The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Miami
3-0!
Reply
3-0!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
*3-2, hou je service jongen
Reply
3-2 nu! pak een puntje terug dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
chela weer 0-30. waarom breakt die delic niet gewoon?! hij is veel beter!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat is er mis met die Delic joh?! 0 uit 10 :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Canas wint wel de TB Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat komen de mensen met CHela hier ontzettend goed weg zeg! Die Delic is nu natuurlijk geknakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
allebei de set =D>
Reply
Ik ga pitten. wat een drama. canas pakt weer de TB van Fedex en Delic verliest volkomen onverdiend de 1e set van chela. 0 uit 10!!!! En Chela krijgt één lullig kansje en hij breakt wel. verschrikkelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga ook pitten, hup Willy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D> =D> =D> =D> =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en dan meteen 0-30 op de service van delic. gaat toch nergens over dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En hij breakt op z'n 1e kans. gvd! :letitallout:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
delic mist zijn laatste kans. weer een bp op 2e service. wat een dwaas joh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
federer mist ook nog even 2 bps. dit wordt niks meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Poeh, spannend.
Reply
Canas wint, 7-6 2-6 7-6
Reply
GSM Canas 76 26 76 .... WOW! :o
Reply
Oleeee Ole Ole Oleeeee :Big Grin Canas =D>

Geweldige wedstrijd, wat een vechter die Canas !!
Hij leek overlopen te worden in begin derde set 0-2 en breakpoints tegen maar bleef knokken voor elk punt =D> =D> =D>
Federer slechte eerste set maar daarna toch zeer redelijk niveau en een stuk agressiever alleen Canas bleef gewoon alles terugbrengen.
Fededer 58 winners, 51 onnodige fouten
Canas 19 winners, 21 onnodige fouten

Hij wint gewoon 2x in 2 weken van Federer....wow :lol:
Reply
Canas, heerlijke overwinning :Big Grin !!

Djokovic en Chela, ook lekker jongens!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wanneer wodt die Canas weer betrapt op doping. #-o
Ik zou hem maar na elke wedstrijd laten controleren.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kraai Wrote:Hij wint gewoon 2x in 2 weken van Federer....wow :lol:

Op hardcourt nog wel. Dat is lang geleden dat iemand hem op deze ondergrond 2x versloeg, zelfs in een jaar.

Voor de kenners: Wie was de laatste speler die er in slaagde Federer 2x te verslaan in een seizoen op een andere ondergrond dan gravel?
Reply
Willy en Ljubo =D> Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Kraai Wrote:Hij wint gewoon 2x in 2 weken van Federer....wow :lol:

Op hardcourt nog wel. Dat is lang geleden dat iemand hem op deze ondergrond 2x versloeg, zelfs in een jaar.

Voor de kenners: Wie was de laatste speler die er in slaagde Federer 2x te verslaan in een seizoen op een andere ondergrond dan gravel?
Gokje: Nalbi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet wel welke spelers in vorm zijn! Alle halve finalisten van vorige week zitten er nog in. Leuk open toernooi wordt het weer zo. Nu kan iedereen (behalve Chela en Robredo) het toernooi winnen. Ik ben dan ook zeer blij dat ik 4 van de 6 in mijn team heb bij TM.
Wat een droom zou het zijn als de halve finales: Canas-Ljubicic en Roddick-Djokovic zouden zijn. En het is niet eens heel onlogisch. Nadal zal wel winnen van Djoko en dat mag ook wel, maar Roddick moet dan wel echt wraak op hem nemen in de halve.
Ik ga voor de finale Ljubicic-Roddick, dan knal ik de top 10 in :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gokje: Nalbi?

Yep. Overigens ook op twee toernooien na elkaar (voor hen dan, Long Island zat er nog tussen maar daar komen alleen prutsers). Cincinnati en de US Open in 2003.
Reply
Wat een mooie avond en nacht!!! Canas herhaalt zijn stunt...ljubo, djoko en andy winnen redelijk eenvoudig...Chela zorgt ook voor 25 punten door een zeer moeizame overwinning op de onderschatte delic.
Nadal heeft zich afgemeld voor davis cup vanwege spierblessure, murray blijkt ook niet topfit en robredo kan het toernooi gewoon niet winnen. kans groot dat de winnaar in het team van kooltje zit.

wedstrijd van het toernooi...murray-roddick
Reply
Federer gaat nu de baan op met de dunne in zijn broek als hij Canas loot =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
federer tevreden over zijn niveau volgens tt. alleen natuurlijk niet over het verlies. kijken wat het op gravel wordt voor hem
Reply


Forum Jump: