The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Arsenal - PSV
Voyou Wrote:Oh ja dat heb ik hem idd ook horen zeggen, iets teveel :cheers: op zeker gister.. :oops:
Het was je gegund :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.

Milan is een van de zwakste die we kunnen loten hoor. Aardige namen, maar nauwelijks scorend vermogen voorin. Niet voor niks moeizaam door in de zwakste poule met Lille, Athene en Anderlecht, 2x 0-0 tegen Celtic en ook in Italië moeizaam (26 wedstrijden 36 goals, doelsaldo maar +14). Roma speelt vaak met maar 1 spits, maar scoorde toch al 20 goals meer dan Milan dit jaar.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Milan is wel gewoon al 14 wedstrijden achtereen ongeslagen. En dan kunnen ze weinig scorend vermogen voorin hebben, 0-0 uit en 1-0 thuis is genoeg. En over dat scorend vermogen is natuurlijk gelul met Gilardino, Ronaldo en Kaka in huis.
Milan lijkt mij een van de lastigste tegenstanders voor PSV.


Voor psv is uit 1-1 en thuis 0-0 tegen milan ook genoeg :8:
Reply
Ronaldo mag geen CL spelen toch? En dat middenvelder Kaka de meeste goals maakt zegt genoeg. Thuis 2-1 voor PSV, uit 1-1. Maar eerst maar eens zorgen dat we de Engelse ploegen ontlopen bij de loting. [-o<

Anyway.. voor PSV maakt het niet zoveel uit wie we loten (allemaal ongeveer even sterk, alleen Chelsea mss wat beter dan de anderen) maar de andere 7 willen wrs allemaal PSV loten. Heerlijk om de underdog te zijn.
Reply
Wenger: "PSV is eenmansteam: Alex"

8 maart 2007 10:16 - Arsenal-trainer Arsnène Wenger was uiteraard doodziek van de uitschakeling door PSV in de Champions League. De Fransman kon het niet uitstaan dat zijn ploeg eruit vloog tegen een ‘eenmansteam’. Wenger vond namelijk dat PSV haar prestatie enkel en alleen te danken had aan Alex, de Braziliaanse geweldenaar die nota bene eigendom is van grote rivaal Chelsea.
“Alex heeft de tweestrijd in zijn eentje gewonnen voor PSV, en daarmee overdrijf ik slechts een klein beetje. Aan beide kanten van het veld was hij geweldig. Hij hield hun defensie strak en redde hen keer op keer. Hij maakte ook het verschil bij dode spelmomenten en domineerde onze spelers gemakkelijk in de lucht”, aldus Wenger, die ondanks zijn frustratie lyrisch was over ‘de Tank’.
Toch kon hij zijn frustratie niet helemaal onderdrukken en opvallend genoeg richtte deze zich op Chelsea, dat Arsenal dus via Alex indirect dwarszat. “Chelsea heeft het geld om de beste spelers te kopen, dat is niet nieuw. Ik ken de regels niet maar ik denk niet dat hij de enige speler is die Chlesea op die manier bezit.”

Calimero
Reply
Jammer van dat laatste stukje, het eerste stuk klopte precies...
Bangkok resident.
Reply
Henry weer enige tijd buitenspel

Arsenal kan opnieuw enige tijd geen beroep doen op Thierry Henry. De aanvaller van Arsenal scheurde woensdag zijn lies in het Champions League-duel met PSV. Ook liep hij een buikspierblessure op. Eerder stond de Fransman drie weken aan de kant met een enkelblessure.


Henry maakte na dit blessureleed tegen PSV juist zijn rentree. Hij kon als invaller niet verhinderen dat de Londenaren via een 1-1 gelijkspel werden uitgeschakeld door de Brabanders.

Volgens Arsenal-manager Arsène Wenger ondergaat Henry deze week een MRI-scan. "Het is vervelend voor hem. Het is een moeilijk seizoen voor Thierry."

Henry verkaste in 1999 van Juventus naar Arsenal. Bij de Gunners werd hij een clubicoon. Hij is topscorer aller tijden van de club. Dit seizoen staat de teller van de 29-jarige Fransman op tien treffers uit zeventien competitiewedstrijden.


---
En van zn voet en hamstring had hij al last. Die is nu dus geblesseerd aan zn voet, hamstring, lies en buik. :|
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.

Milan is een van de zwakste die we kunnen loten hoor. Aardige namen, maar nauwelijks scorend vermogen voorin. Niet voor niks moeizaam door in de zwakste poule met Lille, Athene en Anderlecht, 2x 0-0 tegen Celtic en ook in Italië moeizaam (26 wedstrijden 36 goals, doelsaldo maar +14). Roma speelt vaak met maar 1 spits, maar scoorde toch al 20 goals meer dan Milan dit jaar.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Milan is wel gewoon al 14 wedstrijden achtereen ongeslagen. En dan kunnen ze weinig scorend vermogen voorin hebben, 0-0 uit en 1-0 thuis is genoeg. En over dat scorend vermogen is natuurlijk gelul met Gilardino, Ronaldo en Kaka in huis.
Milan lijkt mij een van de lastigste tegenstanders voor PSV.


Gilardino...pff die raakt geen bal, Kaka en Ronaldo(mits ie blessurevrij blijft) zijn angstgegners net zoals een ene Ambrosini en onze grote vriend Inzaghi. En Seedorf zijn doelpunten tellen dubbel uiteraard.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:Calimero

Weet je ook eens hoe het voelt als je altijd maar van dat calimero gejank aan moet horen :wink:

Mukkus Wrote:Peter Cech verkopen en een extra spits opstellen....

:lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ai ai ai, wat een feest mannen =D> 60.000 engelsen stil gekregen. Super sfeer wast het (later maar eens checken of er wat op youtube staat). Zit nu aluit te kateren in Brussel dus zal vanavond of morgen wel ff een verslaggie schrijven...

Ik hoop trouwens op een trip naar Munchen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ai ai ai, wat een feest mannen =D> 60.000 engelsen stil gekregen. Super sfeer wast het (later maar eens checken of er wat op youtube staat). Zit nu aluit te kateren in Brussel dus zal vanavond of morgen wel ff een verslaggie schrijven...

Ik hoop trouwens op een trip naar Munchen!

60000 arsenal fans zijn van zichzelf al stil. :razz:

wat vond je van het stadion?
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ai ai ai, wat een feest mannen =D> 60.000 engelsen stil gekregen. Super sfeer wast het (later maar eens checken of er wat op youtube staat). Zit nu aluit te kateren in Brussel dus zal vanavond of morgen wel ff een verslaggie schrijven...

Ik hoop trouwens op een trip naar Munchen!

60000 arsenal fans zijn van zichzelf al stil. :razz:

wat vond je van het stadion?

Erg gaaf stadion! Uitvak zit ook erg mooi.

Mss dat die Arsenal supporters in een comp. wedstrijd stil zijn, maar bij ons ging ze met momenten echt te keer (best indrukwekkend vond ik!). 5 minuten liep het stadion wel massaal leeg :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ai ai ai, wat een feest mannen =D> 60.000 engelsen stil gekregen. Super sfeer wast het (later maar eens checken of er wat op youtube staat). Zit nu aluit te kateren in Brussel dus zal vanavond of morgen wel ff een verslaggie schrijven...

Ik hoop trouwens op een trip naar Munchen!


ze lieten dat vak nog ff in beeld zien, het zal vol met dikke bezopen boeren , zie jij er ook zo uit?
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Ai ai ai, wat een feest mannen =D> 60.000 engelsen stil gekregen. Super sfeer wast het (later maar eens checken of er wat op youtube staat). Zit nu aluit te kateren in Brussel dus zal vanavond of morgen wel ff een verslaggie schrijven...

Ik hoop trouwens op een trip naar Munchen!


ze lieten dat vak nog ff in beeld zien, het zal vol met dikke bezopen boeren , zie jij er ook zo uit?

Ik ben niet dik, maar ik was wel knaken lam :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Maar dat is logischhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Bangkok resident.
Reply
Dinsdagmorgen om half 6 aangereden naar Schiphol. Door een ongeluk net na DB en de gebruikelijke files net het vliegtuig gehaald :eeeek: . Om 12 uur waren we in London (hostel bij St. Pauls). Eerst ff de Tower bridge bezocht om vervolgens richting centrum te gaan. Wat rondgelopen bij Covent Garden/Leicester Square/Picadilly Circus/Soho en een aantal pubs gehad (o.a. de Hems). Meeste pubs zonden 's avonds Chelsea uit (London hè). Uiteindelijk in een Irish pub beland waar ook een aantal 'Reds' zaten. Was een erg leuk sfeertje (Fuck off, tackle him, give him a yellow card :lol: ) en al met al een leuk begin vd trip. Redelijk op tijd, maar redelijk dronken op tijd ons nest ingedoken.

Woensdag redelijk op tijd ons nest uit en 's morgens een bezoek gebracht aan de Big Ben/Westminster Abbey/Houses of parlement/Buckingham palace. Op zich leuk om een keer gezien te hebben. Om 12u in een italiaans restaurantje in het centrum een goede bodem gelegd (heerlijke pizza). Van 1 tot 6 op Covent garden geweest (Punch & Judy). Een redelijk grote groep PSv-ers was aanwezig in en rondom de pub. Die tent heeft echt een super omzet gedraaid :razz: . Sfeer was erg goed in het lentezonnetje! :cheers: Om zessen de tube gepakt naar Arsenal. Ondanks een tollende kop meteen de juiste lijn :razz:

Later de rest, ik moet weer wat doen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: