The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
#61
Wat moet ik zeggen dan ? p$v ? pisvee ? pisvlek ? Of gewoon psv ?? Maakt dat iets uit ?

Wij zullen ook wel, minzaam, klappen bij de opkomst van Ajax en Ajax II... #-o Culina, Reiziger, Kluivert :wink:
Reply
#62
Wat jij wil Fabian! Ik vind het alleen redelijk triest om met van die verhaspelingen te komen. Ik spreek doorgaans gewoon over Ajax, omdat dat nu eenmaal de naam is. Wrs zal het allemaal wel een reactie zijn op elkaar, maar ik pas daarvoor.

Btw, Culina telt niet mee, werd niet goed genoeg bevonden voor Ajax 1
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Maar is wel door Ajax opgeleid.... :wink:
Reply
#64
Ekslem Wrote:Btw, Culina telt niet mee, werd niet goed genoeg bevonden voor Ajax 1
En terecht!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
En Reiziger is blessé. :roll: Kromkamp kan ook niet spelen, Gomes misschien, maar ik hoorde van iemand die op training was dat hij zich vooral beperkte tot loopwerk en verder weinig echt keepte. Ben bang dat hij niet speelt.

Doelman Gomes traint mee bij PSV

PSV-doelman Gomes in actie op de training.

AMSTERDAM - PSV-doelman Gomes is vrijdagochtend teruggekeerd op complex De Herdgang. De Braziliaan trainde na een kleine twee weken weer mee met de Eindhovense selectie. De sluitpost liep in het Champions League-duel met Arsenal, toen hij iets te enthousiast juichde bij het doelpunt van Alex, een hamstringblessure op.
Trainer Ronald Koeman beslist later vandaag of Gomes inzetbaar is voor de topper tegen Ajax van aanstaande zondag. De sluitpost miste eerder al de competitiewedstrijd met Excelsior.

Patrick Kluivert trainde vrijdag weer voluit mee. De aanvaller lijkt speelklaar voor de topper. Het vijftal, John de Jong (enkel), Jan Kromkamp (knie), Alex (hamstring), Arouna Koné (knie) en Michael Reiziger (buikspier), moet het thuisduel aan zich voorbij laten gaan.
Reply
#66
Ik zag Johnnie H. van de week pogingen doen om strikes en spares te gooien bij Knijn. Hij leek toen niet geblesseerd, maar er kan natuurlijk nog van alles gebeuren. Ik stel hem maar niet op.
Reply
#67
Kluivert: ik wil starten tegen Ajax

Patrick Kluivert zal als het aan hem ligt direct in de basis starten tegen Ajax. “Ik ben nooit een type geweest dat gemakkelijk kan invallen. Als ik vanaf het begin speel, kom ik beter in een wedstrijd dan wanneer ik ‘koud’ moet invallen. Maar we zullen het zo horen,” zo liet hij weten tegenover Sportweek.
Reply
#68
De pitbull en de tyfushond tegen de kankerneger:

Ten Cate: inhoud gesprekken blijft intern

Henk ten Cate wilde vanmiddag op de persbijeenkomst niet al teveel ingaan op alle onrust bij Ajax rond Perez. Bevestigde wilde hij de verhalen niet. "Maar ik kan ook niet ontkennen dat er iets speelt", aldus de oefenmeester die vrijdag apart met Perez, Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder sprak. "We houden de inhoud van dat samenzijn intern", aldus Ten Cate tegenover persbureau Novum (zie Trouw.nl)

Als aanvoerder sprak alleen Jaap Stam kort over de situatie. Hij verbaast zich dat sommige dingen naar buiten zijn gekomen. "Zoiets gebeurt in Nederland alleen bij Ajax. Ik ben benieuwd wie wat heeft gezegd. Ik vind dat we sommige dingen binnen de kleedkamer moeten houden."

Meer: Trouw.nl

Stam betreurt verder dat hij genoemd wordt in het verhaal. Hij neemt daar afstand van en zegt er geen rol in te hebben.
Reply
#69
Berend Botje Wrote:Ik zag Johnnie H. van de week pogingen doen om strikes en spares te gooien bij Knijn. Hij leek toen niet geblesseerd, maar er kan natuurlijk nog van alles gebeuren. Ik stel hem maar niet op.

:lol: Lijkt me in die situatie inderdaad verstandig!
Reply
#70
Quote:Gomes
Feher, Da Costa, Salcido, Alcides
Culina, Afellay, Simons, Cocu, Sun
Farfan

Als dit de opstelling is.... alle ballen op Babel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Ik neem aan dat Alcides op Babel speelt. Alcides is sneller dan Babel, dus dat komt dan goed. De Ajacieden lijken de pot met de dag meer positiever in te zien lees en hoor ik overal. Hoe positiever iedereen over hun kansen denkt hoe meer vertrouwen ik erin krijg. Ajax zal het spel moeten maken (gelijkspel is voor PSV eigenlijk hetzelfde als een overwinning. AZ moet met de vermoeidheid van donderdag ook nog maar ff winnen in Almelo).. ben benieuwd in hoeverre ze dat durven en niet op 2 gedachten gaan hinken. Ze weten immer dat PSV op zn best is tegen een ploeg die het spel maakt. Verder is PSV iig goed opgewarmd door het publiek dat ook de laatste training afkwam ikzelf moest helaas werken.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=bVqEIQH14aE">http://www.youtube.com/watch?v=bVqEIQH14aE</a><!-- m -->
Reply
#72
Fabian Wrote:Wat moet ik zeggen dan ? p$v ? pisvee ? pisvlek ? Of gewoon psv ?? Maakt dat iets uit ?

Wij zullen ook wel, minzaam, klappen bij de opkomst van Ajax en Ajax II... #-o Culina, Reiziger, Kluivert :wink:

huntelaar..stam...
Reply
#73
huntelaar en stam zijn nu ook precies de 2 beste ajakkessieden, dus dat zegt genoeg..
Bangkok resident.
Reply
#74
Ricochan Wrote:huntelaar en stam zijn nu ook precies de 2 beste ajakkessieden, dus dat zegt genoeg..

Daar hebben we de teletekst ado hooligan ook weer hoor, stiekeme ouwe pedo...

Voor morgen hebben we vishaakjes mee (net weghalen in dat boerengehucht) en een zak waterballonnen gekocht.
Uitdelen, volzeiken en gooien maar ! :razz:
Reply
#75
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:huntelaar en stam zijn nu ook precies de 2 beste ajakkessieden, dus dat zegt genoeg..

Daar hebben we de teletekst ado hooligan ook weer hoor, stiekeme ouwe pedo...

Voor morgen hebben we vishaakjes mee (net weghalen in dat boerengehucht) en een zak waterballonnen gekocht.
Uitdelen, volzeiken en gooien maar ! :razz:

Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

Overigens wel geinig jullie het in je waterballontje (lees: broek) doen voor de wedstrijd. Gezellig allemaal op een rijtje met de leuter uit de broek in het voetbalstadion. Zo doen ze dat dus. Xtragaap4de
Reply
#76
Peter Wrote:Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

en dat zegt een psvee supporter Undecided
Reply
#77
waf Wrote:
Peter Wrote:Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

en dat zegt een psvee supporter Undecided

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- m --> wat viel daar op de training te winnen dan? Kan ik er wat aan doen dat PSV op weg is naar de 6e titel in 8 jaar tijd en dat er dus veel te gloryhunten is. :| PSV is zeker niet sing when you're winning. Of er wordt de hele pot gezongen, of de hele pot niet. :razz:
Reply
#78
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

en dat zegt een psvee supporter Undecided

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- m --> wat viel daar op de training te winnen dan? Kan ik er wat aan doen dat PSV op weg is naar de 6e titel in 8 jaar tijd en dat er dus veel te gloryhunten is. :| PSV is zeker niet sing when you're winning. Of er wordt de hele pot gezongen, of de hele pot niet. :razz:

gloryhunters heb je overal, ik heb alleen een hekel aan ze als ze een grote smoel hebben en geen respect tonen voor mensen die wel een club dor dik en dun steunen.

psvee publiek is gewoon saai.

wel knap dat je altijd zo goed weet wat jullie allemaal gewonnen hebben. ben je er trots op? ik heb nieuws voor je: daar wordt je geen betere supporter van. het zegt geen reet.
Reply
#79
Net wakker, maar heb er super zin in. In de warming-up wordt beslist over het meespelen van Gomes. Hopelijk nemen ze geen risico's. Liever dadelijk zonder Gomes, maar dat hij er tegen NAC en NEC staat dan risico's nemen waardoor hij evt. na de pot een terugslag krijgt of al vroeg gewisseld moet worden. Dat kunnen we helemaal niet gebruiken, dan liever Moens op doel. Ook een prima goalie. Heb een slecht voorgevoel, maar das ook wel eens lekker. Eindelijk eens niet als torenhoge favoriet en met het motto "er moet gewonnen worden" naar het stadion. Na een spannende strijd kampioen worden is het mooiste wat er is, maar toch ga ik voor een sneaky 2-1 zege vandaag. [-o<
Reply
#80
Petertje, er moet godverdomme wel gewonnen worden :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
Een 90% fitte Gomes is niet beter dan Moens, daarvoor zijn mij de risico's te groot. Gomes moet het in Breda en Nijmegen dicht houden dan mag het vandaag 0-39 worden. Icon_evil

Maar goed:
DE STRIJD ZAL ONTBRANDEN, EENIEDER VECHT MEE!
Reply
#82
PSV: Gomes,Alcides,Da Costa,Salcido,
Sun,Afellay,Simons,Cocu,Culina,Méndez,
Farfán

AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Stam,
Grygera,Emanuelson,Gabri,Heitinga,
Sneijder,Davids,Huntelaar,Babel
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#83
Peter Wrote:Maar goed:
DE STRIJD ZAL ONTBRANDEN, EENIEDER VECHT MEE!

De oorlog is al een tijdje voorbij Peter.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#84
kom op ajax... 2-3 (5 eigen goals)
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#85
HUNTELAAR!!
What, me worry?
Reply
#86
Jawohl Big Grin
Reply
#87
mooie kopbal zeg....
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#88
0-2 Sneijder Big Grin
Reply
#89
0-2 sneijder, doelpunt van de week, fout uitverdedigen en een diagonale loeier van meter of 20 denk ik =D>

doet Alex niet mee of zo?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#90
1-2 Kluivert
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply


Forum Jump: