The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederlandse clubs in de UEFA-cup
#31
FC Wageningen Wrote:Ik heb Feyenoord niet kunnen zien, was het zo erg?

0 uitgespeelde kansen, weinig goed passes. Het meeste gevaar was er als de bal lukraak, hoog voor de pot werd gesmeten.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#32
Schaars is trouwens een drama, wat ik ervan heb kunnen zien.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#33
Lance Wrote:
Kleine Jan Wrote:Nou wat een feest, al die Nederlandse successen! :roll:

Mwah, Heerenveen staat nochtans al met 1-0 voor.

=D> Jammer alleen dat dat dan weer de enige wedstrijd is die niet rechtstreeks uitgezonden wordt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:=D> Jammer alleen dat dat dan weer de enige wedstrijd is die niet rechtstreeks uitgezonden wordt.

2e helft wel volgens mij. Samaras er trouwens al af voor Nilsson. Lijkt me niet geheel vrijwillig...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#35
Lance Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:=D> Jammer alleen dat dat dan weer de enige wedstrijd is die niet rechtstreeks uitgezonden wordt.

2e helft wel volgens mij. Samaras er trouwens al af voor Nilsson. Lijkt me niet geheel vrijwillig...

Hmmm...klinkt niet goed. Een vriend van mij zit in het stadion. Zal em ff SMS-en om te vragen of ie wat gezien heeft....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
FC Wageningen Wrote:Schaars is trouwens een drama, wat ik ervan heb kunnen zien.

Mee eens...
Wie dit leest is gek
Reply
#37
De Koeffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#38
jaaa! 2-1 AZ. Assist van Ouwe Berrie weer
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#39
Jaaaaaaaaaaaaa kom op AZ =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#40
PENALTY!!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#41
Hup Landzaat...je mist nooit, dus nu ook niet....

en......

Danny....held!!!!!!!
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#42
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#43
=D> :razz: =D> :razz: =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#44
Heerenveen op 2-0 nu ook. Nilsson.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#45
Lance Wrote:Heerenveen op 2-0 nu ook. Nilsson.

JAAAAAAAAAAAAA. Samaras is blessé trouwens, maar hoe erg is niet bekend.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
kutje, de 3-0 op de schoen van Bruggink, maar hij gaat er niet in.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
Klaaaaaaaassssssssss-Jaaaaaaaaannnnnnnnn!!!!!!!!!!!
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#48
Uguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

Heerenveen en AZ poetsen de wanprestatie van Feyenoord een beetje weg !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Dan kan je lang poetsen...
Economists do it with models...
Reply
#50
HT-Moker Wrote:Dan kan je lang poetsen...

Ik zeg ook "een beetje"...................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
Beetje lang dan :wink:
Economists do it with models...
Reply
#52
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SLACHTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
Das toevallig.. een slachting en Moker is ook net binnen :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#54
Gaat hard door. Schakel even over op Eurosport (Marseille-GBA) en mis gelijk een goal. Leuk avondje voor Mukkus zo...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#55
Teringtyfusgodskolere, wat kun je dronken worden in een uurtje tijd!

Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal

We worduh kampioen!
En nu ga ik slapeh!
Reply
#56
Matador! Wrote:Ik zeg niet dat het een kaart was, maar je hebt ze die er zo intrappen (bijv. die van ajax van dinsdag).

De scheidsrechter bij Ajax deed vrijwel niets verkeerd, echt zielig om het verlies aan de scheidsrechter op te hangen.


Echt een wanprestatie van Feyenoord. Ik ben benieuwd hoe ze dat in de competitie gaan opvangen. Ze hebben natuurlijk nu wel het voordeel dat ze zich nog maar op 2 prijzen hoeven te richten :lol:

AZ: Geweldige prestatie, 1-0 achter komen en dan zo terug vechten. Ik heb genoten van de wedstrijd.

Heerenveen: Ook een topprestatie. =D>

Willem II: Was verwacht, Monaco is een paar maatjes te groot
Reply
#57
Kezmania Wrote:Echt een wanprestatie van Feyenoord. Ik ben benieuwd hoe ze dat in de competitie gaan opvangen.

het was niet best, maar een wanprestatie is een beetje overdreven. nu weet ik dat jij als het niet over paapsvee gaat extra zwaar aanzet, maar laat ik het toch ff gezegd hebben.

knullig van ostlund, dit doet hij zelden, maar op zich maakte het weinig uit, fainoid moest toch 1 keer scoren. en dat is best lastig tegen 11 man in de goal of op de grond (zelfs het nederlands elftal heeft daar problemen mee). ik snap werkelijk niet waarom een scheidsrechter er niets aan doet als je stelselmatig de bal wegtrapt/gooit en als je dan al geen klote hebt op dat moment niets te doen gewoon extra tijd bij te tellen. maar ja, ook in 30 minuten moet je kunnen winnen.

ik weet nog steeds niet of die goal van bahia terecht afgekeurd is en die kopbal van kuijt telde ik al. door die stom weggeven tegendoelpunten en ook door de lege kuip verloren. niet best, maar ook pech.

ghali zal zijn plek nu wel verspeeld hebben trouwens. domme actie vlak voor rust. de guzman viel niet slecht in. het lijkt me wel een goeie speler, beetje type landzaat.
Reply
#58
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Echt een wanprestatie van Feyenoord. Ik ben benieuwd hoe ze dat in de competitie gaan opvangen.

het was niet best, maar een wanprestatie is een beetje overdreven. nu weet ik dat jij als het niet over paapsvee gaat extra zwaar aanzet, maar laat ik het toch ff gezegd hebben.

knullig van ostlund, dit doet hij zelden, maar op zich maakte het weinig uit, fainoid moest toch 1 keer scoren. en dat is best lastig tegen 11 man in de goal of op de grond (zelfs het nederlands elftal heeft daar problemen mee). ik snap werkelijk niet waarom een scheidsrechter er niets aan doet als je stelselmatig de bal wegtrapt/gooit en als je dan al geen klote hebt op dat moment niets te doen gewoon extra tijd bij te tellen. maar ja, ook in 30 minuten moet je kunnen winnen.

ik weet nog steeds niet of die goal van bahia terecht afgekeurd is en die kopbal van kuijt telde ik al. door die stom weggeven tegendoelpunten en ook door de lege kuip verloren. niet best, maar ook pech.

ghali zal zijn plek nu wel verspeeld hebben trouwens. domme actie vlak voor rust. de guzman viel niet slecht in. het lijkt me wel een goeie speler, beetje type landzaat.

Ik vind het wel een wanprestatie, een club als Feyenoord moet over
2 wedstrijden gewoon de betere zijn tegen Rapid Boekarest. Dat je het 2x
knullig weg geeft doet daar eigenlijk niets aan af. Tenslotte is het
Feyenoord in 180 minuten ook maar 1 keer gelukt om te scoren.
In de Nederlandse competitie draait Feyenoord goed, en scoort het aan de
lopende band, ik snap niet waarom het tegen een club als Rapid niet kan.

Natuurlijk liggen ze met 11 man voor hun eigen goal, en komen ze er razendsnel uit, dat maakt het allemaal wel lastiger. Maar dan nog vind ik het onbegrijpelijk dat Feyenoord maar 1x weet te scoren in 180 minuten.

Ostlund speelde op die ene fout na trouwens een goede wedstrijd. Kalou was vrijwel onzichtbaar. Maar wat ik vooral mooi vond om te zien:
in de eerste helft had Kuijt continu 3 man in zijn nek. Die Roemenen hebben goed de video's bestudeerd :wink:



- Ik had die kopbal van Kuijt ook al geteld

- Doelpunt van Bahia had wat mij betreft gewoon geteld mogen worden, hij kan er niks aan doen dat die Roemeen zich als steunpilaar laat gebruiken.
Reply
#59
Schitterend voor de ploeg AZ! (Jammer voor de supporters).

En Denny hé =D> Notworthy ! Wat een moment, gewoon die bal maken =D> !
(en Raffie ook al, laat die pingels maar komme in de finale volgend jaar :wink: )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#60
Quote:ghali zal zijn plek nu wel verspeeld hebben trouwens. domme actie vlak voor rust. de guzman viel niet slecht in. het lijkt me wel een goeie speler, beetje type landzaat.

Leuk voetballertje inderdaad!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: