The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het nieuwe Roda meisje.
#31
Klaag niet zo man, die tukse vrouwen zijn zo preuts dat zelfs in de sauna een badpak aan hebben. En of ze mooi zijn?

Leuk idee iig van Roda en deze ziet er niet eens heel slecht uit voor een Limlander...
Reply
#32
Dugarry Wrote:Leuk idee iig van Roda en deze ziet er niet eens heel slecht uit voor een Limlander...

Inderdaad, vergeleken bij die vorige valt zij wel mee.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#33
Hebben ze daar geen mooie vrouwen?
Bangkok resident.
Reply
#34
Ten koste van FC Twente:

[Image: 4963?1]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#35
mw. Wijdbeens?
Bangkok resident.
Reply
#36
Pas op hoor als die mol die sappige vrouwtjesmol ruikt (ze zien nu eenmaal slecht) dan kunnen er rare dingen gebeuren :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
Hmmmz, beter dan dat mokkel van vorig jaar. Aan het aantal kledingstukken te zien ging ze er volgens mij vanuit dat Roda zou degraderen dit jaar.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#38
Roda JC zou toch 15x moeten winnen voordat ze naakt is? Wat heeft ze dan nog zoal onder dat Roda shirt aan... :roll:
Reply
#39
Misschien tellen die supergrote oerlelijke schoenen wel voor 2 overwinningen per stuk, en dat scream-masker voor 3.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
En onder dat XL thuis-shirt zit een M uit-shirt en een S trainingsshirt?

PS. is er niet een vrouwelijke forummer die zoiets wil doen? Bij elke blunder van SD 1 kledingsstuk uit..... :8:
Reply
#41
pfff das ook niet leuk binnen 2 dagen uit de kleren
Reply
#42
ja het moet wel spannend blijven..
Bangkok resident.
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:Misschien tellen die supergrote oerlelijke schoenen wel voor 2 overwinningen per stuk, en dat scream-masker voor 3.

Lamme, we hebben jouw vriendin allemaal gezien. Niet geheel terecht dus in mijn ogen dat je nu dit meisje af gaat zitten kraken......
Reply
#44
Dugarry Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Misschien tellen die supergrote oerlelijke schoenen wel voor 2 overwinningen per stuk, en dat scream-masker voor 3.

Lamme, we hebben jouw vriendin allemaal gezien. Niet geheel terecht dus in mijn ogen dat je nu dit meisje af gaat zitten kraken......

Over smaak valt te twisten, maar ik vind die blonde dern van LL er toch beter uitzien dan deze Slet van het Zuiden!
Reply
#45
Of je bent ene slijmbal of je hebt geen smaak :wink:

Nee, die LL heeft weinig te klagen, maar met deze telg uit het zuiden zou ik ook best een nachtje door willen brengen. Al zullen mn vriendinnen daar niet echt blij mee zijn... :razz:
Reply
#46
Dugarry Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Misschien tellen die supergrote oerlelijke schoenen wel voor 2 overwinningen per stuk, en dat scream-masker voor 3.

Lamme, we hebben jouw vriendin allemaal gezien. Niet geheel terecht dus in mijn ogen dat je nu dit meisje af gaat zitten kraken......

:eeeek: Hij kraakt dat meisje toch niet af. Alleen die lompe schoenen van haar en dat masker dat ze op heeft :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Dugarry Wrote:Of je bent ene slijmbal of je hebt geen smaak :wink:

Nee, die LL heeft weinig te klagen, maar met deze telg uit het zuiden zou ik ook best een nachtje door willen brengen. Al zullen mn vriendinnen daar niet echt blij mee zijn... :razz:


Begin je weer :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#48
Dugarry Wrote:Al zullen mn vriendinnen daar niet echt blij mee zijn... :razz:

[Image: duga2.jpg]

Toch benieuwd waar die rechterhand van Christophe zich bevind...
Reply
#49
@ Lance: :lol: =D>

Edit:
En hier is het ook al zo'n knusse boel, Duggy & Friends...

[Image: wc_dugarry_ap.jpg]
Reply
#50
Hehe, ik zeg toch dat ze beter is dan dat mokkel van vorig jaar. Figuur is niet verkeerd volgens mij! Ik vind alleen die kop wat minder. Maar ik denk dat ik haar niet mijn bed zou schoppen hoor Wink
Reply
#51
Ze heeft een heroine kop
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Hehe, ik had net neergezet dat ze een kop had van een herionehoer. Maar dat vond ik iets te ver gaan en heb ik dat aangepast :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#53
Lamme Lennie Wrote:Hehe, ik had net neergezet dat ze een kop had van een herionehoer. Maar dat vond ik iets te ver gaan en heb ik dat aangepast :Big Grin

Dat was niet zo moeilijk... je hoefde maar twee lettertjes om te draaien.... :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Dugarry Wrote:Of je bent ene slijmbal of je hebt geen smaak :wink:

Nee, die LL heeft weinig te klagen, maar met deze telg uit het zuiden zou ik ook best een nachtje door willen brengen. Al zullen mn vriendinnen daar niet echt blij mee zijn... :razz:

Ik niet. De kans dat 80% van de Rodaselectie er overheen heeft gewalst is niet te onderschatten!
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:Maar ik denk dat ik haar niet ? mijn bed zou schoppen hoor Wink

Wat moet het zijn? Achter, onder, over, door, in, langs, naast, tegen, voor, uit?
May The Schwartz Be With You
Reply
#56
Jaaaaaaaa, das de vraag Wink




uit
Reply
#57
Bredanaar Wrote:Ik niet. De kans dat 80% van de Rodaselectie er overheen heeft gewalst is niet te onderschatten!

Daar ken ik er ook eentje van m.b.t. top amateurclub Quick'20 met een stripshow na afloop voor het hele team.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#58
Zou toch leuk zijn als ze na aankomende wedstrijd weer iets uittrekt. En nee, niet omdat ik haar zo graag naakt wil zien....
The great old Ludwig von...
Reply
#59
Hop Dugarry :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#60
waar blijft dat kledingstuk dat uit zou gaan na die overwinning op Den Bosch???

Een vrouw een vrouw, een woord geen woord in dit geval dus.
Reply


Forum Jump: