The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Miami
En ik ook Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ik ook Icon_twisted
je heb geen van beide...en het zijn nou ook geen spelers die ver komen, dus niet echt boeiend.
Reply
regent het ofzo?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:En ik ook Icon_twisted
je heb geen van beide...en het zijn nou ook geen spelers die ver komen, dus niet echt boeiend.
Maar CC heeft ze wel beiden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het regent idd. veel regen vandaag. ze verwachten dat er niet veel gespeeld wordt. Evt. over een uurtje kunnen er wat partijen beginnen.
Verder ziet het er goed uit. Komende 4 dagen wordt 't goed weer daar.
Raar dat 't in IW vaak heet is en hier vaak regent. Ligt vrij dicht bij elkaar toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
IW is een landklimaat, Miami ligt aan zee.

Maar dit schiet natuurlijk niet op zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5 uur beginnen er wat partijen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:5 uur beginnen er wat partijen.
ik geloof je hoor...maar hoe weet je dat?
Reply
centre court Wrote:Het regent idd. veel regen vandaag. ze verwachten dat er niet veel gespeeld wordt. Evt. over een uurtje kunnen er wat partijen beginnen.
Verder ziet het er goed uit. Komende 4 dagen wordt 't goed weer daar.
Raar dat 't in IW vaak heet is en hier vaak regent. Ligt vrij dicht bij elkaar toch.

3 uur tijdverschil....Californië en Florida :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zeg maar van hier naar Moskou idd Wink
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:5 uur beginnen er wat partijen.
ik geloof je hoor...maar hoe weet je dat?
ik geloof je ook niet meer.... :wink:
Reply
't is serieus al een uur droog plus een heerlijk zonnetje. is te zien op alle webcams. snap niet dat ze niet beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze wachten op Verkerk....... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:Ze wachten op Verkerk....... :razz: :razz:

Die zit nog bij de Mc Donalds :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Ze wachten op Verkerk....... :razz: :razz:

Die zit nog bij de Mc Donalds :8:
ik hoopte eigenlijk bij de kapper
Reply
meer dan 4 games pakt ie niet tegen bolle jan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:meer dan 4 games pakt ie niet tegen bolle jan.

Als-ie dat maar volhoudt, 4 games te spelen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik denk serieus dat hij wel een kans maakt tegen Bolle Jan. Als hij al tegen iemand een kans maakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan was het Kuerten idd Smile

6-2 6-1 Grosjean, als Verkerk het al uitspeelt.
Reply
Op MTF zeggen ze al een paar uur dat 't zonnig is en dat ze elk moment gaan beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Grosjean kan hij wel pakken....

Veel betere loting kon hij niet hebben, let maar op!!
Reply
Ze lijken nu toch echt te gaan beginnen :Big Grin
Reply
omyaca Wrote:Ze lijken nu toch echt te gaan beginnen :Big Grin

Nog beter: ze zijn begonnen.
Kleine Kraai bijt de spits af vandaag ( en meteen breekt ze de georgische in de 1e game....)
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde.

Ik wou het net zeggen...
Daar ben ik ook bang voor :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verkerk-Grosjean, Spadea-Ginepri en Gicquel-Korolev beginnen als de damespartijen afgelopen zijn. Alle 3 de wedstrijden zitten in de 2e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde.

Ik wou het net zeggen...
Daar ben ik ook bang voor :|
Heb je Verdasco ook?! :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Mayer wint wel heel dik van Kunitsyn. Daar krijgt Verdasco nog problemen mee in de 2e ronde.

Ik wou het net zeggen...
Daar ben ik ook bang voor :|
Heb je Verdasco ook?! :lol:

:wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Weer regen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wordt nu weer gewoon gespeeld hoor. Kraai serveert voor de wedstrijd maar heeft 2 bps tegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: