The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Deal or no Deal
#1
:eeeek:
Reply
#2
He wattuh? Whats your deal?
Insane life.
Reply
#3
Muts kon 125K winnen (50K en 125K over), bank biedt 68K en de blonde doos neemt de 68K. Maar ja, werkloze, alleenstaande moeder met 2 kinders en net de auto in de vangrail geparkeerd.....dan pak je alles wat je pakken kan, inclusief andere deelnemers. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
heerlijk moedertje :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
#5
Kleine Jan Wrote:heerlijk moedertje :razz:

M I L F :wink:
Reply
#6
Gerben Zonderland Wrote:Muts kon 125K winnen (50K en 125K over), bank biedt 68K en de blonde doos neemt de 68K. Maar ja, werkloze, alleenstaande moeder met 2 kinders en net de auto in de vangrail geparkeerd.....dan pak je alles wat je pakken kan, inclusief andere deelnemers. :8:

Ik ken dit spel niet, maar waren de enige mogelijke uitkomsten dus 50 en 125? Of kon ze ook nog niks krijgen? In dat laatste geval was de verwachte opbrengst namelijk 58.333 en deed ze het zo slecht nog niet. Als er maar twee mogelijkheden waren was het natuurlijk een uilskuiken.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#7
goa Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Muts kon 125K winnen (50K en 125K over), bank biedt 68K en de blonde doos neemt de 68K. Maar ja, werkloze, alleenstaande moeder met 2 kinders en net de auto in de vangrail geparkeerd.....dan pak je alles wat je pakken kan, inclusief andere deelnemers. :8:

Ik ken dit spel niet, maar waren de enige mogelijke uitkomsten dus 50 en 125? Of kon ze ook nog niks krijgen? In dat laatste geval was de verwachte opbrengst namelijk 58.333 en deed ze het zo slecht nog niet. Als er maar twee mogelijkheden waren was het natuurlijk een uilskuiken.

of 50 of 125....

Maar ja voor 18.000 euro kan je een behoorlijke keuken neerzetten zal ze gedacht hebben.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
tuurlijk neem je de gok om die 125.000 te winnen.... die 50.000 heb je zowiezo al....
Wie dit leest is gek
Reply
#9
Wat moest ze doen of laten om 125.000 te winnen?
May The Schwartz Be With You
Reply
#10
Je krijgt in deal or no deal een enveloppe en een zooitje anderen ook, moet je nummertje kiezen en die maakt zijn eveloppe open etc etc, het was of ze had de 125.000 of de 50.000
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Depor Wrote:Je krijgt in deal or no deal een enveloppe en een zooitje anderen ook, moet je nummertje kiezen en die maakt zijn eveloppe open etc etc, het was of ze had de 125.000 of de 50.000

Quote:Postcode Loterij: Deal or No Deal is eigenlijk het kleine broertje van Linda's Postcode Loterij: Miljoenenjacht. In de studio zijn twintig kandidaten en twintig dozen. In die twintig dozen zit een bedrag, variërend van één euro tot 250.000 euro! De computer heeft automatisch bepaald wíe welke doos heeft, met dus de willekeurige bedragen erin.

De show begint met een vraag van Beau, degene die het snelst het goede antwoord geeft gaat spelen voor een bedrag van 250.000 euro. Stuk voor stuk mag de winnende kandidaat de dozen laten openen. Uiteindelijk is het dan natuurlijk de bedoeling dat er een hoog bedrag overblijft.

De kandidaat is niet alleen: er is ook een bank. Die komt af en toe met een geldbedrag op de proppen, waar de kandidaat dan direct mee naar huis gaat. En dan is dus de vraag: Deal or No Deal?

Tis simpel, tis gejat (o.a. al jaaaaaaaaaaaaaaaren op NBC en op de Italiaanse tv) en tis voor mensen die even niks te doen hebben, maar wel retespannend en mooi frustrerend omdat er oliebollen/pannekoeken/koekjesdozen aan meedoen.

Oh, hier de bliksem-versie:
http://www.nbc.com/Deal_or_No_Deal/game/flash.shtml
Reply
#12
Waar gaat dit over ?

Ten Cate, Blind, Ricksen. Rijaard ?
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#13
Kennemerland Wrote:Waar gaat dit over ?

Ten Cate, Blind, Ricksen. Rijaard ?

Nee, eerder over Glenn Helder of Winston Bogarde.
Reply
#14
daar is ze weer..... zou ze nu weer stoppen? :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#15
Gerben Zonderland Wrote:Oh, hier de bliksem-versie:
http://www.nbc.com/Deal_or_No_Deal/game/flash.shtml

Geinig! Koos koffer 9 en heb uiteindelijk gepast bij 325.000.
Bleek €750.000 in mijn koffer te zitten maar ben tevreden.

En bij het tweede spel had ik koffer 3 met het miljoen. Zal wel nep zijn dit spel of hebben jullie ook lage koffers gehad?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Zie het nu ook, wat een hond is die Bo om haar zo om te lullen Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad Wim Wrote:Zie het nu ook, wat een hond is die Bo om haar zo om te lullen Puke

Hoezo? Da's gewoon het beroemde Monty Hall probleem...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
Kleine Jan Wrote:daar is ze weer..... zou ze nu weer stoppen? :roll:
Ik zal morgenmiddag ff de herhaling bekijken, kijken wat ze dan doet.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#19
ik dacht dat GZ met zijn eerste post bedoelde dat dit zo mogelijk het slechtste programma op de televisie is, maar blijkbaar kijken mensen hier serieus naar.. ik moet toegeven dat ik s nachts ook wel eens een paar minuten blijf hangen, maar dan vooral om me te verbazen over de domheid van de deelnemers.. hele gevoelsmatige redenaties over welke enveloppe het meeste geld zou moeten bezitten terwijl het natuurlijk een puur rationeel (en deels geluk, de eerste ronde moet je maar net door stom geluk de juiste getallen er uit trekken) spelletje is.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#20
Hee, tis Talpienta... da's alleen voor het grauw
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Oh, hier de bliksem-versie:
http://www.nbc.com/Deal_or_No_Deal/game/flash.shtml

Geinig! Koos koffer 9 en heb uiteindelijk gepast bij 325.000.
Bleek €750.000 in mijn koffer te zitten maar ben tevreden.

En bij het tweede spel had ik koffer 3 met het miljoen. Zal wel nep zijn dit spel of hebben jullie ook lage koffers gehad?

1 keertje gedaan en had het miljoen in m'n koffer........
Reply
#22
wat een toeval ik ook
Reply
#23
Ik had 750.000
Reply
#24
ik mag niet eens mijn eigen koffer kiezen en daarna begint hij gewoon 1 voor 1 lukraak koffers open te gooien.... enige wat ik mag doen is zeggen of ik door ga... :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#25
Kleine Jan Wrote:ik mag niet eens mijn eigen koffer kiezen en daarna begint hij gewoon 1 voor 1 lukraak koffers open te gooien.... enige wat ik mag doen is zeggen of ik door ga... :roll:

Zit je wijsvinger aan je linkermuisknop vastgelijmd?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Nou zat er maar 100.000 in. :cry:
Reply
#27
dat zo'n stom spelletje zo verslavend kan zijn, ben echt 20 minuten bezig geweest Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Oh, hier de bliksem-versie:
http://www.nbc.com/Deal_or_No_Deal/game/flash.shtml

Geinig! Koos koffer 9 en heb uiteindelijk gepast bij 325.000.
Bleek €750.000 in mijn koffer te zitten maar ben tevreden.

En bij het tweede spel had ik koffer 3 met het miljoen. Zal wel nep zijn dit spel of hebben jullie ook lage koffers gehad?

had welgeteld 0,01.... bij de laatste 3 koffers zaten nog 0,01, 75 en 400.000 erin... kreeg een bod van 122.038 wat ik afsloeg. Toen haalde ik de 400.000 eruit.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#29
gittermaster Wrote:dat zo'n stom spelletje zo verslavend kan zijn, ben echt 20 minuten bezig geweest Smile
Haha....dat had ik nou net ook. Leuke afwisseling tijdens het werk.
Nu zit trouwens mijn hele afdeling dit te spelen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#30
hmmm... eerste keer.... slechts 500 erin...
Reply


Forum Jump: