The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Utrecht
#1
Tientallen arrestaties in Utrecht

UTRECHT - De politie heeft dinsdagavond 130 mensen aangehouden in de binnenstad van Utrecht en rond de wijk Ondiep. Volgens haar zijn onder de arrestanten 'supporters' van de voetbalclubs FC Utrecht, Feyenoord en Ajax die belust waren op rellen in de wijk Ondiep.



In de wijk Ondiep bleef het betrekkelijk rustig. De politie had de wijk in de vooravond hermetisch afgesloten om herhaling van de rellen van maandagavond te voorkomen. Die waren een reactie op de dood van een buurtbewoner zondagavond. Een politieagent die zich ernstig bedreigd voelde door hem, schoot op de Thorbeckelaan de man dood.

Rond middernacht leek het aantal 'supporters' dat tot de stad zwierf afgenomen. Volgens de politie is de situatie in de binnenstad bijna weer normaal. De supporters lijken huiswaarts gekeerd.

De politie was in groten getale aanwezig bij de toegangswegen naar de wijk Ondiep. Zij zette onder meer de mobiele eenheid en bereden politie in. De toegangswegen naar de wijk blijven zeker tot woensdagochtend afgesloten.

Aan de rand van de wijk deden zich een aantal incidenten voor. Op meerdere plaatsen stonden, binnen en buiten de wijk, grote groepen mensen. Jongeren bekogelden de mobiele eenheid aan de Laan van Chartroise met stenen en flessen. Ook werd daar een brand gesticht tegen een muur. De ME maande de menigte naar binnen te gaan.

Aanleiding voor de onrust in Ondiep is de schietpartij zondag. De politieagent die zich ernstig bedreigd voelde, schoot een 54-jarige man neer. Die overleed ter plekke aan zijn verwondingen.
Reply
#2
Ricochan Wrote:Tientallen arrestaties in Utrecht

UTRECHT - De politie heeft dinsdagavond 130 mensen aangehouden in de binnenstad van Utrecht en rond de wijk Ondiep. Volgens haar zijn onder de arrestanten 'supporters' van de voetbalclubs FC Utrecht, Feyenoord en Ajax die belust waren op rellen in de wijk Ondiep.



In de wijk Ondiep bleef het betrekkelijk rustig. De politie had de wijk in de vooravond hermetisch afgesloten om herhaling van de rellen van maandagavond te voorkomen. Die waren een reactie op de dood van een buurtbewoner zondagavond. Een politieagent die zich ernstig bedreigd voelde door hem, schoot op de Thorbeckelaan de man dood.

Rond middernacht leek het aantal 'supporters' dat tot de stad zwierf afgenomen. Volgens de politie is de situatie in de binnenstad bijna weer normaal. De supporters lijken huiswaarts gekeerd.

De politie was in groten getale aanwezig bij de toegangswegen naar de wijk Ondiep. Zij zette onder meer de mobiele eenheid en bereden politie in. De toegangswegen naar de wijk blijven zeker tot woensdagochtend afgesloten.

Aan de rand van de wijk deden zich een aantal incidenten voor. Op meerdere plaatsen stonden, binnen en buiten de wijk, grote groepen mensen. Jongeren bekogelden de mobiele eenheid aan de Laan van Chartroise met stenen en flessen. Ook werd daar een brand gesticht tegen een muur. De ME maande de menigte naar binnen te gaan.

Aanleiding voor de onrust in Ondiep is de schietpartij zondag. De politieagent die zich ernstig bedreigd voelde, schoot een 54-jarige man neer. Die overleed ter plekke aan zijn verwondingen.

Das dan weer het gemak van een dubbel paspoort, dan kun je niet alleen zien uit welk land iemand komt, je ziet ook in één oogopslag uit welk vak van welk stadion iemand geweerd wordt door middel van een stadionverbod.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#3
Ze zijn vergeten ADO erbij te vermelden :roll:
Bangkok resident.
Reply
#4
Gefeliciteerd, Utrecht!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Kon dit niet in het/de opmerkelijke (voetbal)berichten-topic?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Nee want ik verwacht eigenlijk een lange discussie...
Bangkok resident.
Reply
#7
ik woon hier 2 straten vandaan... was niks aan de hand
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#8
=D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
Frits Wrote:ik woon hier 2 straten vandaan... was niks aan de hand


Die man in die auto die de ME bus ramde was ook niks zeker ?
Reply
#10
Die had gewoon te vaak naar Lethal Weapon gekeken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Frits je moet snel naar huis toe !

Ondiep woensdagavond opnieuw afgesloten
UTRECHT - De wijk Ondiep in Utrecht gaat woensdagavond opnieuw hermetisch op slot. Volgens een woordvoerder van de gemeente zijn dezelfde maatregelen van kracht als afgelopen avond en nacht. De politie vond de mogelijkheden om snel in te grijpen effectief
Bangkok resident.
Reply
#12
Frits woont niet in Ondiep toch? Volgens mij wonen daar uberhaubt geen studenten.. fiets er soms doorheen, schale wijk.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#13
ik woon aan de rand van zuilen (het goeie deel), bijna tegen ondiep aan. Als ik nu de stad in wil moet ik omfietsen Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#14
Laat het grauw elkaar maar afmaken... dat zijn iig weer wat Wildersfans minder
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#15
Treesong Wrote:Laat het grauw elkaar maar afmaken... dat zijn iig weer wat Wildersfans minder


:razz: Idea
Reply
#16
Frits Wrote:ik woon aan de rand van zuilen (het goeie deel), bijna tegen ondiep aan. Als ik nu de stad in wil moet ik omfietsen Sad

ach, gelukkig is de amsterdamse straatweg niet zo heel lang.. Icon_twisted
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#17
Aukinho Wrote:
Frits Wrote:ik woon aan de rand van zuilen (het goeie deel), bijna tegen ondiep aan. Als ik nu de stad in wil moet ik omfietsen Sad

ach, gelukkig is de amsterdamse straatweg niet zo heel lang.. Icon_twisted

7 minuten, dan ben ik er...
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#18
Dus door die 7 minuten omrijden loop jij nu rond met dit gezicht :cry:
Bangkok resident.
Reply
#19
UTREG OP 1!!!



In een stadion onderzoek van het weekblad panorama bleek dat het stadion Galgenwaard van FC Utrecht het beste uit de test kwam. Als tweede eindigde het DSB-stadion van AZ Alkmaar.Als laatste eindigde het Polman-stadion van Heracles Almelo.

De stadions werden getest op hun bereikbaarheid, entree, zicht, comfort, consumpties,toegankelijkheid voor gehandicapten, wc's en de veiligheid van de stadions.

De voorzitter van FC Utrecht Mr. van Dop is erg gechameerd van deze uitslag. ''Dit doet ons erg veel deugd'' is zijn eerste reactie. Als tweede eindigde het nieuwste stadion van Nederland: het DSB-stadion van AZ. De bronzen medaille was voor de ploeg uit Rotterdam-zuid: Feyenoord. De gehele uitslag volgt hieronder:

Uitslag stadiontest Panorama:

1. Stadion Galgenwaard (FC Utrecht) 8.1
2. DSB-Stadion (AZ Alkmaar) 8.0
3. De Kuip (Feyenoord) 7.8
4. Amsterdam Arena (Ajax) 7.7
5. Euroborg (FC Groningen) 7.6
6. Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk) 7.6
7. Arke Stadion (FC Twente) 7.6
8. Rat Verlegh Stadion (NAC Breda) 7.5
9. Philips Stadion (PSV Eindhoven) 7.5
10. Willem II-Stadion (Willem II) 7.3
11. Gelredome (Vitesse) 7.2
12. Abe Lenstra Stadion (Heerenveen) 7.2
13. Parkstad Limburg Stadion (Roda JC) 7.2
14. Woudestein (Excelsior) 7.1
15. Zuiderpark Stadion (ADO Den Haag) 6.8
16. Het Kasteel (Sparta Rotterdam) 6.6
17. McDos Goffertstadion (NEC Nijmegen) 6.1
18. Polman-Stadion (Heracles Almelo) 5.8
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#20
Frits Wrote:UTREG OP 1!!!

Uitslag stadiontest Panorama:

1. Stadion Galgenwaard (FC Utrecht) 8.1
2. DSB-Stadion (AZ Alkmaar) 8.0
3. De Kuip (Feyenoord) 7.8
4. Amsterdam Arena (Ajax) 7.7
Panorama bevindt zich vast ergens in de Randstad...... :roll:






















:wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#21
iig niet in Duitsland nee Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#22
Frits Wrote:iig niet in Duitsland nee Smile
Kwist niet dat Duitsland (in tegenstelling tot de Randstad) een onderdeel was van Nederland :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#23
zeg ik ook nie
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#24
Nou, ik ben laatst in dat DSB ding geweest en die verdient zeker geen tweede plek
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#25
vanavond weer verzamelen mannen >?
Bangkok resident.
Reply
#26
Ricochan Wrote:vanavond weer verzamelen mannen >?

als je na 23:00 uur in ondiep loopt krijg je 400 e boete. :lol:
kansloos!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#27
Frits, waarom is er eigenlijk een stille tocht gehouden voor iemand die een agent wilde neersteken?
Bangkok resident.
Reply
#28
Ricochan Wrote:Frits, waarom is er eigenlijk een stille tocht gehouden voor iemand die een agent wilde neersteken?

Tsja, leek mij meer op self-defense dan op zinloos geweld. Meer zinvol en geslaagd verweer zeg maar. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#29
Omdat je tegenwoordig niet meer meetelt als er geen stille tocht voor je wordt gehouden als je dood bent..
Reply
#30
Ow ken nog wel wat lompers,

hmm plaats de site later wel, heel eerbetoon aan iemand die op de dijk bij Lelystad 3 anderen doodreed met lomp gedrag en drank achter het stuur.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: