The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
#1
Ik zou niet weten waar ik dit zou moeten plaatsen, dus lijkt me het goed een topic te maken met dergelijke berichten.

Materazzi: 'Apologise? No need for that'
Pieter Hanson | Channel 4 | 04-10-2005 11:35:46

Wed €15 gratis bij MrBookmaker

Marco Materazzi heeft zich in Italiaanse media verdedigt voor de overtreding die hij afgelopen weekeinde maakte op Zlatan Ibrahimovic tijdens het competitieduel Juventus-Internazionale (2-0). De Italiaanse verdediger schopte zijn Zweedse opponent op schandalige wijze uit de wedstrijd.

Supporters en media spraken na afloop schande van de overtreding. Materazzi is zich echter van geen kwaad bewust. "Ik heb het reeds uitgepraat met Ibrahimovic. Na de wedstrijd omhelsden we elkaar en lachtten erom. Zulke overtredingen gebeuren soms tijdens wedstrijden. Ik ging voor de bal, hij sprong omhoog, waardoor ik hem op de enkel raakte."

Hoewel Juventus-middenvelder Pavel Nedved na afloop zei dat dergelijke acties niet thuishoren op een voetbalveld, vindt Materazzi het niet nodig om zijn excuses aan te bieden. “Apologise? There’s no need for that”

dit komt van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl">http://www.voetbalzone.nl</a><!-- w -->

Heeft iemand dit gezien? Heb namelijk gehoord dat Materazzi de hele wedstrijd niets anders deed dan schoppen (zoals gewoonlijk), en dat vooral deze overtreding op Zlatan kei en keihard was.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#2
Terecht, hij is mijn favoriete verdediger. Zlatan mag hard aangepakt worden, hoe harder hoe beter. Voorlopig is ie iig uitgeschakeld!
Reply
#3
[Image: 1981PietroVierchowodFiorentina.jpg]

Hier nog zo'n slager.
Reply
#4
FC Wageningen Wrote:Ik zou niet weten waar ik dit zou moeten plaatsen, dus lijkt me het goed een topic te maken met dergelijke berichten.

Materazzi: 'Apologise? No need for that'
Pieter Hanson | Channel 4 | 04-10-2005 11:35:46

Wed €15 gratis bij MrBookmaker

Marco Materazzi heeft zich in Italiaanse media verdedigt voor de overtreding die hij afgelopen weekeinde maakte op Zlatan Ibrahimovic tijdens het competitieduel Juventus-Internazionale (2-0). De Italiaanse verdediger schopte zijn Zweedse opponent op schandalige wijze uit de wedstrijd.

Supporters en media spraken na afloop schande van de overtreding. Materazzi is zich echter van geen kwaad bewust. "Ik heb het reeds uitgepraat met Ibrahimovic. Na de wedstrijd omhelsden we elkaar en lachtten erom. Zulke overtredingen gebeuren soms tijdens wedstrijden. Ik ging voor de bal, hij sprong omhoog, waardoor ik hem op de enkel raakte."

Hoewel Juventus-middenvelder Pavel Nedved na afloop zei dat dergelijke acties niet thuishoren op een voetbalveld, vindt Materazzi het niet nodig om zijn excuses aan te bieden. “Apologise? There’s no need for that”

dit komt van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalzone.nl">http://www.voetbalzone.nl</a><!-- w -->

Heeft iemand dit gezien? Heb namelijk gehoord dat Materazzi de hele wedstrijd niets anders deed dan schoppen (zoals gewoonlijk), en dat vooral deze overtreding op Zlatan kei en keihard was.

Ik heb het gezien (de samenvatting) zondagavond. Materazzi was aardig aan het zagen. En de overtreding op Zlatan was echt schandalig, daar had hij diep rood voor moeten krijgen.
Reply
#5
arme slatan.....
Bangkok resident.
Reply
#6
Dit was inderdaad niet netjes van Marco M !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Ach ja, Zlatan is ook wel eens niet zo netjes
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#8
Fred Naaigaren Wrote:[Image: 1981PietroVierchowodFiorentina.jpg]

Hier nog zo'n slager.

De hoofdschuldige van de voortijdige aftocht van Van Basten Icon_evil
Reply
#9
Denk het niet. Van Basten liep die enkelblessure al op jonge leeftijd op tijdens een eigen onbezonnen actie tegen, meen ik, Den Bosch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Meneer Vierchowod is regelmatig op de enkel gaan staan en heeft tevens wat tikken aan uitgedeeld.
Reply
#11
Mukkus Wrote:Denk het niet. Van Basten liep die enkelblessure al op jonge leeftijd op tijdens een eigen onbezonnen actie tegen, meen ik, Den Bosch.

FC Groningen, ken je klassiekers :wink:
Reply
#12
Mag ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Van Basten kreeg toch een doodschop van Edwin Olde Riekerink van FC Groningen, of ben ik nu gek?
Reply
#14
mag ik ook voor beide opties kiezen? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#15
Keyzer Wrote:Van Basten kreeg toch een doodschop van Edwin Olde Riekerink van FC Groningen, of ben ik nu gek?

Een jaar eerder, voor dé goal van zijn carrière, blesseert Van Basten zichzelf aan de rechterenkel, tijdens een onbesuisde actie in een wedstrijd tegen Groningen. Het is het begin van een lijdensweg die, via vallen en opstaan, uiteindelijk onherroepelijk op een voortijdig einde van zijn voetballoopbaan uitliep. De fatale blessure was dus al aanwezig voordat Van Basten zijn hoogtepunt bereikte. Na een aantal medische ingrepen wordt hij in 1992 en 1993 weer geveld. Ingewikkelde operaties en apparaten moeten hem weer op de been helpen, maar verergeren de hele zaak alleen maar. Kon hij voor deze ingrepen niet meer voetballen op hoog niveau, erna kan hij nauwelijks nog lopen. Van Basten gaat verder met pijn, totdat zijn enkel na het beëindigen van zijn carrière wordt vastgezet.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://civitas.d7p.nl/11_TweeLevensVanVanBasten.htm">http://civitas.d7p.nl/11_TweeLevensVanVanBasten.htm</a><!-- m -->

Eigen schuld.
Reply
#16
... zijn frustraties reageert hij nu nog af door de beste spelers van voormalig concurrenten publiekelijk te vernederen door hen telkens in voorselecties voor oranje eerst op te nemen en dan als zijnde 'niet goed genoeg' te laten afvallen. :letitallout:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#17
Bredanaar Wrote:... zijn frustraties reageert hij nu nog af door de beste spelers van voormalig concurrenten publiekelijk te vernederen door hen telkens in voorselecties voor oranje eerst op te nemen en dan als zijnde 'niet goed genoeg' te laten afvallen. :letitallout:

Zoals Co al zei (alleen dan in andere woorden)

Een goede voetballer maakt nog geen goede trainer
Reply
#18
=D> San Marco Notworthy
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Keyzer Wrote:Van Basten kreeg toch een doodschop van Edwin Olde Riekerink van FC Groningen, of ben ik nu gek?

Een jaar eerder, voor dé goal van zijn carrière, blesseert Van Basten zichzelf aan de rechterenkel, tijdens een onbesuisde actie in een wedstrijd tegen Groningen. Het is het begin van een lijdensweg die, via vallen en opstaan, uiteindelijk onherroepelijk op een voortijdig einde van zijn voetballoopbaan uitliep. De fatale blessure was dus al aanwezig voordat Van Basten zijn hoogtepunt bereikte. Na een aantal medische ingrepen wordt hij in 1992 en 1993 weer geveld. Ingewikkelde operaties en apparaten moeten hem weer op de been helpen, maar verergeren de hele zaak alleen maar. Kon hij voor deze ingrepen niet meer voetballen op hoog niveau, erna kan hij nauwelijks nog lopen. Van Basten gaat verder met pijn, totdat zijn enkel na het beëindigen van zijn carrière wordt vastgezet.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://civitas.d7p.nl/11_TweeLevensVanVanBasten.htm">http://civitas.d7p.nl/11_TweeLevensVanVanBasten.htm</a><!-- m -->

Eigen schuld.

Ze hebben het verhaal gewoon wat geromantiseerd... Van Basten kreeg wel degelijk een schop van Olde Riekerink... Ik ben oud genoeg om het moment nog helder voor de geest te halen... De auteur van bovenstaand stukje is vast een Groningen- of Olde Riekerink-supporter... :wink:
Reply
#20
Peter Thompson verkeert in de vorm van zijn leven. De topscorer van Linfield moest echter een uitnodiging voor de selectie van Noord-Ierland terugsturen.
Bondscoach Lawrie Sanchez had Thompson er graag bij gehad voor de laatste twee WK-kwalificatieduels met Wales (zaterdag thuis) en Oostenrijk (woensdag uit). Voor vaste waarden David Healy en James Quinn dreigt immers een schorsing als zij tegen Wales een gele kaart incasseren.

Bovendien is Thompson de laatste weken in grote vorm. Namens het Ierse Linfield scoorde hij zeven keer in drie duels. Vorig seizoen maakte hij 27 goals. Scouts van Engelse clubs volgen de 21-jarige speler nadrukkelijk, terwijl Aberdeen Pistol Pete al heeft laten weten zeer geïnteresseerd te zijn.

Toch meldde Thompson zich af voor Noord-Ierland. Hij kan geen vrij meer krijgen, aangezien deze postbode door al zijn vakantiedagen heen is. 'Op het werk zijn ze altijd heel goed voor me geweest, door me vrij te geven voor de Europese wedstrijden van Linfield en voor interlands met de onder 21-ploeg van Noord-Ierland. Ik kan geen vrij meer krijgen en daar mag ik niet over klagen', aldus Postman Pete.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#21
Balthazar Wrote:Peter Thompson verkeert in de vorm van zijn leven. De topscorer van Linfield moest echter een uitnodiging voor de selectie van Noord-Ierland terugsturen.
Bondscoach Lawrie Sanchez had Thompson er graag bij gehad voor de laatste twee WK-kwalificatieduels met Wales (zaterdag thuis) en Oostenrijk (woensdag uit). Voor vaste waarden David Healy en James Quinn dreigt immers een schorsing als zij tegen Wales een gele kaart incasseren.

Bovendien is Thompson de laatste weken in grote vorm. Namens het Ierse Linfield scoorde hij zeven keer in drie duels. Vorig seizoen maakte hij 27 goals. Scouts van Engelse clubs volgen de 21-jarige speler nadrukkelijk, terwijl Aberdeen Pistol Pete al heeft laten weten zeer geïnteresseerd te zijn.

Toch meldde Thompson zich af voor Noord-Ierland. Hij kan geen vrij meer krijgen, aangezien deze postbode door al zijn vakantiedagen heen is. 'Op het werk zijn ze altijd heel goed voor me geweest, door me vrij te geven voor de Europese wedstrijden van Linfield en voor interlands met de onder 21-ploeg van Noord-Ierland. Ik kan geen vrij meer krijgen en daar mag ik niet over klagen', aldus Postman Pete.
:lol:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#22
Hoe zou t toch met onze postbode zijn?
[Image: football405.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#23
Keyzer Wrote:Ze hebben het verhaal gewoon wat geromantiseerd... Van Basten kreeg wel degelijk een schop van Olde Riekerink... Ik ben oud genoeg om het moment nog helder voor de geest te halen... De auteur van bovenstaand stukje is vast een Groningen- of Olde Riekerink-supporter... :wink:

Volgens mij probeerde Van Basten iemand van Groningen te schoppen (of ging hij er minstens onbesuisd in) maar mislukte dat.
Reply
#24
hij is er idd gemeen genoeg voor :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#25
Ja, ook toen was hij al bezig te proberen mensen uit de provincie aan het huilen te krijgen maar gezegd moet worden dat hij daar de laatste tijd meer succes mee heeft. :wink:
Reply
#26
Is Berry nog wel postbode? Volgens mij doet ie tegenwoordig iets bij PSV.
(en nee, hij werkt niet op de postkamer)
Reply
#27
VOETBAL IS OORLOG!

ISLAM EXTREMO'S EN VOETBAL!
--------------------------------------------------------------------------------
Islamitische extremisten in Saudi-Arabië hebben een fatwa uitgevaardigd voor voetballers, waarin ze de spelers oproepen het harde gras in te ruilen voor de jihad in Irak.

De Saudische krant Al-Watan berichtte onlangs dat volgens de fatwa alleen gevoetbald mag worden onder strenge voorwaarden en dat het spel gebruikt moeten worden als fysieke training voor de heilige oorlog. Coach Jafar Attas van Al-Rashid zegt dat drie spelers uit zijn team zijn gestapt. Een paar dagen later waren ze vroom geworden en geloofden dat voetbal door de islamitische wet verboden werd. Een van hen, Majid Al-Sawat, zou zijn gearresteerd omdat hij een zelfmoordaanslag in Irak voorbereidde.

Het voetbalfatwa zou zijn uitgevaardigd door ene Sjeik Abdallah Al-Najdi. De mufti van Saudi-Arabië, Sjeik Abd Al-Aziz Ibn Abdallah Aal-Sjeik, heeft de autoriteiten opgeroepen de personen achter het fatwa te vervolgen. Hij maant moslims het fatwa niet serieus te nemen tot zeker is dat het dictaat echt is en door de bevoegde personen is uitgevaardigd. De mufti interpreteert de islamitische wetgeving (sharia) en kan fatwa’s uitvaardigen. De Saudische ulam, een raad van wijze mannen die de ware islam bewaken, stelt dat voetbal niet in strijd is met de islamitische wet. In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is een fatwa niet bindend voor moslims.

Het voetbalfatwa bestaat uit de volgende 15 regels:

1. Speel geen voetbal als vier lijnen om het veld getrokken zijn. Dit is de manier van de ongelovigen; internationale voetbalreglementen schrijven voor deze lijnen te trekken alvorens te spelen.

2. Men zal niet de terminologie van ongelovigen en polytheïsten gebruiken, zoals: hands, penalty, corner, goal en buitenspel. Degene die deze termen bezigt moet gestraft en gediskwalificeerd worden, en publiekelijk te verstaan worden gegeven: U lijkt op de ongelovigen en polytheïsten en dit is verboden.

3. Als een van u ten val komt tijdens het spel en zijn hand of voet breekt, of als de bal zijn hand raakt, zal hij geen ‘hands’ zeggen en stoppen vanwege zijn blessure. Degene die de verwonding heeft veroorzaakt zal geen gele of rode kaart krijgen. De zaak zal beoordeeld worden volgens de islamitische wet.

4. Gebruik niet het aantal spelers dat is vastgesteld door ongelovigen, joden of christenen, vooral in het duivelse Amerika. Met andere woorden, er zullen geen 11 spelers samen spelen. Maak er een groter of kleiner aantal van.

5. Speel in uw normale kleding, of in uw pyjama, maar niet in kleurige korte broeken en genummerde shirts. Korte broeken en shirts zijn geen geschikte kleding voor moslims. Het is de kleding van de ongelovigen en van het Westen, en daarom moet u erop letten dat u ze niet draagt.

6. Als u aan bovenstaande regels heeft voldaan, moet u het gehele spel spelen met de intentie uw fysieke fitheid te verbeteren om de Jihad voor Allah te vechten en voorbereid te zijn als u nodig bent voor de heilige oorlog. Men mag geen tijd verspillen aan een valse overwinning.

7. Speel niet 45 minuten, zoals gebruikelijk is bij joden, christenen en in alle ongelovige en atheïstische landen. Dit is ook de tijdsduur die aanvaard is door de voetbalclubs van degene die zijn afgeweken van het rechte pad. U moet anders zijn dan de ongelovigen, afwijken van hun weg en hen niet imiteren.

8. Speel niet in 2 helften, maar in 1 of in 3 delen, om anders te zijn dan de zondaars en rebellen, de ongelovigen en de polytheïsten.

9. Als er geen winnaar is of geen doelpunt gescoord is, verspil dan geen tijd aan verlenging of penalty’s, maar verlaat het veld onmiddellijk. Een dergelijk overwinning is een imitatie van de ongelovigen en internationale voetbalregels.

10. Benoem niet iemand die de spelers in de gaten houdt en ‘scheidsrechter’ genoemd wordt, omdat na afschaffing van de internationale regels, ‘hands’, ‘penalty’, ‘corner’ enz., er geen noodzaak voor zijn aanwezigheid meer is. Bovendien is zijn aanwezigheid een imitatie van de ongelovigen, joden en christenen, en neerkomt op overname van de internationale voetbalregels.

11. Tijdens het spel is het verboden voor groepen jongeren om zich te verzamelen en de wedstrijd te bekijken, omdat u speelt voor de sport en fysieke fitheid. Waarom zouden zij dan naar u moeten kijken? U moet hen laten meedoen om hun fysieke fitheid te verbeteren en hen voor te bereiden voor de jihad. Anders moet u tegen hen zeggen: Ga en propageer de islam en bestrijdt morele corruptie op de markten en in de pers, en laat ons met rust zodat wij onze fysieke fitheid kunnen verbeteren.

12. Als u klaar bent met spelen, let erop dat u niet praat over het spel, en dat u niet zegt: “wij spelen beter dan de tegenstander” of “die en die zijn goede spelers” etc. U dient te spreken over hun lichaam, kracht en spieren, en over het feit dat u speelt als training om te vluchten, aan te vallen en terug te trekken in de jihad voor Allah.

13. Als u scoort en wegrent zodat uw makkers achter u aan rennen om u te omhelzen, zoals spelers in Amerika en Frankrijk doen, dient u hen in hun gezicht te spugen en te straffen, want wat hebben plezier, omhelzingen en kussen te maken met sport?

14. U dient doelen die opgebouwd zijn uit 3 balken te vervangen door 2 balken. De horizontale balk is van ongelovigen. Hiermee schendt u de despotische internationale voetbalreglementen.

15. Zet geen reservespelers in. Dit is een gebruik van de ongelovigen in Amerika en elders.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus Wrote:5. Speel in uw normale kleding, of in uw pyjama, maar niet in kleurige korte broeken en genummerde shirts. Korte broeken en shirts zijn geen geschikte kleding voor moslims. Het is de kleding van de ongelovigen en van het Westen, en daarom moet u erop letten dat u ze niet draagt.

Zou dat nou echt lekker voetballen, zo'n jurk?
Reply
#29
Mukkus Wrote:Is Berry nog wel postbode? Volgens mij doet ie tegenwoordig iets bij PSV.
(en nee, hij werkt niet op de postkamer)

Van Aerle is toch supporterscoördinator ofzo?
Reply
#30
Hoef Wrote:
Keyzer Wrote:Ze hebben het verhaal gewoon wat geromantiseerd... Van Basten kreeg wel degelijk een schop van Olde Riekerink... Ik ben oud genoeg om het moment nog helder voor de geest te halen... De auteur van bovenstaand stukje is vast een Groningen- of Olde Riekerink-supporter... :wink:

Volgens mij probeerde Van Basten iemand van Groningen te schoppen (of ging hij er minstens onbesuisd in) maar mislukte dat.

Voorzover ik weet heeft Van Bommel nooit bij Groningen gespeeld... :lol:
Reply


Forum Jump: