The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Arsenal - PSV
#61
JJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#62
Ik denk dat alex vanavond 10 miljoen is gestegn in waarde, wat een verdediger, en alles zonder overtredingen.
Bangkok resident.
Reply
#63
Wat een wedstrijd, wat een speler....

Gefeliciteerd PSV!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#64
FC Petr Wrote:
Frits Wrote:absolute held!! 2 keer scoren in 1 wedstrijd, mag ie dit weekend weer doen van mij Smile

Mwah...schiet je weinig mee op denk ik.


doelpunt 5p.
eigen doelpunt -3p.
winst 3p.

Dus uiteindelijk een schamele 5 puntjes. :|

Ik teken altijd voor 5 puntjes, niks schamels aan.
Reply
#65
Lamme Lennie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZO TERECHT!!!!

Zo terecht dat Alex m maakt idd, maar verder.. :oops:
Jammer dat Alex last kreeg van zn rug, Cocu niet meer kon lopen en Gomes zich bij het juichen ( :lol: ) blesseerde aan zn lies. Hij kon nie meer lopen. :p Maar wat maakt het uit dat iedereen geblesseerd is. ZO MOOI!!! Notworthy

Als je dit Arsenal kunt verslaan waarom kun je dan ook niet Valencia, Roma, Bayern of AC Milan verslaan?? De Engelse ploegen die er nog inzitten lijken me het slechtst om te loten, de rest is gewoon te doen.. zeker als je eerst uit mag. [-o< Chelsea is topfavoriet nu, maar als zij m niet winnen kan iedere andere ploeg het.

En Feher.. Wat geweldig gespeeld voor iemand die alleen op bijveldjes mag ballen normaal. Sun was de zwakste. Viel door de mand nu hij niet mocht aanvallen.


INTERVIEW MET ALEX. Notworthy
Reply
#66
Met tranen in zijn ogen, geweldig! :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#67
Lijkt me hoog tijd dat we Alex de komende thuiswedstrijd tegen Ajax eens huldigen zoals dat met Gomes gebeurde een maandje terug. HELD!
Reply
#68
Heerlijk voor Ekslem, die zal zich vanavond lekker vol laten lopen zeg... =D> !

Verdiend was het niet (voor Alex zelf wel), maar des te lekkerder is het...
Reply
#69
Hoe onverdiend, maar hoe fantastisch! Hakkuh =D>

En Alex was inderdaad geweldig! Gomes daarentegen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ad Wim Wrote:Gomes daarentegen...

...voorkomt de 2-0 door die bal van Adebayor fantastisch te pakken! =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#71
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Gomes daarentegen...

...voorkomt de 2-0 door die bal van Adebayor fantastisch te pakken! =D>
Je bedoelt de vrije trap van Henry?
Vergeet niet dat hij compleet mis zat bij de 1-0.

Maar gelukkig scoorde Alex, dus dan maakt het niet meer uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Gomes daarentegen...

...voorkomt de 2-0 door die bal van Adebayor fantastisch te pakken! =D>
Je bedoelt de vrije trap van Henry?
Vergeet niet dat hij compleet mis zat bij de 1-0.

Maar gelukkig scoorde Alex, dus dan maakt het niet meer uit.

Niet die vrije trap. Dat schot van Adebayor wat bijna geen enkele andere keeper had gehouden. En hij hield er nog een paar goed uit.
Reply
#73
O, dat schot. DIe schoot Adebayor recht op Gomes af :roll:

Maar nogmaals, het maakt geen reet meer uit dat hij matig keepte, ze zijn gewoon door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Ook de vrije trap van Henry, maar hij redde ook fantastisch op een schot van ik meen Adebayor, vlak na de 1-0. Net zoals hij in de eerste helft die bal uit de voeten plukt van dezelfde Adebayor.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#75
Hoe zat het ook alweer met dat verhaal dat psv volgens een of andere statistieken dit jaar de champions league zeker zou winnen...? Ik ga het nu toch bijna geloven..
Bangkok resident.
Reply
#76
Hij trapte wel drie keer de bal buiten de lijnen en had geluk dat een 'redding' van hem voor de voeten van Alex belandde en niet van een Arsenal-gast.

Maar even wat anders, waarom ging Koeman niet vol op de aanval in het begin? 1 goaltje en hij is binnen toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ricochan Wrote:Hoe zat het ook alweer met dat verhaal dat psv volgens een of andere statistieken dit jaar de champions league zeker zou winnen...? Ik ga het nu toch bijna geloven..
TJa, zoveel grootmachten zitten er niet meer in! Maar laten we ook niet net doen of Arsenal in supervorm is. Knappe overwinning, maar er zitten nog heel wat betere clubs in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Hij trapte wel drie keer de bal buiten de lijnen en had geluk dat een 'redding' van hem voor de voeten van Alex belandde en niet van een Arsenal-gast.

Maar even wat anders, waarom ging Koeman niet vol op de aanval in het begin? 1 goaltje en hij is binnen toch?

Omdat Arsenal de beste counterploeg van de wereld is? En zij met 2 goals verschil moesten winnen, niet PSV?
Reply
#79
Ad Wim Wrote:
Ricochan Wrote:Hoe zat het ook alweer met dat verhaal dat psv volgens een of andere statistieken dit jaar de champions league zeker zou winnen...? Ik ga het nu toch bijna geloven..
TJa, zoveel grootmachten zitten er niet meer in! Maar laten we ook niet net doen of Arsenal in supervorm is. Knappe overwinning, maar er zitten nog heel wat betere clubs in.

Zoals? Chelsea, Man U en Liverpool als ze zo spelen als tegen Barca. In de competitie zijn die al een stuk minder. Milan is niet top, Bayern ook niet, Valencia en Roma niks beter dan PSV. Ik ben allang blij dat Lyon eruit ligt. Dat hadden ze zeker nooit gered. Chelsea ook weinig kans. Liverpool en ManU al beter. De rest vind ik zelfs 50/50; zeker als ze eerst uit mogen.

Ik vind eik alleen de andere engelse ploegen beter/ even goed als Arsenal.
Reply
#80
Ik denk dat ze geen kans hebben tegen Milan, Chelsea, ManU en Valencia. De andere drie kunnen ze op een goede dag hebben, al is Bayern ook wel weer op de weg terug de laatste weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij trapte wel drie keer de bal buiten de lijnen en had geluk dat een 'redding' van hem voor de voeten van Alex belandde en niet van een Arsenal-gast.

Maar even wat anders, waarom ging Koeman niet vol op de aanval in het begin? 1 goaltje en hij is binnen toch?

Omdat Arsenal de beste counterploeg van de wereld is? En zij met 2 goals verschil moesten winnen, niet PSV?
Maar nu stond je eigenlijk 75 minuten op eigen helft te voetballen. En dat met die behendige spelers van Arsenal...
Misschien mijn Ajax-achtergrond, maar ik had ze proberen af te bluffen in het begin en proberen een goaltje te maken en dan achterover leunen.

Maar nogmaals, wat maakt het allemaal ook uit? Ik was alleen benieuwd wat jullie daarvan vonden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Het lijkt me niet verstandig hier vol op de aanval te gaan, je loopt zo in het mes, terwijl je niet eens hoeft. En Koeman en vol op de aanval is ook al geen combinatie natuurlijk...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#83
Peter Wrote:Ik vind eik alleen de andere engelse ploegen beter/ even goed als Arsenal.
ManU en Chelsea zijn momenteel vele malen beter dan Arsenal, die ook nog eens zonder Persie en Henry speelden. DUs tegen die 2 lijken ze me kansloos.
Nederlandse clubs, zelfs PSV niet, kunnen ook niet tegen Italiaanse clubs spelen, dus Milan gaat ook niet lukken. Valencia en Roma willen voetballen, dus dat kan op een goede dag. Maar Valencia schakelt gewoon even dé club in vorm uit en Roma schakelt ook niet voor niets Lyon uit.
Het liefst zie ik Bayern of Liverpool [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Voyou Wrote:Het lijkt me niet verstandig hier vol op de aanval te gaan, je loopt zo in het mes, terwijl je niet eens hoeft. En Koeman en vol op de aanval is ook al geen combinatie natuurlijk...
Ik snap het ook heel goed, en ik vond ook dat ze na de 1-0 en een paar flinke kansen op 2-0 goed bleven voetballen, maar daarvoor hadden ze echt helemaal niets in te brengen. Dan zou ik toch iets aanvallender beginnen en Arsenal laten nadenken. Ze weten ook dat een tegengoal funest is.
En Koeman zei twee weken nog dat ze aan een goaltje genoeg hadden... En die kwam er ook, uit een dood spelmoment, hoe kan het ook anders :wink: Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Goede wedstrijd van PSV, zoals altijd degelijk achterin alhoewel ze het nodige geluk hadden. Nu hopen op een wat mindere ploeg al zijn die er amper. Chelski wil je niet, Valencia en Milan wil je niet, MAn U eigenlijk ook niet...imo Roma en dan Liverpool
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#86
VOnd het niet echt een goede wedstrijd van PSV, bij vlagen werden ze weggespeeld. VOnd dat ze thuis veel beter speelden. Maar het stond achterin toch vrij goed en de tactiek was zoals altijd goed.
Hoe dan ook, verdiend of niet, een knappe prestatie want kwalitatief is PSV gewoon minder dan Arsenal. Al is Arsenal natuurlijk niet echt in vorm, niet compleet en in Europa muv vorig jaar nooit echt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Gewoon Milan loten, daar hebben ze nog een appeltje mee te schillen, en de meeste daarvan zijn inmiddels oude mannen, die kunnen ze wel hebben.
Bangkok resident.
Reply
#88
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik vind eik alleen de andere engelse ploegen beter/ even goed als Arsenal.
ManU en Chelsea zijn momenteel vele malen beter dan Arsenal, die ook nog eens zonder Persie en Henry speelden. DUs tegen die 2 lijken ze me kansloos.
Nederlandse clubs, zelfs PSV niet, kunnen ook niet tegen Italiaanse clubs spelen, dus Milan gaat ook niet lukken. Valencia en Roma willen voetballen, dus dat kan op een goede dag. Maar Valencia schakelt gewoon even dé club in vorm uit en Roma schakelt ook niet voor niets Lyon uit.
Het liefst zie ik Bayern of Liverpool [-o<

Ja.. weer Liverpool.. omdat ze daartegen in de poule zoveel in te brengen hadden. Icon_evil Vorige keer tegen milan in de poules 1-0 winst thuis en 3-1 in de halve finale CL. En toen vond ik ze sterker, nu hebben ze geen spitsen die scoren.. Laat ze maar komen! Bayern kan ook, net als Roma en Valencia. Die zijn minder dan dit Arsenal.

Snap nog steeds niet waarom Henry werd ingebracht. Al na 10 seconde wenkte hij naar de kant dat het niet ging en daarna hebben we m niet gezien. :p
Reply
#89
Liverpool heeft zijn hoogtepunt al gehad, en PSV heeft toch hopelijk geleerd van de poule.
Milan kan inderdaad ook wel, al zijn die nog beter dan PSV in het resultaatvoetbal.

En ik vind dus niet dat Roma en Valencia minder zijn dan Arsenal, zeker niet dan dit Arsenal zonder Henry, Rosicky en Van Persie. Onderschat alsjeblieft Roma en Valencia niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Van harte! Betrapte mezelf zelfs op een klein juichje toen Alex scoorde, hoop dat dit me niet te vaak zal gebeuren anders moet ik maar even langs de dokter.

Denk dat PSV moet hopen op Roma of Bayern. De rest lijkt mij maatje te groot...............maar dat leek Arsenal mij ook.

Geniet er van maar laat volgende week het "groeten uit de Championsleague" doek maar lekker thuis.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: