The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Miami
En weer duece...
Reply
en deuce. wat een kanjer is hij toch ook in 't wegwerken van bps. 't hele toernooi al. vooral 't punt bij 0-40 was grandioos. ljubo dacht al dat ie de break binnen had.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en 3-3. ik ga maar slapen want 't zal wel weer een canas wedstrijd worden op deze manier. 7-6 6-3 derhalve.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vind Ljubicic goed spelen. Ik denk dat het een Ljubicic wdstrijd wordt. 7-6 7-5 of iets dergelijks.
Reply
1 punt op service tegen en dan op 5-5 gebroken worden #-o

Hij heeft gewoon 4 punten meer gemaakt, maar verliest toch de set met 7-5 Icon_evil
Ivan is gelukkig wel een vechter, dus het is nog niet gespeeld. Als ie zo blijft serveren, komt het goed denk ik. Hij gaat Canas echt wel een keer breaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubicic gat er toch af tegen Canas, 7-5 6-2.
Reply
Hakkuh Hakkuh Canas - Djokovic in de finale Hakkuh Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
geweldige finale!!! ivan had iets gunstiger geweest maar mij hoor je niet. djoko canas maakt ook niet veel uit, ongeveer evenveen gekozen. 30 puntjes uitlopen op de verschillende mensen is natuurlijk altijd lekker.
Reply
Balen van Ivan. Hij had de eerste set moeten pakken. Middelmatig weekje zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga eruit met 7-5 2-2, en Ivan het betere van het spel en alweer een aantal breakpoints gemist. En dan verliest hij hem zo makkelijk, had toch wel wat meer van hem verwacht.
Reply
De finale is begonnen.
Canas inmiddels zijn 1e bp gemist :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djokovic breakt.
Hij is te goed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Canas begint altijd rustig Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Djoko! Laat canas iig geen 100 punten pakken. pak ze zelf maar. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
101 Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Djoko de finale wint mis jij gewoon de winnaar Ad. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar toch meer punten dan jij :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break djoko. maar nu bp canas. doorgaans benut hij alle kansen die hij krijgt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vndaag al 2 gemist hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daarom zeg ik ook doorgaans. Nu overigens z'n 2e terwijl djoko net terug kwam en zelfs voordeel had.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wereldpunt Canas =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Canas brengt echt alleen maar de bal terug...het is of winner Djoko of fout Djoko :cry:
Reply
En dus nu opeens weer wel best of five sets (gebruikelijk bij TMS) en waarom dan in IW niet??? :roll:
Reply
Djoko erop en erover. Wat is hij goed zeg. Hij gaat Federer echt zwaar bedreigen in de toekomst. nu al zo goed en nog maar zo jong.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Canas moet toch eens zijn bp's gaan pakken, maar daar zal het wel te laat voor zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko!! Wat een topper!

6-2 6-2 6-4 tegen canas on fire!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fraaie overwinning van Djoko =D>
Zie topic TM2007 voor nieuwe stand na deze finale.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: