The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
IK ben geen fan van Maaskant, maar ik ben t wel met hem eens mbt dat toneelstukje van die scheidsrechter.
Je kunt t ook overdrijven
The great old Ludwig von...
Reply
De breuk tussen Rafa en Sylvie.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pellè tekent vierjarig contract bij Feyenoord

HOOFDDORP - Graziano Pellè speelt ook de komende jaren bij Feyenoord. De spits heeft een contract tot medio 2017 bij de Rotterdamse club getekend.
Dat maakte de stadionclub zaterdag bekend.
De Italiaan is dit seizoen nog gehuurd van Parma, maar de met financiële problemen kampende club, die ook nog een miljoen euro aan AZ verschuldigd is voor Pellè, heeft ingestemd met een definitieve overgang van de aanvaller naar Rotterdam.
Met de transfer zou zo'n drie miljoen euro gemoeid zijn.
"Met Graziano hebben we een uitstekende spits voor langere termijn aan ons weten te binden", reageerde technisch directeur Martin Van Geel verheugd.
"Tijdens de eerste seizoenshelft heeft hij laten zien van grote waarde te zijn. Graziano laat niet alleen als aanspeelpunt het elftal beter voetballen, maar is daarnaast met zijn doelpunten zeer belangrijk voor ons."

Vertrouwen
Pellè zelf reageerde ook zeer blij op zijn nieuwe contract, dat ingaat op 1 juli 2013. "Het is geen geheim dat ik het hier ontzettend naar mijn zin heb. Ik voel heel veel vertrouwen bij Feyenoord."
"Voetballend gezien kunnen we tevreden zijn over wat we tot nu toe dit seizoen hebben laten zien en ook privé ben ik erg gelukkig in Rotterdam. Het is heel mooi dat ik ook de komende jaren deel uit kan blijven maken van deze geweldige club."

Veertien goals
De 27-jarige Pellè maakte het afgelopen halfjaar grote indruk in De Kuip, met name door in de competitie in veertien duels veertien keer te scoren. Door het beste jaar uit zijn loopbaan deed de lange spits al snel John Guidetti vergeten in Rotterdam.
Van Geel meldde daarom eerder al dat Feyenoord 'ver' zou willen gaan om de oud-speler van AZ in te lijven. De onderhandelingen daarover raakten vrijdag in een stroomversnelling en zijn zaterdag definitief afgerond.
De nummer vier van de eredivisie speelt zaterdagmiddag een oefenwedstrijd tegen AGOVV. Op maandag vertrekt de ploeg van Ronald Koeman naar Marbella voor een trainingskamp.
Reply
Ik vind t nogal wat voor een club in geldnood en iemand die nu een half seizoen leuk staat te ballen maar verder niets gepresteerd heeft.
Reply
Boularouz en z'n vrouw zijn ook uit elkaar.
Zouden ze een swingerparty hebben gehouden met Oud en Nieuw?
Ze hebben iig wel samen Oud en Nieuw gevierd..
Reply
Boula zelf was toen gewoon nog in portugal Smile
Reply
(07-01-2013, 03:32 PM)Mitch Wrote: Boularouz en z'n vrouw zijn ook uit elkaar.
Zouden ze een swingerparty hebben gehouden met Oud en Nieuw?
Ze hebben iig wel samen Oud en Nieuw gevierd..

Op de nieuwjaarspic met Vaart,Meis en Boulaz vrouwtje vond ik VdV al meer gericht op Boulaz vrouwtje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wtf is dit? IdontgetitIdontgetitIdontgetit

http://www.psv.tv/index.php?item=if&cont...ctID=11293
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: