The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederlandse clubs in de UEFA-cup
#61
Kezmania Wrote:Ik vind het wel een wanprestatie, een club als Feyenoord moet over
2 wedstrijden gewoon de betere zijn tegen Rapid Boekarest. Dat je het 2x
knullig weg geeft doet daar eigenlijk niets aan af. Tenslotte is het
Feyenoord in 180 minuten ook maar 1 keer gelukt om te scoren.
In de Nederlandse competitie draait Feyenoord goed, en scoort het aan de
lopende band, ik snap niet waarom het tegen een club als Rapid niet kan.

Natuurlijk liggen ze met 11 man voor hun eigen goal, en komen ze er razendsnel uit, dat maakt het allemaal wel lastiger. Maar dan nog vind ik het onbegrijpelijk dat Feyenoord maar 1x weet te scoren in 180 minuten.

Ostlund speelde op die ene fout na trouwens een goede wedstrijd. Kalou was vrijwel onzichtbaar. Maar wat ik vooral mooi vond om te zien:
in de eerste helft had Kuijt continu 3 man in zijn nek. Die Roemenen hebben goed de video's bestudeerd :wink:

- Ik had die kopbal van Kuijt ook al geteld

- Doelpunt van Bahia had wat mij betreft gewoon geteld mogen worden, hij kan er niks aan doen dat die Roemeen zich als steunpilaar laat gebruiken.

fainoid was ook de betere (vond ik) maar rapid deed het wel heel slim (en irritant, maar ja ze kregen de neus 10000 dollar als ze zouden winnen). overigens is het niet zomaar een droltegenstander, ze staan niet ver onder een ploeg die everton 5-2 inmaakte. dat fainoid tegen zo'n ploeg toch door moet ben ik met je eens. soms zit het echter tegen en fainoid is kennelijk nog niet goed genoeg om het zelf af te dwingen. in de nederlandse competitie is dat tot nu toe anders, maar daar kun je na 6 wedstrijden nog niet alles over zeggen.

in het seizoen 98/99 zijn we ook onnodig uitgeschakeld ('haben sie eine stunde?'). daar hou ik me maar aan vast.... :wink:

(de goal van bahia werd dacht ik afgefloten vanwege buitenspel :| , maar ik heb zonder commentaar gekeken, want ik stond anderhalf uur op de crosstrainer, dus het kan ook een pretense overtreding zijn geweest, nou, ik zag hem niet :roll:. ik ben het wel met matador eens dat ostlund zomaar rood had kunnen krijgen, dat was niet slim vannum).
Reply
#62
harry_bierdop Wrote:Schitterend voor de ploeg AZ! (Jammer voor de supporters).

keurige prestatie inderdaad, hoewel ik het geen pingel vond. na de 1-0 had ik er een hard hoofd in.

nog mooier vind ik het echter van heerenveen. mukkus, van harte proficiat, ik vond het prachtig om te zien. eindelijk weer een glimp van de oude yildirim, een uitstekende huntelaar en wederom een goeie pot van die pranjic. op naar zondag!
Reply
#63
waf Wrote:(de goal van bahia werd dacht ik afgefloten vanwege buitenspel :| , maar ik heb zonder commentaar gekeken, want ik stond anderhalf uur op de crosstrainer, dus het kan ook een pretense overtreding zijn geweest, nou, ik zag hem niet :roll:. ik ben het wel met matador eens dat ostlund zomaar rood had kunnen krijgen, dat was niet slim vannum).

Klopt de goal van Bahia werd afgekeurd wegens buitenspel (het was Kalou die buitenspel stond). Ik was even in de war met Sektiou (zijn doelpunt werd ook afgekeurd). Hij gebruikte zijn tegenstanders als leunobject.
Reply
#64
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Schitterend voor de ploeg AZ! (Jammer voor de supporters).

keurige prestatie inderdaad, hoewel ik het geen pingel vond. na de 1-0 had ik er een hard hoofd in.

nog mooier vind ik het echter van heerenveen. mukkus, van harte proficiat, ik vond het prachtig om te zien. eindelijk weer een glimp van de oude yildirim, een uitstekende huntelaar en wederom een goeie pot van die pranjic. op naar zondag!

Zondag zonder Huntelaar...en wat was er met Samaras??
Reply
#65
Inderdaad, Heerenveen vergeten te vermelden! (niet veel van mee gekregen, toen zat ik te kaarten :8: )Goede prestatie, niet verwacht zeker niet gezien hun pot tegen NEC.

Muk feli!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#66
waf Wrote:in het seizoen 98/99 zijn we ook onnodig uitgeschakeld ('haben sie eine stunde?'). daar hou ik me maar aan vast.... :wink:
dat lijkt me verstandig want in dat seizoen werden we landskampioen Smile

maar wát een wanprestatie zeg! Deze ploeg moet je gewoon uitschakelen. Feyenoord moet ook twee meevoetballende backs hebben. Östlund en Bosschaart blijven maar achterin plakken waardoor er geen beginnen aan was voor Kalou en Castelen. Vooral Kalou was waardeloos.
Reply
#67
Kezmania Wrote:Ostlund speelde op die ene fout na trouwens een goede wedstrijd.
Östlund speelde opnieuw drama. Die kerel kan echt he-le-maal niks. Het enige wat hij wel kan is een beetje verdedigen. Maar ook daarin maakte hij een kostbare (en fatale) fout. Song was al drama, maar Östlund doet er echt nog wel een schepje bovenop.
Reply
#68
Michelos Wrote:Feyenoord moet ook twee meevoetballende backs hebben. Östlund en Bosschaart blijven maar achterin plakken waardoor er geen beginnen aan was voor Kalou en Castelen. Vooral Kalou was waardeloos.

volgens mij heb je daar weinig aan, dan wordt het allemaal nog voller op hun helft. bovendien moet je ook hun counter eruit kunnen halen.

het ligt niet aan 4-4-3 of 3-4-3 spelen. gewoon de kansen die je krijgt maken en zelf geen stomme fouten maken. dat is niet gebeurd. slecht. maar jammer.

michelos Wrote:Östlund speelde opnieuw drama. Die kerel kan echt he-le-maal niks. Het enige wat hij wel kan is een beetje verdedigen. Maar ook daarin maakte hij een kostbare (en fatale) fout. Song was al drama, maar Östlund doet er echt nog wel een schepje bovenop.

oik weet dat jij anti oslund bent, maar verdedigend is hij gewoon prima. beter dan emerton en song. en als je een goeie verdediger wil, lever je aanvallend in. voorlopig heb ik dat liever dan andersom.
Reply
#69
als je AZ gisteren zag, die spelen ook met opkomende backs. en die gaven achterin vrijwel niks weg. en die russen hebben veel betere spelers om zo'n counter goed uit te voeren. het kan dus gewoon wel, alleen blijkbaar niet bij Feyenoord.

over Östlund kan ik duidelijk zijn, 95% van alle wedstrijden speelt Feyenoord 'aanvallend'. dan kan je dus beter een wat aanvallender ingestelde back hebben, dan haal je veel meer rendement uit je elftal. want wees nou eens eerlijk, Östlund hoeft in een gemiddelde wedstrijd niet vaak te verdedigen. En gisteren maakte hij wel een kapitale fout.
Reply
#70
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Schitterend voor de ploeg AZ! (Jammer voor de supporters).

keurige prestatie inderdaad, hoewel ik het geen pingel vond. na de 1-0 had ik er een hard hoofd in.

nog mooier vind ik het echter van heerenveen. mukkus, van harte proficiat, ik vond het prachtig om te zien. eindelijk weer een glimp van de oude yildirim, een uitstekende huntelaar en wederom een goeie pot van die pranjic. op naar zondag!

Zondag zonder Huntelaar...en wat was er met Samaras??

Die viel geblesseerd uit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#71
Bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Schitterend voor de ploeg AZ! (Jammer voor de supporters).

keurige prestatie inderdaad, hoewel ik het geen pingel vond. na de 1-0 had ik er een hard hoofd in.

nog mooier vind ik het echter van heerenveen. mukkus, van harte proficiat, ik vond het prachtig om te zien. eindelijk weer een glimp van de oude yildirim, een uitstekende huntelaar en wederom een goeie pot van die pranjic. op naar zondag!

Zondag zonder Huntelaar...en wat was er met Samaras??

Die viel geblesseerd uit

Dat weet ik, maar wat heeft hij
Reply
#72
Michelos Wrote:als je AZ gisteren zag, die spelen ook met opkomende backs. en die gaven achterin vrijwel niks weg. en die russen hebben veel betere spelers om zo'n counter goed uit te voeren. het kan dus gewoon wel, alleen blijkbaar niet bij Feyenoord.

dat stel je nu wel zo gemakkelijk, dat die russen beter zijn dan die roemenen, maar ik weet niet hoe je dat kunt beoordelen op 1 zo'n wedstrijd. vergelijken is veel te lastig. bovendien is az beter ingespeeld (uit het jargon; die zijn al wat verder :o ) en speelt az thuis (met publiek).

wij moeten eerst ff leren geen doelpunten weg te geven en als we dat beheersen kunnen we weer een stapje verder doen. dan kun je een aanvallender back opstellen opdat greene de zone kan afdekken. maaaaaar: first things first. :wink:
Reply
#73
heb me weer mateloos geirriteerd aan Bosschaart. Liet zich weer intimideren door die gasten in plaats van te voetballen. Na het aansmeren van een rode kaart (Huntelaar), en de rode kaart vorig jaar bij AZ (doodschop tegen Kromkamp) mag hij van mij onmiddelijk op de bank zitten. Ga nou eerst eens voetballen man.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#74
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Schitterend voor de ploeg AZ! (Jammer voor de supporters).

keurige prestatie inderdaad, hoewel ik het geen pingel vond. na de 1-0 had ik er een hard hoofd in.

nog mooier vind ik het echter van heerenveen. mukkus, van harte proficiat, ik vond het prachtig om te zien. eindelijk weer een glimp van de oude yildirim, een uitstekende huntelaar en wederom een goeie pot van die pranjic. op naar zondag!

Dank u, dank u. Harry ook bedankt. Boca, bedankt! Dank u dank u.

En dat tegen een ploeg die Sparta Praag (waar kennen we die ook al weer van?)afgelopen weekend in eigen huis met 0-2 te kijk zette. waf, je vergeet de absolute uitblinkers: Breuer en Seip! Vooral Breuer heeft verschrikkelijk veel werk verzet.

Heerlijk voetbalavondje. Weer eens het ouderwetse Heerenveen, heerlijk om te zien als supporter. Conclusie: winning mood, psv, oprollen.

Samaras heeft overigens een enkelkwetsuur, zal enige weken langs de kant staan, Huntelaar is zondag geschorst. Waarschijnlijk staat Bruggink in de spits. Nilsson is ook een optie (hoewel beter als linkerspits) en we hebben de nieuwe finse aankoop, Tarvenjarvi (of zoiets, ik kan die naam niet onthouden, schandalig gewoon) nog. Maar die is eigenlijk nog niet toe aan het grote werk.
Reply
#75
Gelukkig, die griekse Duikboot is enkele weken niet te vinden op de velden (grond)!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#76
harry_bierdop Wrote:Gelukkig, die griekse Duikboot is enkele weken niet te vinden op de velden (grond)!

Ik zag na de wedstrijd Takak naar spelersbus lopen, die liet zich zelfs buiten het stadion over een stukkie van 50 meter vier(!) keer vallen. Ook even je ogen openhouden voor je eigen team, Harry. Daar zitten ze ook tussen. Dus niet met je vingertje wijzen.....'die griekse duikboot liet zich vallen!!!!!' :wink:

zwei zu eins!
Reply
#77
waf Wrote:rapid boekarest, wat een ongelooflijke kaasloting. ik weet niet hoe goed ze zijn


Dan weet je het nu. 10 houthakkers en 1 redelijke voetballer(de doelpuntenmaker). Niveau-tje Veendam maar dan een stuk irritanter qua spelopvatiing. Feyenoord heeft het geheel aan zichzelf te wijten, beide Roemeense goals vielen na ongelooflijke fouten van spelers die het Niveau-tje Veendam niet aankunnen(Greene en Ostlund).

Schande. dit kost het nederlandse voetbal een vracht aan punten in de UEFA-ranking met het oog op een evt. extra CL-deelnemer(er vanuit gaande dat Fetenoord in de 4 poule wedstrijden toch wel de nodige punten had gepakt). Confused

En dat tegen een middenmoter uit Roemenie, ongelofelijk.
Reply
#78
Dan heeft mukje weer eens te veel gedronken denk ik :wink: . Takak is BIKKELHERD en niet te vergelijken met die zielige gyrosboer!

En zo als je al zei: Die takak loopt overal dus het kan zijn dat ie een keer uit moet rusten, vooral na de wedstrijd natuurlijk. Daarbij kan ik me, na het zien van de ene na de andere grove charge van Bakkatti en co, goed voorstellen dat ie zo moeilijk liep!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#79
harry_bierdop Wrote:Dan heeft mukje weer eens te veel gedronken denk ik :wink: . Takak is BIKKELHERD en niet te vergelijken met die zielige gyrosboer!

En zo als je al zei: Die takak loopt overal dus het kan zijn dat ie een keer uit moet rusten, vooral na de wedstrijd natuurlijk. Daarbij kan ik me, na het zien van de ene na de andere grove charge van Bakkatti en co, goed voorstellen dat ie zo moeilijk liep!

Je vergat dat hij een keiharde klap van Samaras tegen zijn hoofd kreeg... :roll:
Reply
#80
Jaja, In een "sub-forum" en dan ook al zo ver gezakt op de lijst, naar boven met dit topic!!!!! Moet zeker bedacht zijn door een fainooiter / Waf-adept, go hide and shame! Was echt weer reclame voor nederlands... voetbal, eerst in een lege kuip en dan doelpuntloos van dat amateurveldje afgejaagd worden. =D>
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply


Forum Jump: