The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - SC Mukkus
#1
5-0 en Mukkus loopt voortijdig kwaad het stadion uit, op zoek naar een schaap.
Reply
#2
Fabian Wrote:5-0 en Mukkus loopt voortijdig kwaad het stadion uit, op zoek naar een schaap.

Die 5-0 wordt geen probleem....dat schaap in de omgeving van de Arena wel, ben ik bang.

trouwens: topic bestaat al, Fabian.

Slotje?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Fabian Wrote:......Mukkus loopt voortijdig kwaad het stadion uit.......

Dat is toch gewoon aanpassen aan het thuispubliek? Vinnik wel netjes van hem :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Hehe, dat er zolang over gedaan is om te happen zeg... :lol:
Reply
#5
Zo, ff douchen en dan die Hoollie uit Heerenveen van de trein halen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
2-2 tegen excelsior...

2-3 tegen fc mukkus ?
Bangkok resident.
Reply
#7
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Ik heb gisteravond een pizza laten bezorgen, en vannacht al mijn ingewanden uitgekotst, dus ik vrees dat ik ivm een voedselvergiftiging deze wedstrijd moet laten lopen. Ik geef mn seizoenskaart aan een willekeurige voorbijganger en ga weer ff liggen.

[Image: dog_drink_toilet.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#9
0-1 Pippi :lol:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#10
Ga zo door mannen !
Bangkok resident.
Reply
#11
Whaha =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#12
Moeten er toch nog een paar bij kunnen? Schiet eens op met die goals !
Bangkok resident.
Reply
#13
Volhouden Heerenveen!!!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#14
Volgende week de genadeklap voor Ajax?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#15
Balthazar Wrote:Volgende week de genadeklap voor Ajax?

van langs de lijn;

WEER een wanprestatie van ajaks


Maar ada wim zal het wel weer anders gezien hebben.
Reply
#16
[Image: heerenveen10.gif]
Wat een heerlijke goal en dat zonder Alves :8:
Reply
#17
Keeper zag er weer goed uit en ook Stam lag te slapen.... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
wat een bout wedstrijd. WAt een slecht Ajax. Wel leuk dat mukkus erbij was, hij hild zich nog tamelijk in.
Enige voordeel is dat Heerenveen een directe concurrent van Feyenoord is voor de 5e plek.
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Jezus, wat een ellende weer zeg! Eerste helft was nog enigszins om aan te zien; wel veel te traag, maar je moet gewoon een aantal van de 4 open kansen maken, dan komt het nog wel goed. Tweede helft leken ze het wel te geloven en kwam er echt niets meer uit. Dit elftal kan ook gewoon niet twee wedstrijden in een week spelen; alleen Gabri was best goed en Huntelaar speelde ook goed, maar die mist drie open kansen en dan doe je het als spits niet goed. Dit team is te afhankelijk van de dynamiek van Sneijder en de goals van Huntelaar de laatste weken.

En ik heb het nooit zo op die Vandenbussche, maar vandaag keepte hij fantastisch en pakt hij de punten voor Heerenveen, voor de rest waren die ook niet zoveel.

En voor iedereen hier, de scheids floot echt een goede wedstrijd. ZIjn assistenten stonden meerdere malen te slapen bij buitenspel en ingooi beide kanten op, maar Vink corrigeerde dat vaak goed en floot een prima wedstrijd. Mag ook wel eens gezegd.

Ik ben benieuwd of en hoe dit nog goed gaat komen met Twente en PSV uit voor de boeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ad Wim Wrote:Huntelaar speelde ook goed, maar die mist drie open kansen en dan doe je het als spits niet goed.

:roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#21
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Huntelaar speelde ook goed, maar die mist drie open kansen en dan doe je het als spits niet goed.

:roll:
Klinkt misschien vreemd, maar hij was goed aanspeelbaar, kaatste goed, stond vaak vrij en creëerde veel kansen dus hij speelde goed.
Iedereen zal hem wel weer de grond in schrijven omdat hij niet scoort en dat kun je hem ook aanrekenen, maar los daarvan was hij goed aan het voetballen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ad Wim Wrote:Huntelaar speelde ook goed, maar die mist drie open kansen en dan doe je het als spits niet goed.


:-s
Wie dit leest is gek
Reply
#23
Het is bij KJH ook nooit goed. Scoort hij, dan voetbalt hij weer te weinig mee. Scoort hij niet, dan was hij weer te veel aan het voetballen en stond hij niet in de 16.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ad Wim Wrote:Het is bij KJH ook nooit goed. Scoort hij, dan voetbalt hij weer te weinig mee. Scoort hij niet, dan was hij weer te veel aan het voetballen en stond hij niet in de 16.

Een spits is pas goed als hij de kansen die hij krijgt afmaakt. Dan kun je leuk meevoetballen, maar daar koop je natuurlijk niks voor.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#25
Helemaal mee eens en volgens mij zeg ik dat ook. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat hij en Gabri de enigen waren die scherp waren en vrij goed speelden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Einde seizoen voor Leonardo waarschijnlijk :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#27
Heren, wanneer dringt het nu eens tot jullie door, voor Ajax is het dankzij het play-off-systeem helemaal niet interessant meer. Kampioen kunnen ze niet meer worden, dus moeten ze zich plaatsen bij de eerste 5. Dat lukt wel, ze zullen de nog nodige puntjes heus wel bij elkaar spelen. Wie dan de eerste tegenstander wordt is niet van belang, het maakt niet uit of ze 2e of 5e worden. Gevolg is dat ze er met de pet naar gaan gooien als het even niet mee zit en dat ze zich liever sparen, bewust of onbewust. De wedstrijden worden niet meer om aan te zien. Dat is niet slim tegenover het publiek, maar zo werkt het wel lijkt me. Dat is dan ook een van de voornaamste redenen waarom ik mijn seizoenskaart niet meer verlengd heb toen de play-offs werden ingevoerd. Ik zag dit twee jaar geleden al aankomen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#28
Mukkus feli, het was echt dramatisch slecht vandaag. Wel leuk als Hveen alsnog fnooit inhaalt (schrale troost)
Reply
#29
Berend Botje Wrote:Heren, wanneer dringt het nu eens tot jullie door, voor Ajax is het dankzij het play-off-systeem helemaal niet interessant meer. Kampioen kunnen ze niet meer worden, dus moeten ze zich plaatsen bij de eerste 5. Dat lukt wel, ze zullen de nog nodige puntjes heus wel bij elkaar spelen. Wie dan de eerste tegenstander wordt is niet van belang, het maakt niet uit of ze 2e of 5e worden. Gevolg is dat ze er met de pet naar gaan gooien als het even niet mee zit en dat ze zich liever sparen, bewust of onbewust. De wedstrijden worden niet meer om aan te zien. Dat is niet slim tegenover het publiek, maar zo werkt het wel lijkt me. Dat is dan ook een van de voornaamste redenen waarom ik mijn seizoenskaart niet meer verlengd heb toen de play-offs werden ingevoerd. Ik zag dit twee jaar geleden al aankomen.

Jij zag al aankomen dat ze de twee jaar daarna geen kampioen zouden worden en dat Ajax er met de pet naar zou gaan gooien? Nostradamus Botje!
Reply
#30
Berend Botje Wrote:Heren, wanneer dringt het nu eens tot jullie door, voor Ajax is het dankzij het play-off-systeem helemaal niet interessant meer. Kampioen kunnen ze niet meer worden, dus moeten ze zich plaatsen bij de eerste 5. Dat lukt wel, ze zullen de nog nodige puntjes heus wel bij elkaar spelen. Wie dan de eerste tegenstander wordt is niet van belang, het maakt niet uit of ze 2e of 5e worden. Gevolg is dat ze er met de pet naar gaan gooien als het even niet mee zit en dat ze zich liever sparen, bewust of onbewust. De wedstrijden worden niet meer om aan te zien. Dat is niet slim tegenover het publiek, maar zo werkt het wel lijkt me. Dat is dan ook een van de voornaamste redenen waarom ik mijn seizoenskaart niet meer verlengd heb toen de play-offs werden ingevoerd. Ik zag dit twee jaar geleden al aankomen.

Je hebt wel een punt, maar je vergeet dat Ajax het kleine beetje hoop op het kampioenschap in twee wedstrijden heeft verpest. En als je dat doet door thuis tegen Excelsior 2-2 te spelen en van Heerenveen zonder Alves met 0-1 te verliezen, dan is dat extra zuur. Anders was het gat 5 punten geweest.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: