The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Arsenal - PSV
#91
Wat een pot! Met name de 2e helft was prachtig! Jammer dat ik hier toch een paar keer lees dat het onverdiend is. Waarom? PSV heeft zeer zakelijk gevoetbald, weinig kansen weggegeven en gerekend op de schaarse mogelijkheden aan eigen kant met de beperkte aanvallende kwaliteiten. Arsenal speelt thuis en staat 1-0 achter.

Zeker na de wissel Kone/Appelvlaai was PSV voorin geisoleerder, maar had het veel meer grip op het middenveld. Het trio Cocu, Simons , Appelvlaai had veel balbezit. Verder had Farfan nog een zuivere penantie moeten hebben en had Fabregas z'n 2e gele moeten krijgen. Niks onverdiend dus! Het grote franse Arsenal kan in 2 wedstrijden met een miljoenenploeg maar 1 keer scoren tegen PSV. Heerlijk die kop van Wenger bij die 1-1! Er is maar 1 verdiende winnaar!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#92
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#93
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZO TERECHT!!!!

Zo terecht dat Alex m maakt idd, maar verder.. :oops:
Jammer dat Alex last kreeg van zn rug, Cocu niet meer kon lopen en Gomes zich bij het juichen ( :lol: ) blesseerde aan zn lies. Hij kon nie meer lopen. :p Maar wat maakt het uit dat iedereen geblesseerd is. ZO MOOI!!! Notworthy

Als je dit Arsenal kunt verslaan waarom kun je dan ook niet Valencia, Roma, Bayern of AC Milan verslaan?? De Engelse ploegen die er nog inzitten lijken me het slechtst om te loten, de rest is gewoon te doen.. zeker als je eerst uit mag. [-o< Chelsea is topfavoriet nu, maar als zij m niet winnen kan iedere andere ploeg het.

En Feher.. Wat geweldig gespeeld voor iemand die alleen op bijveldjes mag ballen normaal. Sun was de zwakste. Viel door de mand nu hij niet mocht aanvallen.


INTERVIEW MET ALEX. Notworthy


zeg petertje, ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien maar die sun deed het heel goed, hij liep iedere keer het gat dicht en verdedigde prima, en zijn passing was ook gewoon goed, feher was ook heel goed en alex die was van buitenaardse klasse..

Jouw vriend konehead (die wel erg lang droog staat) liet weer niks zien voor zijn blessure, appelvlaai deed het gelukkig een stuk beter.

Denk wel dat gomez er een weekie of wat uit is met zijn gekke juichen...


Ik hoop iig dat ze milan loten, want die hebben tegenwoordig nog minder scorend vermogen dan PSV, dus die is imho op papier de beste loting.
Reply
#94
Bumme Wrote:Van harte! Betrapte mezelf zelfs op een klein juichje toen Alex scoorde, hoop dat dit me niet te vaak zal gebeuren anders moet ik maar even langs de dokter.

Dat gevoel had ik ook. Klasse prestatie!
(misschien vandaag wel gebak op het werk.....)

Loting: maakt geen reet uit, om de CL te winnen, zul je ze allemaal moeten verslaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#95
Ik denk dat Chelsea op het moment de sterkste is, maar dat zegt niks zeker niet als je de finale haalt, dat hebben we 2 jaar geleden nog gezien met Liverpool...
Bangkok resident.
Reply
#96
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZO TERECHT!!!!

Zo terecht dat Alex m maakt idd, maar verder.. :oops:
Jammer dat Alex last kreeg van zn rug, Cocu niet meer kon lopen en Gomes zich bij het juichen ( :lol: ) blesseerde aan zn lies. Hij kon nie meer lopen. :p Maar wat maakt het uit dat iedereen geblesseerd is. ZO MOOI!!! Notworthy

Als je dit Arsenal kunt verslaan waarom kun je dan ook niet Valencia, Roma, Bayern of AC Milan verslaan?? De Engelse ploegen die er nog inzitten lijken me het slechtst om te loten, de rest is gewoon te doen.. zeker als je eerst uit mag. [-o< Chelsea is topfavoriet nu, maar als zij m niet winnen kan iedere andere ploeg het.

En Feher.. Wat geweldig gespeeld voor iemand die alleen op bijveldjes mag ballen normaal. Sun was de zwakste. Viel door de mand nu hij niet mocht aanvallen.


INTERVIEW MET ALEX. Notworthy


zeg petertje, ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien maar die sun deed het heel goed, hij liep iedere keer het gat dicht en verdedigde prima, en zijn passing was ook gewoon goed, feher was ook heel goed en alex die was van buitenaardse klasse..

Jouw vriend konehead (die wel erg lang droog staat) liet weer niks zien voor zijn blessure, appelvlaai deed het gelukkig een stuk beter.

Denk wel dat gomez er een weekie of wat uit is met zijn gekke juichen...


Ik hoop iig dat ze milan loten, want die hebben tegenwoordig nog minder scorend vermogen dan PSV, dus die is imho op papier de beste loting.

:eeeek: De eerste helft kwam Arsenal een keer of 10 door over rechts. Steeds Koné (omdat Toure opkwam) en Salcido die het oplosten. Sun heeft toen ernstig weinig ballen veroverd. Dat de passing en het aanvallende gedeelte goed zijn weten we. Toch vind ik hem voorlopig vooral geschikt als linkshalf. 2e helft met Mendez op Toure ging het ook met Sun stukken beter, al kreeg hij weinig te doen zonder directe tegenstander. Heb hem geen ballen zien veroveren; misschien 1 of 2. Verder vond ik Koné toch echt dreigender dan Farfan. Die vond ik juist slecht, hield geen ballen vast en maakte weer veel overtredingen.

Koné is overigens zeker 2 a 3 weken out volgens Koeman, van Gomes is t nog onbekend. Missen dus beiden Ajax. Hup Tardelli dan maar. :| Moens is ook een prima keeper voor een paar potjes, dus das niet zo erg. Hopelijk valt het met Cocu mee en zijn Kromkamp en Da Costa er ook snel weer bij. Gelukkig zijn de kwartfinales pas over een maand. Dan zijn ze waarschijnlijk allemaal hersteld.
Reply
#97
Kone moest gewoon met dat mannetje meelopen (meer deed hij ook niet) omdat sun dan naar binnen trok...


Gomes een weekie rust die haalt ajaks echt wel, konehead denk ik niet, en ik ruik 10 euries...

Sun moet sowieso gewoon linkshalf spelen, als ze dat gisteren hadden gedaan hadden ze vast veel meer kansen gecreerd want de enige zwakke schakel vond ik gisteren weer Culina, die durft geen bal voor te geven...
Reply
#98
Ricochan Wrote:Kone moest gewoon met dat mannetje meelopen (meer deed hij ook niet) omdat sun dan naar binnen trok...


Gomes een weekie rust die haalt ajaks echt wel, konehead denk ik niet, en ik ruik 10 euries...

Sun moet sowieso gewoon linkshalf spelen, als ze dat gisteren hadden gedaan hadden ze vast veel meer kansen gecreerd want de enige zwakke schakel vond ik gisteren weer Culina, die durft geen bal voor te geven...

Er was een ontbindende voorwaarde bij blessureleed. Hakkuh
Reply
#99
Peter Wrote:Als je dit Arsenal kunt verslaan waarom kun je dan ook niet Valencia, Roma, Bayern of AC Milan verslaan??

blijf arsenal maar lekker overwaarderen, dan wordt de prestatie van psvee nog beter. :roll:

doe niet zo overdreven, met teksten als "de beste counterploeg ter wererd".

gewoon een goeie prestatie van psvee, maar imo niet verrassend.

het zou mooi zijn als psvee revanche kan nemen op milan.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Kone moest gewoon met dat mannetje meelopen (meer deed hij ook niet) omdat sun dan naar binnen trok...


Gomes een weekie rust die haalt ajaks echt wel, konehead denk ik niet, en ik ruik 10 euries...

Sun moet sowieso gewoon linkshalf spelen, als ze dat gisteren hadden gedaan hadden ze vast veel meer kansen gecreerd want de enige zwakke schakel vond ik gisteren weer Culina, die durft geen bal voor te geven...

Er was een ontbindende voorwaarde bij blessureleed. Hakkuh


Dikke lul 3 bier [-X want ik wist sowieso al dat hij minimaal 1 keer geblesseerd zou raken vandaar dat het een makkelijke bet was.

zal ik je vast mijn rekening nummer geven?
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Kone moest gewoon met dat mannetje meelopen (meer deed hij ook niet) omdat sun dan naar binnen trok...


Gomes een weekie rust die haalt ajaks echt wel, konehead denk ik niet, en ik ruik 10 euries...

Sun moet sowieso gewoon linkshalf spelen, als ze dat gisteren hadden gedaan hadden ze vast veel meer kansen gecreerd want de enige zwakke schakel vond ik gisteren weer Culina, die durft geen bal voor te geven...

Er was een ontbindende voorwaarde bij blessureleed. Hakkuh


Dikke lul 3 bier [-X want ik wist sowieso al dat hij minimaal 1 keer geblesseerd zou raken vandaar dat het een makkelijke bet was.

zal ik je vast mijn rekening nummer geven?

Nee, hij gaat nog 2 hattricks maken. Die clausule was er echt hoor, maar t geld krijg je wel als hij der geen 15 maakt.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Als je dit Arsenal kunt verslaan waarom kun je dan ook niet Valencia, Roma, Bayern of AC Milan verslaan??

blijf arsenal maar lekker overwaarderen, dan wordt de prestatie van psvee nog beter. :roll:

doe niet zo overdreven, met teksten als "de beste counterploeg ter wererd".

gewoon een goeie prestatie van psvee, maar imo niet verrassend.

het zou mooi zijn als psvee revanche kan nemen op milan.


dat zou idd mooi zijn, en als ploegen als arsenal en liverpool de finale kunnen halen zou psv dat ook wel moeten kunnen, het moet gewoon af en toe meezitten.
Reply
Koné was mijns inzien de slechtste man aan PSV zijde, aanvallend niets laten zien, maar vooral het laten lopen van zijn directe tegenstander die daardoor de gevaarlijkste man van Arsenal werd, Koeman had eigenlijk al voor de blessure moeten ingrijpen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Kone moest gewoon met dat mannetje meelopen (meer deed hij ook niet) omdat sun dan naar binnen trok...


Gomes een weekie rust die haalt ajaks echt wel, konehead denk ik niet, en ik ruik 10 euries...

Sun moet sowieso gewoon linkshalf spelen, als ze dat gisteren hadden gedaan hadden ze vast veel meer kansen gecreerd want de enige zwakke schakel vond ik gisteren weer Culina, die durft geen bal voor te geven...

Er was een ontbindende voorwaarde bij blessureleed. Hakkuh


Dikke lul 3 bier [-X want ik wist sowieso al dat hij minimaal 1 keer geblesseerd zou raken vandaar dat het een makkelijke bet was.

zal ik je vast mijn rekening nummer geven?

Nee, hij gaat nog 2 hattricks maken. Die clausule was er echt hoor, maar t geld krijg je wel als hij der geen 15 maakt.


die clausule stond misschien in jouw hoofd ja maar die was er dus niet...

Maar hij heeft nog genoeg kansen om het evt te halen, maar hij zit nu gewoon weer in zijn jaarlijkse dip.


Maar nu weer on topic; ik denk dat alex gisteren wel zo'n indruk heeft gemaakt dat hij denk ik onhoudbaar wordt voor psv...
Reply
Ricochan Wrote:dat zou idd mooi zijn, en als ploegen als arsenal en liverpool de finale kunnen halen zou psv dat ook wel moeten kunnen, het moet gewoon af en toe meezitten.

helemaal waar. de bal is rond en je weet nooit hoedie ken rollen. maar het moet niet alleen meezitten, psvee moet ook 100% geconcentreerd blijven tijdens zo'n pot. ik denk dat het probleem gaat zitten in het fysiek van de spelers. de selectie is niet breed genoeg en ik denk dat er veel op het tandvlees lopen.

wat dat betreft is het vervelend voor ze dat het kampioenschap nog niet binnen is, hoewel ook az fysieke ongemakken heeft.
Reply
Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Als je dit Arsenal kunt verslaan waarom kun je dan ook niet Valencia, Roma, Bayern of AC Milan verslaan??

blijf arsenal maar lekker overwaarderen, dan wordt de prestatie van psvee nog beter. :roll:

doe niet zo overdreven, met teksten als "de beste counterploeg ter wererd".

gewoon een goeie prestatie van psvee, maar imo niet verrassend.

het zou mooi zijn als psvee revanche kan nemen op milan.


dat zou idd mooi zijn, en als ploegen als arsenal en liverpool de finale kunnen halen zou psv dat ook wel moeten kunnen, het moet gewoon af en toe meezitten.

Angstgegner Lyon is eruit en dat Barcelona niet meer meedoet is natuurlijk ook geen slecht nieuws, dus waarom niet? Hakkuh

Chelsea - Manchester United
Bayern Munchen - Liverpool
Valencia - AS Roma
AC Milan - PSV

Dat lijkt me de ideale loting. Eerst Milan en dan de winnaar van Valencia-AS Roma. Beide keren eerst uit en in de andere helft lekkere Engelse onderonsjes. (want er wordt toch meteen doorgeloot voor de halve finales winnaar pot 1-winnaar pot 2? Toen PSV de halve finale haalde was dat iig zo).
Reply
Hoe je er wel rekening mee dat voor de UEFA het commercieel niet interessant is, om PSV in de finale te laten spelen? Qua commercie de minst interessante.... :8:

Chelsea - PSV lijkt me wel wat. Dan komt er uit Londen een telefoontje: "Houden jullie er wel rekening mee, dan jullie ons tweede team zijn?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat ik trouwens niet snap is dat iedereen nu roept "Alex gaat nu zeker weg bij PSV na dit seizoen". Mij lijken de kansen dat hij blijft juist gegroeid. Hij is van Chelsea, maar mag nog niet voor die ploeg uitkomen. En hoe beter hij speelt hoe minder logisch het me lijkt dat Chelsea hem aan een buitenlandse concurrent gaat verkopen.
Reply
Waarom mag hij niet voor Chelsea uitkomen? Als hij door die commissie van de FA wordt bestempeld als een speler van uitzonderlijke klasse....speelt ie volgend seizoen in Londen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Waarom mag hij niet voor Chelsea uitkomen? Als hij door die commissie van de FA wordt bestempeld als een speler van uitzonderlijke klasse....speelt ie volgend seizoen in Londen.


idd en nu hij zo speelt is het duidelijk dat hij van uitzonderlijke klasse is, dus dat probleem lijkt me voor chelsea opgelost...


Stel je voor Chelsea met John Terry en Alex achterin, dan houden ze het hele jaar de 0 :Big Grin
Reply
Feli Psv´ers.

Top prestatie!!! =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom mag hij niet voor Chelsea uitkomen? Als hij door die commissie van de FA wordt bestempeld als een speler van uitzonderlijke klasse....speelt ie volgend seizoen in Londen.


idd en nu hij zo speelt is het duidelijk dat hij van uitzonderlijke klasse is, dus dat probleem lijkt me voor chelsea opgelost...


Stel je voor Chelsea met John Terry en Alex achterin, dan houden ze het hele jaar de 0 :Big Grin

Peter Cech verkopen en een extra spits opstellen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het lijkt mij wel wat om Valencia te loten, die vervolgens vanwege de vechtpartijen uitgsloten worden. Een walk-through naar de halve finales :Big Grin
Mijn gras is groener
Reply
'Alex alle plaaggeesten Wenger ineen'

8/3/2007 10:10

De Engelse pers ruimde niet verrassend bijna al zijn ruimte in voor Alex om de uitschakeling van Arsenal in de Champions League te verklaren. De 'geheim agent van Chelsea' won de wedstrijd 'in zijn eentje'.
The Guardian vroeg zich af waarom de Braziliaanse verdediger in godsnaam nog bij PSV speelt. 'Alex in het bijzonder stak in een superbe vorm. Iedere oplettende waarnemer zat zich hoofdschuddend af te vragen hoe het mogelijk is dat José Mourinho hem niet naar Stamford Bridge zou willen halen.'

De BBC vond Alex met afstand de beste speler op het veld. The Daily Telegraph ging nog verder. 'Het was simpelweg Arsenal tegen Alex.' De Londense krant vermoedt dat Arsenal-coach Arsène Wenger nog wel eens nachtmerries zal krijgen van PSV's uitblinker. 'Een man die Alex heet en ook nog connecties heeft met Chelsea? Dat klinkt als alle plaaggeesten van Wenger ineen', refereerde The Daily Telegraph onder meer aan Manchester Uniteds coach Alex Ferguson.

The Sun pakte zoals gebruikelijk beeldend uit. 'Een geheim agent van Chelsea heeft ons knock-out geslagen in de Champions League. Het leek erop dat Alex zijn opdracht verkeerd had begrepen toen hij The Gunners langszij hielp met een eigen goal. Maar uiteindelijk was het missie geslaagd toen de grote voorstopper opsteeg en vlak voor tijd raakkopte.'

Vrijwel alle Engelse media vonden dat Arsenal van geluk mocht spreken dat het geen strafschop tegen kreeg. Het duel tussen Gilberto Silva en Jefferson Farfán voor rust gaf daar al aanleiding toe, al was dat niet overduidelijk. 'Maar het was onmogelijk te begrijpen waarom scheidsrechter Alain Hamer geen actie ondernam toen Denilson de Peruaanse aanvaller de doorgang belette.'
Bangkok resident.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.

Milan is een van de zwakste die we kunnen loten hoor. Aardige namen, maar nauwelijks scorend vermogen voorin. Niet voor niks moeizaam door in de zwakste poule met Lille, Athene en Anderlecht, 2x 0-0 tegen Celtic en ook in Italië moeizaam (26 wedstrijden 36 goals, doelsaldo maar +14). Roma speelt vaak met maar 1 spits, maar scoorde toch al 20 goals meer dan Milan dit jaar.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.

Je hebt niet goed geluisterd, Hiddink vond het ook gelul, volgens mij zei hij zoiets als "Het moet blijkbaar tegenwoordig een mooi affiche zijn"
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.

Je hebt niet goed geluisterd, Hiddink vond het ook gelul, volgens mij zei hij zoiets als "Het moet blijkbaar tegenwoordig een mooi affiche zijn"
Ik heb hem zeker horen zeggen dat het niet fijn zou zijn om Roma te loten vanwege het feit dat het niet echt een aansprekende club is. Hij wilde liever een 'instituut' als Milan of Bayern.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oh ja dat heb ik hem idd ook horen zeggen, iets teveel :cheers: op zeker gister.. :oops:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind dat 'mooie affiche' waar Guus het gisteren over had en uberhaupt iedereen het altijd over heeft trouwens zo'n gelul! Je wilt verdomme toch door?! Zo zou ik veel liever Roma loten dan ManU of Milan, ook al is het een minder affiche.

Milan is een van de zwakste die we kunnen loten hoor. Aardige namen, maar nauwelijks scorend vermogen voorin. Niet voor niks moeizaam door in de zwakste poule met Lille, Athene en Anderlecht, 2x 0-0 tegen Celtic en ook in Italië moeizaam (26 wedstrijden 36 goals, doelsaldo maar +14). Roma speelt vaak met maar 1 spits, maar scoorde toch al 20 goals meer dan Milan dit jaar.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Milan is wel gewoon al 14 wedstrijden achtereen ongeslagen. En dan kunnen ze weinig scorend vermogen voorin hebben, 0-0 uit en 1-0 thuis is genoeg. En over dat scorend vermogen is natuurlijk gelul met Gilardino, Ronaldo en Kaka in huis.
Milan lijkt mij een van de lastigste tegenstanders voor PSV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: