 10:01 gaf de TB anders geen kaarten meer Tan, tot 3x toe... :!:
Reply
#14
Fabian Wrote:
Tan Wrote:
Fabian Wrote:Helaas 'achter het net gevist' met kaarten halen. Was met 10 sec uitverkocht en ik had me dus verslapen....

Morgen via Planet kijken, kabel naar TV en gaan....

1-3
Niet overdrijven he :wink:
Was met ongeveer 5 minuten uitverkocht. Ben erbij Big Grin.
Gelukkig alternatieve opstapplaats om de hoek Big Grin
2-3

Nou 10:01 gaf de TB anders geen kaarten meer Tan, tot 3x toe... :!:

Dan moet je dat 56k kastje 's inruilen voor een behoorlijk ADSL modem! :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#15
Davids 2 x geel in de eerste helft, zo kennen we hem weer =D>
Bangkok resident.
Reply
#16
Louis gaat nu vol op de aanval, Ajax blijft met al het geluk op de been en wint door een counter met 0-1, denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Louis gaat nu vol op de aanval, Ajax blijft met al het geluk op de been en wint door een counter met 0-1, denk ik.



0-1 perez Icon_evil
Reply
#18
Assit van leo

Hoop niet dat ik gelijk krijg, dus hup 1-1!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
1-1 martens
Bangkok resident.
Reply
#20
Hup AZ Hakkuh nu die armoe afmaken.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#21
'83 Commentaar Stekelenburg kan verder en AZ heeft nog tien minuten om de winst naar zich toe te trekken.

'82 Commentaar AZ Het doelpunt kwam tot stand na doortikken van De Zeeuw, waardoor Stekelenburg de bal losliet. Martens profiteerde.

'80 Doelpunt AZ Martens na loslaten bal Stekelenburg. Opnieuw een dubieus moment.
[color=#FF0000][size=117][url=http://www.tpgs.nl/]Its The Fucking Society[/url][/color][/size]
Reply
#22
dat wordt lachen straks bij de persconferentie, dit was een schandalig goedgekeurd doelpunt... :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
#23
Ricochan Wrote:dat wordt lachen straks bij de persconferentie, dit was een schandalig goedgekeurd doelpunt... :Big Grin

een schandalig goed/slecht goedgekeurd doelpunt?
Reply
#24
Afgeloopt, prima uitslag :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Balen, maar 1 puntje voor Koef. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#26
7 gele kaarten voor Ajax, waarvan 2 voor Edgajjjjjjjj is natuurlijk vrij treurig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Godverdegodver, wat zijn we hier genaaid zeg! Ik mag aannemen dat na het zien van de beelden mensen eens kappen met uitspraken dat Ajax altijd de scheids mee heeft.
Een penalty niet gegeven, onterecht rood voor Davids en dan ook nog eens die belachelijke goal van AZ. Dit is echt ongelooflijk :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ad Wim Wrote:Godverdegodver, wat zijn we hier genaaid zeg! Ik mag aannemen dat na het zien van de beelden mensen eens kappen met uitspraken dat Ajax altijd de scheids mee heeft.
Een penalty niet gegeven, onterecht rood voor Davids en dan ook nog eens die belachelijke goal van AZ. Dit is echt ongelooflijk :letitallout: :letitallout: :letitallout:

:lol: , ben benieuwd Adje
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Godverdegodver, wat zijn we hier genaaid zeg! Ik mag aannemen dat na het zien van de beelden mensen eens kappen met uitspraken dat Ajax altijd de scheids mee heeft.
Een penalty niet gegeven, onterecht rood voor Davids en dan ook nog eens die belachelijke goal van AZ. Dit is echt ongelooflijk :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Inderdaad, AZ had absoluut de drie punten verdiend. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Godverdegodver, wat zijn we hier genaaid zeg! Ik mag aannemen dat na het zien van de beelden mensen eens kappen met uitspraken dat Ajax altijd de scheids mee heeft.
Een penalty niet gegeven, onterecht rood voor Davids en dan ook nog eens die belachelijke goal van AZ. Dit is echt ongelooflijk :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Xtragaap4de
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: