The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Miami
#31
EN toen was de DB dicht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
keurig op tijd, en alles klopt =D>
Reply
#33
Seppi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
karlo wint toch nog, jammer dat hij dat niet eerder deed.
Reply
#35
Canas-Henman :razz:
Kim-Becker :x
Seppi-Tipsarevic :|
Sluiter-KUerten :razz:
Haase-Monaco Hakkuh
Bolelli-Monfils :razz:
Guccione-Serra :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Canas, Haase en Seppi dus vrij gunstig. Alledrie kunnen ze niet alleen de eerste ronde hebben, maar ook de volgende tegenstander. Monfils heeft iig geen quali van mij en niet een al te moeilijk. Alleen Kim baal ik van, dat was namelijk de moeilijkste positie, maar als je Waske en Capdeville, die ook nog eens van Pavel won, kan hebben, kun je op zich ook Becker hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
en canas alweer snel tegen federer Smile
Reply
#38
Vanaf 15.00 uur Nederlandse tijd gaat het beginnen in Miami:
Vliegen-Matthieu, Mirnyi-Bracciali en Vasallo-Lee de eerste partijen op het programma.
Vandaag staat de hele onderste helft van de draw op het programma.
Dus ook Sluiter vs Kuerten en Haase vs Monaco.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#39
weersverwachting blijft de komende dagen half/zwaar bewolkt met (noord) oosten wind 4 of 5. dit zal zeker invloed hebben op het spel. wie kunnen hiermee omgaan. vaak de mensen die in vorm zijn.
Reply
#40
En de technishe spelers in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
the oldies santoro bjorkman henman misschien wel
Reply
#42
kooltje Wrote:weersverwachting blijft de komende dagen half/zwaar bewolkt met (noord) oosten wind 4 of 5. dit zal zeker invloed hebben op het spel. wie kunnen hiermee omgaan. vaak de mensen die in vorm zijn.

Gravelaars :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Hahah, Livescore dacht blijkbaar dat er nog een 3e q ronde was Smile

Sony Ericsson Open, Qual. Men's Singles
11:49 GMT March 21

Cancl. A. Delic
F.Lopez

Cancl. A. Seppi
R. Haase

Cancl. C. Guccione
I. Karlovic

Cancl. G. Canas
R. Sluiter

Cancl. K. Kim
R. Mello

Cancl. T. Gabashvili
S. Bolelli
Reply
#44
Ja, dat is echt dom.
3 Nederlanders in actie in een ATP-toernooi in het buitenland, dat is lang geleden.
Reply
#45
tja ben bang dat na ronde 1 ze alle 3 exit zijn. sluiter won nog nooit een set in zn vier eerdere optredens. verkerk moet fit worden en aan het niveau wennen. en haase debuteerd, knappe quali maar mist nog iets.
Reply
#46
Sluiter kan natuurlijk Kuerten best hebben als hij ook Korolev pakt.
Haase-Monaco zie ik als 50-50.
Verkerk gaat er af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
En we zijn los! Hup Mathieu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Mijn voorspelling trouwens voor de kwartfinales:

Federer-Haas
Davydenko-Ljubicic
Murray-Roddick
Blake-Nadal

En dan de halve:

Federer-Ljubicic
Roddick-Blake

Finale: Federer-Roddick met uiteraard Roger als winnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Valk Nalbi niet uit Adje, helemaal nu Ljubo licht geblesseerd is. Of is hij daar al weer helemaal hersteld van?

Come on PHM!
Reply
#50
Ik neem dat hij er niet al te veel last van heeft, gezien zijn partij tegen Roddick. EN hij was hier vorig jaar ook goed.
Nalbi zal het heel lastig krijgen om voorbij de eerste twee rondes te komen, net als vorige week, alleen heeft hij nu lastigere tegenstanders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
PHM breakt Vliegen meteen, zo kan ik toch wat rustiger kijken naar de wedstrijd
Reply
#52
Mathieu is niet te stoppen, Vliegen kan snel gaan inpakken en kan zich de komende maanden beter gaan bezighouden met de challengers. :8:
Reply
#53
PHM lijkt het te beslissen, maar bij hem weet je het nooit :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
lekker begin van de poll, vliegen, lee en mirnyi fout
Reply
#55
vliegen levert wanprestatie 6-1 6-1 eraf tegen phm
Reply
#56
6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh
Reply
#57
Wel hele goede stats =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Wel hele goede stats =D>
zoals?
Reply
#59
Ontzettend sterk serveren en op elke servicegame van Vliegen kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
tja het was 6-1 6-1, dan heb je uitraard op elke game van vliegen kans. hij heeft zelf echter ook 3 bp tegen gehad. ach een prima resultaat
Reply


Forum Jump: