The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Twente - Ajax
#61
kratovsk Wrote:Tuurlijk was dat geen pingel, Ogararu gaat veels te makkelijk liggen. Dan was die handsbal boven het hoofd van van der Wiel (dacht ik) een duidelijkere.

[Image: strafschop.gif]

Als dit een pingel was, haalt ADO de UEFA playoffs.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#62
EJR Wrote:Als dit een pingel was, haalt ADO de UEFA playoffs.

Idd, dit was een duidelijk 'Robbentje' :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#63
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Wat is het toch weer Studio Ajax, ongelooflijk met die Jack Puke

Calimero

Wat is er Calimero aan deze opmerking? Ik weet niet of je het gezien hebt, maar ging weer een hele tijd over Ajax terwijl er weinig te melden was. Geen woord over AZ-Fey!

PS Het stukkie van Leonardo was wel mooi.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
daar is ook niets gebeurd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
hoe kan Huntelaar nou ooit de assist op Babel hebben gegeven? Hij stond zelfs alweer in de baan van het schot toen Babel schoot zo lang was t geleden dat hij de bal raakte. Dead
Reply
#66
Ogararu was geen pingel. Als je je zo laat vallen verdien je hem gewoon niet.
Vd Wiel (hands) vond ik, zoals reeds eerder genoemd, wel een pingel, maar dit moet de grens zien en kon de scheids nooit zien.

Vond het echt een goede scheids verder.
Reply
#67
Wat een heerlijke overwinning zeg! Helaas kon ik het niet zien, maar 4-1 bij Twente telt gewoon. Wel balen dat we de afgelopen twee thuiswedstrijden dan weer punten laten liggen gezien het puntverlies van PSV, maar ach...
Hopelijk zetten ze dit door naar Eindhoven en maken ze het seizoen nog wat draaglijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Helaas kon ik het niet zien, maar 4-1 bij Twente telt gewoon.

Wanneer telt een zege niet dan? Confused

Ad Wim Wrote:Wel balen dat we de afgelopen twee thuiswedstrijden dan weer punten laten liggen gezien het puntverlies van PSV, maar ach...

Tsja.. als Ajax geen punten had laten liggen tegen Excelsior en Heerenveen en AZ en NEC en Sparta en Vitesse en Roda JC en PSV en Twente. En als PSV dan niks had verspeeld tegen Excelsior en Sparta en Roda JC en Twente en AZ en Feyenoord.
Dan hadden we nu lekker samen aan kop gestaan. Xtragaap4de

Ad Wim Wrote:Hopelijk zetten ze dit door naar Eindhoven en maken ze het seizoen nog wat draaglijker.

Is het nu ondraaglijk voor je dan? misschien dat je daarom zulke kolder uitslaat.
Reply
#69
Heerlijk, ook nog zo'n reactie van Petertje. Dat maakt het alleen nog maar mooier :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ad Wim Wrote:Heerlijk, ook nog zo'n reactie van Petertje. Dat maakt het alleen nog maar mooier :lol:

Wat maakt dat dan precies mooier aan de 1-4 zege Icon_question
Reply
#71
Kun je nagaan wat het gisteren geworden was als ajaks in vorm is !
Bangkok resident.
Reply
#72
Ik lees net op een Ajax foto site dat wij 1-4 achter stonden maar wel massaal bleven zingen. Mooi dat het ze is opgemerkt, kunnen ze een voorbeeld aan nemen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#73
Weeeeeeeeeee krijgen voetballleees????
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
Bocaloca Wrote:Weeeeeeeeeee krijgen voetballleees????

en...

"Twente, Twente, alles ist vorbei, alles ist vorbei...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Vret Mien Gras Wrote:Ik lees net op een Ajax foto site dat wij 1-4 achter stonden maar wel massaal bleven zingen. Mooi dat het ze is opgemerkt, kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

Vond het mooier dat veel Duitsers in de 43e minuut (meteen na de 1-3 ong) broodjes gingen halen.
Lachwekkend dat wij, Ajacieden, dan gaan zingen 'Laat je club maar in de steek'

Heerlijk !

Voetballes is, uiteraard, ook voorbij gekomen... :lol:
Reply
#76
Toch vreemd dat het geluid van 800 man sterk niet de overkant van het stadion bereikt :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#77
Fabian Wrote:Vond het mooier dat veel Duitsers in de 43e minuut (meteen na de 1-3 ong) broodjes gingen halen.

Vraag Harry maar hoe lekker de broodjes zijn hier.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#78
Vret Mien Gras Wrote:Ik lees net op een Ajax foto site dat wij 1-4 achter stonden maar wel massaal bleven zingen. Mooi dat het ze is opgemerkt, kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

Ja leuk Vret, maar niet doen alsof jullie vocale steun onvoorwaardelijk is :wink:
Als je een jaar lang elke thuiswedstrijd wint en je komt een keer op achterstand is het niet vreemd dat de sfeer er nog altijd goed in zit (oke, voor de ajax aanhang wel :waf: ). Neemt niet weg dat de fct-aanhang op vocaal gebied gewoon tot de betere behoort in Nederland. Maar ook jullie vallen wel eens stil.
Reply
#79
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik lees net op een Ajax foto site dat wij 1-4 achter stonden maar wel massaal bleven zingen. Mooi dat het ze is opgemerkt, kunnen ze een voorbeeld aan nemen.

Ja leuk Vret, maar niet doen alsof jullie vocale steun onvoorwaardelijk is :wink:
Als je een jaar lang elke thuiswedstrijd wint en je komt een keer op achterstand is het niet vreemd dat de sfeer er nog altijd goed in zit (oke, voor de ajax aanhang wel :waf: ). Neemt niet weg dat de fct-aanhang op vocaal gebied gewoon tot de betere behoort in Nederland. Maar ook jullie vallen wel eens stil.


Ja klopt, moet je nou maar in het stadion gaan zitten. nou is het aardig stil :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#80
Balthazar Wrote:Ja klopt, moet je nou maar in het stadion gaan zitten. nou is het aardig stil :razz:

Goed ingekopt, maar dat zijn we gewend van Balthazar =D>
Reply
#81
Vret Mien Gras Wrote:Toch vreemd dat het geluid van 800 man sterk niet de overkant van het stadion bereikt :razz:

Kan ik me goed voorstellen ja, jullie zingen ook immens hard in dat stadion. Jullie zijn op stip binnengekomen op 1 qua harde zang, NAC 2 en Utrecht 3.

Maar voor ons was het anders ook een lekkere dag hoor :wink:

Ik kende de broodjes al van het jeugd WK Vret.. :lol:
Reply
#82
Ach ja Fabian, jij bent wel even wezen kijken en je hebt live kunnen genieten van het goede spel van de neuzen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: