The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newcastle United - AZ
#31
Mukkus Wrote:Die Opdam staat die Martins 'gewoon' op 5 meter te dekken....

En niet alleen Opdam en niet alleen bij Martins. Wat kregen die Newcastle-aanvallers een ruimte om richting AZ-goal te gaan.

ze overrompelden az gewoon. grote mensen voetbal, daar is nac ook al eens tegen aan gelopen. gewoon een bewijs dat az nog lang geen topclub is en zeker niet zo goed als iedereen suggereert.

en toch hebben ze een goeie kans thuis. moeten ze er wel bovenop kletsen, en niet dat eeuwige zaalvoetbal van ze.
Reply
#32
Als ik het zo lees hier, vind ik het heel verstandig samen met die ouwe pa van me schaatsen te hebben gekeken. Was het echt ZO dramatisch? :eeeek:

Edit: Zelfs nog erger dan Ajax in Bremen? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#33
waf Wrote:
joep Wrote:Penalty! Dembéle denkt: Ik sta er al 4 minuten in, mijn eerste bal raakte ik kwijt, laat ik hem eens nemen.
Sla die vent op zijn bek als hij de bal pakt op dat moment. Dan maar ruzie met Van Gaal.
Gelukkig heeft Koevermans wél handelingssnelheid. Wat een zooitje peuters.

beaam, ik denk dat meer mensen net als ik dachten dat hij die pingel zou missen. het lijkt wel of hij ook zichzelf overschat....

en koevermans is idd een mooie lul! maar wat een mazzel weer, nu dat ze een pingel kregen.

daarentegen vond ik die 2de goal van nc niet echt een fout van boukhari, ik dacht dat het gewoon een overtreding was. maar het kan best zijn dat ik inmiddels verpest ben door de hollandse schijtsrechters, die al fluiten bij elk lichamelijk contact.

Ei'tje voor Feyenoord zondag. Icon_twisted
Reply
#34
Die hebben al lang en breed bewezen, het wel te kunnen tegen Engelse ploegen. Twee keer niet verloren tegen Tottenham Hutspot. :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#35
Peter Wrote:
waf Wrote:
joep Wrote:Penalty! Dembéle denkt: Ik sta er al 4 minuten in, mijn eerste bal raakte ik kwijt, laat ik hem eens nemen.
Sla die vent op zijn bek als hij de bal pakt op dat moment. Dan maar ruzie met Van Gaal.
Gelukkig heeft Koevermans wél handelingssnelheid. Wat een zooitje peuters.

beaam, ik denk dat meer mensen net als ik dachten dat hij die pingel zou missen. het lijkt wel of hij ook zichzelf overschat....

en koevermans is idd een mooie lul! maar wat een mazzel weer, nu dat ze een pingel kregen.

daarentegen vond ik die 2de goal van nc niet echt een fout van boukhari, ik dacht dat het gewoon een overtreding was. maar het kan best zijn dat ik inmiddels verpest ben door de hollandse schijtsrechters, die al fluiten bij elk lichamelijk contact.

Ei'tje voor Feyenoord zondag. Icon_twisted

nee uiteraard had ook feyenoord met 5-0 klop gekregen. en az zal we wat recht willen azetten zondag. :wink:
Reply
#36
Niet meteen indekken, Waf. Icon_twisted
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#37
AZ gaat dat denk ik gewoon weer redden thuis, als ze 1-0 scoren kunnen ze gwoon in het laatste kwartiertje nog ff die 2-0 maken en kat in het bakkie, ze zullen alleen wel even een andere verdediging moeten neerzetten.
Bangkok resident.
Reply
#38
Ricochan Wrote:AZ gaat dat denk ik gewoon weer redden thuis, als ze 1-0 scoren kunnen ze gwoon in het laatste kwartiertje nog ff die 2-0 maken en kat in het bakkie, ze zullen alleen wel even een andere verdediging moeten neerzetten.

Denk je dat nou echt...

AZ heeft problemen achterin, en met een spits als Martins ga je er geheid één of twee tegen krijgen.
Ik heb de indruk dat Van Gaal ook van zijn verdedigers, combinatie voetbal verwacht...... en dat is denk ik, niet altijd even slim.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#39
FC Petr Wrote:
Ricochan Wrote:AZ gaat dat denk ik gewoon weer redden thuis, als ze 1-0 scoren kunnen ze gwoon in het laatste kwartiertje nog ff die 2-0 maken en kat in het bakkie, ze zullen alleen wel even een andere verdediging moeten neerzetten.

Denk je dat nou echt...

AZ heeft problemen achterin, en met een spits als Martins ga je er geheid één of twee tegen krijgen.
Ik heb de indruk dat Van Gaal ook van zijn verdedigers, combinatie voetbal verwacht...... en dat is denk ik, niet altijd even slim.
Om het even welke spits krijgt er tegenover deze verdediging wel 1 of 2 in... :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: