The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




DB
#1
Quote:Helaas is de database gesloten. Zie de "regels" voor de openingstijden!
Heb ik wat gemist?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Dubbeltelling van de punten van afgelopen weekend. Ik had met Alex © 48 punten en een totaal van 122. :roll:
Reply
#3
En ze zijn weer bezig, pffffffffffff
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Peter Wrote:Dubbeltelling van de punten van afgelopen weekend. Ik had met Alex © 48 punten en een totaal van 122. :roll:

nu heb je een totaal van 55 ?
Reply
#5
om over EPL maar te zwijgen......
Wie dit leest is gek
Reply
#6
zo te zien is nu alles van deze week weg..ik zie ineens mijn team van de week ervoor...
Reply
#7
Had ik net zo'n mooi team gemaakt :Big Grin
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#8
Ricochan Wrote:zo te zien is nu alles van deze week weg..ik zie ineens mijn team van de week ervoor...

Dan gaan ze nu een back-up terugzetten, dat mislukt, deze ronde tellen ze dan niet mee....en we gaan vrolijk naar volgende week. Niks aan het handje!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
jah. tyfushonden. das mn score van vorig weekend (voor afgelopen weekend). Die ronde hebben ze nou nog een keer geteld. #-o
Reply
#10
De verwerking is nu gaande, we verwachten dat dit ongeveer een half uur in beslag neemt.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#11
Peter Wrote:jah. tyfushonden. das mn score van vorig weekend (voor afgelopen weekend). Die ronde hebben ze nou nog een keer geteld. #-o


nee man, ze gaan nu straks weer opnieuw die van deze week doen...mail anders ff :wink:
Reply
#12
En hoppa:
HOMEREGELSMIJN OVERZICHTRANGLIJSTLEVELSSTATSSPEELSCHEMAPRIJZENFAQGAME INFOSHOP

Database gesloten

De verwerking is nu gaande, we verwachten dat dit ongeveer een half uur in beslag neemt.



--
Wrs zijn ze gewoon teruggegaan naar de backup van gistermiddag en doen ze nu de goede update (1x). :roll:
Reply
#13
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:jah. tyfushonden. das mn score van vorig weekend (voor afgelopen weekend). Die ronde hebben ze nou nog een keer geteld. #-o

nee man, ze gaan nu straks weer opnieuw die van deze week doen...mail anders ff :wink:

Dat hoeft niet. Ze mailen Peter wel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
ff kijken of Farfan nu de assist heeft ipv Koné.
Reply
#15
En het is ff niet in Peter zijn straatje en het zijn meteen tufyshonden #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Heee wat gebeurt er allemaaaal? Prrrrrrft! Prutsers! Raaaaah, ik heb opeens meer punten! Dat kan niet hoor! Het moet wel eerlijk blijven! Tjjjjeezus nou is de databees weeeer dicht! Ik wil me team maken! Wat een gepruts zeg! Ik ga me geld terug vragen! Tssss, nou staat me team van vorige week er weer! Nou jaaaaaaaa! Slecht hoor...

etc. Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#17
Ekslem Wrote:En het is ff niet in Peter zijn straatje en het zijn meteen tufyshonden #-o

tyfushond is toch geen scheldwoord? Ze maker der gewoon een potje van die tyfushonden. Wel leuk om te volgen dit op een saaie maandagmiddag op kantoor. :razz:
Reply
#18
Hopelijk zetten ze de database terug naar woensdag 18:45 want daarna veranderde ik mijn captain van Alex naar Kufo......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Treesong Wrote:Heee wat gebeurt er allemaaaal? Prrrrrrft! Prutsers! Raaaaah, ik heb opeens meer punten! Dat kan niet hoor! Het moet wel eerlijk blijven! Tjjjjeezus nou is de databees weeeer dicht! Ik wil me team maken! Wat een gepruts zeg! Ik ga me geld terug vragen! Tssss, nou staat me team van vorige week er weer! Nou jaaaaaaaa! Slecht hoor...

etc. Xtragaap4de

Das een goeie! O nee, ik mocht toch al gratis meedoen.
Reply
#20
Quote:
De verwerking is nu gaande, we verwachten dat dit ongeveer een half uur in beslag neemt.

Waaaaaaaat? Ik heb hiervoor betaald! Er is beloofd dat ik om 12:00 op maandag al kan sleutelen! Tjeeeeeeeeeeezus... wat een kutzooi!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Treesong Wrote:
Quote:
De verwerking is nu gaande, we verwachten dat dit ongeveer een half uur in beslag neemt.

Waaaaaaaat? Ik heb hiervoor betaald! Er is beloofd dat ik om 12:00 op maandag al kan sleutelen! Tjeeeeeeeeeeezus... wat een kutzooi!

Laat Peter anders even mailen....zijn verzoekjes nemen ze wel aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Maaaaaailen? Ze zorgen maar dat het goed komt! Ik eis kwaliteit! Ik heb ervoor betaald! Het is hun schuld! Nu sta ik weer op 44 terwijl ik op 55 hoor te staan! Wat een amateurs!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#23
En hij is weer open. Niks geupdate alleen.
Reply
#24
Hahaha, DB is weer open en weer klopt het niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Peter Wrote:En hij is weer open. Niks geupdate alleen.

En weer dicht.
Je kunt niks bekijken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#26
Die deksele SD jongens toch! :Big Grin
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#27
Kunnen we bij een bookmaker weddenschappen afsluiten over in hoeveel keer het nu goed komt of over hoe lang het nog duurt? Dan ga ik ff kijken welke quoteringen "nog 3x updaten" en "tussen 16.00 en 17.00 alles op orde" staan.
Reply
#28
Shortdreams Wrote:Database gesloten

De verwerking is nu gaande, we verwachten dat dit ongeveer een half uur in beslag neemt.

Dan gaat de database ongeveer een halve minuut even open, waarna we hem weer sluiten. Waarom weten we zelf ook niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
En opeens sta ik weer goed zoals het hoort. na 30 seconden en zonder update.
Reply
#30
En warempel.. ook Koné heeft zn assist niet meer! :8:
Reply


Forum Jump: