The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Miami
#61
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...
Reply
#62
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...

Laten we het hopen, wat ook ik ben een van degene die nog steeds het (eeuwige) talent in PHM ziet.
Reply
#63
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...

Laten we het hopen, wat ook ik ben een van degene die nog steeds het (eeuwige) talent in PHM ziet.

Als hij gewoon altijd op zijn kunnen speelt en niet begint te choken dan is het een potentiële top 10 speler. En het goeie is dat hij dit jaar alleen in Adelaide nog maar een tiebreak heeft verloren en sindsdien al 6 tiebreaks op rij heeft gewonnen!! :Big Grin
Reply
#64
Hup Hajek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ad Wim Wrote:Hup Hajek!
die begint niet best, poll of tm?
Reply
#66
Ad Wim Wrote:Hup Hajek!
Als je naar de resultaten van hem dit jaar kijkt, lijkt het er toch sterk op dat hij niet weet hoe hij een racket moet vasthouden!
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Gabashvili het tegen hem moet afleggen, maarja je weet het nooit...
Reply
#67
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Hup Hajek!
die begint niet best, poll of tm?
TM, Gabash vast wel door mensen gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...

Laten we het hopen, wat ook ik ben een van degene die nog steeds het (eeuwige) talent in PHM ziet.

Als hij gewoon altijd op zijn kunnen speelt en niet begint te choken dan is het een potentiële top 10 speler. En het goeie is dat hij dit jaar alleen in Adelaide nog maar een tiebreak heeft verloren en sindsdien al 6 tiebreaks op rij heeft gewonnen!! :Big Grin
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
nou inderdaad wat een onzin...geno..nou op woensdagmiddag al aan de drank ofzo?
Reply
#70
Sinds hij in Wawrinka een absolute topper ziet ben ik aan zijn tenniskennis sowieso een beetje gaan twijfelen Wink
Reply
#71
PHM is zeker wel een potientele top 20 speler, qua slagen en dergelijk doet hij voor weinig spelers onder. Goede zaak dat hij nu ook al TB's weet te winnen :razz:
Reply
#72
haase op de baan! kom op jongen!
Reply
#73
Hup Robin, maak het waar jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
ook monfils de baan op tegen de voor mij onbekende bolelli. monfils mag verliezen van mij
Reply
#75
Monfils en Haase zijn troeven bij TM, belangrijk anderhalf uur staat eraan te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
eerste game binnen voor robin
Reply
#77
breakpoint voor monaco

monfils verliest meteen zn service
Reply
#78
Monfils meteen gebroken #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Monfils mist meteen een 15-40 er achteraan Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Come on Bolelli!!
Reply
#81
Wat is die Monfils toch een vreselijk ventje!

Leer gewoon eens constant tennissen man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Bolleli! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Haase-Monaco een erg close pot. Hup Robin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Monaco zal deze gewoon in 2 setjes winnen. Gravelaars waren hier toch in 't voordeel? :8:

Uiteraard ben ik gewoon voor Haase, die paar extra puntjes doen ook niet veel pijn. Daarnaast ben ik al uitermate tevreden met 't naderende verlies van Monfils. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Zaak voor Robin om goed te blijven serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
haase zeer veel problemen met service, maar pakt toch ook gewoon zijn derde game. mnfils komt nog wel terug al hoop ik van niet.
Reply
#87
Monfils mist bp na bp Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
SJonge jonge, Monfils, pak die kansen nou eens!

Enige troost is dat Monfils nooit eenvoudig wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ad Wim Wrote:Monfils mist bp na bp Icon_evil
3 gemist, 3-1 achter
Reply
#90
Bolelli 1 uit 1, Monfils 0 uit 3 :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: