The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




3FM
#31
goa Wrote:
Davydoff Wrote:Daar zijn The Stones, The Beatles, Elvis en weet ik veel wie nog meer ook schuldig aan.

De beweegredenen van een artiest om muziek mag toch verschillend zijn? Het gaat er toch om hoe het klinkt. Muziek is toch niet slecht omdat je een publiek wilt plezieren?

Verder is het een kwestie van smaak, ik heb nogal een sterke voorkeur voor muziek die oprecht klinkt en niet gemaakt lijkt met als enkel doel het vullen van de zakken. Natuurlijk mogen mensen muziek maken om die reden maar ik hoef er gelukkig niet naar te luisteren. Muziek is kunst en mag wat mij betrfeft vernieuwend en rauw zijn. Dat er miljoenen mensen dol zijn op "kunst" van Georgia O' Keeffe moeten zij zelf weten. Het blijft bagger
:wink:

Maar is het bagger om dat het van Georgia O'Keeffe is of omdat er een miljoen mensen dol op zijn.

Genoeg mensen die Coldplay vinden zuigen omdat ze bang zijn een meeloper te zijn.

Ik vind die Stones echte zakkenvullers. Krijgen we nu weer zo'n wereldtour waar je voor 100 pleuro ergens achterin een stadion mag staan kijken naar gitaarspelende opa's.... maarja ze hebben wel een paar goede liedjes gemaakt, dus roep ik niet dat het bagger muziek is.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Jurassic 5 ben ik volkomen met je eens. Ook goed vind ik bijvoorbeeld Beatnuts en Mos Def maar NERD vind ik eigenlijk niks. Die Pharrell kan ik echt niet meer luchten langzamerhand. Al met al kun je de Jurassic 5s van de wereld nietegenstaande niet ontkennen dat de scene volkomen gedomineerd wordt door Vijftig Cent en aanverwante idioten.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#33
uiteraard maar dat is omdat die gasten gewoon 24uur per dag op tv te zien zijn en jurassic 5 etc niet. Eigenlijk alleen maar bekend zijn bij de liefhebbers.

jammer ook dat sommigen zich mee laten slepen door de commercie. NAS bijvoorbeeld is volgens mij hele goeie rapper maar wil ook beetje teveel meedoen met de fifty's.
Reply
#34
Qua Stones denk ik ook eerder aan Beggars Banquet en dat soort platen. Niet aan de rommel van tegenwoordig. Voor zowel O' Keeffe als Coldplay geldt dat het gewoon heel slim gemaakt is. Het richt zich precies op het midden van de normaalverdeling en daar zitten nu eenmaal de meeste mensen dus verkoopt het als een tiet. Kwaliteit kun je nou eenmaal moeilijk objectiveren maar artistiek valt het wat mij betreft in dezelfde categorie als de Vogeltjesdans, Vader Abraham en Marco Borsato.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#35
goa Wrote:Vader Abraham

Hoho, wel een beetje respect voor de man die Het Kleine café aan de haven heeft geschreven en ontelbare andere hoogtepunnten van het Neerlandschtaalige lied!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#36
Collaboreert hij niet met die inhalige weduwe van Hazes?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#37
goa Wrote:Jurassic 5 ben ik volkomen met je eens. Ook goed vind ik bijvoorbeeld Beatnuts en Mos Def maar NERD vind ik eigenlijk niks. Die Pharrell kan ik echt niet meer luchten langzamerhand. Al met al kun je de Jurassic 5s van de wereld nietegenstaande niet ontkennen dat de scene volkomen gedomineerd wordt door Vijftig Cent en aanverwante idioten.

Pharell is idd TE commercieel, maar die albums van N.E.R.D. zijn zo goed. Echt goede teksten met lekkere muziek. En sinds ik ze 2 jaar terug LIVE heb gezien ben ik helemaal "fan" geworden.

Maar idd de commerciele kut rappertjes domineren de Amerikaanse hitlijsten. Rappers als The Game, 50 cent en Ja Rule maken alleen maar dezelfde muziek. Alles lijkt op elkaar, zelfs de clips.

Ik ben trouwens wel schuldig aan het kopen van Eminem albums. Sorry, maar de eerste 2 albums klinken heerlijk.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#38
Dune, Party Animals, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise& Mental Theo..............wat een wereldtijd! Notworthy

[Image: 4f551.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
goa Wrote:Dat er miljoenen mensen dol zijn op "kunst" van Georgia O' Keeffe moeten zij zelf weten. Het blijft bagger
:wink:

Volgens luister ik te weinig radio tegenwoordig.. Wie???

:oops: Al gevonden... een amerikaanse 'kunstenares'? Nooit van gehoord...
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:Dune, Party Animals, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise& Mental Theo..............wat een wereldtijd! Notworthy

[Image: 4f551.jpg]

Whoohooo dat waren tijden. De tijd van australians en cavellotjes Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#41
20 Underworld Born Slippy 1996 =D> =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#42
Wonderfull days =D> =D> =D> =D> :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ :-({|= :-({|= :-({|= Notworthy Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#43
Geen Pixies natuurlijk, maar wel the Guano Apes :!:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Treesong Wrote:Geen Pixies natuurlijk, maar wel the Guano Apes :!:

De betere Pixies liedjes zijn meer van eind jaren 80 toch?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
Anouk op 4 is natuurlijk ronduit bespottelijk. Dat mens is wel zo schromelijk overschat. Maar goed om 2x Blof moet ik zo mogelijk nog harder lachen.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#46
Toen party animals erop kwam ging iedereen uit zijn dak...op mijn stage cry
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
#47
boeskoolcity Wrote:Toen party animals erop kwam ging iedereen uit zijn dak...op mijn stage cry

zegt genoeg.... :roll:

Voor mij draaien nu nagenoeg de mooiste nummers uit de jaren '90: :
Live - Lightning Crashes
Cranberries - Zombie

En dan zo Pearl Jam en RATM nog Big Grin
Reply
#48
Marshall Wrote:
boeskoolcity Wrote:Toen party animals erop kwam ging iedereen uit zijn dak...op mijn stage cry

zegt genoeg.... :roll:

Voor mij draaien nu nagenoeg de mooiste nummers uit de jaren '90: :
Live - Lightning Crashes
Cranberries - Zombie

En dan zo Pearl Jam en RATM nog Big Grin

Zegt genoeg.... :roll:






sorry moest even, heb het niet zo op denigrerende opmerkingen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: