The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Indian Wells
Hmm das wel wat makkelijker om te zeggen, die zijn al een ronde verder Wink
Reply
Djoko wint vrij eenvoudig van Ferrer, niet verrassend. Kut voor TM, gunstig voor MV en helemaal gunstig voor de poll. Volgens mijn berekeningen zit ik nu in de finale!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat is 1 van de 2 Ad.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Helaas lijkt Murray het om te draaien, 3-6 6-3 3*-2. Maarja pole is bekend dus ik ga weer naar bed Xtragaap4de
Reply
Godverdomme! Akelige kerel die Murray!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En dat is 1 om 1 Haggeman Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar ja, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ben blij dat Murray Haas pakt natuurlijk, maar als die blessure ernstig is, is de kans groter dat Djoko hem pakt en dat moet natuurlijk helemaal niet gebeuren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
slechtste wat er kon gebeuren, djoko door tegen een geblesseerde murray. aan de andere kant zo in vorm dat hij van haas nog kan winnen.

Ik bombardeer murray djoko tot wedstrijd van het toernooi voor tm
Reply
Murray lichtelijk geblesseerd ja? Dat is fijn om te horen, al heb ik graag een eerlijk confrontatie :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat is er met Murray dan? Na de wedstrijd geblesseerd geraakt? Anders pak je Haas toch niet in een 3e set TB?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In de tweede set ging ie door z'n enkel. Op zich zal het wel meevallen aangezien hij toch nog gewonnen heeft. Maar TT zei dat hij alleen maar kon terugbrengen en dat dat Haas uit zijn ritme haalde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:In de tweede set ging ie door z'n enkel. Op zich zal het wel meevallen aangezien hij toch nog gewonnen heeft. Maar TT zei dat hij alleen maar kon terugbrengen en dat dat Haas uit zijn ritme haalde.

Murray brengt toch altijd terug :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray kan niets anders inderdaad...

Djokovic heeft lekker een paar uurtjes extra rust kunnen nemen en heeft ook minder tijd op de baan gestaan, dus het lijkt me nu een appeltje eitje voor Novak.
Reply
laten we het hopen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:laten we het hopen :8:

Ergo: laten we het NIET hopen dat Djoko wint en dat Murray de finale speelt tegen Roddick. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
*4-2 Nadal #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vroege break voor Rafa in de 2e. Bye bye Duck. :letitallout:
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Wat een kerel die Nadal, wat een kerel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Wat een kerel die Nadal, wat een kerel!
Reply
Nadal was echt goed, heel erg goed =D>
87% 1ste service, erg weinig unforced errors, veel returns ook op 1ste service Roddick,dwong Roddick met hoge spinballen achteruit en gaf hem gewoon geen enkele kans..0 breakpoints tegen
Roddick daarentegen speelde erg middelmatig, 56% 1ste service, veel te weinig natuurlijk en stond bovendien erg slecht te volleren.....gewoon kansloos dus Sad
Reply
Rafa is weer helemaal terug!! Klaar voor een confrontatie met Federer.
Reply
Werd wel weer eens tijd. En Federer verslaan Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals ik al zo vaak heb gezegd. Als beide spelers in topvorm zijn, is Rafa gewoon de betere. Federer speelt echter 95% van zijn partijen op zijn best. Maar een Rafa in deze vorm zal geen problemen hebben met Roger.
Reply
Roddick. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:Zoals ik al zo vaak heb gezegd. Als beide spelers in topvorm zijn, is Rafa gewoon de betere. Federer speelt echter 95% van zijn partijen op zijn best. Maar een Rafa in deze vorm zal geen problemen hebben met Roger.
Undecided cry

Hoe lang blijf je deze onzin nu nog volhouden?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Novak.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Zoals ik al zo vaak heb gezegd. Als beide spelers in topvorm zijn, is Rafa gewoon de betere. Federer speelt echter 95% van zijn partijen op zijn best. Maar een Rafa in deze vorm zal geen problemen hebben met Roger.
Undecided cry

Hoe lang blijf je deze onzin nu nog volhouden?!

Tja, als jij d'r niet mee eens bent, dan moet je maar in die waan blijven...
Reply
Wat spelen de beide heren goed zeg.
Djokovic vol in de aanval.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 bp Djokovic met super spel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En de break =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: